Saturday, January 24, 2015

Ancona

Rodio sam se u Anconi ,Marta 94.po drugi put,a razlika  izmedju onog  od ,,prvi put,, je bila u tome ,sto sam bio svijestan da sam se rodio, i sto mi je bilo  drago da je tako.

I dok su tockovi  kanadskog transportera ,rulali ,pistom  aerodroma Butmir ,jedino  mi je u glavi bilo ;Nikad vise nazad i  jebem vam mater svima .Bas svima.

Na ,,mjesto zlocina ,, ,a nisam bio kriv, nego ucesnik i zrtva ,vratio sam se  dvije godine kasnije,pa nije tacno da se  samo krivci vracaju ,nego i zrtve ,da slome ,zaborave ili da zauvijek  mrze.

O prvom putu  necu .Tek emocije Onda sam isao svake godine. i prestao prije 5.

Poznajem licno bar 10 ljudi ,koji su cijeli rat proveli u Sarajevu ,a onda  poslije daytona ,spakovali svoj kofer  i otisli .E tih mojih  deset i bog zna koliko jos  su na izlaznim vratima  rekli isto sto i ja ;Nikad vise nazad  i sto je naj gore ili naj bolje i  naj teze , to ispostovali.

Znali su ono ,za sto je meni bilo potrebno 10  puta  da vidim i da se svaki put nadam da sam pogrijesio,a nisam  ili mozda i jesam u ocekivanju boljeg , bivalo  je  sve  gore, 

,,Jedne noci u Decembru,,E tu imas  i zimu i Branku  i kamin i vino  i sina i da niceg nije bilo osim one hladne noci  i da si mislio kako ces kuci doci  ruke i poljupce  i sve ono sto asocira na ljubav ,da bi se  iz svega nabrojanog  spontano  rodila i pjesma   Sarajevo ljubavi moja ,kao nastavak  ,,Noci iz decembra ,kao vrhunac  ljubavi prema gradu i  prema ljudima u njemu.Zasto je vazan redoslijed ,pa recimo zbog toga  i da je  Sarajevo napisano prvo ,moralo bi se obrazlagat  zasto je i ,,ljubav,,a ovako nije bilo potrebe.

Kemo je otisao iz Sarajeva ,tu negdje kad i ja.Vraco se na  cevape  i da popije kahvu  sa rajom.Ko i vecina nas.Otisao je da zivi ,tamo, gdje je mislio da mu je bolje.Kemal Monteno je bio ,,normalan,,i dobar   covjek.Niko ga nije otjero ,a nije ni  trebalo, i   otisao  je sam ,jer je vidio   ,da tamo   nema bas mjesta ni za Branku, ni za vino ni kamin,a ni za sina i da ce im bolje biti negdje drugo.Iz slicnih razloga  otisla je vecina nas.Jos uvijek ,ovde ,gdje smo ,zapjevamo  Jedne noci u Decembru ,pravu himnu grada  u kojoj je  ,,Sarajevo ljubavi moja, bio samo refren.

9 comments:

Meho Mekinro said...

Valjda je poslije ovoga , najzad , svima jasno šta se i zašto i koliko voli .

sedma said...


Poslije toliko godina, poslije svega sto se razjasnilo, objasnilo, pitam se kakvi su to ljudi ( Cekrcicani ) koji i dalje vole Cekrcice ?
Znam da je iritantno sto se stalno ubacujem sa Cekrcicima, ali ja ne prepricavam tudje price da ne bih nesto krivo prenijela ili bila nevjerodostojna. Jedan, ma i bezazlen podatak, ali krivi, bio bi dovoljan da se jave oni koji bi sve pod tepih. Ovime riskiram da mi se ponovi jedan davni Colin komentar na pricu o pecenom piletu, ali s tim sam se naucila nositi.
Uzrujao me Bilicev tekst. Uzrujala me njegova potreba da po tko zna koji put objasnjava zasto u njemu vise nema ljubavi. Posebno me uzrujalo sto slutim ( nije tvrdnja ) da ni on, kao ni ja, kao ni mnogi drugi, zbog integriteta svoje licnosti nije u stanju izgovoriti ono naj bolnije, ono sto razara.
Ja znam da bih se raspala kad bih to " nesto svoje " izgovorila i pred naj intimnijim prijateljima. Zato ne volim ni da me pitaju, ni da da im objasnjavam. I za to se naj bolje osjecam kad kazem " jebem vam mater svima " , narocito onima koji misle da sam nakaradna sto nemam ljubavi za njihovu ljubav.

sedma said...


Tamo kod Marijana Feniks se zali zbog tehnickih problema vezanim za ovaj blog( a ja mislila da se skinula s mene, hahahahaaa). Mislila sam da ce vam to MM2 prenijeti, ali on je izgleda jos pri Jack Danielsu. S velikom zakasnjenjem, sretno ti kolega blogeru.
Ja sam ovih dana imala problema sa jednom od svoje dvije mail adrese, pa isprika onima kojima se vratilo.

Marijan said...

@ sedma... Hvala, a onoga Đeka nema odavno, sve je samo simbolika.
Da nisi spomenula ne bih ni znao za komentar Feniks i sa kakvim se problemima suočava... prenosim ga u cijelosti:
''je li i ovaj blog spada u blogger.ba?
Zatvara se 1. marta 2015 ?!
Pozdravi mi Hemingveja i ostale, nema sifre kod mene pa ne mogu uci na blog .
Feniks ''
---
Volim, ne volim - ljubav i mržnja?
Ono što volimo, svako ima pravo da ne voli, pa čak i da mrzi (što mi i nije baš najrazumljivije), da karikira i kritikuje u šaljivom tonu, ali da se uvredljivo i sa omalovažavanjem odnosimo prema ''ljubavi'' drugih, ipak je previše. Iz ovoga izuzimam ''ljubav'' prema zlu i patnji drugih.
---
O ratu: Kada ratni kreatori počnu svoju djecu da šalju u prve borbene redove... ratova vjerovatno neće više ni biti!
Što bi rek'o onaj srećko, ja sa svojim pametovanjem!

rajskadjevo said...

Nažalalost svijest je mnogima tako formirana..vidimo samo dobro- loše i to po našim mjerilima, pa u skladu s tim ili ima ljubavi u nama ili nema...treba se protiv toga boriti ljudi...

dalibor bilic said...

Rajska ,jel bila guzva na misi .

rajskadjevo said...

Ne znam, sigurno je, ja ti baš ne odlazim često, više radim sama..

sedma said...

@ Rajska
Bitno je da se ti javis - s mise, iz ureda, kreveta...nije vazno.

l.p.

dalibor bilic said...

Ma vazno je .S mise i ne mora bas.Iz ureda ,kad stigne ,a iz kreveta moze i direktan prenos.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...