Wednesday, September 3, 2014

Halva

Da ne propustim.Dok radi.

Danas su se ,nadmetali u prijetnjama ,pred pritiskom  javnosti i medija i podpredsednik i drzavni sekretar i sekretar odbrane  i Sam ,sto radi u Mc Donaldsu.

Nije ni ,,americko ,, maslo za ramazana.

Predsednik Obama i dalje  suti.Vjerovatno da  zna puno vise od ostalih.Valjda.

Snimke  ubistva   dva americka novinara ,nisam gledao .Ne mogu ,Ne zato sto su u pitanju amerikanci i novinari ,nego se uzasavam  cina.Nisam gledao ni  vjesanje Sadama Huseina ,nista manje bolno i strasno , ni izvlacenje iz kanalizacione cijevi i  ubistvo  Muamera El gadafija .

Hajmo od Vijetnama.Ne ratuju Amerika nkad da osvoji ,nego da pomogne.Tako je bilo  od hanoja ,preko ,bagdada ,kabula  do Tripolija.Amerikanci ,kao  jedini svijetski policajac  pomazu onima ,za koje se opredijele ,ali naj cesce iz vlastitih  dugorocnih interesa.U pitanju je kako ovde vole reci ,uvodjenje demokratije , ,odnosno  vojna sila  se koristi u cilju pomoci onima sto   ,,se vise trude,, Tehnicki im to niko ne moze osporiti.

Kako je  nastao Isis  i kad.Preko noci  ili nije .Iz tajne veze ili dvostrukok zivota.Pitanja na koja nikad nece  biti odgovora,ne zato sto ga nema ,nego  sto ga se ,,stide,, 

Ratni reporter ,nije nista manje izlozen oppasnosti ,od samih ucesnika u ratu ,mada  nije legalan vojni cilj.Ginu ljudi sa kamerama i fotoaparatima ,gdje god se  pojave.Nema  iz rata ,,lakih ,,para.Ako hoces exskluzivu ,moras biti u prvim redovima  ili ostati  da pises izvjestaje   sa pijace.Biti ,,prosjek,, ili  iskoristiti tudje nevolje za svoju vlastitu promociju.To je izbor i odluka.

Ljudi vole gledati slike  rata i uzasa .Idu ko ,,halva,,

39 comments:

Micko said...

Pa kako mi je moje lijepo društvo iz kafića ni tamo ni vamo.Slabo mi se nešto zabavljate.Da niste možda bolesni.

Otkrit ću vam tajnu.Bio sam nekoliko dana sa njihovom jadnom Darom na Fidjiju i okolnim otocima.Bilo je prelijepo.Sidnejac reče naša jadna Dara,a ja kažem ,da ste je znali zadržat nebi došla meni.Ne brini komso krst je na njoj vas sigurno,a ostalo je naše,odnosno moje.Hahahaha.Dogovorili se da tehnologiju predamo recepcionaru i tako je i bilo.Bili smo sami ko dva galeba.Kad smo večeras po dolasku uključili tehnologiju to je zvizdalo pola sata vrvec od poruka i propustenih poziva.
Dosta smo znoja prolili oko taxe,pa valjalo se malo i odmoriti.Zar nije tako.

Ove dvije zadnje teme su prave.Rekoh li ja davno da je religija izvor svakog zla ovoga svijeta.Rekoh li ja da nije vjerovat onome što nosi okruglu kapu,suknju,i japanke.Ovde je velika prasina oko toga.
Kevro će me proglasiti islamofobom,a ja mu mogu reć da nas je ovde dvadeset miliona takvih,a koliko je još u svijetu.

Nego umoran sam prjatelju i odo spavat.Kako ono ide ona Tomina.Ispod palme na obali mora .Daroooooooo.
Ma šta ću ti pričat kad sve znaš,a nisi bio ispod palme na obali mora.

rajskadjevo said...

Religija i vjera različite stvari..kao i vjera i vjerski fanatizam..Mislim da ova djeca što odlaze u rat, više idu radi nezrelosti i adrenalina, a ponekad su to i ljudi s margina društva..radi ljubavi prema bogu sigurno ne idu.. uvijek je bilo onih koji su odlazili u tuđe ratove na tuđa područja ,željnih slave, pljena..
Nema smisla biti islamofob jer islam je jedna miroljubljiva religija.

rajskadjevo said...

Ha ha.. pa jesu, ali kad ih ljudi iskrive...jbg...Kad smo kod plesa imam završen tečaj za klasične, makar sam puno toga zaboravila osim valcera to znam..a znaš li ti gazda plesat?
Micko pojavio se novi soj gonoreje koja se ne može lječiti antibioticima, sad sam zabrinuta za tebe...

dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
rajskadjevo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
rajskadjevo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
rajskadjevo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
urednik said...

Pravi Amer postao ovaj nas urednik. Brise sam sebe I ne ostavlja tragove kao da nista nije ni pisao/ bilo.

dalibor bilic said...

hahahhahaahahhaahha

urednik said...

Dok ja napisa dve recenice izbrisa on sve. Ko ga je sad nasikirikio.

Anonymous said...

Zanimljivo je i u formi Djevinog monologa.

rajskadjevo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

U pravu si Djevo, nije gentlmenski.

dalibor bilic said...

A ljudi jebo te.Nisam vas obriso nego sebe.Namjera mi je bila ,,ovo sto sam dobio.. Bas je super.A jeste ,,gentlimenski,, Samo sutis.

Anonymous said...

Urednik te procitao.

dalibor bilic said...

Bio je ,,fol,, vise nije ,nego stvarno Devo ,mogla bi ono [visina ,tezina ,obim ovog i onog .Zanima ljude.

Micko said...

Hvala ti Devo što mi objasni šta je adrenalin.To je dakle kad momak rodjen ovdje ode pred neku djamiju u Bagdad i raznese se bombom.Adrenalin je kad ovdašnja omladina ode tamo da kolje ljude ko zečeva.
Znaš ja sam ti vazda pod nekom dozom adrenalina,ali nije mi palo ni na kraj pameti da nekoga zakoljem.Nego jeli to po Lazi ili si ti to samo nako.Boga mi ja nebi smio blizu tebe,da ti ne proradi slučajno neki pogrešan adrenalin,gluho bilo.

Anonymous said...

Opet folira Djevo, njega zanima. Briga njega za ostale.

rajskadjevo said...

Tu teoriju je dao neki vaš profesor iz Sarajeva koji je bio gost na dnevniku..dosta tih mladića kreće u rat u "adrenalinski park" zbog bijega od siromaštva, neki su živjeli u takvim uvjetima da bi vjerojatno otišli bilo kamo..takvi su dosta podložni utjecajima..htjela sam naglasiti da ne idu svi radi religijskih pobuda... vjerojatno se nisam dobro izrazila....pozadina je ponekad drugačija od onog što nam se servira.

Unknown said...

Komso Mick, ne rekoh ja nasa jadna, vec nasa nesretna Darinka.Mislim nema zena srece, ili ne nadje pravog da je usreci. Sto se opet krsta tice nema nikakvog problema,stim da mi ne bi srcu bilo pravo, da joj ga je dao pokojni pop Cvijan sa Nisica,a posto nije,samo deri i nek perje leti na sve strane.
Ma sta ovo bi sa ovim pobrisanim postovima. Koliko mogu zakljuciti to su nesto pisali pa brisali Urednik, a izgleda i Djeva, poso se javlja i moj drugi komso urednik, a on se javlja izgleda samo onda, kada je Djevi potreban saport.
Moram priznati da mi je zao sto nisam procitao ovo pobrisano, tako Urednice drgi put ne zuri sa brisanjem, a i ti Djevo. Sve ovamo polako po Lazarevu, a slova se i ne ohlade, a ona na nasu nesrecu vec obrisala. Evo da se i ja jednom slozim a Uredniom i ponovim ovo njegovo ....mogla bi ono [visina ,tezina ,obim ovog i onog .Zanima ljude. ..Mene posebno!!!

Micko said...

Nasmija me komso do suza.Ma čuo sam za tog popa Cvijana sa Nisica od nekih žena još davno.Kažu da nije bilo kazana od rakije da ga nije krstio.Pričali su da je žene volio to je čudo.Jedna drugoj bi govorile da je jebo pop Cvijan.Jeli istina ovo ti znaš bolje.

Marijan said...

Samo se vi za*ebajite, pišite i brišite...
Sve ja to registrujem i pamtim!

Unknown said...

Moj komso, o cemu se prica, ili je bilo ili ce biti. Licno ga poznam(ne bas mnogo),i imam dobro misljenje o njemu kao covjeku,bio mi je simpatican, a mogu i reci, da ljudi za njega kazu da je bio dobar covjek.
Marjane,zapisuj bolan,zapisuj, pusti pamcenje u tvojim godinama...

Marijan said...

Ma kakvo bolan zapisivanje... upravo sam u fazi regeneracije ''moždanih vijuga''!

dalibor bilic said...

Vidi ovih ,,Janjicara,,Micka ,Sidnejca i Marijana.Hoce da nasm otjeraju i posljednje zensko stvorenje na ovome blogu.
Devo nedam ja tebe.

rajskadjevo said...

Joj..ko mala djeca ste..ne znam što ću s vama....

dalibor bilic said...

Ma i gori bona.kaka mala djeca .Nek si im rekla

dalibor bilic said...

Ne smije se jadnica ni javiti od ovih ,,katila,,
Devo ,,katil je na hrvatskom ,,vragec,,Samo da znas.

dalibor bilic said...

Devo ...juhu,,,,
Tvoju sutnju nebi ni lazarov opravdo i sigurno bi rekao '
,,Ne daj im povoda ,da sutis,,

rajskadjevo said...

Momentalno imam ozbiljnijeg i pamtenijeg posla od glupiranja s vama.

Anonymous said...

"Hoce da nam otjeraju i posljednje zensko stvorenje na ovome blogu." ???

A Cole? Nedopustivo, zaboravio si na glavnu trebu na blogu!

Blentava Rabija

dalibor bilic said...

A ove rabije .Nisi ti toliko blentava kolko se falis jer bi inace znala da Cole nije ,,treba,, nego gospodja.

Unknown said...

Djeva "Momentalno imam ozbiljnijeg i pamtenijeg posla od glupiranja s vama"....valjda sa Urednikom
Koliko vidim bio je to dinamican, a mozda i vatren(ovdje nema Urednika) dijalog vas dvoje, a mi ostali "ni luk jeli ni luk mirisali"

Micko said...

Dobar glas daleko se čuje.Naime ovde sve odzvanja od informacije da su se 2 čovjeka vjencala u lijepoj Djevinoj domovini.Svi letovi za lijepu su prodani za godinu dana.Čestitka i od mene kad su se već jednom braća Hrvati dosjetili gdje su pare.Sad će krenut nevidjeno blagostanje.
Ma jebo domaćina što ne smije ispec litar rakije,ili oderat janje ispred kuće,ili što mu svaki krompir i paradajz mora bit iste veličine.
Sad će blagostanje.
Danas maaaaajkoooo zenis svogaaaaaa sinaaaaa,pa onda po drugi put za oba sina.
Zivila demokracija u Hrvata.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...