Friday, February 6, 2015

Zapis o Bosni

,,Pitao jednom tako jednog ,vrli pitac neki  ,A koliki ti je ,, ....Zapitan odgovor  njemu hitar tad date  ,,Naj veci na svijetu-u prosjeku ,, da prostis.

Nije samo da u Bosni kradu nego i lazu.Eto  ,prema  istrazivanjima ,nekih ,,ozbiljnih ,, organizacija , Bosanci imaju u prosjeku ,,naj duzi penis na Svijetu,,Golemo.Nek smo u necem prvi.Sad samo valja ,,kitu,, u ruku  i na ,,Zapad,,Sa tolikim kitama  nema straha za buducnost.Problem je samo ,da to istrazivanje ,kaze ,,stanovnici Bosne i hercegovine ,,a kako tamo zive   mnogi ,onda   se ovaj adut ,trza kao posljednji da bi ujedinio  razjedinjenu zemlju i da se napokon svi osjete kao  Bosanci.Znao sam ja da ce ih ,,kita ,, ujedinit.Na zadnjem mjestu po duzini penisa su japanci.Ujedinjeni.

Onda danas citam  novi ,,galup,, Opet Bosna na prvom mjestu .Pitali  ciji stanovnici  naj vise mrze svoju vlast..Samo 8 posto ,ujedinjenih  Bosanaca kaze da  podrzava svoju .Znaci oni sa velikim kitama ne vole  svoje politicare ,koje su usput receno sami izabrali ,ali sto je jako bitno ,po nacionalnoj  osnovi ,a ne po  ,,prirodnoj,, Opet ujedinjena Bosna.Zemlja ljudi sa velikim kitama ,,, koji mrze svoju vlast.Ok.

Ponosni ljudi sa dugim kitama .Sto ti je majka priroda .Cista ravnoteza.Uzme ti na jednoj strani ,a da na drugoj ,da ga mozes  i sam  sebi ,ako treba ,stavit gdje izaberes ,a da ne molis druge,a koristi se ,kad mrzis ,sto si sam izabro ili uzivas u onom sto ti je majka priroda  podarila.I vlast i kitu.

,,Pitao jednom tako jednog ,vrli pitac neki ,,,,  Bosna da prostis ,jedna zemlja imade  i hladna i gladna  i ktome jos da prostis  prkosna .......od vlastitih gluposti.

14 comments:

Hashim said...

Ne bih da prozivam, ali bi bilo interesantno cuti misljenje drugarica sa bloga ...

rajskadjevo said...

Netočno.

dalibor bilic said...

Kad ,,rajska,, kaze ,,kratko,, i jasno ,ja vjerujem.ostale cuvaju tajnu.Inace ,usput receno, Hrvati su odma iznad japanaca.

SARAJKO said...

Hahah.,e nek smo vala po kitologiji medju prvima u svijetu! !
Samo kako da to diskretno objasnim austrijankama?

dalibor bilic said...

Bolje nemoj.Ostavi ih da diskretno zive u zabludi.

ODOZGO_77 said...

no comment

dalibor bilic said...

Ove zene ili previse znaju ili nista ne znaju ,al zato sute ko ribe.

SARAJKO said...

Zelim da iznesem svije misljenje i stav,a zatim da pitam vas cijenjene posjetioce ovoga bloga za misljenje i savjet o ovome sto cu sada napisati.
Rodjen sam 1983 godine u Sarajevu i mislim da je vecina vas starija i iskusnija od mene.

Ja licno nemam nikakvi problema sa ljudima koji zive na selu i bave se stocarstvom,poljoprivredom i ostalim djelatnostima kojima se covjek moze baviti na selu.
Cak i sebe vidim u ulozi seljaka ako Bog da zdravlja pa docekam neku penziju.
Eto to je moja definicija postenog i normalnog seljaka.

Medjutim ja imam problem sa PAPANIMA ili ti PAPCIMA.
Interesuje me kako vi , a sve vas ne samatram papcima izlazite na kraj sa njima u svim razlicitim drzavama u kojim vec zivite na ovome svijetu?

Znam ja da je najpametnije gledati svoja posla i pustiti druge kraju sto se kaze.
Nije mi poznato kako je kod vas,ali ovdje kod mene u Grazu je skoro nemoguce izbjeci kontakt pa ponekad i sukob sa papanima.
Moja definicija papka je :
Onaj koji nije procitao ni 3 kjnige u zivotu,Novac mu je na prvom mjestu, jedii cilj u zivotu mu je zavaliti se u kredit kupiti naravno BMW-ada ga drugi papani vide i po mogucnosti zavide mu naravno.
Nije cuo za pozoriste,a kamoli bio u njemu i gledao predstavu.
Naravno muzicki uku tj. neukus ravan nuli.
Turbofolk,sund i ostalo muzicko smece....Mogao bih jos nabrajati osobine papaka,ali vec mi je dosla muka!

Hvala svima koji ovo procitaju i nesto napisu kao opazanje.

SARAJKO said...

Pozdrav svimaod Rusmira

Anonymous said...

Kao sto si i sam primjetio BiH je visenacionalna karina. E zato su mjeraci izmjerili Marjana, Ljubomira i Kevru, pa to sabrali i dobili jedan veliki kurac, kazu najveci u Sarajvu i sire.
Bomze.

Anonymous said...

rajskadjevo
na kolikom broju uzoraka je bazirana vasa konstatacija.

Anonymous said...


Ovo je nastavak jedne davno zapocete price.
Bila je u izvanbracnoj vezi za koju je mislila da je nesto fatalno, nasto sto joj je sudbina podmetnula, nesto sto ce na kraju svima donijeti samo bol. Opisivala ga je kao muskarca iz snova; zgodan,sarmantan, visoke naobrazbe,
ukratko, partija i za one najizbirljivije zene. Trajalo je oko tri godine kad ju je stavio pred zid : ili on ili njen muz. Nudio je i rjesenje: odlazak u Kanadu ( puno prije rata ) odakle bi polako uklanjali rusevine koje bi ostavili za sobom. Ni trenutka se nije dvoumila, odbila je a da nije osjetila ni trunku boli. Od tada pa do njegovog odlaska, a to je potrajalo jos bar godinu i pol dana , njihova ljubav se gasila kao svijeca koja dogorjeva.
Sutila je neko vrijeme, sutila sam i ja, nisam znala sta bih joj rekla. Kao da je tama u gotovo praznom autobusu pruzala alibi za tu sutnju.
Mozda je proslo i pola sata kad ona ponovo progovori:
" Kao ljubavnik, nije bio ni do koljena mome muzu. "
Opet je izostala moja reakcija. Mislim da mi je bila zahvalna na tome. Imala sam utisak da je to naprosto morala izgovoriti da samoj sebi jos jednom potvrdi nerazumljivost te price.
Taj nas susret dogodio se u kasnojesenskoj noci 1995 kad se autobus zaustavio u nekoj okolo Kninskoj vukojebini, ocito po nekom prethodnom dogovoru, da primi samo nju.
Poveznica s Bilicevom pricom je u cinjenici da su oba muskarca njenog zivota bili Bosanci. Ona je bila strankinja, ali to nema veze.

rajskadjevo said...

Vidim netko se služi mojim nickom..

poe & zia said...

I kurčevita da prostiš. A to nije što i drčna il’ ponosna, gluho bilo…

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...