Monday, September 29, 2014

Minas

Kasne osamdesete.Ne znam tacno koja ,al nije ni bitno.Nema kafe i to dugo.Sluzbeni put u Maribor.Auto bez ,zelenog kartona i preko  Sentilja  pjeske.ispred mene ,uredan ,,Cigo,, daje  pasos ,policajcu .Stojim i cekam svoj red.

,,Murate  ,ovo ti je danas deveti put kako prelazis granicu ,,  cujem kako policajac kaze .

,,Drug policajac ,ovo je slobodna zemlja imam pravo ,, kaze  ,,cigo,,

Otvaraju se vrata  izlazi policajac  sa pasosem ,,Mrs u picku materinu ,, i odleti pasos jedno deset metara ,al prema nasoj teritoriji.

Meni je bio prvi put ,a i nisam  trazio svoja prava ,tek  u obljiznoj samoposlugi sa  austriske strane ,sam kupio dvije kile kafe i  neku veliku loptu ,takve tad nije bilo kod nas i nazad  u socijalizam,Pjeske.

,,Sta imate za prijavit ,,.pita caranik,,Pokazujem  kesu ,on pogleda ,vadi neku cedulju ,pise  i kaze  ;carinu na kilo kafe ,mozete platiti u onoj  zgradi tamo.Gledam ja  i onda pitam a za loptu .'''''''

Sve sam mogo razumjeti i prihvatiti.Nema  ovog ,nema onog ,al  da mi neko objasni da nemamo kafe ,kad cijeli svijet  ,,roni,, u njoj nisam mogao razumjeti.

Danas je u Americi ;Nacionalni dan kafe.

Prvo sam pio  onu nasu ,sto ovde zovu  ,,turska ,, a kod nas samo ,,kahva,, cak i u ono doba ,kad nismo bili   toliko bliski i zavisni od brace  Turaka.Onda sam preso na ,,Nes kafe,, Iz prakticnih razloga.Gotova za 20 sekundi u mikrovalnoj.Za  Tursku ,odnosno nasu treba vremena .

Amerikanci jako puno piju kafu,ili  ono sto oni zovu kafom ,vruca voda  sa malo kafenog  ukusa ,u koju se  doda jos raznih aroma po zelji.Danas  svaka ,pa i naj manja benziska pumpa ima bar 20 vrsta kafe ,a nema ,,turske,,One specijalizovane ,samo za prodaju ovog napitka tipa Starbaka ,Dankin donatsa i slicnih  imaju jedno 3 hilljade okusa  od kafe sa malinama ,do  kafe od  kisnice  ili od morske vode,kafe sa vodom iz Miljacke .Ok moze iz Miljacke a onda ona iza pulta pita ;Kod Kozije cuprije ili kod ,,Careve,,.po zelji.Slicno je i po  kompanijama ,gdje  se kafa  kuha i grije po cijeli dan,al nema turske.

Poslije sam se docepo  nekih para  i kupio  aparat za espresso .Nije to bila  bas Gadjia , al  sa  desetak bara pritiska ,davala je  solidnu kafu .U to doba ,mali espreso aparati su bili rijetkost i nisu bas  bili ni jeftini.Poslije  sam nabavio sa 15 bara  i onda mjenjo skoro svake godine ,jer se pokvari ,a da popravis je skuplje nego da kupis nov.

Danas iskljucivo pijem espresso.Cetri na dan.Puno ili malo.Po nekim istrazivanjima ,kazu da je mnogo ,a po drugim  da nije .Sad imam dovoljno vremena za taj espresso,al nemam zelje za  turskom,a imo bi vremena.Stvar navike.

Danas je ovde bio nacionalni dan kafe.Djelila se  besplatno .

Kako zapoceti dan ,ako ne sa kafom,Mozda sa djusom.Probo sam .Nije lose  al uz dobru espresso ,onim ,sto secer ,stoji na kajmaku.

Cesto se sjetim  cige Murata  i njegovog prava  i vidim kako mu  crveni pasos leti ,a on zbunjen gleda u milicionera ,a meni  drago sto mi je  ,,prvi put,,  i sto mi policajac kaze ;svaki put prenese po kilu kafe ,bez carine ,jebo mater svoju.

To je taj krivac  ,zbog koga  je propala drzava   .Murat.


36 comments:

ODOZGO_77 said...

e pa gazda, cestitam vam nacionalni dan Kave!!!

trenutno se nalazim u Indoneziji, sa prijateljicom pijem ORGANIK crnu kavu. Divan okus i miris..Kad kazem organik onda mislim na kavu iz sela , od seljaka kupljena bez ikakvog dodatka kemikalija.
Inace u sjevernoj Americi redovno pijem instant kavu samo zato sto je BRZE ali je to stvarno zivi otrov.
Espresso je zakon pogotovo ako imas i drustvo pa da ne pijes sam/sama.

pozdrav elipi

ODOZGO_77 said...

jos nesto da dadam
zahvaljujuci ovoj fenomenalnoj tehnologiji [skype], redovno subotim i nedjeljom pijem kavu sa osobama sa raznih kontinata.
Ni kave , ni drustvo uz kavu nije vise kao nekad sto je bilo ali zahvaljujuci novij tehnologiji mi se snadjemo i jos uvjek ta kava i druzenje ima svoj CAR!!!

pozdrav elipi

elipa said...

odzdrav i tebi

Unknown said...

Urednice, mogo si vala Cuneta i "kafu mi draga ispeci".

Anonymous said...

Lijepo te " vidjeti " draga Odozgo, a jos ljepse znati da si dobro raspolozena. Doslo ti iz guze u glavu - bolje je putovati nego praviti ajvar. Kazem to ja, koja sam si nametnula krecenje stana, a najradije bih bila na Zadarskom moru uz huk orgulja i ono lijeno zapljuskivanje onemocalih valova.
A poslovne obaveze se samo gomilaju. Ne znam kako cu s tim izaci na kraj.
Cijeli zivot provodim okruzena hrpom tehnike. I tata i suprug su imali alibi pred svojim zenama : " samo pritisnes dugme ". E ja neku dugmad namjerno nisam htjela nauciti pritiskati, jer bi i to postao moj posao. A od kablova cu poluditi. Jucer sam po ducanima trazila one deset-metarske da bar izbjegnem silne razvodjace.
Jedino su mi telefoni ( kupila dva, ako se jedan pokvari... )" drveni ". Tu sam bila rezolutna ; nema tel. sekretarice, nema registriranja dolaznih i odlaznih razgovora. I kad privatno razgovaram, zamuckujem, otezem, trazim pravu rijec, sve u strahu da ne kazem nesto sto ce se krivo protumaciti. Preraslo je to vec u neku vrstu manije, a ovdje, na blogu, laprdam bez kraja i konca.
Kavica, jutarnja kraljica. Samo slika, bez tona. Nazalost moj zeludac vise ne moze podnijeti onu silnu kolicinu gorke kave kojom sam ga zalijevala. Sad u danu zamjenim je s par kapucina. Iako kupujem naj bolju vrstu s okusom cokolade koju ovdje mogu naci, zamjena je jadna, da ne kazem odvratna. U kafice idem kao neki u crkvu. Obozavam ih, a espreso je obavezan, bez secera.

Hope

ODOZGO_77 said...

draga moja Hope,
odkako sam prodala kucu na selu i spustila se u grad sve se promjenilo.
Vise putujem manje robijam.
Nema vise ajvara, koki, tuka, ciscenja snijega- zaboravi to.
Dosla su ljepsa vremena.

A da , i ne zaboravi dodati tom kapucinu bar jedan ukusan kolac (-: iz one famozne slasticarne.

dalibor bilic said...

Bas lijepo sto nas se ,,Ozgo,, sjetila iz ,,cak,, Indonezije i poslala razglednicu.Znao sam ja ,,da ce bit nesto od nje,, cim proda te kokosi ,snijeg i lopate.Samo se cuvaj da ti ne stave ti seljaci sta u kafu.
Cij espresso bez secera.Sta onda stoji na kajmaku.Kako je samo gorka ova hop ,hop
Sidnejac pjesma jest dobra al mi malo ,,teravija,, spora i dok dodje do duseka moze 3x spast.

Marijan said...

Eeeee moja 77... i ovdje ''odkako sam prodala kucu na selu i spustila se u grad sve se promjenilo''.
... valjda namje tako suđeno!?

ODOZGO_77 said...

@ M,
ja sam mislila da to sa brda ne prodaju kuce[ vec ih zadrzavaju] na selu nego se samo spustaju u grad, i zaposjedaju...

pitanje za Hope,
ti ces mi najiskrenije odgovoriti
Ko je toliko uvrijedio Choleta da ga neam kao ni Skenderije.???
ccccccccc
nije valjda da su na istom levelu
Cole mi je vise licio sa ponasenjem na Gazgu, grize, grize ali ne bjezi....
pozdrav

Anonymous said...

nass Cole se joss uvijek ganja, ili ga ganjaju, tamo na onom pustom ostrvu...a kafe nema, ni za lijeka.
Pozdrav, svima naravno,
Feniks

Anonymous said...

Cole cuva krst na Zlatistu. Valja ga odbranit od dusmanina.

Anonymous said...

@ Odozgo
Reci cu ti,ljutio se on, ne ljutio. Uostalom, nije ni on trazio suglasnost kad je objavljivao neke moje privatne stvari.
Prvo: dosadno mu je na blogu. Otvori i zatvori. Prevedeno - dosadne smo ti, ja i ostali redovni komentatori. Dosdadilo mu je biti i glavna zvijezda bloga ( ovo je moj zakljucak ). Ako je ikoga Bilic cijenio i pazio, doduse na sebi svojstven nacin, onda je to Cole. Ja bih to bar donekle uvazavala da sam na njegovom mjestu.
Drugo : iritiraju ga anonimusi. I mene iritiraju anonimusi, ali samo onda kad su glupi i vulgarni. Bilo je zanimljivih komentara i iz njihova pera. Ovdje je bilo ljudi koji su se znali od prije. Ja osobno na ovom mjestu, bar mislim, nemam takvih - prema tome, i ja za vas, i vi za mene smo anonimni. Uostalom bila ti je Cole vrlo zanimljiva ona anonimna grupa sto se prije nekoliko mjeseci kao roj komaraca srucila na blog. I meni, priznajem. Nisam sugurna da netko od njih i sada anonimno ne zuji na blogu.
Uostalom, ima i Marijanov recept - ne citati. Ima i medju nama stalnima niskih udaraca. Prepoznaju ju ih samo oni kojima su upuceni. I tu je recept " ignore ".
Trece: Cole smatra da Bilic treba brisati anonimne. Ja smatram da bi se izbacivanjem smeca izbacio i poneki biser. Moje misljenje nije sugestija, jer domacinu koji se izuzetno trudi ugoditi svakom gostu, nije fer traziti dlaku u jajetu.
Cetvrto: Cole je nasao novu igracku, ali tu tajnu vam ne smijem otkriti.
..................................
Ono sto mene vise zabrinjava je sto nema Rajske. Bili su ko sipka uz bubanj.
Prosla sam tu fazu razbijanja bloga na jednom drugom mjestu. Neinteligentno podlijeganje razbijacima i jeste njihov cilj.
Ne kazem da je blog pitanje zivota i smrti, ali je ugodno popricati, a i pogledati slike, poslusati neke stare i nove pjesme. Dobro, nije bas uvijek ugodno - ni tu ne treba traziti dlaku u jajetu.

Hope

ps: jos su neki postali dio povijesti. Ni mailove vise ne otvaraju. Od srca se nadam da su pronasli ljubav pa nemaju vremena.

rajskadjevo said...

Ma ja sam tu, skroz, čitam...pa ne moram svaki put komentirati, pogotovo kad pišete o nekim temama npr. o Sarajevu o kojima nemam saznanja, pa onda se niti ne uplićem..zanimljivo mi je čitati to...
Ako sam do sada u životu nešto shvatila to je činjenica da nitko ama baš nitko nije nezamjenjiv, zato se i nije potrebno vezati za ljude..dolaze novi ljudi, stari odlaze i meni je to sve ok..nema prisile za nikog...uopće nije važno da li nas je dvoje troje ili deset...Anonimusi me ni najmanje ne smetaju, polovicu komentara ionako ne razumijem niti se trudim shvatiti...ponekad niti sebe ne razumijem...

Anonymous said...

Vidis Rajska ja mislim da se treba vezati uz ljude. Ne u smislu da postanu znacajka bez koje ne mozes zivjeti, ali njegovati odnose, truditi se oko osobe do koje ti je stalo ima smisla, vjeruj mi. Vracalo mi se to na naj ljepsi nacin.
Kad jednom pustim nekoga od sebe gotovo je, mrtav je za sva vremena. Kamen.

Hope

ODOZGO_77 said...

@ Hope,
hvala na iscrpnom objasnjenju, sad mi je sve jasno. S tobom se slazem u potpunosti. Meni je drago da je on ok i nadam se da je nasao zanimljivu zabavu / ljubav.
Sto se tice anonimusa, mogu samo reci BUDALA I KRIVIH DRVA NIKAD DOSTA.
Ako neko zeli da ostane nepoznat on sigurno ima razloge za to. Ne smetaju mi uopste samo sto ne volim kad neko nekog vrijedja- e to bih obrisala. A sve je na Gazdi.
Meni se svidja kako Gazda odrzava ovu stranicu, nije lako raditi sa ljudima. Nikako

Sa Rajskom se slazem da niko nije ne zamjenjiv ali u isto vrijeme vjerujem da se TREBA vezati za ljude- koji vrijede. Ja imam puno prijatelja/ prijateljica i oni su svi za mene DIJAMANTI.
JEDINSTVENI I UNIKATNI.

Zelim da jos dodam da tek sad razumijem zasto puno ljudi voli doci u indoneziju,,,jedan od razloga je i to da je 1 SAT MASAZE samo $3. Pa sad ti kontaj.

pozdrav ekipi

čole said...

Draga Hope, pretpostavljam da znaš zbog čega se ne javljam. Nivo bloga je drastično opao a razlog vidim u čestom javljanju Anonimusa, najčešće sa nekim infantilnim komentarima. Do skora sam vrlo često i rado navraćao u radnju gdje su se prodavale talijanske cipele sa finom mekom kožom (od devine pićke, cccsss) a danas obilazim izglog gdje od kaloša ne vidiš one fine cipele.
Vas dvije ste jedine koje ovaj blog održavaju u životu. I Odozdo je tu negdje ali se na žalost urijetko javi. Još uvijek otvaram blog i pogledam ali više po inerciji i svaki put se razočaram. Dalibor da hoće, mogao bi blog ponovo dovesti u normalu. Jednostavno ne bi trebao objavljivati infantilne komentare koji djeluju deprimirajuće i obeshrabrujuće. Mislim da se i Odozdo ne javlja iz istog razloga kao i ja.
Sem toga, ja uglavnom vrijeme provodim u Jelovcima, gdje nemam internet. U zadnje vrijeme sam se počeo interesovati za jedriličarstvo. Otkrio sam da mi to pričinjava veliko zadovoljstvo. Tereni za tako što su idealni, prostarne livade i vjetrić koji gotovo ne prestaje. Uz to je i jako zdravo jer ta vrsta sporta zahtijeva dosta kretanja u prirodi, trčkaranja za modelima. Pospanost me još uvijek ne popušta. Od kako trčkaram za ovim modelima, nešto mi je malo bolje. Komšija me upozorava da će me seljani proglasiti ludim kad vide da trčkaram za jedrilicama, he,he.
Eto, ja natrkeljah svašta nešto, sad ti serviraš, kad budeš raspoložena, naravno.
Šta ti znači ono Hope?
Puno pozdrava - Čole

Ja nisam rekao da treba ikoga izbaciti, treba samo reducirati infantilne komentare kojima smo počeli bivati bombardovani. Dakle, razlike između onoga što je vama Hope prenijela i onoga što sam ja njoj napisao ima i te nijanse moj karakter oslikavaju lošije nego što je u stvarnosti!
Ako je Hope mene doživjela kao neku zvijezdu, to samo govori o njenom skromnom ukusu. Ja sam na blog došao zbog Rajske i Dalibora a kasnije su se pojavili i ostali biseri.
Kako se pojavi ovaj anonimus, kriterij drastično pade. Em su mu komentari infantilni, em nas njima bombarduje. Razumijem, nisu nam svima ukusi isti, vidim, neke ovakvi komentari vesele, valjaju se po podu od smijeha, a kako vidite, neke baca u deoresiju.
Niko se ovdje nije poznavao ranije! Blog nas je povezao.
Svakog od vas, one koje još ne znam, volio bih upoznati uživo. Samo ne znam o čemu bih mogao popričati sa anonimusom?! Djeluje mi prazno, deprimirajuće, obeshrabrujuće. Ružno je što ovako kažem, jelde, i meni tako zvuči, ali jebajiga, šta da radim kad je na mene ostavio takav dojam. Sličan dojam sam i ja na Skenderiju i Karolinu ostavio, pa su oni otišli s bloga.
Nadam se da će anonimus popuniti „prazninu“ mojim odlaskom, kao što sam i ja njihovim.
Ipak, negdje u dnu duše ga volim! A koga ja volim, toga jebem, ccccccsssss!
Kada bi današnje izdanje bloga bilo češće, naravno da bih i dalje učestvovao, ali na žalost, najčešće nije tako. Sem toga, dobro Rajska reče, čega nema, bez toga se može.
Voli vas Čole! cccccsssss

rajskadjevo said...

Može naravno da se može, ja se ne želim niti više dovoditi u situaciju da mi neko fali, a dovraga sigurno ćeš mi faliti...
Uopće se ne želim dovesti u situaciju da se vežem na taj način da osjećam nedostatak nekog na ovom blogu a i na drugim područjima mog života..dakle nema pretenzija niti očekivanja prema bilo kome jer tako padamo u još veću ovisnost i vezanosti i postajemo sve osjetljiviji i nesposobniji da podnesemo odalazak voljenih osoba a sve to u konačnici dovodi do unutarnje agresije i oboljevanja....
Svi ste ionako samo usputni putnici u mojem životu...

ODOZGO=77 said...

@ Cole
Ako ce neki DA obole sto ti nisi ovde,onda bi trebao imati moralnu obavezu DA si tu I DA pojedince odrzis u zivotu (-:
Pozdravt

dalibor bilic said...

Srijedu sam odredio ko ,,muzicki dan,,

dalibor bilic said...

Volim ja i Dzastin Bibera

dalibor bilic said...

Posto li je tek sex kad je masiranje 3 Dolara.Teze je masirat.

rajskadjevo said...

Vidite ovog našeg Dalibora, njemu je to sve zajebancija i vidi se da nije vezan za nikog...i tako i treba..Dalibore ti sigurno čitaš Lazareva...haha...

dalibor bilic said...

A sad mi je jasno i sto im se glavni grad zove ;Jakarta - Ja kara ja te masiraju i to sve za 5 Dolara .

Anonymous said...

kad je vec tako, evo malo Josipe i Indexa.
za Colu, naravno.

Hope

https://www.youtube.com/watch?v=iVOmPgW_IVA

dalibor bilic said...

Radio Ilijas ; Pozdravi i zelje
Rajskoj i hop hop zelim sretan put u Ja kar-tu s pjesmom Zvonke Spisica ,,Vracam se Zagrebe tebi,,

dalibor bilic said...

Muzicka karijera Ekrema ,hm zaboravio sam mu prezime ,je zapocela onog trenutka kad je prvi put cuo pjesmu ,Flaj Robin flaj,,u kafani ,,Kod riste,, zvanog ,,Konj,,a koju je pjevo Rasim dzugum ,zvani ,,Kilo,,

Anonymous said...

Sta je s Bilicem ? Nije se javio vec deset minuta.

Hope

Anonymous said...

Svi ovi anonimusi bi trebali nabacit nickove, pa da brate znamo s kim imamo posla. Kad na primjer imas nick - "Guvernala od bicikla" znas sve o njemu i ne moze se vise skrivati iza svoje anonimnosti.

Evo nekoliko prijedloga:
- Bole
- Jovanka Orleanka
- SA STRANE_66
- Melburnac
- Love
- Pametna Staka
- Ruzni Jovo
- Ivo Edberg
- Boljakov potok...

čole said...

Analizirajući posljednje komentare i procjenjujući njihovu "dubinu", zaključio sam da se ustvari Dalibor skriva iza nicka anonimus, ccccssss.
Nema problema da neko sebi da nick guvernala. Problem nastaje kad se pojave tri i više guvernala! Da bi normalna osoba shvatila tu činjenicu, ne treba neke pameti! Ali problem nije u tome što će se eventualno neko zvati guvernala, problem nastane kada osoba počne razmišljati i pisati kao guvernala!

dalibor bilic said...

Otkriven sam ,,Priznajem ,,Ja sam ,,anonimus,,a kako je ovo jos muzicka srijeda ........

Anonymous said...

Laku noc. Dosta je bilo za danas.

Hope

Marijan said...

'Oš da ti ja pjevam srijedom... za muziku se ti pobrini!?
...al' nije to baš đabe...?

Anonymous said...

A ovog Pilota sa Sumbulovca, jest muhanat. Malo mu sto koke vene rezu za njim, a on jos zaprdjuje.

Bosko Buha

Anonymous said...

Niste bas bili vrijedni nocas. Samo je Marijan bio raspolozen, al' ni bajsa, ni saza. Steta.

Hope

dalibor bilic said...

Otkako me ufatise ko anonimusa ,nesmijem ni rijeci progovorit.

ODOZGO_77 said...

@ gazda
TEBI JE SVE DOPUSTENO I OPROSTENO
SAMO OZEZI

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...