Sunday, January 11, 2015

Equalizer -pravednik

Desi mi se i danas ,Subotom, kad ustanem rano ,popijem kafu  i u Home Depo.Svak ima neku svoju  omiljenu prodavnicu ,a moja je  ta.,,

Nije ovde bas  uobicajno da kad  ti nesto zafali ,pravis ili popravljas ,popkucati na vrata komsije i traziti recimo  busilicu ili  pilu.Kod nas je nekad  bilo tako ,a bilo je i da se  trag onoga sto si nekome posudio izgubi.Uvijek je nesto falilo ,a bilo i skupo.

U svijet bajke Home depoa  zakoracio sam odma poslije ,moje prve samoposluge,Da kupim sijalicu  saraf, luster ,poslije frizider, pec ,masinu za ves ,ali ta ,,veza,, mene i  ove prodavnice ,gdje mozes  kupiti sve  da napravis kucu i da je opremis se odrzala i danas.Kupio sam sve sto mi je trebalo .Kupio sam i ono sto mi je samo jednom zatrebalo a danas kad mi  od svega toga ,ne fali gotovo nista, odem Subotom ,da to i proovjerim.Ostanem sat,nekad i dva.Imam i njihovu kreditnu karticu  sa solidnim ,,minimumom,, i placam mjesecnu ratu od 20 Dolara.

Sta naj vise volim u  Hom Dipou.Volim ,,garden,, sekciju sa cvijecem .Volim i alate  i  stalaze sa sijalicama i spravama za vrt.Volim i ... ma sve volim  tamo ,a posebno volim to  ,sto  sve ono sto volim ,mogu i da kupim.kad nesto ne kupim mjesec dana ,oni mi fino posalju pismo  i kazu ,da nisam nista dugo kupio  i posalju i kupon sa recimo 20 posto popusta  za slijedeci pazar.Znaju i oni  da ih volim.

Sinoc mi je bio Dubravko.On redovno prati  sve ono sto  na trziste izbaci Holivud ,pogleda ,pa mi  i preporuci.Ne stignem ja sve to  vidjeti ,ali nesto i ,,provjerim,,Kaze on ,,Moras  gledat  ,,Equilaizera,, sa denzelom Washingtonom.Lici mi na tebe.Haj reko kad mu ,,lici,, na mene da vidim.

Dobar film.Bas onakav kave volim.Borba dobra i zla ,gdje pobjedjuje dobro.nema mucenja dok gledas a naj vise mi se svidjelo to ,da je pola filma snimljeno bas u Home Depou ,koji se  u filmuu tako ne zove ,ali se radi o istoj prodavnici.Sredjuje Denzel  ,,bed,, ruse izmedju   poznatih  polica ,sa robom ,koju gledam svake Subote  i ne samo to ,pazite sad ;sve ove  negativce ,,kokne,, sa  robom koja se tamo moze kupiti.Nekog sa  busilicom, nekog sa pilom, nekog sa  bocom   gasa za varenje ,da metka nije ispalio ,povalja rusku bandu sa kaljisnikovima i ostalim rafalnim oruzijem ko ,,ljesu.

Sta jos volim u Home depou.Volim i sekciju za iznajmljivanje.Tu mozes  na sat ili na dan iznajmit ,po povoljnoj cijeni,sve ono ,sto neces da kupis i sto ti treba jednom u 10 godina .Sve alate ,obicne i specijalne, mozes iznajmiti i  mali bager ili rovokopac ili  valjak.Onda mozes  kod njih iznajmiti i  kamion da sve to prevuces kuci i da vratis,

Volim Home depo .Odmara me ko nekog biblioteka. a ako volite  akcione filmove ,tipa dzems Bond i slicne ,pogledajte  Eqvilajvera ,a posebno one scene u njemu iz Home depoa ,kad  robu sa polica  koristi ko oruzije,To sto je ,,Denzel,, upotrebljavao  u filmu , znam gdje sve taacno  stoji .

Valjda je zato Dubravko ,reko,da mu licim na ovog iz filma ,jer zna da  tamo idem redovno.Nije valjda mislio  na ,,Eqvilajzera.

36 comments:

Anonymous said...

Ja bih tog crncugu parmakom govnjivim. Cuj ono garavo nasu bracu slavensku da gonja busilicama.

Beka said...

Cuj Daso,sa ovakvim i njemu slicnim sugovornicima "Titanik" je jako blizu ali duboko se nadam da je "anonimni" uvidjeo svoju grijesnu dusu i da ce se preseliti,na neki tamo,drugi Bloooggeeer....


Vozdra Narode Beka

Anonymous said...

Paaaaaaaaa, neke slicnosti ima.
U svakom slucaju ti si zgodniji.

sedma said...


O peripetijama prilikom kupovine bora necu ni pricati. U subotu sam ga skidala. Da si olaksam odrezala sam grane, ali kad je pri dnu trebalo prepiliti drvo - panika. Ima alata za izlozbu, pa tako i raznoraznih pila ali meni bas ne ide. Nudi se susjed da pomogne. Gledam ga onako jadnog i zgoljavog i mislim se " ti ces meni izigravati majstora, da nebi ".
Rijesila sam to, tesko, trebalo je vremena, ali jesam.
Iduci bor ce biti plasticni, ma kako to ruzno i tuzno bilo.
A sta cu kad budem trebala mijenjati gumicu na pipi ?
..................................
Bilicu, steta sto si maknuo onu lijepu sliku bora sa vlakicem.

ODOZGO_77 said...

The Home Depot, fenomenalna trgovina.
Tu sam provela toliko vremena da me radnici koji tamo rade vec imenom zovu.
REnovirali smo i prijasnju kucu i ovu u kojoj se trenutno nalazimo i vecinu stvari smo kupiovali u HD.
Zna i Denzel gdje ce snimit film.Gledala sam film, previse nasilja i fantazije.Ali neki to vole.

@ zabica,
ja sam ove godine imala plasticnu jelku. Moji to mrze ali ja im kazem: ako donesete svjeze ubranu jelku to je za mene ok, ali da je ja idem kupovati , donositi, iznositi- zaboravi.
Svi su bili lijeni e, onda ja nakitim plasticnu jelku a moji dragi ukucani polude.
Dok smo zivjeli na selu svake godine su isli da izaberu i sami sjeku jelku ,,, ali sad se sve promjenilo
E, kako mi je lijepo sad u civilizaciji. Nema vise ciscenja snijega do besvjesti, nema vise ni ajvara, sad sam prava gradjanka sve kupujem.Nema vise ni koki, ni organik jaja, ni tuka , ni zeceva. I pravo da vam priznam BAS MI JE LIJEPO.

Spremim se fino pa u kupovinu a poslije sa prijateljicom na kavu.
Pozdrav ekipi
Ufff sto volim civilizaciju...

sedma said...

Rajska gdje si ti ?
Ne mozemo pricati o rezultatu izbora bez tebe.

rajskadjevo said...

Evo me, evo tu sam...stigla..stigla već radim naveliko..
Slušaj ja već godinama imam umjetni bor i ne mogu si zamisliti to bacanje i komadanje pravog živog boreka..meni samo suze na oči kad to vidim..ovoga lijepo sklopim u kutiju čak sam ga sama rastavila i sastavila.Probaj i vjeruj mi bit ćeš zadovoljna, ako ti je do mirisa, stavi par grančica pravog bora za ukras.
Što se tiče tehničkih stvari, draga moja morat ćeš se naučiti i to..možeš ti to...na muškarce se ionako danas čovjek pretjerano ne može osloniti..
Što se tiče izbora, ja sam zadovoljna, konačno je došla žena i to zgodna, o pameti neću, niti o političkoj pozadini..to je već druga priča..glavno da je lignja otišao...

sedma said...

@ Rajska
Prozovem te, a onda se izgubim. Imala sam neki kratki dogovor na Tuskancu, a kako je dan predivan produzila sam na Cmrok, setajuci. Spustivsi se napokon na Britanac, vrag me natenta do Mesnicke da vidim zasto su se pizdeki bunili. Ma nema se ni sta vidjeti, a kamoli zbog neceg buniti, ali time kao da sam uzjahala na val negativne energije koji me evo jos ne pusta. Usput prema Bogovicevoj me pukne ulaz u podzemnu u Varsavskoj, pa Horvatinciceva zgrada na Cvijetnom. Sa zaprepastanjem primjetim da se cijela Bogoviceva grije i nitko ne protestira zbog tolikog trosenja energije. Ma ne bunim se ni ja naravno, dok sjedam u udobnu toplu polufotelju pred Milenijumom. I dekica mi na raspolaganju. Izmedju kuhanog vina i tople cokolade odlucujem se za ovo drugo i usput brondam konobaru da su cetiri stolca previse za tako mali stol, da bi trebali imati i stolove sa samo dva stolca, da se ne moze proci....ttttttt. Na kraju mu nisam propustila reci da je cokolada preslatka. A tek mlada dama obucena u crne tajice, bijelu kratku pernatu jaknu s dvoje djece od po tri-cetiri godine. Svi sa zlatnim maskama na ocima i bijelim kosaricama u rukama.
" Tata pije vino, mama pije kavicu..", trebala bi to biti pjesma za koju se placa. Ni prosjaci nisu sto su bili. Ne znam kakvu sam kretnju napravila, ali brzo su odustali od mene.
Iznervirana, odustajem od Dolca i odlucim pricekati jedanesticu. Tridesetogodisnjak uz neko cudo od muzicke makine pjeva pjesmu za koju samo po rijeci " more " zakljucujem da je dalmatinska. U svom mastovitom mixu zapocinje " Zeko i potocic ". Srecom dolazi jedanestica i dok se guram da prodjem primjecujem susjeda koji mi pokazuje slobodno mjesto kraj sebe. E samo mi je jos on trebao.
Odoh Rajska pristaviti grah, pa se cujemo. Mozda se u medjuvremenu malo smirim.

dalibor bilic said...

Nema dileme.Novi hrvatski predsednik izgleda puno bolje od starog.
Onda odem da procitam biografiju.Ocekivao sam da je gospodja Kitarovic rodjena u nekom selu oko Imotskog ,kad nije nego u Rijeci.Hm.
Onda bila hrvatski ambasador u Washingtonu .Vidla i prosla Svijeta a i pored svega ,clan HDZa.E tu nesto nije u redu.Kako covjek sa ovakom biografijom ,moze biti clan i jos u rukovodstvu neke nacionalisticke stranke tipa HDZa.Mislim da Hrvatska .jedina u Evropi ima za predsednika nacionalistu.
Pratio sam malo i ono ,,okolo,, Kazu da je u izbornom stabu pobjeda proslavljena skandiranjem imena Franje Tudzmana ,jako kontraverzne licnosti ,ne samo u susjednim zemljama ,nego i sire,ciju ,,ulogu,, u balkanskom trileru svijet nije uspio da odredi na vrijeme -sankcionise ili nagradi ,te ostavio prostora i za nadogradnju.
Sreca je to ,da je Hrvatska mala ,a sta bi recimo bilo da je Merkelova isti nivo nacionalizma ko Kitarovicka.Panika a,
Bilo kako bilo Hrvatska ima sta i pokazat,a sta ce ko vidjet zavisi i od dioptrije.

rajskadjevo said...

A jesi li pročitao pismo i čestitku sisačkog biskupa Vlade Košića? ( Jutarnji list ) Ajd pročitaj pa nabaci komentar...haha...
Joj kako bi ja sad šetala Zagrebom i pila kavicu u ugrijanoj stolici a ne tu cijelo jutro za kompom...zašto se nerviraš zlato, radi gluposti.........

dalibor bilic said...

Za rajsku , Mageru i ozgo ;
Nisam bas siguran da je ,,plasticni bolji od pravog.

rajskadjevo said...

Gazda, javi se kad probaš koji je bolji.

amonynus said...

Dobra koka predsjednica, dize borbenu gotovost muskadiji. Sta da se zarati opet, ljudi bi hrlili u rat da Kitarovicka zatrazi.

Hashim said...

Po savjetu Rajske , procitao sam Journal du matin i jos neke izjave gospodje Kiticke i potpuno se slazem sa misljenjima da nova predsjednica moze donijeti blagostanje , i to ne samo u Hrvatskoj nego i susjednim drzavama Bosni, Srbiji i Vojvodini.

ODOZGO_77 said...

@ Dalibor,
defnitivno mislim:
da je pravi bolji od plasticnog!!!
ali ako je previse komplicirano sve vezano za pravi [bor]...
onda je bolje ici linijom manjeg odpora i zadovoljiti se sa plasticnim [ borom]

pozdrav ekipi

P.S.
\STO SE TICE IZBORA, nisam bas previse zainteresirana za politiku . Zalim vam sve najbolje sa novom predsjednicom. Ako nista drugo to je za sada najljepsa i najzgodnija predsjednica!!!!

Hashim said...

Kol'ko se sjecam , zvali smo to prosipanje ublehe.

sedma said...


@ Rajska

Zadnji za koga sam navijala, ne i glasala jer ja ne glasam, je sadasnji predsjednik vlade. Kakvo je on razocarenje tebi ne trebam pricati.
Kod ovih izbora nasla sam se u dilemi protiv koga cu biti; em nisam pratila, em su nasi predsjednici po prirodi stvari vise paradni konji, nego sto imaju neku moc. Bez obzira sto mi je Josipovic vremenom postao antipatican sa svojim ulizivanjem Beogradu ( oni cuveni poljupci i isticanje da je Beogradski zet ), smatrala sam da ce biti manja steta da ga ponovo izaberu, nego da dobijemo jos jednu nistkorist u Uredu bivseg predsjednika. Nikad se nije moglo dokuciti sta misli, ali je bar lijepo pricao i svirao. I to je nesto. Maska je pala u samo dvije rijeci : Barbika i plavusa. Balkanac, muski sovinist. Dovoljno, i previse da se makar blago okrenem KGK.
Zapravo se ne mogu nacuditi da je pobijedila. Pa u ovoj zemlji jedna Savka nije prosla. One esdepeovke k'o pcelice vrijedno rade za svoje trutove, a cim koja zucne leti iz stranke.
Zao mi je Kolinde, nije ni svjesna sta joj sve spremaju kolege, a i kolegice ce im pomoci iz cistog jala. Mozda bi joj Kosorica po tom pitanju mogla dati koji savjet.

dalibor bilic said...

Zanimljivi komentari.
Rajska ne mogu ti obecati da cu probat ,al mogu u svakom trenutku tebi vjerovati.
Evropu cine drzave i 3 plemena.Pleme Hrvata,pleme Bosnjaka i pleme Srba. i novi poglavica nista ne rijesava sa starim ,,vracem,,
Nego ima nesto zanimljivo.U nekoj komunikaciji tipa ,,Jebem ja tvog predsednika,, sad vecina tako bukvalno i misli za Hrvatskog,
Gospodine ,,Bonaparta,, ocekujem detaljan izvjestaj o stanju ,,sege,, u francuskoj.
Kako je magera samo pazljiva prema ,,pravom,, s Ljubavlju .

rajskadjevo said...

Možeš mi vjerovati u pitanju bora, da je svakako umjetni bolji, u ostalim stvarima nemam iskustva s umjetnim..možda netko ima na ovom blogu iskustva ..mislim nije da sam konzervativna.. nego jednostavno ...ma jbt meni nije ipak jasno kako netko voli te umjetne vibrirajuće svjetleće raznih veličina ...jel ima nekog da meni to objasni..
Sedma i ja sam glasala za Josipovića na prošlim izborima iako su me moji skoro izopčili iz familije, bio je moj profesor i nisam dovoljno baš poznavala neke stvari..
Ovi izbori mi nisu niti toliko bili bitni s obzirom na ovlasti koje ima predsjednik..a s obzirom da smatram da treba mjenjati stvari kad ne valjaju pa makar i s jednako lošim .jbg.. pa nikad snismo imali predsjednicu...pa ne može biti lošije nego sad..nadam se da će manje hodati po Balkanu a više po svijetu...
Dalibore ti sigurno ne misliš ovo "jebem ja vašeg predsjednika" jer ti sigurno ne bi volio jebat nacionalisticu ili možda bi????

dalibor bilic said...

Boze sacuvaj

rajskadjevo said...

Evo nešto lijepo za sve žene s ovog bloga...

"I kada se pred tobom otvore mnogi putevi, a ti ne budeš znala kojim da kreneš, nemoj poći bilo kojim, nego sjedi i sačekaj. Diši duboko i sa povjerenjem u sebe, onako kako si disala onog dana kada si došla na svijet; ne dozvoli da ti nešto odvuče pažnju; čekaj, i dalje čekaj... Budi mirna, šuti i slušaj svoje srce. Kad čuješ njegov glas, ustani i idi kuda te ono vodi."

Sussana Tamaro

dalibor bilic said...

Evo nesto lijepo za sve muskarce s ovog bloga ....
I kad se pred tobom otvore mnoge noge a ti ne budes znao u koje da krenes ,nemoj poci bilo kojim, nego sjedi i cekaj.Disi duboko i sa povjerenjem u ,,njega,, onako kako si imao od prvog dana kad si dosao na svijet.ne dozvoli da ti nesto odvuce paznju cekaj i dalje cekaj.Budi miran ,suti , i slusaj ,,svog,,/Kad cujes njegov glas ustani i idi kuda te on vodi ,,
Suzo Tumaro

rajskadjevo said...

Mislim da ga s takvim stavom sjedi i čekaj ..nikuda ne vodi...hahaha...

Anonymous said...



NSFM: Strah nas hvata od Hrvata

sedma said...


Bilicu, Bilicu, kako taj tvoj mozak radi ?!
Hahaaaaha...Slazem se, i tako se moze citati.

sedma said...


@ Odozgo
Iako sam ja kroz komentare nametnula pricu o rezultatima izbora, vjeruj ni ja ne volim o politici, bar ne o lokalnoj. Jest da sam volila nekad spomenuti Dodu, ali i on je jadnik sad na podu pa mi nije gust. Ako se dobro sjecam u zadnje vrijeme sam potegla i Seselja, ali nikome to ovdje nije bilo interesantno. Bili ste u pravu, j....s covjeka kojeg ni Hag nece. Koliko god se ovdje razbuktala diskusija oko nekih politika, tocno znamo kako ce teci reakcije, kao i reakcije na reakcije. Naj krace " poznam " tzv. Hashima, ali da ostavi samo nick na " papiru " bilo bi dovoljno. To uostalom i nije puno manje od onog sto inace pise.
Razlog sto sam potegla izbore je cisto da ne visi u zraku.
Draze mi je pricati o necemu sto je bilo lijepo, jos draze o onome sto je sada lijepo. I o seksu volim, samo izbjegavam u nocnim satima, dok muzika svira jer
" mogu mi se uciniti
duboke i meke
oci neke
sasvim obicne "

Poz.

Opet odoh na sastanak, sad u Austriske republike.
Bas mi se ne ide. Strah me da mi se ne ponovi jucerasnja situacija. A dan je prelijep.

Hashim said...

"Biti ili ne biti, pitanje je sad", ili na nasem "Jal ti hocu jali ti ga necu".
Necu.
P.S.
"Šta ustvari tačno znači riječ ubleha. Ako uguglamo samu riječ ubleha, dobijemo vrlo malo odgovora. Ako ukucamo prodaje ublehe, onda ima poprilično o tome ko kome i zašto prodaje ublehe.

Ubleha je nešto prazno, lažno, licemjerno. Najčešće je to neki odgovor ili opravdanje koji pokušava da bude istinit, a koji je ustvari lažan. Često je samo jedan dio ublehe istinit, pa onoga koji sluša zavede da pomisli da je cijela ubleha istinita. Prodavati ublehe mogli bi smo reći da znači prodavati muda za bubrege.

Ubleha ili ublehaš je i čovjek koji govori ublehe. Ublehe se najčešće prosipaju, ili prodaju. Teško je pronaći porijeklo riječi. Vjerovatno je da riječ potiče od naziva za budalu, glupana, blesonju. Blesav, blehonja, bleho, bleha su nazivi koji se koriste za nekoga ko nije baš sa svojom pameću. Po tome bi i ubleha bila onda glupost, budalaštinja, budalasta izjava.Ustvari ublehe su namijenjene da od ljudi prave budale. Vjerovatno je riječ nastala u Hercegovini, tačnije u Mostaru. Mnogi ne znaju za njeno pravo značenje pa je krivo prevode (na internetu se može naći da znači laskanje).

dalibor bilic said...

Ubleha -zasljepljenost ,puno vjerovanje u nesto bez mogucnosti sumlje.
Ublehas ,covjek ,kako se ono kaze ,za one sto idu po crkvama i dzamijama ,aha vjernik.
Prodaje ublehu-Pop ili hodza
To je orginal ,a onda se poslije razradilo =spustilo i na ,,obicne ,, stvari od politike pa dalje.
Tako bar ja mislim
A ,,laskanje,, moze i to Ublehacicu moj,, Mislim ko voli.

Hashim said...

Razrada :
"Onaj ko prodaje ublehe računa na to da oni kojima je ubleha upućena neće shvatiti da se radi o neistini. Ublehaši računaju na maloumnost ljudi. Ublehe se naročito dobro prodaju ako su zašećerene, odnosno odgovaraju nečijim iščekivanjima. Svako voli da čuje nešto lijepo što će ga obradovati, makar to bilo i lažno. Dobru cijenu imaju i ublehe koje govore ružno o političkom ili drugom protivniku. Stoga su u Bosni i Hercegovini ublehe često rado slušane, a političari su najbolji ublehaši. Posebna vrsta ubleha su priče o kobajagi važnim stvarima, a potpuno zapostavljanje onoga od čega se živi. Naročito su opasne ublehe o brzim izliječenjima, o bioenergičarima, travarima, babama gatarama, itd. Ublehaši su I oni koji mogu dugo pričati o nečemu, a da ustvari o tome ništa ne reknu

dalibor bilic said...

Kad covjek u ovim godinama misli da jos moze 3x ,bez ruku,stojeci ,e to nije ubleha.Ubleha je kad moze i pomislit na to.

rajskadjevo said...

Hvala poštovanoj gospodi na širokom objašnjenju riječi...
Tako su moj suprug i njegov prijatelj neki dan nama ženama pokazivali značenje riječi" Romantika" iz Klaićevog riječnika..pa je ispalo 60- tak značenja...najviše su uperili prst na značenje --nešto izvanzemaljsko, nestvarno hahahahah...

sedma said...


Ups ! Sta ovo bi ? Probudio se pisac.
Samo nastavite, lijepo vas je citati, a i korisno.

rajskadjevo said...

Da, konačno da o nečem raspavljaju a da nije sex...........

dalibor bilic said...

Sad kad konacno znamo sta je ubleha ,mogli bi smo je razraditi i na nekom primjeru.
Hrvatski predsednicki izbori.Pobjednica KITArovic ,50 posto ,Gubitnik 49 posto.Tako su glasali u Hrvtaskoj.Ok.
U Bosni ,e sad je problem ko je tu glaso,Hrvati ,hercegovci ili Bosanci ili svi oni sto imaju 2 pasosa ,sto znaci da su mogli i Srbi sa pasosem lijepe nase.Dali Kitarovicki 97 posto glasova.odnosno mozda je bilo isto ,ali uz pomoc brace Muslimana i Srba sa hrvatskim pasosem ispalo ko glasanje u Sjevernoj Koreji.
Znaci izbore treba ponistiti zbog glasanja Muslimana i Srba ili im dati konstitutivan tretman.Kontate ,

Micko said...

Čestitam braći Hrvatima na izboru ženskog Franje.Sad će blagosranje nevidjenih razmjera.Dobro nam došla kitaricka,i zbogom pameti.Moji ludi rodijaci izvadili puške iz zadnjeg rata i samo čekaju poziv dame s kitom da krenu do Drine.Sve za Kolindu,a Kolindu ni za šta.Svaka čast mojim rodijacima,i onako su bez posla,a šansa nevidjena.Ponova će bit jeftinih traktora,televizora,veš mašina i ostale galanterije kad Franckolinda naredi juriš.

Mene jebe recepcija.Imam ja telefon,ali ovaj internet nekad gubi signal.Samo da vam Kažem da je samnom francuska sobarica Anamarija,i da mi pomaže orat.Jeli Ana ili Marija obe su mi dobre.Napravio sam joj onaj Svarovski snajper da može na 500 metara pogodit šta zamisli.Laku noć od mene i ove dvije.

dalibor bilic said...

Sjajan komentar ,,sjajnog,, Micka.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...