Thursday, January 29, 2015

Fadil

Malo ih je Titi pjevalo.A Fadil jest.Vise puta.Fadil karic legenda Mostara.Zadnji put u  Igalu.Pricaju  da je ,,Stari,, reko ;Fadile  hajmo pocet sa onom ,,Bajram ide,,Jel istina ili nije ,nije ni vazno ,al da je Fadil ,jedini iz  grada  gdje preporucuju da ne pjevas  po ulici ,pjevo marsalu ,nema dvojbe.

Sinoc negdje oko 8 ,tamam se  spremo kuci ,banuse osman i Kico.Nismo se dugo vidjeli tamam toliko koliko se  imamo vremena i  druzit.I  osman je iz Mostara ,mislim bio iz.Sad je iz Orlanda.Zvali ga  ,,Car,,Od  hotela Neretva pa dole do jablanice ,nema kafane da osman nije sviro i pjevo.Osmanova  rahmetli mati  je rodjena  sestra Fadila Karica ,pa eto  na koga se bacio ,sto se glasa tice.Kico je iz Orasja,na Savi.Ne znam  zasto ali kad god kazu Orasije ,dodaju na Savi ,pa ono sto je Osman  osvajo glasom na  juznoj  ..hemisveri,, Kico je na Sjevernoj.Znaju ga sve kafane od Orasja -na Savi dole do Tuzle i dalje.

Spremo se ja kuci od  dosadne Srijede  a osto dugo i ne planirano do Cetvrtka.Nema koju nismo ,uz harmoniku.Da su ih i vise napisali o Mostaru i te bi.A nisu.Ko Nova godina .nema ljepseg derneka od ne najavljenog. i ne planiranog.Za dobru pjesmu i ne treba publike .Bili smo i  pjevaci  i publika sami sebi.Naj ljepse covjek pjeva one  sjetne o zavicaju iz daljine.Sto.Sta ja znam sto.Mozda iz straha  ili iz ljubavi ,a sve su prave ljubavi tuzne.

Za fadila karica vele da Mostar nije imo boljeg i da dugo nece.Pjevo i Titi ,e sad koju ,znaju  malo njih.Za one sto vjeruju  ,,pjevo  Bajram ide,, mozda .Za druge  Vuzgi vuzgi  pajdas ,Ko to zna.

Osman i Kico nikad nisu pjevali  Titu ,a jesu o njemu.,al ako je suditi po onom kako i danas pjevaju ,ne zna marshal  sta je prpustio.Ja nisam.

26 comments:

dalibor bilic said...

Pratim ,pomalo, Svijetsko prvenstvo u Rukometu.
Pametni igraju za Katar a budale za domovinu.

dalibor bilic said...

kako je tuzna ova stranica.Nigdje nikog.Dotle doslo da mi fale Sedma i rajska.hasima ,,ne daj boze skinut sa Sene .Tja.
Podsjeti me sve ovo na vic kad su Amerikanac ,francuz i Bosanac bili na pustom ostrvu.Fatali ribu i ulove zlatnu.kaze riba pustite me ispunit cu vam po jednu zelju.Ok kaze Amerikanac .Zelim da se ovog trenutka nadjem u Njujorku.Bum i nestade ga.Kaze Francuz ,ja zelim da se sad nadjem izpred Ajfelovog tornja i bum i njega nestade.
Gleda Bosanac ,gleda i misli.Pita ga riba sta je tvoja zelja .hm ,,dosadno mi bez one dvojce ,de ih vrati nazad ,,

rajskadjevo said...

Pa sam ti pisala jučer..pa ne mogu baš svaki čas...bože...

sedma said...


Kakav gaf. Bemti tehniku. Objasnjavala sam kolegici da sam dotrcala ispod tusa i da je za to telefon tako dugo zvonio, a ona me upozori da sam na razglasu. Nije ni morala, cula sam onu dvojicu kako se smiju.
Dnevno izvjesce glasi : Idzea spakirana, Augusta pod kontrolom, Alhambra se otela kontroli, bazena se jos nisam ni dotakla. Bojim se da mi prijeti raspad sistema.
A ti uzivaj u samoci i sevdalinkama. Doduse, mozda bi neka druga muzika bila prikladnija za mastanje.

Hashim said...

Moram prijavit gresku:Nije malo ,nego puno ih je Titu pjevalo.
Inace , drugi put kad Osman bude pjevao, zovi - i ja sam ga slusao( i opet bi ).

dalibor bilic said...

Znaci kad su se smijali da je i kamera bila ukjlucena .Ako je neko snimio de nam posalji da se i mi smijemo.
Mozda je greska.Mozda ne znam ,pa me zanima,Ko je to jos iz Mostara pjevo Titi.

Hashim said...

Cijela Juga pjevala , kako on svira, a znao tamburat

Anonymous said...

mars

sedma said...


Mozda si u pravu, mozda bi se smijali i da je bila kamera. Ono sto je sigurno, je da si ti zlocest.
Nisam ja ni prva ni zadnja koja je to zakljucila, ali neka, draze mi je tako nego da mi tu plazis kao neka ljiga. Ne bi ti stajalo.
Ovo gore sam te ja marsnula, nisam imala vremena za nesto opsirnije.
Uzivaj i dalje.

Anonymous said...

Bas su lijepe ove Mostarke.

dalibor bilic said...

Sejl ,sejl sejl


Za samo 28 Kuna mozete dobiti video ,,Sedma izlazi ispod tusa,,


Sejl,sejl ,sejl

dalibor bilic said...

Sejl,sejl,sejl...

Za samo 12 Kuna mozete dobiti video ,,Spava Meo mekinro i hrce ,,

Sejl ,sejl sejl

dalibor bilic said...

Sejl ,sejl sejl



Za samo 7 Kuna mozete dobiti video ;; rajska Djeva u bikiniju ,,


Sejl sejl sejl

dalibor bilic said...

Radi radnja .Pljuste narudbe.

Video ,,Sedma ,,,,za sad 1. prodat


Video ,,Rajska,, za sad 1 komad al jos nije prodat ,nije prosla kartica



Video Meho spava 3457 komada i raja ostavlja baksis

dalibor bilic said...

Bez velikih promjena.,,Video ,,Meo spava i hrce ,, 7345 prodatih komada.
Video ,Sedma izlazi ispod tusa ,, bio prodat jedan komad ,al musterija sad trazi ,,pare nazsd,,

Video ,,rajska u bikiniju,, sad na snizenju samo 3 Kune.

dalibor bilic said...

Ok ovo sa rajskom i Sedmom ne ide .Hajmo vako.

Video rajska i sedma spavaju i hrcu za samo 12 kina

Video meo izlazi ispod tusa za 380 Kuna ,
E sad da vidimo u cemu je biznis

rajskadjevo said...

Pa ti si stvarno prolupao..tako jeftino nas prodaješ..pravi muškarac to ne bi nikada napravio...neka ti čitatelji sude ja neću!

dalibor bilic said...

Rajska ovde se iskljucivo radi o ponudi i potraznji odnosno potraznja za vama dvijema formira i cijenu -malu, dok Mehinu ponudu diktira kvalitet kome se ne moze oduprijeti.
Mozda ima malo i nacionalnog ,al ne vjerujem.

dalibor bilic said...

Samo za Meu Mekinroa ..hej jamina ,,,,

sedma said...

Tako ti je draga moja kad ljubi Bosanac

dalibor bilic said...

Bas tako

rajskadjevo said...

Ma gle, ako to njega veseli, nek mu bude..što misliš sedma kolko bi vrijedil njegov izlazak iz tuš kade? Ja mislim da bi se to teško moglo prodati..moralo bi biti nešto posebno npr.da u kadru iza njega bude vanzemaljac...to bi ljude zainteresiralo

dalibor bilic said...

Mozel vanzemaljka sa zadovoljnim osmjehom na licu

rajskadjevo said...

Može...to je još nevjerovatnije!!!!

dalibor bilic said...

bESPLATAN VIDEO RAJSKE DJEVE U BIKINIJU.Uz svaku narudbu dobijate i 20 kuna .

dalibor bilic said...

Jako lijep texst Nidzare Ahmetasevic na stranici Radio Sarajevo,ba ,,Jel Sarajevo gdje je nekad bilo..
Zena zivi tamo

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...