Sunday, February 15, 2015

Zaguljeni

I onda se doktorica ,,M,, zaljubila u bravara  ,,Z,, Vjenacli su se 25. Maja na Dan Mladosti.Kum im bio ,njegov poslovodja ,iz ,,Vase miskina ,,Zajko  zvani  ,,Gedora,,

Ma jest bilo je i toga ,ali  i u ono  doba ,,relane ,, ljubavi ,kad je  doktor imao samo 2x vecu platu od bravara ,daleko vise je bilo  ljubavi i brakova iz iste ili slicne  ,,slatelzne ,, skupine.

Da se ja pitam  zabranio bi  zaljubljivanje  i brakove prioje  pedesete godine.Sto bas pedesete.pa eto  to su godine kad covjek ,manje vise ,ne  moze puno ni gore a  ni dole.Dovoljno zreo za svaku situaciju pa i za ljubavnu.U pedesetoj ,,ljubav  nije ,,sliojepa,, nego realna  odnosno skup  emotivnih i racionalnih  poteza.U pedesertoj se ne grijesi.Znas  sta hoces i  znaju koliko mozes.

Pratio sam malo  ..ljubav,, ovde u Americi.Jako  slicno   smo imali i mi ,samo razlika je u tome  sto ovde doktor ima  hiljadu puta vecu platu od bravara ,ali teoretski  sansa za ljubav postoji ,bar  procentualno  izvjesna ko dobitak na lotu.Sreddnjoskolske ljubavi  obicno propadaju ,nakon odlaska na koledje.Naj veci broj ljubavi zavrse brakom  sa mjesta studiranja ,sto  je i normalno,isti krug .Poslije zavrsenog faklutea ,primjetio sam, da se jako mali broj  Amerikanaca nastavlja druzit  sa onim  svojim, iz srednje skole te u tom sklopu  kretanja i druzenja  se radjaju i  ljubavi.

Pitanje je ;Koliko u svakoj ljubavi ima interesa  ,odnosno jos bolje  ,,Koliko je brakova  iz ljubavi ,koliko iz interesa  a koliko je neka kombinacija .malo je onih sto ce ,,priznat,, istinu .Svi ce  rec ,,iskljucivo ljubav,, pa nek tako i ostane ,zbog  djece ,jer  nije bas veselo  ,jednog dana otkrit ,da si nastao kao  produkt interesa a ne kao  vrhunac ljubavi.

Zene su  ,,generalno  ,,prakticnije,, pa ako se govori o ,,ljubavi ,, i  brakovima iz interesa ,dame ,, su te koje  su procentualno zastupljene sa 80 posto.

Sjecam se gimnaziskih dana.Svi bili zaljubljeni u nekoga.Sjecam se isto tako grupe  ,,djevojaka,, iz ,,dobro stojecih kuca,, koje su  mozda i bile zaljubljene u nekoga ali se to nije moglo vidjet i znao sam  da ce se  na kraju udati  za onog ,,ko naj vise ima ,,Tako je i bilo  jer kako drugacije objasniti  da veoma lijepa djevojka ,,stare sarajevske porodice -obrazovana ,,   izabere za bracnog druga  ,,seljaka,,  ne obrazovanog ,ali sportistu sa  parama.Socijalizam inace nije bio  ideoloska  nego ljubavna zabluda.Naime vjerovalo se  da  ,,prave ljubavi,,  moraju bit  ,vezane za siromastvo i neimastinu  i da je naj bolji sex  na drvenoj seciji u potkrovlju koje prokisnjava ,  a da je  onaj na  jahti  ,cista laz.

Nije mi bila namjera ,ovim texstom, otkiti  konacnu istinu  o ,,ljubavi,, ali jest vrijedno  se podsjetiti ,da je na ovom planu ,bez obzira ,na politicki , geografski ,drustveni i drugi polozaj ,se malo sta promjenilo i da je bilo i da ce bit ,uvijek  bar jednak broj onih  i zaljubljenih i zaguljenih.

8 comments:

rajskadjevo said...

Dalibore ti bi zabranio brak prije 50? Pa onda se nitko više ne bi ženio niti udavao...kad se navikneš na neki stil života pa gdi ćeš se s 50 ženit?

ODOZGO_77 said...

nekako mi se cini da ti je ovu temu isprovocirao jedan prijasnji Rajskin komentar. Evo jedan vic:

Dečko priznao djevojci da je voli, a ona će njemu:
– Čuj, jel imaš 2 Mercedesa?
– Nemam – odgovori momak.
– A kuću na 2 sprata?
– Nemam ni to…
– Onda ništa neće biti među nama!

Zabrinut dečko ode kod svog oca po savjet. A on mu kaže:
– Slušaj sine, ako je stvarno voliš, prodaj Lamborghinija i Ferrarija i kupi ta 2 Mercedesa.
Ali da rušimo 4 sprata od kuće, to stvarno nema smisla!

ODOZGO_77 said...

Neki kazu :istina o ljubavi je ta da je ljubav vjecna ali je hemija prolazna.

Istina je da se mladji ljudi cesce vjencaju iz ljubavi.

Neko rece :prvi brak iz ljubavi a drugi iz interesa.

Ko se odmah ozeni iz interesa vec je u startu preskocio jednu stepenicu.

U Indonesiji sam primjetila da su cure opsjednute bjelcima, i tim curama je san da se udaju za WESTERNA- godine nisu bitne, bitno je da je bijel...u stvari bitno je i da je bogat, znaci bijel i bogat- pun pogodak.

Da li imamo pravo da osudjujemo nekoga ko zeli da zivi u blagostanju i izobilju? Kod takvih veza ljubav ce valjda doci vremenom (-:

pozdrav ekipi



sedma said...


Tipicno musko gledanje. Zivimo u drustvu gdje je neozenjeni pedesetogodisnjak decko u naj boljim godinama, a pedesetogodisnjakinja je vec odavno prestala biti stara cura i stekla status babetine. Mama doticnog, ako je uopce ziva, vise nije u stanju svakodnevno iznositi ciste gace, potkosulje, carape i kosulje i cekati sina na rucak sa tek skuhanom domacom juhicom. Vrijeme je da se potrazi nova sluskinja koja ce se zvati zena. Za nagradu ce dobiti njegovo cijenjeno prezime i status udane zene. Djeca, eventualno vanbracno posijana, eventualno i priznata, dovoljno su odrasla za zajednicki hakl. Ospice, krzamak i zausnjake gospodin je elegantno preskocio. Tko je vidio bdjeti uz djeciji krevet kad je vani tako uzbudljivo.
Od momenta kad sam postala svjesna da sam zena znala sam da cu zivjeti s muskarcem i da cu imati djecu premda mi u tim godinama materinski nagon jos nije bio razvijen. Odluka da se udam bila je kompromis sa samom sobom. Nisam imala volje ni zelje boriti se sa konzervativnom mamom i patrijarhalnim drustvom.
Udala sam se za alfa muzjaka. Po onoj " pristala sam bicu sve sto zelis " pretvorila sam se u model za zenu, ljubavnicu, majku, domacicu, damu, kreativku. Bez pretvaranja, bez glume, bez podilazenja. Kad bih u sitne sate cula kljuc u bravi s olaksanjem bih konstatirala da je falabogu ziv i napokon mirno zaspala. Nikad nisam pitala gdje je bio i nikad nisam rovala po dzepovima. Javljali su se " prijatelji " koji su mi imali nesto reci. U startu bih im zacepila usta.
Ali stvorila sam pretinac koji je bio samo moj. Rekla sam mu za njega, no njemu je pristup bio zabranjen. Bilo je velikih problema, tesko se nosio s tim, ali to je bio jedini nacin da dvije snazne individualnosti ostanu zajedno.
Nikad ne mozemo tvrditi da u potpunost poznajemo osobu s kojom zivimo, makar s njom bili i decenijama. Mislim da me je volio, ali to ne mogu reci sa stopostotnom sigurnoscu. Ono u sto sam sigurna je da sam ja njega jako voljela.

dalibor bilic said...

hm ima istine mada bi na ono ;gace ,potkosulje i carape dodo ,,Opeglane,,
A sto se tice onog ,,cekanja,, da zaspes, vi zene dobrovoljno i nesvjesno sebi podarite ulogu ,,pasivca,,Hajmo samo obrnut situaciju ,,Zaspo je kad je cuo kljuc u bravi ,, hahahhahahaha

sedma said...


Pasivka...hm.
Cesto me iznenadi vlastiti odraz u tudjim ocima.

dalibor bilic said...

Tudje oci nisu vlastito ogledalo.

rajskadjevo said...

"Amerikanci su došli do zapanjujućeg otkrića. Žive zajedno muž i žena 30 godina. On na nju uopće ne reagira. Ni ovako, ni onako. A onda se vrši eksperiment kako podsvjest reagira na nešto. Kažu (mužu) ženino ime. I kod njega dolazi do reakcije, izliva, eksplozije, točno onakve kakva je bila kada se prvi put zaljubio u nju. Ispostavilo se, na nivou podsvijesti, on ima apsolutno ista čista, svježa osjećanja. A na nivou glave, sve se završava. To jest, na nivou duše nema vremena. Ljubav ne prolazi. Čovjek kaže: „Kakva ljubav, ja već 20 godina ne znam šta je to“. A na nivou podsvjesti, kako je volio, tako i dalje voli.
Ljudi govore: „Ljubav prolazi“. A ja kažem: „Ljubav ne prolazi, mi prolazimo.“ ( S.N.Lazarev )

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...