Thursday, January 15, 2015

Nicija ..Zemlja,,

Kad se  iz Kine ,u toku jedne  godine iseli sto hiljada ljudi ,malo ko to i primjeti ,al kad se u istom vremenskom periodu  iseli  iz Bosne ,toliko, jedina perspektiva je  ,,Nicija zemlja,,

Za Bosansko Grahovo sam cuo.Ne znam gdje se tacno nalazi ,al u sto kilometara bi pogodio.kazu  danas nema  dovoljno djece  za skolu.Svi odlaze.

Neplanirano sam se sinoc vratio kasno.Dosao mi komsija,stanujemo u istom naselju ,sa porodicom,Krene prica.Covjek je rodjen na sjeveru Indije ,prije cetrdesetak godina ,koliko sam mogao  zakljuciti.Sa  20 vec je bio na studijima u  Austriji.Salzburg.Cista filozofija.Poslije je radio na istoj skoli i kao profesor.magistriro i doktoriro.Danas zivi u Orlandu .Predaje filozofiju na ovdasnjem  univerzitetu.Takvu priliku i  mnogo manje znatizeljni od mene ne propustaju.

Ono sto se  ,dole kod nas ,pocelo desavat ,da ljudi odlaze u potragu za boljim,svijet civilizacije je imao i prije  hiljadu godina.Vrtili se ljudi  sa kuglom zemaljskom ,trazili sebi  bolje mjesto pod okruglim Suncem.Sa kraja na kraj  i svi osim ,,mnas,, vezanih za uvijek  uz zablude  prenesene sa koljena na koljeno ,da nigdje nema bolje  u koje je upadao i pradjed ,i djed i otac  i u kojima je ostajao i sin ,sa velikim sansama da  se tako  nastavi i u nedogled.Bezvrijedna zemlja ,laki ljudi.Krug zivota zavrsavao  ,tamo gdje je zapravo  samo trebao poceti.

Rijetko mi se desi da  ,,samo,, slusam.Skloniji sam  ,,slusat,, pricajuci.Sinoc sam i gledo.Indija ,jedna kultura i civilizacija ,onda  Austrija ,druga  civilizacija ,pa Amerika  treca tehnoplogija .Da se obicnom ,,nasem,, covjeku zavrti u glavi i samo od price.

A sve je pocelo u nekom indiskom  ,,Grahovu,,gdje su sad  skole zbog  ,,manjka,, djece zatvorene ,jer nije valjalo ,jer da jeste nebi bile.Zasto  su pune skole u Salzburgu i Orlandu i zasto covjek  rodjenjem  mora biti osudjen na grahovo ,ni kriv ni duzan.

Odlaze ljudi iz Bosne .,a da nije samo razlog rat.Neko ce u Salzburg ,neko u orlando,neko u Australiju ,a niko iz Salzburga ,orlanda ili Sidneja ,nece u Bosansko Grahovo.Ne treba zalit ,nego slavit. Niciju zemlju.

15 comments:

urednik said...

E moj Daco,

dok god ti pises ovo sto pises, ovdje gdje pises, nama sto te citamo (ponekad) tebi je samo guza u Orlandu, a sve drugo u Grahovu. A guza i nije neki parameter zivota, osim ako je Rajska.

Anonymous said...

Kako bolan ne znas gdje je Grakovo ? Gavrilo ti je odande.

Mekara kaze ne treba potpis said...

et je n'y suis jamais allé

Beka said...

"Halo Bikac,ovdje Grahovo,izgibe Narod,Saljite hranu"

Bi'cu kratak.Za one neupucene odnosno kojima urednik nije blizak i nesvatljiv,nejasan,prostacki raspolozen sa gramatikom na "VI"odnosno ponekad i nepismen a ipak nadasve omiljen,on je osoba trenutka i momentalne inspiracije,odnosno situacije ili jednostavbo sto je u tom trenutku naumio ili odlucio on tako milo,drago i sa puno njeznosti baci u eter a mi dali ga citati ili ne, nas problem ili dali ga razumjeti, to je jednostavno.Vrijedjati,nije njegov stil a ako i pogrijesi,ljudski je.Sarm je u njemu,malo je njemu slicnim.Bogat mastom i perom sto covjeka ponekad i uvrijedi jer to sto pise nije izvor maste nego bolna istina za mnoge.

Nasilji tintoplavku i u borbu.


Voli Vas Vas i samo Vas i niciji drugi.Beka


Vozdra

Amonynous said...

Indijac cigu-ligu ti susjef. Pa bolje bi ti bilo na Gorici kod nasih firauna.

sedma said...


Cudna mi je Bekina potreba da objasnjava i brani Bilica. Komu i od koga ? I moram priznat' da mi nije simpaticno misliti o blogu kao bojnom polju.
Grahovo mi je godinama bilo na putu prema Biogradu. Nikad nisam pozeljela zaustaviti se. Uvijek sam se pitala kakav mentalitet ljudi formira ta, malo je reci, vukojebina?

Micko said...

Čuj Grahvo ti vukojebina.Pa pokojni Franc je dao čitavu posavinu za vukojebinu.U njoj može živit samo onaj ko je tamo rodjen,a on je ispario davno u Fracekovoj ofanzivi.One koje je on tamo doveo nisu našli sebe i zbrisali.Pametni neki ljudi.Pametan je bio taj Francek.One što ih je iz okoline Sarajeva doveo u Knin,i oni zbrisali.Ostali mu siptari iz Janjeva,pa i oni zbrisali.Pametni neki ljudi.
Nego kažu moji rodijaci,benti isa,prodaju se otoci.Pa de da mi što ovde dolazimo kupimo jedan da se družimo nako ponekad.Ja predlažem da kupimo onaj goli.Ma samo radi imena.Možda da ga poslije skupo prodamo nekoj pametnoj vlasti koja će morat doć kad tad da ga koristi.Zamisli zminzmijo ljuta mi na golom otoku i svi goli,osim Dalibora.On bi bio veslac do kopna i nazad da nam dovesla namirnice i ispriča nako doživljaje s puta.Marijana mu dat za kormilara da gleda u kompas,a tetku Rafael u da kupuje jer ona zna u trgovinu.

Na stranu sala,ali ja sam danas bio ko na ražnju.Temparatura 38 po celziusu a neki vruć vjetar pa kad puhne ispred mene sva ona toplota iz motora od 600 konja meni pravo u glavu.Sreća pa nemam fakultet inače bi sve zaboravio.Vako iza mene pun eski pive i dobro.Polo sam one dvije i Anu i Mariju da donesu mesa da jedem još u podne i još ih nema.Sreća pa ubih nekog malog kenfura pa mu izvadih par stejkova,inače bi skapo od gladi.Kud je ta zalutala niko ne zna.Naći će ona ne brinem se ja.Žensko se nikad izgubilo nije,a ima gps.
Pozdrav od veselog Micka oraca.Kad jebeni dolar zasja nema toga šta Micko radit neće.Ori vole kad nemaš škole.

sedma said...


Slaba je ta tvoja dvoimena dok ti zamisljas grupnjak na plazi. Il' ti je sunce udarilo u glavu ?

Anonymous said...

Spram Mickove vukojebine Grahovo je Pariz.

dalibor bilic said...

Nisam bas za izraz ,,vukojebina,,U kategoriji ,,poredjenja,, vukojebina moze biti sve i mislim da je jedino pravilno ,taj geografsko -mentalni prostor sagledati kao ; izraz vlastite volje=izbora ili zablude.

Anonymous said...

Ima ona stara 'U Grahovu Principovu 80 mrtvih glava'. Nesretan kraj izvuklo u svim ratovima u zadnjih 100 godina, prvom svjetskom pogotovo jer su K und K znali odakle je Gavro. U drugom nista bolje kad su bjezali Djujicevci s tromedje pred crvenima, a ovo kad ga je pred Oluju HVO "oslobodio", to je bio cavao u kovceg.

Anonymous said...

Sad se ovde place i za Djujicevima. Bilo je za ocekivat.

Micko said...

Kako samo ovaj anonimni sve zna,pa to je za nevjerovat.Pametan neki čovjek.Trebalo bi ga uokvirit i bazamovat da se ne usmrdi.

sedma said...


Mick duso, nerovozan si. Kazi ti meni sta te muci ?

Anonymous said...

Fata i Mujo sjede na klupi u parku,Fati se omakne i prdne ,al ko grimpeur,,Mujo se pretvara ono kao nista nije cuo,,a,Fata mrdne guzovima klupu kao to klupa skripi,a Mujo kaze ,ljubavi ni nalik na ono od maloprije

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...