Thursday, January 19, 2017

Juce ,danas ,sutra

Jedna od  bitnijih stvari ,koja djeli razumne i  pametne ljude ,grupa u koju ne spadam , od budala,skup kojem sam vrlo blizu , je  i to ,da svijestan svojih mogucnosti ,onaj iz prve skupine  ,ostaje po strani u svemu   sto ne moze promjeniti niti uticati ,dok ovi iz  druge  ,,nisu toliko ludi ,da misle da mogu ,ali nisu ni toliko pametni da odustanu. 

Desi se i meni ,ponekad ,ucesce u ,,razumu,,pa prihvatim stvari onakve kakve jesu .Kazem sebi ,ok ,to je tako i ako ne trazis razloge ,zasto  je ,imas i pokrice da tako i bude.Ako samo na trenutak ,izgubis kontrolu ,ode  i ne samo  to ,nego se ne mozes ni zaustaviti .

Ovako izgleda ,,generalan ,, odnos ,ali kako iz svakog  opsteg ,izvlacimo  pojedinacan  ,kao   ,pripadanja  ,,necemu ,, sutrasnja inaguracija ,novog predsednika ,moze posluziti kao solidan primjer ovoga o cemu sam govorio.

Sta sve sutra  mozes,Mozes ,,puknut,, od muke ,mozes se napit ,mozes psovati ,mozes ,,,,, ..... ,uglavnom mozes  sve ono sto nece donijeti   promjene ,nikom ,osim samom tebi ,Sta sve ne mozes,E tu je sve puno krace i jasnije,Ne mozes ,,nista,,cega postajes svijestan na trenutak i kad taj momenat  postane i trajno stanje ,onda mozes ,,sve,,

Necu gledati  prenos iz Washingtona.Prvo iz razloga ,sto u to doba radim, a drugo ,sto bas i ne volim vidjeti  i vizuelan dokaz ,potvrdu ,onoga da ne mogu nista.Necu tugovati ,ali se necu ni radovati i bice to   moj veliki doprinos  istoriji .Skromno a, Pa zavisi,Ako zivot gledas iz perspektive ,one ,,prve,, grupe o kojoj sam ,,gore,, govorio i nije bas ,al ako ga  ,,zivis,, ko pripadnik one druge,ovaj prvi je vrijedan ,,nobelove nagrade,,

Sutra ce Donald Trump postati 45, americki predsednik.Dole  Tramp ,zivio Tramp,Moj uticaj na sve  to, ,  je isti onakav ,kakav sam imo i na 44 prije njega.Vlastiti.

2 comments:

dalibor bilic said...

Divan ,ma ne divan nego prekrasan dan ,Dobio sam novog predsednika.Jako sam uzbudjen i nisu mi jasni ovi sto protestuju.Nije Donald Tram postao predsednik vojnim udarom ,nego legalnom voljom ,,americkog naroda,,i svi ovi sto se bune su izabrali pogresnu adresu ,Ako im nije pravo nek odu pred kuce rodbine ,prijatelja ,poznanika ,a ne na ulice .....a ja

Anonymous said...

Bez obzira ko je na demokratski naccin izabran, gledala sam inauguraciju najvisse zbog Melanije i mogu vam reci da je sve bilo odliccno planirano, coreografija 10!
A Melanija i 70-togodissnjak daju nadu ovim neozzenjenim.

S obzirom da sam prvi put gledala jednu inauguraciju za mene je to ipak bio danassnji dogadjaj, ssto moram priznati.

Localni artist mi je u povjerenju ssapnuo da je bila..., a ja njemu danije istina, i da sam veoma ponosna na Melaniju!
Ups, gledao me u ccudu, ssta mu ja mogu.
Evropljanka!

Rekao je nessto i za svog oca, nessto kao da je bio zzenskar kao i sadasnji predsjednik...e, rekla sam mu, pa iz cijele bivsse zemlje vole zzene, a vole i grubosti, to im dodje normalno;

On jadnik samo samo kolutao occima, kako, ssta? Moj otac bio normalan?

Tako je! Ofarbaj predsjednika u skoro crnu kosu, ili sijedu, i joss dodaj brkove...sve ostalo je, aman, bass iz Bosne i Hercegovine.

Rekao mi je da ga zovnem na telefon, vidjecu!

Sve u svemu: Zanimljivo!

Feniks



Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...