Sunday, January 4, 2015

Smetljar

Od  Prvog Januara ,minimalna satnica ,ovde na Floridi je 8 Dolara i 5  Centi.Prije nesto vise od 20 godina ,kad sam ovamo dosao ,radio sam za  minimalnu od 4,25 dolara ,sto znaci  da za 20 godina ,nije  ,,dupla,, 

Sta covjek moze uraditi sa  satnicom od 4,25 .Nista ili isto sto i danas moze sa  8,05.Kapitalizam nije human ,ali je u svakom slucaju interesantan.

Svak negdje zivi.Kuca ,stan ,sator ,splav ,al zivi.Zanimljivo je  da vam niko ne moze narediti ,vlastita odluka ,da tamo gdje zivite ,imate i  struju,vodu ,telefon,ili samo nesto od ovoga ,ali morate platiti odvoz smeca.To nije izbor .

Kompanija  koja odvozi smece iz mog naselja zove se  ,,Pro vista,, ili nesto slicno,Minimalna satnica ,,smet;ljara ,, ili tehnicara  za  smece ,kako se vjerovatno kaze je 25 Dolara ,odnosno 3 puta veca  od minimalne  floridske.

Smeca je oduvijek bilo i u komunizmu,socijalizmu i sad u kapitalizmu  i odnos prema njemu je u ova  prva dva  iskljucivo bio ,,smetljarski,, odnosno nikakav  i jedino je kapitalizmu uspjelo da  ,,smece,, dovede na pozicije  koje inace i zasluzuje. a pri tom  da od njega zarade i velike pare.Mozete  tek zamisliti ,ako  je minimalac  ovde 25 dolara ,koliko zaradjuju  direktori.Dobro ne moze  svako bit smetljar,neko zavrsi i faklultet  i starta sa 10  dolara na sat  i treba mu bar  slijedecih desetak i vise godina da dodje na satnicu  smetljara ,pocetnu,koji ce vec tad imati po satu i 35.Znaci  sa obicnim smetljarskim  faklutetom smetljara nikad stic. a niko se ne buni ,jer bi odgovor mogao biti :ok hajte vi  kupite smece ,sto  mnogi nebi prihvatili ,iz raznih  razloga ili prihvatili bi samo  satnicu ,ali ne i posao i titulu.

Sta sam htio reci.Cinjenica je da u kapitalizmu ima vise smeca ,ali se manje vidi ,jer ga bolje raspodjele  i kamufliraju ,pa se tako moze desiti ,da prazna  kutija od Vegete  ili konzerva podravkinog  govedjeg gulasa ,,koju ovde  u Orlandu bacim u kantu zavrsi    na deponijama  u mocvarama Alabame , 

Na zelenim kamionima kompanije ,,Pro vista,, sto odvoze ..garbage,,   ,velikim slovima pise i slogan ,,Kad pomislite na ,,trash,, ,pomislite i na nas,, Glupo a .Na sta tek  pomisle oni u Bosni ,kad se sjete smeca ..........

28 comments:

Anonymous said...

Gledaj sada, ne Ti Hemingvej, vec ostali:

Kolika je satnica onih sto 'hakuju' web stranice?

Osoba sjedi, grbi se na stolici, cirkulacija stala, stomak ne radi I jos raste prema naprijed od pritiska grudnog kosa, multipla skleroza ne gine ili atrofija misica?!
Occi I mozak rade...ubrzano, sve je kao igra, samo da srussi necciju web stranicu, ubaci virus tamo, ili ovamo...

---
Laksse I posstenije je biti smetljar za manje pare, eh, ali I smetljar mora da placa takse I isto tako odvoz smeca...

Hajde, pogledaj kako izgledaju smetljari a kako ovi sto hakuju ?
Smetljari lijepi, snazzni, zdravi jossss...
sta je $25 doll. prema recimo $85 sto policija, ili radnik na dizalici dobije ili hakeri?
---
Minimum, 8.25 uporedi sa evropskim euro...isto, a mozze se lijepo zzivjeti I sa minimumom, zar nije tako?
---
Kako se ono zvala taksa u bivssoj zemlji nam?!

Samodoprinos, je li tako?!

Pa ozzzzezzi postotkom po plati; samodoprinos za ovo, pa za ono,

Vecca plata vecca taksa.

---
Bolji je I minimum nego socijala.

Pozdrav, Feniks



sedma said...


Bili smo prvi razred srednje skole i prilicno preplaseni strogim licima starih profesora, narocito onih iz matematike, nacrtne i strucnih predmeta. Jedan od njih je bio drugaciji; srednjih godina, laprdav, za ono vrijeme malkice opustenog ponasasanja. Nije mu bilo tesko pokupiti ucenicke simpatije vec i zato sto je predavao lagan predmet. Meni se nisu svidjali njegovi jeftini stosevi. Bilo je jos prvo polugodiste, nismo se dobro poznavali, kad ju je prozvao i poceo s pitanjima: je li joj sestra ta i ta, je li brat taj i taj, zivi li u Marticevoj ? Primjetila sam da joj lice sve jace crveni i da joj je vrlo neugodno. Na kraju je upitao je li joj tata pop ? Izazvalo je to salve smijeha, pa i poruge. Na kraju je ona svojim sarmom, a narocito dobrim nogama ( tri cetvrtine razreda su bili decki ) ucinila da se na to zaboravi, ali neko vrijemo nije joj bilo lako slusati posprdne komentare. Mozda je to bio razlog sto sam joj se priblizila. Pokazalo se da je tata bio vrlo koristan kad smo imale neki matematicki problem, a meni je jos k tomu prevodio pisma s francuskog.
Biti dijete proletera i seljaka tada je vec prestalo biti IN, a u modu su dolazila djeca politickih duznosnika, oficira, direktora ili bar sefova.

dalibor bilic said...

Jes vala malo cudno ,da covjek od toliko mogucnosti izabere naj lakse da bude pop.Da je bar bio hodza,mislim otac te lijepe protine. sto je magera bila ljubomorna na njene noge.

dalibor bilic said...

Nego nesto ste mi ,,ispuhali,, a jedva da je pocela godina.,ili fatate zalet.Tek 2 komentara na vrucu temu ;;smeca,,tja.
Kazem ja sebi .Ako hoces komentare moras ;;temi,,dat nacionalno sexsualna obiljezja.Pa tko recimo srpsko smece ,bosnjacko smece i hrvatsko smece i ko iz ta 3 naroda naj vise koristi recimo kondome i da li ih baca u ,,tresh,, poslije upotrebe ili stavlja u Herbar.
Kontate.ok.

sedma said...


Kako to da uvijek ja ispadam ljubomorna ?
Dobro, nekad jesam, npr. na one Marijanove minderpuze sa blogova zbog kojih mi uvali kosaricu iz cista mira.

Anonymous said...

valjda popovi I hodze trose te tvoje balone, a nema ni recicliranja

sedma said...


Nije tesko pretpostaviti da junakinja gornje price ima i onu na vjerskoj potki. Svidjala se deckoma i imala je slobodu hodati s njima, ali je oduvijek znala da se mora udati za grko-katolika. Pitala sam je zasto mora, imace " svoj kruh u rukama ", sarmantna je, inteligentna ? Ni jednog momenta je nisam dozivljavala kao osobu koja bi bila podlozna bilo cijem uticaju. Tako je odgojena, lakonski mi je odgovorila.
Drugi dio price sam cula 10 godina poslije na maturalnoj. Njena starija sestra bila je zaljubljena u muslimana. Otac je pristao na brak pod uvjetom da decko predje na grko-katolicku vjeru. I jeste, presao je.

sedma said...


Ja sam njenu pricu poslije tumacila ovako: u sredini u kojoj smo zivjeli mogucnost da se zaljubi u grko-katolika bila je gotovo nikakva. Mozda nije imala hrabrosti dovesti se u istu poziciju kao njena sestra i tako staviti na kusnju ljubav svog izabranika.
Isla je laksim putom, zaposlila se u Prnjavoru gdje je takvih kao ona bilo puno vise i sretno se udala. Tako kaze.

dalibor bilic said...

Jel to ,,grko -katolik, Srbin,ako jest ljepse brate zvuci od Srrrr bi n.Ako sam pravilno razumio pricu taj Musliman je zbog one ,,stvari,, postao grko-katolik,Sta sve ljudi ne rade ,,zbog sexsa,,i to u Prnjavoru.Da me juce neko pito ,,jebul,, se u Prnjavoru ja bi reko ne jebu.Hm,

dalibor bilic said...

Sex u Prnjavoru vam je isto ko i doktorat u Vojkovicima.

Beka said...

Djeeeenoooooooo oko ni njega nema,odplovil se da.,Ko je Djeno,jebaiga,javi se Djenane burazeru.

Nidje nikog ba,jeftina izgradnja pita i pitica na Carsiji.U cevape i klempu proturaju,sogandolma bez moce.

Vuko Zecevic i Cedo Orlovic nam nude bolje vremenske uvjete od danasnjih.

Ribar nije trener Zelje a Janjus u St Piteru Ugrozava Raspustenice.

A Rankovic,preselio u Pristinu.

Ebeci u mirovini,nevalja bicasi,vakat stigo.

Turcizam pronasao svoje gnijezdo na Hajat T V.Masala,tamo se nerjetko upraznjava turcizam kao npr. Babo,rahmetli itd a alaha mi i 'Gledatelji",i tome slicno iz nase susjedne Croatie.Za Croate bosnjaci su ocjenjeni kao "Hrvatso cvijece" aferim..

Na Plavskom jezeru uhicen Radoncic kako fata jegulje bez dozvole opcine Berane.

Ma Djeno,djesi ba,javi se.

U Trpnju,na doku Nevenka iz Dubrovnika izcesila glezanj.

A u Srbiji se i dalje pjevusi "Samo.rata da nebide"mala pravopisna greskica kao i uvu=ijek.


Vaterpolisti Bosne iznenadili u Tirani 2:2,krenulo.


Djeno,javi se..

Upravo Lazio vodi protiv Sampdorije.


I to je sve Narode


Voli Vas Vas i samo Vas Beka.

P.S Djeno,jebaiga,javi se,ocati.

sedma said...


Koliko ja znam muskarce, svaki bi uradio isto iz razloga koji navodis.
Meni je to OK. Koliko ih se rastalo za vrijeme rata kao iz nacionalnih razloga, a u stvari im vise nije bilo stalo do seksa sa istom zenom.

Anonymous said...

Kako se rijesi problem sa osunecenim spolovilom u slucaju izlaska iz islama? Da li naraste kozzica opet?

Anonymous said...

ima tu istine, to, oko minimalca I seksa I sedme;

minimalno dobio--I ciao, nema visse...

e, onda taj isti dobio maksimalno, mislim seks, ali dobio I goropadnu punicu, kaktus, ---to je kao taksa na platu, ili kako smo ono zvali 'samodoprinos'...

I onda bi nazad, na minimalac, jer je lakssseeee....ali nema viseeeeee,
----
(pusti sedma popove I kceri I sinove, nije ni njima lako bilo u ono vrijeme, plate im bile male, zzivili skromno kao I ostali, I imali svog vrhovnog vladara, a nije bio Tito :)

danas, od Titine smrti pa naovamo, 2015... popovi I hodze vozaju najmodernija kola...uporedi to?!

---
kad sve uporediss dodje na isto: minimalac je kao srednja struccna sprema...itd. itd.

---
Da pitam nessto: otkud Tebi pisma na francuskom a samo 15 godina si imala, pretpostavljam.
I ko je pisao odgovore?
----
Sutra Badnje vecce,
Sretno I blagoslovljeno vam bilo,

Feniks

sedma said...


@ Feniks
Nisam mislila da cu tebi morati objasnjavati da tema mojih komentara nisu popovi. Da se moja skolska drugarica " pohvalila " tatom smetljarom tek bi onda bila anatemizirana.
Ni u drugom komentaru naglasak nije bio na tati nego meni neshvatljivo mirenje jedne pametne cure sa okvirima koje joj namecu roditelji. Za te mlade godine bunt je karakteristican, a da ne kazem da je i drustvena klima bila povoljna za to. Imam ja i primjer poznanice koja se nije smjela ni zabavljati. Njoj roditelji nisu samo postavili okvire, nego su joj odabrali muza. U svemu tome njoj nije bilo nista cudno. Nisam navela taj primjer jer cura je bila glupa ko noc. Da, i bila je katolicke vjere. Ovo sam dodala da zadovoljim Dalibora i vecinu citatelja.
Nisam bas sigurna da je svecenicima ikad bilo lose , osim u vremenima kad su padale glave.
Jos mi je cudnije tvoje zadnje pitanje. Sa svojih 13, 14 i 15 g dopisivala sam se sa djecom pola Evrope i cijele Jugoslavije ( na dva pisma ). Djevojcica iz Francuske se zvala Eliane Lapaset.
Feniks, Feniks, ne radi se uvijek o seksu.

sedma said...


@ anonimni
Tebi su vjerovatno izrasli rogovi i magarece usi.

Micko said...

Koliko sam samo puta ušao u budisticki hram i klecao pred kipom bude i palio mu svijeće zbog moje lijepe Zum li.Obišao sam ih sve od Kine do Mongolije.Nisam izgubio krunu s glave,a nju napravio sretnom.Koliko sam samo Darinih slava proslavio,i šta mi fali.Da mi kaže da postanem Nemanja pristao bi.Ma dje nebi kad mi se prostre po parketu u svoj svojoj ljepoti.Sa Kristinom sam iso i uzo hostiju.Sa konom Julijom sam išao u protestansku crkvu,a sa Sheris u adventisticku.
Samo sam htio bit djentlmen i uvjek sam uspio.
Nemojte mi dirat zmiju ljutu.S njom i onom mojom ozgo otiso bi vala u svaku bogomolju i krstio se kako god one kažu.Sutra je Darina noć.

Anonymous said...

eh, sedma, sedma,

dopisivali se sa odraslim ljudima preko 'Arene', kobajagi djeca...

bass su nazovi djeca od 14-15-16 godina znala za 'Arenu' ili 'Ccik' u zemljama stranim za nas:

Francuskoj, Rusiji, Cehoslovackoj itd?!

'Male novine'-- 'vjerujem' da su bile popularne vani, ssta misliss?!

Ssta misliss da su imali para od roditeljskog minimalca da kupuju strane magazine, a posebno posstanske markice?
Gastarbajteri su to bili, vjeruj.

Varalo I prije kao I danas preko FB!
Najbolje varalice su oni sa minimalcem.

----
A to oko ljubavi Rusina, Unijata, ili nekih drugih...kad hormoni dohvate, ne gleda niko u krstenicu, niti ide pitati popa, hodzu, mater, oca...smije li
ili ne smije pogledati tamo nekoga, omadjijani svi, kao mussica na svjetlo...

Hajde, priznaj da si jedva ccekala da idess kod Ukr. popa da Ti prevede pismo, a Ti znala napisati odgovor na francuskom???
Bili su nam I popovi I fratri, a ni hodzama nije mane, bass ono, zgodni, a joss znali strani jezik...francuski,

Mi smo povodljiva rasa, kakvi Srbi, Hrvati, Makedonci, updatet Bossnjaci...Povodljivi, to smo mi.

Lazzemo se lazzemo...
---
Eh, jadni ovaj nass pop, mislim Dalibor, ispovijedamo mu se, a I on dao najbolje od sebe u onom ssorcu...ssta bi tek bilo da je u 'Speedo' gaccama I da zna francuski? Zamissljam na ccirilici :)

Feniks







dalibor bilic said...

Meni iz glave ne izlazi ono ,,Sex u Prnjavoru,, ili recimo juce citam ,kaze ; U Reljevu sudar 2 automobila ,troje povrijedzenih.
A sta bi se drugo moglo desit u Reljevu .Mozda ,,Lav story,,Kob se to zove.

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=6wuSj6sPHIQ

ODOZGO_77 said...

Svima koji slave zelim Sretan Bozic i puno ljubavi i zdralja u nastupajucoj godini.

Zadana nam tema ne navodi na inspiraciju...
Mogu dodati da je na primjer najniza plata u Svicarskoj 4,000 Franaka- sta reci na to? Ali opet to nije plata smetljara, oni zaradjuju vise.

@ Micko,
ti si pravi GENTLEMEN!!! Takav se jos jednom nije rodio. Ti znas cijeniti zenu i ljubav. Jer kad je zena zaljubljena ona radi "CUDA".

@ ZABICA,
Znas nekad ljudi citaju izmedju redova a nekad neki ljudi procitaju nesto i zakljuce totalno suprotnu stvar.
Desava se to ponekad (-:

Pozdrav ekipi

sedma said...

@ Odozgo
Iskreno, mucno mi je u zeludcu od citanja onog cega nema.
Poz.

Sretan vam Bozic.

sedma said...


@ Feniks
Ti mi stvarno mozez ogaditi moj vlastiti tekst.
Dolazi li tebi do glave da nije sve lopuvluk i kurvarluk, da su neki citali bolja stiva od Arena i Cikova, da se mladi duh ne zadovoljava mahalskom avlijom, da su mladi rokeri privlacniji od starih popova,.......?

dalibor bilic said...

A od hodza .

sedma said...

Ni njih nisam bas prmjecivala, osim u djetinjstvu kad sam za ezana upirala upirala pogled prema minaretu naj ljepse gradske vedute.

Hashim said...

Mekara, ima i ona da istina boli.
P.S.
Ne barchi nam tetu R

sedma said...


Zar opet... " istina boli " ?

cccc ( sto i rekao Cole )

Cole, sretan ti Bozic !

Anonymous said...

Dobar dan,

Da vam malo objasnim oko onog 'mora se udati za svoju vjeru', a u pitanju je bila kcerka popa/jedinog koji zaradjuje u porodici, tj. hrani najmanje 7 usta, u ono vrijeme, koja godina?, recimo 1960...ili prije, nije vazno, moguce da je tako i danas:

Pop je obavezan da propagira svoju vjeru, ako neko od porodice 'ode' za drugu vjeru, otac kao hranilac porodice se mora ili odreci svog djeteta ili cce novi cclan porodice precci na njihovu vjeru.
Je li jasno?
Inacce ostadosse bez prihoda.
Takva pravila, zakon vjerske zajednice.
----
Otac, najmanje troje djece, je bio, zasigurno, veoma zgodan covjek, a poznavajuci ono malo popova, hodza, svestenika, fratara, sve je to bilo u dobrom fizickom i intelektualnom stanju.

Curice uvijek gledale starije, priznale one ili ne, tako je.

Sjeccam se jednog hodzze, uvijek mu rumeni obrazi bili kad smo se sretali, a nikog drugog na ulici osim nas...da me je pitao, ali nije, eh, eh, otissla bi sa njim preko svijeta, da zivimo kao Tarzan i Jane, u lissccccuuuu.

Fratar jedan, priznao mi...ali kasno da se razmantija.

Pop, mlad tada, i on meni priznao da se stidio malo mantije, a nisam znala da sam ga ohrabrivala da nosi mantiju; sad je poznat,joss uvijek zgodan;
kad se sretnemo pravimo se da se ne poznamo...

Micko jedini slobodan, i to zbog para, bira kako hoce...a kad je bio mlad bilo malo drugacije.

Ah, mladosti, occi sve govorile, a i danas occci sve kazzu, a ne moramo pitati za prevod 'sa francuskog'...sto izgovora samo da se vidimo , ah, eh, ma, kakvi, dje bi ja to, ko? ja? Budale ?!

Feniks

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...