Tuesday, February 3, 2015

Od Olova do Trnova

Ma sve je moguce ,al sam jako skeptican ,na vijest ,da su neki  biznismeni iz Abu dabija ,odlucili ulozit 4,5 milijardi maraka u  ,,Trnovo,,

Citam neki dan  da je Bosna  na zadnjem mjestu zemalja u koju  bi neko  ulozio,a onda bum  iz ,,neba,,  pet Milijardi maraka .ok.

Zadnjih 20 godina ,drzava  zivi na ,,sadaki..Sadaku salju ,bolje receno slali su ,,prijatelji ,, a rodbina ,koja  zivi vani ,jos salje.Nije to bas zivot ,da se ima sve ,ali se moze zivjeti  i bez ulaganja.

Sadaka je  jednokratna pomoc  i nije u kategoriji  biznisa i sto je naj vaznije ,sadaka se ne vraca .

Jedna od naslijedzenih  komunistickih  ,,zabluda,, na onim prostorima je ,,ulaganje,,Nece on  na meni zaradjivat,,Znaci ljudi dole znaju sta je ulaganje ,ali i sta je sadaka  i znaju takodje da onaj ko ulaze ,radi to iskljucivo iz vlastitih interesa=zarade ,a ostali se uklapaju ,a znaci isto tako  da se kod ulaganja mora i raditi ,da bi se zaradilo,pa kad se sve ,,skonta,,  puno je bolje i lakse   dobijat i manju sadaku ,nego  radit za onog sto ulaze.To je prvi problem.Mentalna blokada zvana ,,sadaka,, koja je nekad  bila u  obliku i stida i srama ,a danas postala nacin zivota.

Drugi problem al nista manji  je i raspodjela te sadake.Znamo svi  gdje su pare od sadake, prijatelja zavrsavale.Medju jaranima,.

Ulaganje je rizik.Das pare a nisi siguran  u dobit.Zavisi od tebe ali i od drugih.U sadaki nema rizika ,Na sigurno.

Sadaka radja lijenost ,opstu,drustvenu  i nacin razmisljanja po kojem ce se uvijek naci neko da pomogne i tako u nedogled,Sta biva kad na ,,sadaku,, neko polozi 4,5 milijardi  maraka.problem .prvo  treba svatiti  i pomirit se s tim da to    nije sadaka ,nego  biznis,Tesko a, Jest .Mozda bi naj bolje bilo da su bogati Arapi dali 2, milijarde sadake a dvije u biznis ,pa ce mo  vidjeti kasnije sta se desava.A nisu nego namjeravaju ulozit  da bi im se vratilo  i da od toga korist imaju i oni  u koje se ulaze.problem.Sto ce meni  ,,da neko  zaradjuje  na mojim ledjima, kad ja  isto toliko mogu dobit od sadake.a da nista ne radim.

Rijesenje uvijek postoji.Ima  u Sarajevu ,pod Bistrikom ,turbe ,,7 brace,, ga zovu.Tu ljudi decenijama ubacuju sadaku.E sad kad bi od Bosne i Hercegovine napravili turbe i nazvali ga ,,Tri brata ,, Mujo ,Jovo i Jozo , i njihove odnose sveli na podnosljivu mjeru,cijelu drzavu proglasili ,,Turbo,,drzavom,ma ne turbo Turbet drzavom  i lijepo  sjeli pili kafu i cekali da pocne radit,da  ,,Svijet,,  ubacuje .Jel da ideja valja  a i da konacno priznamo da necemo da radimo i da se prestanemo lagat ,da nam sadaka ne treba.

A sta je veci stid i sram ,ulaganje ili sadaka .E jebi ga sad.

12 comments:

Anonymous said...

Kristalno jasno glede sadake. Aferim.

Koshevo

sedma said...


Sta ste se svi usutili ? Toliko zanimljivih stvari u svijetu : sport, politika, gole guze ( kultura se doduse negdje izgubila ), a vi spavate, ili vam je svejedno, ili ste se i vi izgubili u svemu tome.
Ja se gubim u rokovima.
Poz svima

Mick said...

Sad će prosperitet.Tu je tih 100000 radnih mjesta što je babin obećao.
Ono o sadaki ti je pravo nema šta.
Nego pričam ja tako s jaranom Ramizom o toj vjesti,a on reče da nisam valjda i ja posto levat od kad sam vamo otišao pa da vjerujem u bajke.Kaže on da će tu možda neko oprat neke pare i možda će se napravit kakva djamija da se levatima navuce magla.Onda ja ono ozbiljno kako je to pravo dobro,a on me posla u materinu onako jaranski,znajući da se zajebavam.
Danas sam završio oranje puteva u državnoj šumi.Vala mi je i dopizdilo svaki dan na masini.Smso sam jedno pet kila.Odo iza nedjelje desetak dana na Havaje da se odmorim.Nisam tamo nikad bio,pa zato ne znam bili poveo jednu finu damu ili da odem sam.Neka mi neko da savjet ko je bio tamo.

Anonymous said...

ima i na Havajima " dama "

rajskadjevo said...

Kakav je to savjet dan bez razmišljanja...tamo će morati plaćati dame, ovako ako neku povede sa sobom, osim plaćanja troškova smještaja i hrane i ostalih stvari..treba malo "iskalkulirati" što je povoljnije za njega...

dalibor bilic said...

I sta kazu .Najebali u ratu a.E Ceranicu ,Ceranicu
Da nebi rata sad bi jos sa ramizom i Nizom popravljo ,,tristace,, hajvanima ,a ne bio na Havajima.

Anonymous said...

Micko, cuj Havaji haha? Steta, nismo se potrefili jer mi se evo prekjuce vratili sa Havaja, bili na Mauiu 5 dana porodicno, i ja posjetio usput neke moje hasisare sam bez zene i djeteta na Oahuu na dva prekratka dana. Mogli smo kakav mai tai popit zajedno ili da ti dam surfing lekciju da se I ti navuces na surf I travu? Odjebo bi magarca i vukojebinu, haha. Ides li sa kakvom kokom, ili u momacki provod? Na koje ostrvo? Ja sam na sjeveru Oahua kad sam izasao iz dot com biznisa dva puta proveo po skoro 3 mjeseca surfajuci, 2001 odmah iza septembera 11th &i jos jednom iza toga, zivio u Haleivi i Pupukei koja su mala sela.. procitaj negdje na onom mom blogu, pisao sam neke detalje o tom periodu. Inace, na Oahu ide hrpa turista, garant tamo ides, japanci uglavnom, korejanci, kineza sad pun kurac, pa je Waikiki prenatrpan, a na Kuhio aveniji prostitutki skoro vise i da nema, valjda im internet pokrio biznis pa dolaze u sobe po narudzbi. Ostala ostrva su mirnija, od ostrva nisam bio samo na Molokaiu gdje I nema nesto posebno, a bio sam evo sad na Mauiu prvi put, koji je isto turisticko ostrvo samo ne toliko posjeceno kao Oahu, a prije 14 godina sam bio i na velikom ostrvu Hawaii gdje su vulkani I crne plaze, atraktivno za vidjet ali prevelika teritorija I selendra bez ljudi, a I na Kauaiju gdje je mozda I najljepse jer je najzelenije(ovo balijski dio iz mene prica zbog bajramske boje, hehe). Avioni izmedju ostrva su bagatela, nema nikakvih trajekAta. Na Oahuu oko Waikikija ima okolo zanimljivih mjesta, za planinarenje dusu dalo, mada ja nisam prirodnjak ali znam da ti volis divljinu. Ovi moji su pricali da su nedavno isli na neki stariway to heaven hajk, odusevljeni su bili, ali ja sam tip koji voli plaze, vukojebinu sam imao iznad Buca Potoka. A sto se plaza tice Hanauma zaljev je nekad bio prekrasan I prazan, ribica I velikih kornjaca gdje god zaronis, sad turista previse, reef skroz odumire, ali u petak sam eto opet tamo isao - bez hanume svoje, hehe, s nekim jaranima, pa mozes tamo na ronjenje, a I u avanturu zbog koje smo mi isli da se podsjetimo na stare dane. Ta plaza je prema istoku od grada, imaju stjenoviti dijelovi tzv witches brew s desne strane I wc solja sa lijeve, I mada su sad to kao zatvorili za turiste vrijedi prekrsiti pravila pa se okupati medju stijenama malo da adrenalin proradi, jer jebes zivot bez uzbudjenja I ako je sve po zakonu.
Odmah blizu tog hanuminog zaljeva je sandy beach gje je obicno surf isto dobar, ali u petak nije bilo nekih velikih valova. Na windward strani idi na Kailua plazu, tu je mirna voda i pijesak najbolji,za pofatat se s trebom perfektno, romantika, a na sjeveru su valovi ogromni, pa nemoj se utopiti jer se meni to par puta skoro desilo na pipeline plazi dok nisam naucio surfati.
Maui je mirniji, uglavnom paket aranzmani, ima divlji Hana dzunglaski dio ostrva na windward strani gdje nisam bio, ali raja se oduzevljava, pa mozda nekad odem, a na suhom dijelu ostrva mozes se kolima popeti skroz na vrh neaktivnog vulkana ako neces travu da budes iznad oblaka. Ima dobra hipi plaza,u Makeni na jugu little beach blizu u Wailee gdje smo odsjeli pa sam se drugu noc vec I na Mauiu napusio s nekim turistima, htio ne htio, jebiga. Zena me htjela u top stavit kad sam se dovukao u sobu u dva iza ponoci. Ako ti nedajboze bude pravna pomoc trebala ako ograises da te iz zatvora moraju vaditi samo javi, imam advokata jarana u Honoluluu.
Rajska, trebala si ti s Mickom, ovako ce Dara, I lagano reci muzu da ides na seminar joge na Havaje, jer ima neki yoga festival na koje ovi moji hasisari idu, bas ce uskoro biti negdje na sjevernoj strani Oahua.

nesloga

Anonymous said...

Dalibore, I ti izgleda povjerovao tom Arapu ublehasu. Nije iz kraljevske famElije, a cijena nafte jos pada, pa cisto sumnjam da bi iko normalan investirao neke milijarde dolara u tamni vilajet, mozda par miliona da dovede kakve kurave u dzakuzije, pa da sheici dolaze da guze plavuse sto im je smisao zivota. Moze im se, ima sad direktno Dubai-SA linija, a muslimanska zemlja. Ili taj hadzija I da ima puno para da opere, lud je da vjeruje Izetbegovicu. Uzet ce mu preveliku proviziju SDA. Sad nesto kontam, zar nisu cete uzele Trnovo 93' na ljeto u onoj akciji prema igmanu kad sam ja po Zuci bauljao, pa otkud Arapin bas tamo kod njih? Ovo cetnicki dio iz mene govori, ne kontam...Mogao je i na Pale ili u Medjugorje ako je vec takav, osim ako ne misli na Bjelasnicu koja je spadala nekad pod Trnovsku opstinu.

nesloga opet

Anonymous said...

Taj arap k'o Torabi, tobe jarabi.

rajskadjevo said...

Joga festival? Joj, da bar mogu ići ( uzdah)....

dalibor bilic said...

Eto da su se samo malo bolje organizovali sad bi skupa nosali ,,havajke,,
I ovaj ,,nesloga ,, je ko i Micko ,,zrtva rata,, i umjesto da se ko cojk i dalje ganja sa Srbima po zuci on na Havaje.
rajska sreco ,nije ,,Joga,, nego ,,JUga,,festival ,Daj sad taj uzdah i nemoj prestajat.

ODOZGO_77 said...

@ nesloge,
ti finu pricu isprica ali nisi odgovorio na Mickovo pitanje:
da li da vodi zensko sa sobom ili da tamo trazi?

Micko moj savjet ti je da vodis ovaj put Daru [posto ti je prvi put na Havajima] a poslije mozes i sam ...

pozdrav ekipi

p.s.
ja znam za poslovicu
niko ti nece dati $1 a da od tebe ne planira da uzme $2
tako i sa ovom investmentom u Bosni...

jos da dodam, kao sto znate bila sam u Indonesiji, Jakarti. Muslimanski grad 100%. Stanovnika u tom gradu preko 25 mil. Iznenadilo me je to da na toliku populaciju nisam vidila ni 20 dzamija.
Zelim da kazem da bi bilo bolje u Bosni investirati u nova radna mjesta a dzamija ima dovoljno, mozda, mozda i previse.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...