Wednesday, February 11, 2015

Zaljubljeni

Znam  ja da je to problem.Kad ja i moj cuko Tito ,vidimo druge ljude sa cukama ,on trci ljudima ,ja cukama.

Odavno sam u fazi ,kad cujem ,da je neko ,,nabavio  cuku,ne pitam ,ono gotovo obavezno, ,,Koje je rase,, inace  jako nekulturno pitanje ,za naj boljeg covjekovog prijatelja ,nego  upitam ,koliki je ,koje je boje  i koliko je star.Volim ja i one  ,,rasne,,  pse ,ali ako moram da biram ,izmedju ovih i onih ,,obicnih,,   na strani sam ,,avlijanera,,  jer i na zalost ,covjek i dalje  uzima cuku ,prvenstveno zbog sebe  i svojih potreba .

Ok cuku se moze kupiti ,sve rasne ,ce vec neko odabrati, platiti , moze se i dobiti kao poklon  i rasni i obicni ,a moze se i usvojiti.Ja sam za  usvajanje.Za usvajanje ne trebaju pare ,bar ne velike  i dovoljno je odvojiti malo vremena da covjek proseta  tim mjestima  sa kavezima i zicama ,proseta jedan ,dva ,tri kruga.Onda izabere  ,samo po intuiciji i po ocima onog ,koji mu je naj blizi .Ne mora biti naj ljepsi ,ali osjecaji nikad tu ne varaju.jedinstvena prilika da  izaberete svog naj boljeg druga  samo na prvi pogled.Mnoge niko ne izabere.Zavrse  tuzno  bez krivice.

Naj ljepse i naj pametnije cuke sam vidio u Sarajevu.One lutalice  sto imaju probleme sa ljudima.Toga se jedino i sjecam kao lijepog  od zadnje posjete gradu.Naj ljepsi ,,avlijaneri,, na Svijetu.Steta sto zive medju takvim ljudima.Nigdje, vise, ruznijih ,tuznijih  i   glupljih ljudi   i pametnijih tuznijih  i ljepsih  cuka.

Mom ,,Titu  je u Subotu ,Valantajn , 5 godina.Veliki momak.Isti ja.,al pametniji.On radi samo ono sto voli i hoce.ja i sto moram.A o prijatelljstvu i  ljubavi necu.Tek obicna  ,,lav stori,, nas dvojce.jednostavno se  volimo.Pozelimo se  i nakon sata.To je ljubav. kad se  obradujes nekom ,a nisi ga vidio samo jedan sat.

Na rodnom listu pise ;Tito Bilic ,rodjen  14 februara ,2010 . godine.To mu je prvi dokument ,a poslije ima i nekoliko diploma .Pise isto ime i prezime.Bio naj bolji u skoli.Ok nije  bas naj bolji ,al  diploma je tu,Nikad ne znas  kad ce zatrebat.

Naj teze je pisat o nekome  u koga si  zaljubljen.a da ne  razumiju samo zaljubljeni.

56 comments:

sedma said...


Krasna i originalna prica. Ovo Valentinovo zbilja mirise na ljubav.
Ne znam bih li se usudila uci u pasji azil, previse je to za mene emocija. A kako bih izisla ostavljajuci brojne tuzne oci - ne mogu ni zamisliti.
Avlijanerku, poslije smo je zvali Glupsica, jer nije bila osobito pametna, udario je auto pred nasom kucom. Lijecili smo je i izlijecili. Sve do smrti nije se dala od nas iako je bila potpuno slobodna i vani i u stanu. Odlutala bi na nekoliko sati, ali vec u prvi sumrak grebala bi po vratima.
Rej je bio jedini prezivjeli u odbacenom leglu. Hranili smo ga na pipetu. Jedva sam ga udomila onako zgoljavog, zutog i neuglednog. Nisam ga mogla povesti na put koridorom.
I Crna i Mica su isto jedine prezivjele u svojim leglima. One su mace. Vise volim mace, slicnije su mi po karakteru.

ODOZGO_77 said...

Da, bas sve mirise na ljubav...
Ljubav prema ljudima a i prema zivotinjama.

Mi imamo njemackog ovcara.Star je 5 god.Velik je ko "tele" a ponasa se ko bebica kad smo mi "domacini" s njim. Kad ga setamo ponekad je "zivahan" i hoce da se "zaleti" na prolaznike pogotovo "obojene".
Najcesce mene ne slusa kad idemo u setnju zato sto mu je nisam gazda nego "drug". Ja ga ne dresiram niti mu komandujem, ja ga samo mazim, kazu sato me ne slusa.
Pitam se sto me ruke i zglobovi bole, a onda se sjetim, kad ga vodim u setnju pa kad se on zaleti negdje, povuce mi ruku hoce da je odkine.Tako se mi borimo, izgleda smijesno sa strane ali nije ni malo zabavno.

Moram da priznam, ne volim da ga setam, ne slusa me i ne znam koje ce mi iznenadjenje sljedeci put napraviti.

Ipak vise volim ljude/ djecu i ljudi su mi na prvim mjestu. Zivotinje na visokom drugom mjestu.
Inace ovo ÈteleÈ od psa drzimo vani ali kad je - 20C ili - 30 C pustimo ga u kucu.E tad je njegova sreca ogromaticna.Poslije toga ga ne mozemo istjerati iz kuce.Jednom sam ostavila gulas na stolu i izasla iz prostorije. Vratim se za 10 min a on se popeo na sto i pojeo sve.Znaci Igri i zabavi nikad kraja.

Inace velikog psa bih preporucila samo ljudima koji imaju veliki komad zemlje ali za male prostore samo bih preporucila malog psa.

Od mene i previse ovaj put.

Zelim vam svima sretno VALENTINOVO
PUNO LJUBAVI I VESELJA

rajskadjevo said...

Neki dan mi reče prijatelj...„Što više upoznajem ljude, sve više volim životinje“;
"Da to je zato jer smatraš da su ljudi mnogo podliji od životinja."..odvratim ja njemu...
Lakše se o životinjama brinuti kad samo dobivamo pozitivne emocije pa ih je i lakše voljeti. Dakle ta vaša ljubav prema tim divnim stvorenjcima i nije vam neki domet..da vas vidim u situaciji kada volite nekog tko nije tako umiljat!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

"ljubav prema tim divnim stvorenjcima i nije vam neki domet..da vas vidim u situaciji kada volite nekog tko nije tako umiljat!"


Zestoko. Odavno nesto bolje ne procitah.


Gurabija

Meho Mekinro said...

Ja volim aligatora u jezeru iza kuce. Zove se Djuro Mekinro .Nije bas umiljat, ali ima one velike oci ( na sta padam oduvjek ). Guzovi potanki , zato mi se vise svidja Serena, za koju se isto ne moze reci da je umiljata.
@ Rajsku pitanje : dakazah li se u ljubavi?

Marijan said...

E jes vam priča... dobro reče Gurabija...
Dalibor kaže žao mu ovih sarajevskih?
Moj unuk upravo pije dozu antibiotika, antitetanus mu još važi (primio ga prije deset mjeseci). Zaganjali ih najbolji čovjekovi prijatelji... dvojica su pobjegli u auto, jedan na auto... on je nešto usporio penjući se na auto... ugrizao ga za nogu.
Lijepi Tito, onaj naš i njegovi šintori!!!
Ja ne idem nigdje bez onog teretnog kišobrana, treb'o mi, ne tr'ebo...Ima u ručki kila!

ODOZGO_77 said...

mozda je glupo pitanje ali gdje su sintori sada?
i ako ih nema da li mogu gradjani da se organiziraju pa da to "srede"
Hvala bogu mi takvih problema nemamo
a cujem da ni Kinezi ni Filipinci nemaju tih problema. Kod njih je sve jestivo a kod nas se sve i svakog "usvaja"
pozdrav ekipi

p.s.
Rajska slazem se s tobim, lako je voliti nekoga kad je umiljat....

dalibor bilic said...

Draga rajska ; Svojevremno je na nasim prostorima ordinirala umjetnica po dimenom Mica trofrtaljlka,a hit joj je bio pjesma ,,On me bije ,ja ga majko volim,, koja je ocito ostavila traga i na ,svijesti ,, Hrvatica.
Marijasnu.Jedino jos u Sarajevu moras objasnjavat da nisu krive cuke nego ljudi.Kleptomani iz SDA i njima slicnih ,,secija,, stranki su pokrali i hranu za cuke i serume za sterilizaciju ,pa ako trazis krivca ,ko je ujeo tvog unuka ,pokucaj na vrata ,onih sto ,laju,, za govornicama.

sedma said...


I danas mi je naj drazi iako je Srbin...heheheee
Mislila sam da smo se prvi put sreli na jednom gradskom projektu, ali se kasnije ispostavilo da me je pratio od skolskih dana.
Po pitanju struke smo se zbilja uvazavali, ali privatni razgovori su bili katastrofa, ako su uopce postojali. Pljuvao je naj cesce po onome gdje sam mislila da sam naj jaca; po nacinu kako se oblacim, kako komuniciram, kako hodam... Cak je imao primjedbe i na izbor supruga..." Kako si mogla ? ". Nisam mu ostajala duzna. Vracala sam nekad tako zestoko da sam mrzila samu sebe. Tek pod uticajem vina postajao bi drag, njezan, pazljiv. Medjutim, za nas odnos nije bilo presudno " agregatno stanje " u kojem se nalazio, nego cinjenica da je pouzdan covjek, moze mu se vjerovati, priskace u pomoc kad god treba. Njega se mora voljeti i nisam ja jedina koja to tvrdi, ali jesam jedina prema kojoj ima tako los odnos.
..................................
Ne znam je li ta tvoja Mica tomu kriva, ali da s Hrvaticama nesto nije u redu govori i stanje na ovom blogu.
U prilog tomu govori i gostovanje Colica kao poklon za Valentinovo.
O tempora, o mores.

Anonymous said...

Once upon a time I was falling in love, now I’m only falling apart. Nothing left to say, total eclipse of the heart.

rajskadjevo said...

Meho, nisi se dokazao jer sam zaključila da je taj tvoj kroko isto umiljat....
Dalibore, ta pjevaljka je zapravo bila jako duhovna..ona po onoj Kristovoj ljubi neprijatelja svoga haha.......
Sedma, ja ti isto imam jednog takvog..daleko da je umiljat..stalno se prepucavamo, vređamo, pikamo ali se čujemo svaki dan..ne vidimo se baš često kad je on u Zagrebu ali smo jako povezani...stalno lupa po mom suprugu...joj, Bože ja bi sve dala za njega kolko ga volim...

Mick said...

I ja bi dao sve za nju,ama sve.Baš sam se lijepo odmorio na sjeveru.Ona,ja,i puno nebo zvijezda.Tišina i samo vatrica pucketa,i po neki krodil dodje onako na mezu i da nas pozdravi.Jebo Havaje kako je meni i njoj bilo.Ona uvjek uz mene od straha,a ja je tjesim.Da sam bio na tim Havajima ovako nebi bilo.
Čuvajte te vaše kućne ljubimce i kupite im kaku u najlon kesu po parkovima.Strašna ljubav.Ja imam mog iguanu i samo mu dam mesa.Ako kakva maca ili cukica prodje ogradu treba samo gledat kako je mlavi.Prvo je opali repom,a oda trga.Nema boljeg čuvara kuće i ukućana.Nema.

sedma said...


Koja romantika - ona, pretrnula od straha, zvjezdano nebo i krokodili.
Ako ona nije glumila strah, tesko da ces je opet uspjet nagovoriti na takvu avanturu.
lp tebi i toj tvojoj za hrabrost.

rajskadjevo said...

Micko to ti se mi žene više pretvaramo da nas je strah jer onda vi muškarci možete doći do izražaja. i glumiti mačo tipove ..haha..i što je najbolje UVIJEK "nasjednete" na te fore...jer vi volite biti zaštitnici...baš slatko!

Mick said...

Nije ona glumila.Ispričao sam joj kako je tamo opasno,ali radoznalost je čudo,pogotovu kod žena.Kaže da nije bila i vidjela da bi jednostavno umrla,nako nako na preskok.Sad me moli da je vodim kad mognem u lov na kamile u Simpson desert.Jednostavno radi joj adrenalin .Obećao sam kad bude zima i da mora kupit pušku velikog kalibra.Mala je luda za lovom.
Nego ja pripremam koverte,a moja jaranica grkinja cvijeće za moje drage dame,a i za ženu u mene.Taj Valentin zamjenio 8.Mart koji mi je puno draži.Ali jebi ga,s kim si, takav si.

rajskadjevo said...

Nego što bi meni mogao muž kupiti u Sarajevu? ( kao ono za Valetninovo ) Ima kakvih prijedloga ?

rajskadjevo said...

Micko sumnjam da nju zanima lov, nego joj je vjerojatno dobar sex dok joj adrenalin radi...

sedma said...


Da ti donese dzandar baklavu ?
Ja doduse nisam bas odusevljena, ali mozda njemu predloze neku dobru slasticarku.
Doduse ne znam kako ces to prezentirati muzu, kao " ovi moji sa bloga predlazu da mi iz Sarajeva doneses.....". Mozda mu Marijan pomogne.
Hmmmmmmmmmmmm

rajskadjevo said...

Mogla bi...samo da nije jako slatko...nego reci u koju slastičarnu da ide? On kakav je otišao bude po čevape...

sedma said...


Nemam pojma. Meni je to donijela prijateljica iz Sarajeva, jer zna da volim orijetalne kolace.
Prava baklava mora biti dobro slatka, ma sta ti o tome pricali.
Ovo sad sto rade sa jogurtima, limunima, klincicima, cimetom... meni je to sr..e

sedma said...

@ Odozgo
" tele " izgleda tako nevino i naivno

poz

Marijan said...

Dalibore nije baš tako... Svi ovi psi lutalice su potomci pasa koji su nekada imali vlasnika. Al što ti je bosanski hinsan, kada ''izgustira'' kućnog ljubimca i skonta u šta se uvalio, sa njim u auto i izbaci ga koji kilometar dalje.
Sadašnje vlasti bi to lako riješile iako ih sada u Sarajevu ima preko 10.000. Naime, toliko imamo nekakvih organizacija za zaštitu životinja da kakva god se odluka donese, sve pada u vodu jer se ovi bune. Oni su uglavnom za azile i sterilizaciju, a to nebi mogla podnijeti ni mnogo bogatija sredina jer se sve otelo kontroli. Na njih se može primjeniti ona: ''Ne laje kera zbog sela nego zbog sebe'', iako se zaklinju u svoj volonterski rad u što baš i ne vjerujem.
@ Rajska
Ne mora ništa kupovati, dat ću mu svoj osobni geler koji čuvam još iz rata neka ti ponese kao suvenir.

dalibor bilic said...

marijane 'evo ti jedan primjer. Muz rajske djeve je davno ,,izgustiro,, doticnu ali je nije odvezo par kilometara i ostavio.Kad osjeti ,,potrebu,, covjek ode u Sarajevo.
Rajska pazi ,,da ti sta ne donese,,

Anonymous said...

http://youtu.be/waEYQ46gH08

rajskadjevo said...

Dalibore to je jednostavno nemoguće...zar se ti izgustiraš npr. s dobrim vinom ikad? Dobre stvari se jednostavno ne mogu izgustirati...samo loše....bit će da ti pišeš iz svojeg iskustva...

Marijane dragi, hvala, ali ja ipak ne bi takav suvenir...ako se sjetiš nečeg drugog javi...

Super od svih prijedloga imam baklave i geler..jbt...ala ste maštoviti...

ODOZGO_77 said...

mozda neka fina knjiga, ili slikovnica.
Ogrlica, torba ma svasta tamo ima...

sedma said...


@ Rajska
Dobro, geler nije sarajevski ekskluzivitet. Baklava ipak je, ako ne iskljucivo sarajevska, a ono bar bosanska posebnost, bar na ovim prostorima. Mozda bi bilo zanimljivo da ti donese hidzab ili knjigu izvjesnog D.B. ex Sarajlije.

Hashim said...

Ako se vrati, najbolje da donese nesto kao " Otkup sirove Kozze"

sedma said...


Kad smo kod knjiga, jedno pitanje nevezano za Sarajevo : je li netko citao roman Pedeset nijansi sive, ili bar gledao film ? Ako jeste, kakvi su dojmovi ?

Hashim said...

@ sedmu
Kama Sutra

sedma said...

To otprilike znam , ali je li citljivo - gledljivo, ili je samo fiskultura ?
Ovdje vlada prava pomama i za knjigom ( triologija ), i za filmom.

Anonymous said...

Moja zena poludila poslije filma. Kaze sinoc "zavezi me". Aaa vidi budale reko', I zavezah je, sta cu...

nesloga

Anonymous said...

Kad sam bila dijete imali smo njemackog vucjaka; Stari ga razmazio i onda smo ga, ccuku ne Starog, primorani od komsija, dali nekome na selo, ali i tamo je trebalo slijediti pravila za koja ccuko nije znao da postoje.

Ni Stari ni ccuko nisu volili pravila, ma, ssta nisu volili, nisu postojala pravila za njih.

Bilo mi ga zzao, ali kao dijete nisam imala uticaja na odluke odraslih.

Od vuccjaka je ostala samo mramorna figura, a u occima mi je zauvijek slika Starog i vuccjaka kako se igraju i uzzivaju zadirkujucci jedan drugoga.


----
Miki, crno-bijeli, kratkonogi, je bio zajedniccki, ali ga komssinica sredila otrovnom kobasicom i nismo visse volili tu komssinicu.

Mnogo godina poslije Miki se pojavljivao u pravo vrijeme kao duh, odnekuda, iznenada, i isto tako nestajao. Svi su ga vidjali ponekad, ccak i u ratu ; ccudno!
---

Poslije svega ssto sam vidjela ne vjerujem u neku 'pravu ljubav', to su bili hormoni, seks.

Sa ovim ratom i poslije rata sve se svelo na neku raccunicu, bez hormona, naravno.
A i godine sustigle, pamet se utrostruccccccila, pa vidimo i malo dalje od nosa.

Sretno vam Valentinovo!

Feniks
(rodjo, jesi mi pravo, onako, porodiccno na onoj slici, a sigurno imass i ssorc do koljena)

rajskadjevo said...

Sedma, ja sam čitala tu knjigu,film još nisam gledala..a čuj, nije neka književna vrijednost ali za zabavu je ok..a ponekad nam i takve stvari trebaju...
I meni su padale svakakve ideje kao i Nesloginoj ženi..hahahha....Gazdaaaa..te zanima kakveeeeeeeeeee???????? Ha ha....

Micko said...

Nakon 5 sati vožnje izvadi odnekud cd i reče da je to neki dobar film i da je dobila od prijateljice,ali nije imala vremena da gleda pa bi ga sad možda pogledala u autu.Ja joj rekoh da rasklopi sjedalo i da malo spava,jer nisam ja robot da mogu 20 sati vozit,valja me zamjenit barem sat ili dva.Ok,reče ona,i odluči da predje na zadnje sjedalo i da se optuži i da gleda film da lakše zaspi.Fala ti bože,kontam ja,i nastavim da vozim i pusim uz neku laganu muziku s radija.
Nakon jedno sat eto je s molbom da stanem negdje u šumi,ali ne na parkingu.Onda ja kontajuc da hoće u wc rekoh da još ima oko dva kilometra do rest erije,ama jok,samo u šumu jer ona voli da je opustena tamo gdje niko nema da bane,i leže opet.Još sam ja pola sata vozio i već je počeo mrak,kad vidim znak na lijevoj strani je neki forest.
Skrenem tamo na makadam i vidim neki mali put pa skrenem opet i pravo u šumu.Eto ti šume koliko voliš,ali nemoj daleko jer možda ima zmija i pazi na šta stajes,upozorim je ja i izadjem da pišam.Izadje i ona i skide taku haljinu i sve ostalo.Upita me šta ja čekam.A šta imam čekat,kontam.nego izvadim deku i prostrem pa navali.Nakon toga ona je vozila,a ja gledao fim.Nakon par sati stade pored nekog motela s namjerom da tu spavamo.Ni slučajno,rekoh ja,pa pošli smo u lov,a ne na Havaje,i opet ja prduzmem volan.Kad se svanulo preuzme ona pa svrati u šumu,a kad se smrklo preuzmem ja sve do odredišta.A tamo samo zvijezde i onaj jebeni fim.Da nije bilo filma otpucali bi mi to za 20 sati,a ovako uzelo nam je 26.

ODOZGO_77 said...

@ Sedma,
slazem se sa Rajskom"
" nije neka knjizevna vrijednost ali je ok za zabavu",
a eto neko i fantazira uz tu knjigu.

Film jos nisam gledala ali ako nekoga uzbudjuje vezanje i te stvari- nek izvoli

pozdrav ekipi

dalibor bilic said...

Ja bi rajsku svezo za Micka a Micka za Odozdo i to svi na duzni od pola metra.
Sedmu za ,,Fenixa,,Jebo te koji bi to ,,jezici,, bili.

dalibor bilic said...

A kakih 50 nijansi ,,sive ,prema Micku.Crtani.

ODOZGO_77 said...

@ Dalibore,
pa to bi bilo MISSION IMPOSSIBLE !!!!

Koje ti knjige naucne fantastike citas, i sta okupira tvoju mastu, wow...

A sto se tice Micka, to se samo jednom rodi, to cudo vise nigdje ne postoji.

Taj Christian nije Mucku ni do koljena

Mick said...

Ma nije ona gledala taj vaš film,nego neki sasvim drugi u kojem nema sexa.

ODOZGO_77 said...

Sta bi tek bilo DA je gledala ovaj film????

sedma said...

Sve Mickove veze su iskljucivo seksualne i na kratke staze. Mick damama placa putovanjima, poklonima, a ponekad je i on muska kurva, npr: kad se obracunava taxa.

Mick said...

Nije to baš na kratke staze zmijo ljuta,nego kad ko ima vremena.Ja ga imam vazda.A pokloni i ostalo je djentlmsnski naravno.Jebo ljubavnika koji nema obraza i ne može priuštiti dami što joj treba.I to ne samo jednoj.Ovde ti je sve usko povezano sa interesom.Ja tebi,ti meni,i ako šta bude.Ljubav je kod kokuza.Eto sad znaš.

sedma said...

E moj Mick, ti si tu nesto pobrkao. Koliko ja znam, u sirotinje nema ljubavi. Mozda ima seksa, pjanskog, ali ljubavi definitivno nema. Sve si ti to izokreto. Jel tebi treba vrijeme za seks ili vrijeme za ljubav. Tesko mi je s tobom pricati o tome, jer meni seks i ljubav idu u paketu. Uglavnom.

sedma said...

@ Mick
Znam gdje se mi ne slazemo - interes. Mogu voljeti bogatog kao i siromasnog, zapravo tesko bih se zaljubila u neku pravu sirotinju. Ali u krevet s Trampom me ne bi ni sibom natjerali. Ili onaj od formule. Kazu, doduse, da mu je bivsa i prije radila za lovu. I sad kazu pametna je ona, digla mu lovu i odleprsala. A to sto je naj ljepse godine zivota provela s akrapom u krevetu ?
Bil' Ti Mick iz interesa spavao sa Trampom ?

sedma said...

@ Mick
Ti, kao i vecina nasih ljudi iz nostalgicnih razloga poredi Valentinovo i 8. Mart.
Da se podsjetimo, Valentinovo je dan zaljubljenih, a 8. mart dan zena. Tu nema nikakve slicnosti. Zbog onoga u sta se kod nas pretvorio taj praznik i nije mi zao sto ga nema. Mislim da je scenarij svugdje bio isti: procita se referat o Klari Cetkin i borbi za zenska prava, podijele se kuranfili, a onda slijedi oblokavanje i ozderavanje. Nerijetko zene, da bi se pokazale prave, donose pite i kolace. Nitko da spomene bar jaslice i vrtice koji su nedostajali. Nije to zensko pitanje, ali ako ne uvalis dijete u jaslice, nece muskarac ostati kod kuce. Prije se nije znalo sta je mobing iako je postojao, a zrtve su bile uglavnom zene.
Ovo drustvo je jos nehumanije, posebno prema zenama radnicama. Ne znam hoce li se netko sjetiti, nas vajni SDP i Mirela Holy, ni gospodja Milanovic sigurno nece, pa izvuci 8. mart iz ladice, ali ne onaj pjanski i zderacki. Ovo sto rade BABE i ostale slicne udruge je smijurija. Nedavno smo imali seksistickih izjava sa samog vrha drzave, a nitko se nije oglasio.

Mick said...

Nisam ja mislio baš na tu krajnost vezanu za interes oko Trumpa i ostalih ljigavaca,nego nako o nekom obostranom interesu koji je naravno vezan uz neku dozu ljubavi i privlačnosti.Malo si me pogrešno razumjela,a sad nemam vremena da ti pričam,nego ću ti zapjevat onu moju:
Nadalinaaaa Nadalinaaa da si moja Nadalinaaaaa,imala bi muskardina NadLinaaaaaa,Nadalinaaaaa

sedma said...


Utopija je sada pisati o radnickim, a posebno zenskim pravima. Mislim da je to zauvjek postalo stvar proslosti, ali ma koliko voljeli nase ondasnje zivote, treba skinuti ruzicaste naocale i stvari promatrati onakvima kakve jesu.

sedma said...


Ma znam je Mick na sta ti mislis, ali nekad lupas sakom o stol pa ti moram odgovoriti. Petnaest najboljih godina svog radnog vjeka provela sam u firmi od stotinjak mladih ljudi gdje su se ljubav, ljubomora, mrznja i spletke rezale u zraku. Normalno je to gdje se puno vremena provodi zajedno, a krv mlada, uzavrela. Ne kazem da nije bilo i veza iz interesa, ali ipak rijetko.
Evo , odacu ti nesto iz tog vremena. Vec tad me moj direktor, inace poznati zavodnik, nazvao zmijom. I to u momentu dok smo plesali jednog Osmog marta. Mos mislit.

Mick said...

Eto vidiš ,ja nisam s tobom pleso pa te odma prokuzio da si zmija ljuta.Šta bi tek skonto da smo plesali uuuuuuu.
Ama volim ja tebe samo što si zmija ljuta,i potražiti ću te kad dodjem u beli Zagreb grad da plesemo.Važi.

rajskadjevo said...

Ja isto ne mogu odvojiti seks od osjećaja..samo je problem što sam zaljubljive prirode...hahaha...
U krugovima kojima se ja krećem svi su izgleda uzavrele krvi...neki kažu da im je to bijeg od stresa na poslu...kud bi došli kad bi samo mislili na posao...
I meni je nekad to bio bijeg ali danas sam se okrenula vjeri..istina teško je protiv svoje prave prirode...a moja priroda je nestašna...bila nedugo seka kod astrologa i kad je ovaj vidio i moju natalnu kartu rekao je..opa...seka ti je dosta nemirna duha...
Svakom je nešto drugo potrebno za duhovni razvoj...ja se na primjer ne mogu zaljubiti u siromašnog..mene privlače ambiciozni i uspješni ljudi..ne smatram da je to loše nego jednostavno meni za moj razvoj trebaju veze s takvim ljudima..nije to bezveze..zato ne treba osuđivati nikoga u pogledu izbora...

dalibor bilic said...

hahhha a jest ova rajska sega.cuj ,,ne moze se zaljubiti u siromasnog,, nju privlace ambiciozni i uspjesni hahahah hm
A sta ako je ambiciozan u sexu i uspjesan u ,,milovanju,,

Anonymous said...

Valentinovo, maskare, krafne....inace bi bio odvratan ovaj mjesec.

ODOZGO_77 said...

Dalibore,
pa zna Rajska sta valja (-:

Anonymous said...

sta sam Ti skrivila da me vezzess za zabicu?
Znass da ona voli skupa vina, skupe parfeme, Pariz i Bonapartu... neka je Micko napija, a mozze i depilirati, ima dolara;

ja sam obiccna, imam i dlake po nogama, dzeccess mene sa naparfemisanim??? Gdje cce Ti dussa?

Ne ljubim i ne grlim zzene...joj, kad mi possalju tekstiranu poruku da me 'ljube i grle' odmah se poccnem brisati,

----
Nego, Micko, ogladni li Ti ikako|?

Feniks



rajskadjevo said...

No dobro, nije mi bila namjera da ispadnem snob...htjela sam naglasiti da je normalno da tražim ljude istog društvenog položaja i interesa ko i ja.
Ja tako i tako volim sve ljude jer gledam u njima ono božansko ali normalno kad je zaljubljenost u pitanju privlače me slični meni.
Dalibore ako je takav ja to neću niti otkriti jer do tog stupnja neću niti doći...
Ajmo da čujem kakvi Vas ljudi doista privlače?

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...