Saturday, January 28, 2017

Strpljen spasen

Nema mjesta za paniku.Mora se biti pozitivan.Sta su 4 godine u odnosu na recimo  ,,stoljece,,.Nista ,Ni 8 godina  u odnosu na 100  nije nesto.

Svaka cast Donaldu Trampu.Covjek za 10 dana  ispunio  sva  obecanja  iz kampanje ,a mi mislili da se zajebaje.Ko je to jos  uradio ,Niko.,,Zid,, ,obama kear , Muslimani  i ako nastavi ovim tempom ,za jedno 7 dana ,sve ce zavrsiti  ,a poslije  ,,odmarati,, i pariti oci  nad onim  sto je uradio.Valjda.Moguc je doduse i  drugaciji scenario ,al ovim tempom ,tesko .Kazem nema razloga za paniku.Sto se mene tice ,jos se nisam nasao  ni u jednom  novom ,,potpisu,,a pametni ljudi se prilagodjavaju .Eto vec sam narucio ,,plavi tupe ,onako da mi malo pada na celo ,a kupio sam i ,,sociva,, boje okeana .Dva za   dvadeset Dolara i jos imo kupon i doslo me sve skupa ,tupe i sociva , 30 plus taxsa.,Nije lose.

A zid ,Nista strasno.Kad su Kinezi pravili zid,pa onda nijemci .Nova  turisticka atrakcija ,nikome ne skodi.Eto jeste li gledali ovaj novi film ,,Kineski zid,sa Leonardom Di kaprijom .Stoji on  sa onom svojom i rasirio  ruke ,a muzika  svira., ja nisam ,al za jedno  godinu  ima da  snime i   ,,Americki zid,,i video igre da naprave.Biznis je to.

Sto se tice zabrane  dolaska  Muslimanima iz 7 zemalja ,bojim se samo  da lista nije malo  ,,,duza,,pa recimo da i  Bosna nije na toj listi i jedinio nacin da to i provjerimo  je da neko  ,,nas, izadje iz Amerike  i poslije proba da se vrati.Ako uspije ,nismo na listi.Ako ostane na ,,Butmiru,, moze se zaliti  americkoj ambasadi  u glavnom gradu.Sjecali se iko one anegdote o   momku,, sto je iz ,,unutrasnjosti,, dosao u sarajevo  i onda otiso  u brijacku radnju ,da se obrije ,a kad su ga ljudi vidjeli ,zapoceli pricu ,da svi oni sto su iz Sarajeva  se briju  ,,na suho,, bez pjene ,a on ,zamolio  ,,bricu,, da i njega tako obrije ,a kad je pocelo  boliti ,kaze ,,De stavi malo pjene , Nisam bas iz Sarajeva.Kakve veze ima  ovo  sa trampovom  zabranom  dolaska Muslimana u Ameriku.Nikakve ,osim kad pocne ,,boliti,, da priznas ,,Nisam bas ........

Inace nista novo a nemam  vise ni vremena.Odo pregledat  sve trampove predizborne govore,da se na vrijeme  spremim.Ko mi je kriv ,sto sam  mislio da se ,,zajebaje,,,a on bio ozbiljan  ,sto znaci nije do njega nego do mene.Postajemo lijepa fasisticka zemlja.Nema mjesta za paniku.Joco Stokic potpiso za Celik,

7 comments:

Anonymous said...

Zaboravni, zaboravni...E, moj Dali, pa i kad smo mi bili izbjeglice nije svako mogao za Ameriku, sjeccass se?

1995 su bile otvorene granice samo za muslimane ili njihove rodjake, hajde da kazzemo, drugih vjera.
Ja sam zaboravila da imam rodjaka i takve fele, ssta ccess, mi slavili internacionalne praznike. Mozzda je i bolje da nije moglo, ne bunim se.

E, onda je jedne godine, koje ono godine, pomozite mi, i Hrvatska vracala, ravno sa aerodroma, vracali za Ameriku. Nekako 2000 i nessto.

I Kanada vraccala izbjeglice, iako su imali sve dokumente. Vraccali tamo negdje iz odlazne stanice u Vojvodini ili Madjarskoj. Sa aerodroma! Januar 1996.
Dobro, poslije sam saznala zassto je Kanada vraccala izbjeglice, privremeno...bilo je problema sa lazznim sponzorstvom. Neke porodice su potpisivale fiktivni sponsorship, pa kad su porodice dolazile u Kanadu nisu imale od ccega da se izdrzzavaju i tako se otkrilo. Ali, makar su ti odbijeni znali da ce za 6-7 mjeseci ipak doci u Kanadu.

Tako i neki muzzevi misle da zzena necce odrzzati ono ssto je rekla prije braka, pa se grdno prevare kad dobiju nogu zajedno sa macckom; zzivot, ssta ccess!

Sve cce to biti u redu, a joss samo da arapske zemlje poccnu da brinu oko izbjeglica, e, to bi valjalo.

Pozdrav,
Feniks

Marijan said...

Da se pitaju Indijanci, svi bi vi bili protjerani!

Anonymous said...

Native people ili kako ih neki zovu "Indijanci", su domacci, imaju svoje ID, tj. dokaz o porijeklu itd. itd., ali i to je pod upitnikom za mnoge.
Otac je nevazzan, samo je majccino porijeklo vazzno.

Oslobodjeni su jednog poreza prilikom kupovine, ali samo ako je mall-mol na njihovoj zemlji i ako imaju svoju ID.

Ako napuste rezervat za stalno-gube svoja prava.

Uglavnom, i oni su mjessanci kao i Jugosloveni i ostali po kontinentima. Colonije i colonizacija, uvijek bilo i bicce.

Zabavno je ccitati a i slussati, a mozzess misliti tek prezzivljavati tako nessto...

(P.S. Indijanci su iz Indije, ima ih i na prostorima bivsse Jugoslavije, o tom po tom)

Feniks

Udinese said...

Zovu me raja iz Sarajeva i pitaju kako je bilo na tekmi (Udinese-Milan 2:1) i ja kažem: “ Bilo je američki!”
I skontam kako to nisam rekao već dugo, a da je to bio sinonim za nešto dobro, veliko, snažno, emotivno......
Stvarno sam volio Ameriku! Volio sam je zato što je ,uz Francusku , jedino u Americi uvijek gorila barem jedna sijalica koja je davala nadu da će se jednog dana osvjetliti cijeli ovaj tamni vilajet. Kroz istoriju su tu sijalicu držali upaljenu američki stvarni i imaginarni junaci , koji su uvijek davali nade i vjere da može biti bolje za sviju, da može bit ”američki” svugdje. Zbog njih je Amerika bila obećana zemlja i uvijek sam mislio , ako šta krene po zlu cijeli svijet će otići u Ameriku i stvar rješena. Ti junaci su bili Bik Koji Sjedi, Dok Holidej, Vajat Erp,, Bili Kid, Kunta Konte, Eliot Nes, Nikola Tesla, Albert Ajnštajn, Džesi Ovens, Teodor Ruzvelt, Hari Truman, Martin Luter King, Miki Maus i žena mu Mini, Džon Kenedi, Sam Cook, Hemfri Bogart, Natali Vud, Nil Armstrong, Muhamed Ali, DŽo Frejzer, Elvis Prisli, Bob Dilan, Paul Simon, Abdul Džabar, Dženis Džoplin, Džejn Fonda, Meril Strip, Woodi Alen, Stiven Spilberg, Majkl Džordan, Fraser, Seinfield, Steve Jobs, Bil Gates.................... To su ljudi zbog kojih je amerika bila velika i nije se nikoga bojala. I onda već 20 godina ništa i nikoga, sijalica se polako gasila i onda dolazi Donald Trump koji je svjetlo i definitivno ugasio.
Lik koji će Ameriku učiniti velikom tako što će je napraviti malom. Amerika se boji Meksika, Kine, Irana, Sirije, Sudana, Kanade, Australije , Cipra, Grčke , Srbije, Bosne......... Nema kraja popisu Donaldovih strahova..... A strah je odlika malih, nejakih, kukavica, svega onoga što Amerika nikad nije bila. Pretvara Ameriku u malu, uskogrudu, samodovoljnu, homofobičnu i klaustrofobičnu vukojebinu.
Baš onakvu kakvu državu žele svi nacionalisti i fašisti. I kad se strah od vanjskih neprijatelja ispuca ostaju jadni Amerikanci na čijim leđima će se kola na kraju slomit. Sve bi to bilo nevažno i bilo bi Dalibore “strpljen-spašen” da ima neko u Americi ko je do koljena ovim pobrojanim i ko drži sijalicu upaljenom. Jedini možda Louis C.K. i njegovi Horace & Pet. Na žalost čini mi se da takvih više nema ili ih je malo ili su ostarili ili se umorili prosvjetlujući zatucane mase. Mislim da će mrak dugo potrajati.
Nadam se da Francuzi neće krenuti istim putem i da će na svijetu ostati sijati barem jedna sijalica.

A od Amerike sam najviše volio New York pa se nadam da ću se ipak jednog dana probuditi i ponovo uživati u ovoj pjesmi:

https://www.youtube.com/watch?v=bpsVSLUOCGA

Goodbye America!

FORZA UDINESE

rajskadjevo said...

Ja sam nekako puno mirnija i sigurnija..najbolji predsjednik do sada...nadam se poboljšanju odnosa s Rusijom i da za njegove vladavine neće više Amerika izazivati svojim mješanjem i uplitanjem ratove...žalosno je da mnogima nisu očito smetali ratovi u Libiji i Siriji koje je potaknula bivša vlast...
Mir je najvažniji. A njemu je očito Amerika na prvom mjestu a ne neki "globalni svijetski interesi " Financijski je neovisan i iza njega ne stoje nikakvi lobiji niti grupacije...
Možda je Tramp bahat i seljačina, ali ja ne sumnjam u njegovu inteligenciju i činjenica je da uzrok smrti milijuna ljudi i nije napravio ogromno zlo na Bliskom istoku..

Marijan said...

Bona Feniks, na prostorima bivše Juge nisu Indijanci nego uglavmnom urođenici!
---
Pošto su Oland i njegovi prnuli u šišu eto Le Penove, a onda...
---
Najbolji američki precjednik bio je Nikson... Kako je samo on dočekao Titu, a ovaj još zapali onu svoju poznatu cigaru... pa haj stisni Niksone pa reci Tiletu da je pušenje zabranjeno u zavalnom uredu, trebalo je za to imati damu, a ovaj ih ili nije imao ili, samo jednom u životu mu dolazi naki ćojek... što bi rekli ovi novoostrašćeni i novoosvješteni - diktator, totalitarista, grobar vlastitog naroda...

Hashim said...

Eto , i Udineze bi volio Ameriku da nema Trampa!
Jos samo da se javi Cole i da kaze kako je volio Ameriku prije Trampa!

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...