Saturday, January 31, 2015

Vlasta i Fazla

Cuvari ,,grada,, u tuznom periodu.O Vlasti Mijovicu necu puno.Ne treba.Bio i osto naj bolji.Ni o Zlatanu Fazlicu -Fazli , necu.Zna se ko je napisao naj ljepse stihove o Sarajevu.Moji drugovi.

S povodom ili bez ,ljudi vole rec da grad  cine ljudi ,sto je samo djelomicno tacno.Grad cine i zgrade,ulice ,mostovi ,parkovi .Rijeka takodje cini grad  i brdo iznad.Znaci nisu samo ljudi grad ,jer kad bi te iste ljude  postavili u pustinju ili negdje na sredinu okeana ,nebi bilo grada ,bili bi samo ljudi  u necemu ,sto se ne zove grad.

Neki dan ,neko, na ovoj stranici napisa da je  Sarajevo postao jednonacionalni  grad.Tacno.Sarajevo je danas  dosadno ko sto su uvijek bili  Zagreb ili Beograd.a razlika je  ,sto tako nekad nije bilo.a sto je u Zagrebu i Beogradu  uvijek bilo.Sad kome je bilo ljepse i bolje  ,tesko je reci  ,Njima  uvijek medju ,,svojima,, ili nama  uvijek ,,medju nasima,,

Nema mi Vlaste i Fazle  u ovom novom Sarajevu.A koji su to ,,borci,, bili.,,Zijanili se ,pod pritiskom ,Odustali.Ispuhali.Povukli se.Umorili se.

Vlasta i Fazla .Moji drugovi,.Posljednji; Cuvari  Sarajeva u tuznom periodu...Bili.

7 comments:

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Marijan said...

Obrisao sam svoj malo iscrpniji komentar i svoje mišljenje... sjetih se one:
''Budala govori ono što misli, a pametan misli što će reći!''

haustorce said...

Dalibore, Fazla zivi na Kromolju, to je naselje iznad Pionirske doline, to je opstina (ili opcina, kako zelis) centar Sarajevo !Odselio je tvoj prijatelj preko 3-4 km od rodne kuce u ulici kralja Tomislava. Pa zar ti nije javio prijatelj Fazla gdje i kako zivi?

dalibor bilic said...

Gospodinu iz haustora ;

Znam gdje Fazla zivi ,al ne znam gdje je Kromolje.

haustorce said...

pa jednostavno... prve komsije su mu stanovnici sela Poljine (opcina Centar Sarajevo).. ide gradski bus ili kombi...

Marijan said...

Ma daj ba, pusti ga, vidiš da se pravi Englez, hoću reći Amerikenjac... zna on dobro gdje je šta!?

Mick said...

Ovde kod mene kad grom opali u solarnu ploču nema prijema ni u četvrtom selu.Drago meni kao da sam loto dobio.Ma jebo internet i sve ostalo.Kad ne stanu komunikacije sa svijetom,ostaje samo vatra u kaminu i sex do iznemoglosti.Kako su danas popravili još nema sexa.Svak svoj internet vrti.
Samo da se javim i odo ga ja svojerucno iskljucit.
Bistro narode,samo neka vam je bistro.I meni je,da bistrije ne može bit.Čas Ama ozdo,a čas Marija ozgo.Zivila Francuska i smrt internetu.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...