Wednesday, September 17, 2014

Mujo

Inspirisan  onim sto se dogadjalo u Medjugorju ,na doceku marina Cilica ,pobjednika Us opena  i onim sto se jos  tamo desava : Fratri  sa tenisim reketom na pozornici , casne sestre obucene ko skuoppljacice loptica ,zagrljeni marin i Tomson ,pjevaju  ,,Lijepa li si ,, hrvatske zastave se viore ,hrvtaski politicari iz Hercegovine sa cesljom u zadnjem dzepu  i uopste jednom jako rodoljubivom atmosverom  i ako poslije ovoga Vatikan ne prizna  ,,gospu,, nece nikad ,,odlucio sam da na mjesto Marina ,postavim  Muju  i da slavlje prebacim u Sarajevo.

Negdje oko ,u stvari iza dzume ,zelenim fijakerom stigo je Mujo ,docekan hiljadama i hiljadama ljudi obucenih  u narodnu nosnju  tog kraja ,sa crvenim fesovima na glavama ,popeo se na zelenu pozornicu na kojoj je pisalo SDA  to sam ja ,zagrlio se sa Dinom Merlinom  i skupa  odpjevase   ,,Da te  nije Alija ,,

Na pozornici je bio i hodza sa reketom  i nekoliko bula  u uniformama skupljacica loptica ,doduse pokrivenih ,  dole medju ,,rajom ,, su se vijorile turske zastave .Kako sto Turske >pa kako hrvatske.Ispod pozornice  kolektivno sunecenje ,britvom u obliku  teniskog reketa .

Od politicara su bili svi i Zeljko Komsic ,.Sto vehabija plus  Komsic ,daje gradjansku opciju.

Okrenulo se i 80 janjadi  koji su narodu djeljeni besplatno a himber se prodavo za 1. marku.Ispod stola se tocila ,,sarajevska ,, iz zelenih flasa.

Ma svasta je jos bilo.Narod se veselio svom Muji  ,sto je zaradio 3 miliona Dolara  i pola govorilo ,,supak ko ga jebe ,, a drugo pola planiralo da nadje sebe u ta 3 miliona.

Tako je bilo na doceku Muje .Inshala.

10 comments:

Anonymous said...

Iz Klix-a
"Potom su na pozornicu izašla Marinova braća i roditelji. Čilić je zapjevao sa Markom Perkovićem Thompsonom pjesmu "Lijepa li si", posvećenu susjednoj Republici Hrvatskoj"
Pozdrav sa Floride
Amfilohije Mekinro

Anonymous said...

Lijep pokusaj prebacivanja zajebancije na racun Muje i Sarajeva.
A nije ni cudo, obzirom koliko su po Marinovoj izjavi njegovi jadni roditelji patili pod terorom komunizma u oduvijek slobodarskom Medjugorju.

Anonymous said...

Ne sekiram se ja, sve ce to Zbanicka mrsnut.

Hope

Marijan said...

Šta vam je tu čudno - jedan od svetih običaja jednog od mnogobrojnih balkanskih plemena!

Anonymous said...

E, dragi Urednice, vucemo korijene iz tog komsiluka, mislim ovog svetog.

Ja nekako vise volim Ribarovu intimu, bez gomile okolo.

Pozdrav svima,
feniks

Rajskadjevo said...

A neka se ljudi vesele...istina da sve skupa izgleda malo priglupo ali Bože moj...meni ne smeta!

Anonymous said...

Bilo bi lijepo kad bi mogla reci " sve je to dio folklora " i osjecati se opusteno. E taj folklor je bio scena za proturit ... da ne kazem sta..., a igra i dalje svoju ulogu. Ni jugoslavenski nije bio, a nije ni sada bez oraha u dzepovima.
Skotska ? Bez mitinga i balvana ? Vidjecemo.
A tek Baskija ?
Nimalo me ne vesele ti procesi.
Danas vam vise necu dosadjivati, imam dosta posla van kuce.

Hope

Micko said...

Evo i mene napokon u nas veseli kahvic.Bio ja malo u rudnicima zlata i gledao od čega živim.Ma nekad je dobro da čovjek nema kontakta sa svijetom.Isto ko u ona lijepa vremena kad se išlo na radne akcije,ili na ljetovanje.Vratis se i svi te pozelili.Redovno te požele oni kojima najviše dajes,a drugi tek tu i tamo.Nije to baš tako važno.Važno je da je glava na ramenu,a živa glava dugove plaća.Gdje god sam danas ulicama proso dugove sam podmirio dužnicima nasim.Ne znam gdje mi je novčanik završio od silnog vadjenja,i vraćanja.Ko ga Jebe kad je prazan.Napunit ću ja njega opet.
Kad sam sve platio svratim da vidim moga unuka,moga nasljednika,i on je bio jedini koji mi nije dao neki račun pod nos.Zato sam ja njega častio sa pet stoja dolara nako nek mu roditelji stave u banku.Volim samo što ima više love od njih,a tek mu dvije godine i dva mjeseca.Kad ga pitaju koga najviše voli on kaže Micka.Ne kaže dedo,nego samo Micko.Sjeo sam ga onda u onu djeciju stolicu u auto i odveo ga kod Dare,Anemarije,Kristine,Sheris,pa kod Jovake i kod još nekih konobarica sve dok nije zaspao.Sve su bile odusevljene,i govorile da liči na mene.Ja sam se falio da će on ić mojim stopama.Pa naravno,neće valjda tatinim.Naso onu jednu,i druge ne vidi.Kao da mu je nešto zacarala.
Eto meni malo došlo nako pa vam svašta napisah.

Cole,moj jaran je u Sumbulovcu otvorio kupleraj,i toliko je zauzet da nema vremena ni zasta.Djeva mu je spoljna saradnica,i pravna zastupnica.Kaže da ima radne snage da ne zna šta će nego mora proširit kapacitet.Ja ću mu pomoć donacijom.E sad ko hoće donirat neka se javi ovde,a ja ću naknadno objavit kako to ide.
Zamolio me je da ovo ostane medju nama,i evo neka ostane.
Pozdrav od veselog Micka.

Marijan said...

Aaaa, šta je ovo, zar niko ništa nema da kaže?

Anonymous said...

Bilic jos bira krpe. Tesko mu se odlucit izmedju one sa likom Lunje i one s likom Maze.
Ja sam ,kao i obicno, brzo odustala od torbice. Ne mogu dati toliku lovu ( karticu ). Mozda kad jednom naletim na " malu zelenu ".
Za cipele bih i gladna bila. Ne zovu me dzaba moji ukucani " mala Imelda "

@ Mick
Jucer su mi prezentirali e - cigaretu. Nisu mi bas bili uvjerljivi. Meni se cini da je puno zezancije oko punjenja baterija i tankanja spremnika. Htjeli su da isprobam, ali sam jako prehladjena pa nisam pristala. Cini mi se da si ti petljao oko toga, pa bih te zamolila da mi kazes kakvo je tvoje iskustvo. Ali ozbiljno.
Poz, Hope

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...