Wednesday, February 18, 2015

Jevrejolend

Nisam bas  primjetio ,da se ovi  americki Jevreji ,pakuju i da su spremni  odazvati se pozivu  izraelskog  premijera netyahua koji im nudi Dizlend ,ali u  religiskoj  varijanti ,da se  isele u Izrael.Mozda  na ovaj poziv  reaguju  oni Jevreji iz  Rusije ,Ukrajine  ili mali  broj iz Evrope  ,ali  ne vjerujem  u  masovni exsodus ,gdje svi putevi vode u Tel Aviv.Sta se  valja ,,iza zida placa,, moguce je samo nagadjat ,ali mislim da bi netyejahu  bio  jako zadovoljan  ,da bar  posalju  pare u izrael ,a da dodju  kad mogu.

Zadnji put sam  teoriju o tome  ,da svi pripadnici jedne  religiske ili nacionalne skupine zive u jednoj drzavi cuo  negdje devedestih godina  ,gdje se u projektu  zvanom  Velika Srbija ,pominjala takva mogucnost.Naravno da nije uspjelo  ,jer nije bilo ekonomske podloge,sto je izgleda  i ista  ,,dobra namjera,, izraelskih vlasti ,da iskoriste  par teroristickih  napada ,kako bi  privukli kapital na jedno kontrolisano mjesto.

Svi Amerikanci u jednoj drzavi.Pa i jesmo i  Jevreji i Muslimani i katolici i protestanti i  Hindusi i  Budisti  i ateisti ,e to je ono  sto drugima  nece nikad uspijeti  i to je ono sto ovu ,,zemlju,,  cini naj mocnijom na Svijetu u svakom pogledu,gdje se  niko ne osjeca vise i sto je vaznije ,manje vazan od drugog .

Tuzan je poziv  izraelskog premijera.Imao sam srecu da jedan veliki dio zivota provedem u sredini  koja je  bila jako slicna danasnjoj Americi ,da vidim  i upoznam  razlicitosti ,da  iz svake pokupim  ono njaj bolje ,da sklopim   sliku  u kojoj je moguce da skupa zive  svi ,pod uslovom da se postuju i da ono sto ih na izgled  djeli postane  samo tema ,kako da ih i spoji.

Da imam moc pozvao bi  Jevreje iz Izraela  da dodju da zive u Americi .Da vide  da se moze zivjeti i pored   drugih koji nisu  ni iste nacionalne ni iste religiske  skupine.To bi bio moj odgovor  svima onima  koji misle da je  sreca  samo medju svojima  a koji ne znaju ,da ce takva  ,,skupina,, uvijek imati neprijatelje iz druge slicne  i da je  jedini  nacin opstanka covjeka kao svijesnog  bica  u kombinaciji i toleranciji razlicitosti  iz koje mora nastati kvalitet  u svakom pogledu.

A Diznilend, Jevrejolend,Muslilend  i slicne ,covjek moze posjetiti i vidjeti.Zivjeti.No tx.Eto zasto ja volim Ameriku.


P.S.  Zivi dole na jugu Floride jedna  veca skupina ,,nasih,, Roma.Pobjegli iz  rata.Kod nas bili   Cigani.Ovde  su  Amerikanci.

4 comments:

Mick said...

Svaka čast majstore,i svaka ti dala u koje pito.

rajskadjevo said...

Kolike bi to onda "dale"...tko će to prebrojati...cssssss....

Micko said...

Djevo,ne pita on jer je stidan.Nije on ko ja.Ja bi pito i u tebe da te vidim negdje u mraku i da te ne poznam.Stalno mu govorim ,ko pita ne skita,ali stidan čovjek da ga takvog nisam nikad vidio.
Nego ujela jednu herku zmija kraj puta.Stala na putu da se popiski i zmija je ujela za cesmu valjda bila zedna.Još nisam siguran jeli to to i zato odo sad u bolnicu da provjerim.Javit ću kad vidim šta je bilo.Uglavnom je u stabilnom stanju.

Marijan said...

Vozdra Kolumbo!
Malkice me zagolicala ova rečenica: ''Eto zasto ja volim Ameriku.''
Ako misliš tu ostati do kraja života, a ja ovdje, sasvim logično i meni i tebi.
Dopada mi se ona izreka: ''Ne seri tamo gdje jedeš''!

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...