Sunday, June 21, 2015

Dzehenem

Nekih velikih promjena nema ,osim  sto je ,broj komentara znatno manji.Nema vise ni ,,dezurnih,, i to je ok.Dosadi ljudima ,umore se ,nadju novu ,,zabavu..Ko ,,kuka,,ja, Ma jok,Sve je to  normalno.Normalno je za Floridu 35.Svaki dan ,od kraja marta pa do Novembra.I na to se covjek navikne.Stepen gore  ili dole ,al 5 ili 6  vise od onih famoznih 35  je drasticna razlika.Uvijek sam mislio da je isto i 35 i 40 ,a sad vidim na nije .U Petak ,istoriski rekordnih 42 ,u hladu,ovde u Orlandu.

Imam ja svoj kutak ,iza kuce ,gdje se najljepse osjecam.Tu provodim ,u miru,  moje vrijeme.Tu i pisem, i sve je super  dok nije 42.Na 42  covjek nista ne moze raditi ,a da ne misli   ,kolko je vruce,,   da to ne bude  prvo ,na sta se nadovezuje ostalo.Onda nema nista ni od pisanja  ni od mira ,nego samo bijeg  u kucu ,pod erkondisn.Danas je malo bolje  ili mozda i nije ,Mozda sam u fazi navikavanja.

Danas je i Dan  oceva.I onih  sto svome sinu kupe za rodjendan pistolj i  knjigu onih ,sto  ga uce da mrzi i voli  i da je jedina odbrana  ,,napad,, i da je napad naj gora odbrana.Pricam o ovome sto se desilo u Charlstonu ,Nort karolina  kad je 21. godinu staro    i mlado  ljudsko bice ,napuhano mrznjom ,ekspolodiralo  i ubilo 9  nevinih ljudi cija je krivica  bila ta  sto su se uklapali  u  njegovu  nakaradnu sliku  dobra i zla ,kojeg on nije  dobio  privilegijom rodjenja ,nego koje su u njega  usadili.Danas je dan oceva .

I sta sad .Nista .Dodatno sitaciju komplikuje ,sto je ostao ziv .Sad slijedi  duga razrada ,Analize koje ce  ,kao i sve do sad pokazati ,da nesto nije u redu ,a koje ce kao i sve do sad  otpratiti jedna drugu ,do slicnog  dogadjaja.Zar uvijek  nenvini treba da plate svojim zivotima ,da bi se  ,,znalo..kako je u stvari.

Onda ovo u Gracu.Van pameti isto.Gaziti ljude autom po ulici,Austrijanac ili Bosanac,Svedno je ,mada smo vise osjetljivi jer je ,,nas,,

Za nekoliko dana  jos ce se samo poneko sjecati i sve ce biti isto ko prije.Izmedju 2 dana oceva.
















11 comments:

Marijan said...

Ja sam uglavnom tu...
za ostalo, pjesma će ti reći sve:
http://www.youtube.com/watch?v=fduBXRMPt-k

Anonymous said...

Ovaj sto je pregazio ljude u Austriji haman pobenavio zbog nejela cijeli dan. Otac ga nije tome naucio sigurno. Pa kad vele zdravo je postiti.

nesloga

SARAJKO said...

Graz me 20 juna 2015 podsjetio na ratno Sarajevo!
Zatekao sam se na poslu u autobusu u Gra,zu,doduse daleko od mjesta dogadjaja (glavna lica),ali je atmosfera bila ista panika,beznadje i masa dezinformacija na radiostanicama i sms porukama! Glupo je to mozda reci,ali izgleda samo mi koji smo bili vec u jednom ratu nismo se bas puno uspanicili,valda imamo taj prisilni trening u nama! Sve u svemu uzas,sada se moram suzdrzavati od konflikta sa kolegama austrijancima,jer nazalost,sada smo mi svi koji imamo veze sa BiH crne ovce!

Micko said...

Evo i mene.Prosto nemam vremena ni za šta.Pravim zamak,kupio još 6000 hektara,ili 60 miliona kvadrata zemlje sa 4000 grla stoke.Lako je kupit od nasljednika,ali nije bilo lako od onoga koji je sve to stvorio.Ostavio sam i 7 radnika da samo nastave.Ne znam kud udaram,ali udaram u sridu 100%.Kakva je samo kuća tu,boli glava.
E moj Sarajko,svi smo ti mi crne ovce zahvaljujući pojedinim budalama.

Vidimo se poslije.De nam urednice jednu od Tome.Svaka valja.

dalibor bilic said...

Cak i drustvo ,kao austrisko, sa visoko razvijenom svijescu ,nije imuno na ,,generalizaciju zla,,Za razliku od nekih drugih ,onih sto sve u slicnim situacijama trpaju u istu ,,kantu,, u Austriji ih je znatno manje ,a ,,prodje,, daleko brze.
Davno sam ja reko;Da nema ovog Micka ,valjalo bi ga izmislit.
E to je to moj Nesloga.Kazes nije ga otac ,,tome,, naucio.Hm ,Nisam ni ja.

Anonymous said...

http://depo.ba/clanak/132533/bosanci-meni-najmiliji-gosti-kako-pridu-granicu-nije-jasno-rezervirali-apartman-na-sedan-dana-a-lovu-potrosili-odmah

Micko said...

Ne kukaj na 42.Kod nas bude i 45,pa radimo.Kad se beru trešnje to je najludje doba,ali se radi i niko se ne buni.Razlika je samo u nadmorskoj visini.Drugačije je 45 na 890 metara nadmorske,a dobro drugačije na samoj razini mora.Znam da znaš,a znaš da znam,ali da zemlja gori,ama neka gori.
Vozam se jutros rano po novoj farmi,a minus 3.Ledena kora po pasnjacima cenat debela,a ispod borove šume stotine goveda leže i čekaju sunce.Oko 9 sati sunce izašlo,i nema životinje koja nije izašla iz šuma da pase.Ima čak i jelena i srna .Divlji krmci oko hranilica za krave,a po neki i bijeli ili šareni.Ma divota jedna.Kako sam samo sretan i zadovoljan nemam riječi da to opisem.Na jednom mjestu stado divljih koza,a mala jarad bleje i valjda traže majke.Slika za pamćenje.U subotu dolaze japanci,a i onaj moj jaran sa ženom i svastikom,gluho bilo.Bit će biznisa na sve strane.Sad imamo fri agriment s njima.Ja njima goveda i ovce,a oni meni Komatsu.Jebat će lud zbunjenog.

rajskadjevo said...

Ja sam svaki vikend na moru a tamo nema interneta..Moram održavat psihoterapiju s Galebom..nešto mi je opet zastranio...eto dok se moji bave s partizanima i ustašama ja činim dobro.
Dalibore a kako ide biznis po tim vručinama...nije valjda da su ljudi gladni....

dalibor bilic said...

Problem vrucine na Floridi je ,,velika vlaznost vazduha..pa tako recimo u svakom meteoroloskom izvjestaju ,kad je recimo 40 ,doda se da je i uz faktor vlaznosti , osjecaj ,kao da je 50.
Logicno pitanje Rajska.I te kako da se osjeti ,narocito na ,,rucku,,Na veceri nesto manje ,ali Juni i prelazak u velike vrucine ,dok se ljudi malo ne naviknu ,je i naj gori biznis mjesec za restorane.

sedma said...

Nemam pojma o cemu pises. Iako dolje imam i tv, i radio, i internet, nisam se ni primakla.
Jedini nedostatak je preniska temperaura, da mi je bilo 35 c uzivala bih.
Mick, da znas kakve su moje tresnje zavidio bi mi.
Naravno da sam tu ( kad nisam na moru ), jer neke komentatore ne mogu propustiti iako se rijetko javljaju. I Rajsku, naravno.

Anonymous said...

Čuj Austrijanci tolerantni. A Hićo bio austrijanac.
Doduše, danas je u Austriji najteže naći austrijanca.
Zato i galame ovi s desne strane ulice da treba opet
uvesti ausweis, pa kom obojci kom opanci...

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...