Wednesday, January 4, 2017

,,Uvala borova,,

Moj omiljeni ,,Kamp,, je bio onaj u Makarskoj.Neki su volili i onaj u Zaostrogu ,a Nijemci ,ako je suditi po tome ,da se preko noci proda 80 hiljada primjeraka ,a poslije ,stampa  i sesto izdanje  i dalje  vole onaj ,,Adolfov,,,,

Zanimljivo je procitati komentare ,zasto ,,plane,, svako  izdanje ,,My Kampa,,Kazu kupuju ga da ,, ,, sagledaju  ,,zlo,, i izvuku pouke ,sto je mozda i moguce ,ali manje vjerovatno  ili to vam je isto ,kao da  gospodja ode  u sex shop ,kupi umjetni penis ,al ne zato da ga upotrijebi  i dozivi zadovoljstvo ,nego ,da se  kriticki osloni  na njega  i sjeti , ,kako joj je nekad  bilo lijepo uz ,,pravi,,

Inace  , dobro  je  , dok ljudi citaju, Citanje ,,oslobadja,, .Problem nastaje ,kad su ,,procitani,,

U Americi za sve ,,krivi,, Rusi,Ako je vjerovat  Demokratima i ono mlijeko sto je juce zagorilo  babi Rozi iz Alabame  i otkazan novogodisnji koncet Muraje Keri i 770 mrtvih ,za  godinu dana na ulicama Chicaga  i naravno Donald Tramp ,su krivi Rusi.Haj sad za mlijeko i nije velika steta ,al kad Rusi izaberu Americkog predsednika ,nesto tu nije u redu ili sa  Rusima ili sa Amerikancima.Vidio sam ja i onaj dan kad se glasalo ,da nesto ,,smrdi,,Sve Rus do Rusa u redovima ,viri im Vodka i babuska iz zadnjeg dzepa  i tad sam znao da ce pobjediti Tramp,jer ako Rus glasa ,on to radi za  Trampa.a Amerikancima je takodje trebalo dat  sansu ,da i oni kazu za koga su.

U Bosni ,nista novo. Ko i obicno, Pao ,,lanjski snijeg,,

6 comments:

Anonymous said...

Vec se naveliko prica da ce rusi ove godine izabrat vladu u Francuskoj i Njemackoj po istom receptu kao i Trumpa.
A ja budala vjerovao u Obamu prije osam godina. A on napravio arapsko proljece, pa onda kad su rusi stavili zabranu na bombanje Asada, napravili IS koji him se oteo kontroli i da ne brojim vise samo da kazem ganci ostaje ganci. Bogomi pocekace te da vam opet crni bude predsjednik.
Nego me cudi da se iz amerike necu nista o bozicnom kamionu u Berlinu. Pojavile se vijesti da je sve to bila namjestaljka, pa kontam mozda do vas nije to ni doslo.

Anonymous said...

Ne vjerujem bas da je hakiranje state sponsored od Ruske drzave ali da dobar dio hakera radi iz Rusije, to je sigurno. Najcudnije je sto Tramp jos nijednom da se kompromituje kod Putina, kao da ga Putin steze za jaja cijelo vrijeme I ne pusta ni sekunde. Ili ima neku lovu tamo kod Putkovih oligarha ili su njih dvojica guzili negdje skupa, dal Slovenku ili neku Putinovu.

nesloga

Anonymous said...

Zna li iko sta je "hakirano "?

Marijan said...

Hakiran mi je račun u banci!

Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...
nije tacno
brises komentare pitaj tetku R
a bome brises i svoj post

ako cemo iskreno

January 1, 2017 at 4:01 PM

Anonymous Anonymous said...
I? Pojesce vuk magarca.

-sjeveroistocni

January 4, 2017 at 9:39 PM

Anonymous said...

Dali:...'Problem nastaje kad su proccitani.'

Jesi dobro napisao ovo gore, hajde, nema veze ssto si me obrisao par puta, ko zna na ssta si Ti mislio ili na ssta sam ja mislila, pa se nismo nassli u istom udobnom autobusu na putu prema aerodromu, pa dalje od Zemlje Bass Ccelika i ostalih monstruma.

Pade mi nessto na pamet da u tim nassim narodnim pripovijetkama nema religije;

postoje pravda i nepravda, te ljubomora.

Ponekad mi dodje da povraccam od svoje naivnosti u vezi tih nekih koje sam na kraju pricce 'proccitala'.

I opet mi zzao tih ne znam kako bi ih nazvala, zzao mi ih, jer ipak dozzivisse svoj neoccekivani 'punishment' iliti 'bad end' u raznim oblicima.

Feniks

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...