Saturday, September 6, 2014

Jovan Ducic

Nisu svi seljaci Vehabije ,ali su sve Vehabije seljaci .

Da je kojim slucajem onaj ministar  republike Srpske ,mislim da se preziva Dodig,ili slicno,Musliman ,garant bi bio Vehabija ,a kako nije onda je samo seljak.

Citam neki dan u Beogradu  bili dani republike Srpske.Ok ,nista strasno i onda kao zakljucak ,sedmodnevnog druzenja odluka ; Da se u naj skorije vrijeme ,pojedinim ulicama i trgovima  na toj teritoriji daju imena Radovana karadjica i Ratka Mladica .Wau jebo te.

Bosna i  sve sto se tamo desava vec dugo nije   ,,tema,,Za Sarajevo  su zaduzeni pomocnici ,pomocnika  ministara vanjskih poslova i to pred penziju ,da ubiju vrijeme.Evropa ,sa punim pravom i razlogom  na Bosnu gleda ko na vlastito maloumno dijete ,za koje ne mozes reci da ga se stidis ,ali ga i ne pokazujes ,bez velike potrebe..Sto se Amerike tice ,kladim se da predsednik Obama ,na karti Svijeta, nemoze prstom potrefit  Bosnu ni iz 10 pokusaja u  sat vremena.

Tako je danas ,a tako ce biti i u narednih dvadeset i vise godina a mozda i uvijek ,gdje se sve vrti izmedju Vehabija i Karadjica i Mladica  i gdje ce svi tvrditi da je jedno samo uzrok a drugo posljedica ,al se nikad nece moci dogovoriti i usaglasiti ,sta je sta.Jebo ti zemlju cija je perspektiva karadjic i  vehabije.

Znaci sve je ok ,ali za  generaciju  sto je bliza onom ,,tamo,, drugom svijetu sa vratima za pakao ili dzenet.Sta je sa onim sto im je 20 ili tu negdje.Citam neki dan ,pise momak ,da je zavrsio 2 fakulteta .Bio jedan od naj boljih studenata i danas je na birou i to godinama..Takvi i slicni nemaju vremena da cekaju  ni Vehabije ni Mladice  ni one sto snjima kalkulisu,jer dok se okrenes onih 20 ,preko noci,se udupla .

Ima li rijesenja.Ima otici odma ,danas ,juce,bilo gdje al samo dovoljno daleko od vehabija i karadjica.Odluka nije laka ,ali ja mislim da se  covjeku ,pogotovu mladom ,uvijek bolje kajati za ono sto je uradio ,nego za ono sto nije pokusao.

Da se razumijemo.Ne kazem ja da vas ,,ovde,, ili ,,onde,, ceka med i mlijeko ,nema ,,objesenih nigdje,sto bi rekli nasi stari,,ali sam osjecaj ,da imas neku sansu ,je puno bolji  od perspektive  trgova i ulica sa  imenima karadjica ,Mladica  ili ,,jasarevica,,

 ,kojih ce ,na zalost ,biti sve vise i vise,sve do nivoa ,kad prestane smetati ,ali i godina ,koje tad ,,nisu ,ni zasta ,,Ni za ostat ni za otic.

Znam da ce mi na ovoj prici zamjeriti i to naj vise oni ,sto vise nisu dole,cija su djeca takodje na sigurnom ,od vehabija i mladica ,i koji ce reci ;,,ostanite,, ne idite ,to je vasa zemlja ,vas narod ,ali  samo iz razloga  da bi pred samim sobom i bliskim ,mogli pokazat koliko su pametno uradili.

Nisu svi Bosanci glupi ,al ........ima ih sto su  i otisli.

10 comments:

Marijan said...

*beš fakultete kad nam fali stolara... na kojem se to fakultetu uči?

Micko said...

Vala svaka ti čast na ovom textu.Sve kako i sam mislim i doživljavam.
Ovakvom textu može zamjerit ssamo neko ko je vani očekivao obješen komad pa se zajebo,ali isto neće nazad.I svi koji su pokušali nazad vratili su se vamo.
Evo moj jaran Denis sretan,i presretan što se vratio.Kaže nikad više u Mostar,pa taman i kad bi mu javili da mu je punica umrla.Nju najviše voli koliko ja znam.Zašto nemam pojma.Za mjesec dana postat će formen.Ne zato što je moj jaran,a ja opet jaran s Talijanom,nego zna Denis poso,jeben ti neću boga.

Marijan said...

Ne volim da se upuštam u ovakve komentare...
Zdravo Kolumbo; rekao si sve, al' ništa novo!
Da li post i Mickov komentar treba da dovedu do preispitivanja moje i još po nečije prošlosti - da li smo i gdje pogriješili?
Ili da razmišljamo ovako:
- Mi koji smo ''osuđeni'' da živimo pod ''čizmom'' novonastale balkanske mafije, što više starimo dolazimo u situaciju da sve češće žalimo što nas ne protjeraše... ili nas bar ne pogodi kakav (''kobni'') geler , metak, pa da nam promijeni iz temelja sudbinu i način života... da bar možemo normalno živjeti od svoga rada?
Da se vratim na pisanje šefa i Micka:
''Mujo, matere ti, nemoj me više braniti!''
Ili... ako nemate što pametnije reći, bar nam nemojte stavljati soli na otvorenu ranu...
Pandorina kutija je otvorena dok ste i vi bili ovdje (nemojte se *určit), sada bi da je sami zatvaramo... teško da će ići!?
Nisu svi Bosanci pobijeni i protjerani, ''izmješteni'', ima ih i koji su ostali, a i onih koji su došli... pa makar se oni zvali: Srbi, Hrvati, Bošnjaci, pravoslavci, katolici, muslimani, vehabije, uje, četalji, iiii ostali!


Micko said...

Nemoj Marijane tako grubo.Tvoja je omladina u Svdskoj,a što ti nisi htio ostat to je tvoj problem i sad se kajes naravno.Djeca daleko,a unučad još dalje.Ja mog unuka odem i poljubim kad god hoću.Sinoć sam bio sam s njim do 10 sati,a omladina otišla da nešto slavi.Najeo ga napio ga,presvuko ga i uspavo ga.Kad su roditelji mu došli predo im raport i otiso da uspavam Anumariju.
Znam da tebi fali malo ovakvog života,ali jebi ga,sam si kriv.
Moja žena ima punu Svetsku familije i obidje ih svake godine,i niko ne kinji da se vrati tamo.Da im je loše svi bi se vratili,i tvoji,i njeni. Tamo je bolje jer si ti tamo.Vamo je bolje jer sam ja vamo, a odviko se onoga tamo.
Nego žena mi dolazi u Srijedu,a ja večeras idem u moju vukojebinu čuvat behar na ttesnjama od papagaja.Vodim Anumariju da se ispuca do mile volje na papagaje.Zna ona dvocjevkom dobro hahaha.

Marijan said...

Ehh, vidiš Mick, sin mi je u Švedskoj od decembra 94. Ni tada ne bi otišao da majmuni nisu počeli slati pozive za vojsku. Nema te vojske na ovim prostorima u koju bih dao dijete ni danas, a ne tih ratnih godina! Dijete je bolje želiti nego žaliti!
Znači što se tiče djece kod mene je 50:50 %, BiH:dijaspora!
Lako je sa tuđom djecom ratovati.
Svi ovi šupci koji započinju ratove od Obame do Putina...
Da su im djeca u prvim borbenim redovima nikada ga ne bi ni počeli.

Marijan said...

Još nešto, ni jednog trenutka ni na kraj pameti mi nije bilo da odem odavde, a Švedsku sam prvi put ugledao 2002 godine.

dalibor bilic said...

Tamam pomislim ,sto je ovaj marijan pametan ,kad on ovaj drugi komentar.

Marijan said...

Nastavak prethodnog komentara koji je važio za ratne godine i poslije, ujedno replika na Daliborov komentar.
---
Znaš Dalibore, treba znati svoje mogućnosti. Svi moji vozovi otišli su još u ratu, a i mnogo renije... budućnost graditi u 50.?
Ma *ebo tu budućnost.
U lijepu Mickovu spremao sam se 20 godina... siguran odlazak za*ebo sam
Davne 71. godine, sve ostalo su bili pokušaji. Tada je većina tako živjela da joj te stvari nisu bile ni na kraj pameti.
Micka je za*ebo Ćerenić (sada se *urči sa puščetinama, đe su mu bile kad su trebale), a ja sam svoga čekao sa puškom... ne dođe... mene je jedino zajebo Tile što je umro, a baš sam mu vjerovao... konto sam živjet će bar 300 godina... dobar je on bio, usraše Titići.
Mick, ti vjerovao Ćereniću, a ja Titi, za*ebaše nas oba!
Nego, neka vas meni, zabavni ste... istina nekada me upalite al' *ebajiga šta se može?

Anonymous said...

Marijane, najezzi me, stoje komentari, tako je;

Ono Tvoje 'vjerovao' i mene zjb., pa mi krivo na samu sebe ssto sam vjerovala;
hebo materijalno, vrlo vazzno, dok je nas bicce i ostalog, ali ta izdaja, ili moje ssto sam vjerovala da je osoba bolja karakterom?
Na meni je, ali, da sam ostala vjerovatno bih do sada bila 2 m ispod zemlje...sve ima svoje zassto, to ce Rajska bolje objasniti.

Pozdrav svima,
Feniks

rajskadjevo said...

Ljudi to vam je sve karmički..svatko je imao svoj put...glupo je sad uopće o tome razmišljati..nije svaki put za svakog isti...

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...