Sunday, June 7, 2015

Vinetu

Ode Papa ,ostadose ,Srbi ,Muslimani i Hrvati .,,Mir njima,,

Sve ovo oko dolaska Pape u Sarajevo ,zasjenilo je ,ostala dogadjanja ,bar nama ,sto imamo  neke veze sa Sarajevom ,a sto  znaci da  imamo i sa papom.Dobro je da je sve proslo u naj boljem redu  i da su oni dole pokazali da mogu kad hoce i kad ih se natjera/

Nista spektakularno se nije  desilo ,sto bi ovu papinu posjetu  Sarajevu ,razlikovali od neke druge. i sto se tice pape ,on je  ,,reko,, svoje ,oni dole  slusali ,po nesto i oni dodali  i to je to.Zadovoljena  forma  na obostrano zadovoljstvo.

Kad sam ja bio mali  i tad je bilo papa,ali  niko od nas  nije masto da to i bude .Svi smo mi  zeljeli biti ,,Vinetu,,U  nekoj bolnici pored pariza ,u 89 godini  umro je Pjer Bris -vinetu ili  bolje receno ,umro je Vinetu ,sto je imo ime pjer bris.Odjaho u vjecna lovista.

E taj Vinetu ,ko nije jedan te  isti film gledo naj manje 5x ,ko da ga nije ni vidio,bio je veoma vazan  faktor  odrastanja jedne generacije  i njemom formiranju .Poglavica Apaca ,u vjecnoj borbi protiv   zla ,na kraju uvijek pobjednik  ali i vjecni gubitnik,,kojem je  pomagao  i njegov prijatelj Old setrhend ,koji inace nije pripadao njegovoj naciji ,ali je zato imao  istancan  osjecaj za pravdu  i nepravdu ,koju su  obicno nanosili pripadnici njegove ,,vrste,,

Zasto je u to doba ,boze jeli danas isto, Vinetu bio vazniji od pape.Zajednicko im je to da se bore protiv zla svake vrste .Papa rijecima i molitvom ,a Vinetu  strelom i puskom,da bi na kraju rezultat bio isti ,,Mir vama,,

Nasem mentalitetu  je uvijek  bila  bliza ta ,,strela,,  nego  lijepa rijec ,a i vise se postovala  i cijenila ,sto znaci da su se ljudi dole  uvijek bojali  ,,strela,,  pa cak onih i ljubavnih ,nego  rijeci.

Pratio sam  kroz medije,,  sta se smije ,a sta  je zatvoreno i zabranjeno.Sve u detalje.zatvorene za saobracaj  ulice ,balkoni ,prozori  i sve stimalo  jer se znaju pravila  gdje se ljudi brzo uklope ,kad im ih nametnes ili opuste kad ih nema.Lijepa rijec  jeste vazna ali samo  ispod ,,luka i strele,, i ne opstaju pravila kao rezultati lijepe rijeci ,nego  kao  ,sjena strele,,

Pokazali su ljudi dole ,da mogu i hoce ,kad  moraju.Od naj vecih politickih  duznosnika ,do obicnog naroda. i zato je Vinetu  vazan .On nikad nije pobjedio   ,,molitvom ,, al je mozda molio  da pobjedi.

 Ja sam  uvijek vise vjerovo Vinetuu ,nego  hodzama i popovima.Imo  pokrice ,pusku i strelu.Nije se molio za mir ,nego ga nametno.

Nije demokratija ,da ,,ti,, odlucis hoces li ili ne ,vezati pojas u autu,nego  ,kad placas  kaznu ,  imas mogucnost, , ,da to bude kesom ,cekom  ili karticom.To je demokratija.



20 comments:

Marijan said...

Možemo vjerovati ili ne, imamo na to pravo. Ipak, govoriti o nekoj vjeri uvredljivo, s omalovažavanjem, krajnji je bezobrazluk.
Moja vjera u Boga i vjerovanje je hmmmm, kako tako, dosta diskutabilno... ipak, ove subote, 06.06. Sarajevo je bilo nešto posebno što se ne može opisati, to je trebalo doživjeti bez obzira na vjersko opredjeljenje.
Pa ko voli da čita, nešto interesantno:
http://www.bitno.net/zanimljivi-clanci/ja-sam-musliman-imam-i-znam-da-si-nas-istinski-prijatelj-bujrum-papa-franjo/
Pozdrav svima!

rajskadjevo said...

Doista se tu, oko dolaska pape, nema što kritizirati. Papa čini pravu stvar, doista "Stvari se mjenjaju kada slijedimo Božiju zapovjest - ljubi bližnjeg svog kao samog sebe, jer se tada i mi mjenjamo".

"Ona osoba, onaj narod kojeg sam do tada doživljavao kao neprijatelja, zapravo ima isto lice kao i ja, moje srce, moju dušu. Imamo istog Oca na nebesima. Dakle, istinska bi pravednost bila činiti toj osobi, tom narodu, sve ono što bh volio da bude učinjeno meni i mom narodu", kazao je papa i pozvao sve ljude na milost, blagost, poniznost i opraštanje.

To je to..a luk i strijela.hm..dobro je i to kad riječi ne pomažu..

Inače ja bila sa sekom na moru..same bez muževa..radile jogu, pijuckale vino, čitale...divota...

Anonymous said...

luk i strijela, sve drugo je luk i voda.

Beka said...

Luk i srijela,kaze stvarno stanje situacije u kojoj se nalazis,razumljiva a izbora nemas.

Oratori kao sto su papa,ajatolah ili velecasni cine samo jednno,ujediniti u ideale.


Oni vjeruju,pravo im je dozvoljeno a Narod ih podrzava.

Kazu Bozija volja.

Kriscani odabrali Novi zavjet,ne odgovara im stari,zasto,iz straha da i od Naroda budu porazeni.Pljuju na Mojsiju i njegova preslikavanje bozije rijeci
{primjera radi.U mojsijevoj lijepo i jasno pise da nesmijemo da jedemo svinjetinu i da se obrezujemo kao zrva za postojanje i vjeru u Boga,a citate psalame po potrebi i uzimate samo ono sto vama odgovara.

U otkrivenju jasno je napisano:Ko promjeni i doda rijeci ove knjige i nepostuje Mojsiju,nece osjetiti stablo zivota".

Jevreji i islam odabrali stari zavjet,valjda im vise odgovara,ptimitivan i jednostavan.Ali opasan.

Svima treba dozvoliti vjerovanje,kao u Boga i religiju kroz njega.

Vjeruj te,vjerovanja su casna.Ljudi vjeruju u Naziste,drugi u Teroriste,treci u Gay organizacije itd a svi idu putem svojih vjerskih ideologa.Peru svoju prljavstinu u ime boga,pa dozvolimo ili im vec uveliko dozvoljavamo da vjeruju.

"Judge' je veoma blizu pa na volju narode.

Beka

Anonymous said...

Gluposti Beka. Narod ih podrzava jer fali individualnosti pa se drze krda. U biti, ljudi se boje smrti, za svoju guzicu, pa u nemoci vjeruju u nebuloze jer znaju da ce I oni I svi im najblizi umrijeti. Na sahranama svojih bliznjih se vise brinu kako ce oni bez onoga koji ih je ostavio nego sto zale za tim koji je umro. A kad se umre nema ni smiraja u nekom vrtu, eki vrtu, to vrt kao nesto cool, niti 72 djevice, samo crvi odrade do koske ako se ne kremiras. Kroz organizaciju ide institucionalizacijan a u zadrtijim I neobrazovanijim drustvima I ekskomunikacija koje se boje ljudi narocito na Balkanu. Sta ako ne osunetim dijete. Bit ce kao vlah, tobe jarabi, a nista gore nema. Meni mnogi rekose da cu postati religiozan kad budem prisustvovao rodjenju svog djeteta. Pitah, pocet cu vjerovati jal u boga jal allaha, stovati jevrejskog odmetnika kojeg prikucase, ili beduinskog pedofila koji poharci sve sto je stigao? Rekoh bit ce garant jedno ako se cudo desi, jer mi je pola-pola background nazalost, za balkanske prilike. Ili barem u kakvog budu debelog? Ili u mnogobozacki panteon? Prisustvovah, I nista. Naravoucenije, vjerovati u se, I u svoje kljuse, a kako nisam Micko da imam kljusad, magarce itd, samo u svoj mozak. Kad me on izda, mozda I povjerujem bajkama.

nesloga

Anonymous said...

Uza sve postovanje Papi, gledajuci onaj skup na Kosevu, sjetih se Tita.
Samo druge uniforme.

Hashim ( Vozdra ) said...

Evo i mene , da izrazim svoje potpuno nepostovanje prema papi ( i slicnim funkcionerima raznih crkvi i dzamija ).
Razlog je jednostavan i pokusacu biti sto kraci.
U toku ratova ,ili ih predvode ( iz zaklona , normalno ) ili se stavljaju na "svoju stranu" ,usput se javno moleci za mir.Nikad nisam cuo za popa ili hodzu , kada "njegovi" streljaju ili ubijaju
da stane ispred ubijanih i kaze " upucaj i mene ".
U miru pune stadione i rukuju se sa djecom ...
Ja necu vise.
Eto, Stepinca brane da je nagovarao Srbe da predu u katolicku vjeru da ih ne bi ubili po onoj formuli trecinu, trecinu, trecinu...
Jeli on to svetac sto je gur'o drugu formulu cetvrtinu, cetvrtinu, polovinu?

dalibor bilic said...

Postoji u nasem jeziku jedan izraz ,,SUcmurasto,, koji znaci i ; misticno, nejasno,neodredjeno ,tajnovito ,koji najbolje ,,stoji,, Vatikanu ,u kojem se pape mjenjaju a generalna politika je ista zadnjih 300 godina s tim sto je neki sveti otac , vise simpatican od drugog ,ali po ,,malim ,, stvarima ,recimo vozi se Fokusom i stane da pomiluje djete po glavi ,sto bi trebalo biti i normalno za sve ,a nije ,te onda na osnovu ovih ,,obicnih,, vidjenja donosimo i generalne zakljucke o prvom covjeku vatikana koji jesu bitni ,ali samo u onom segmentu sto se zove ,,kozmeticki,, a sve drugo -bitno ,ostaje isto-sucmurasto.

rajskadjevo said...

Ove vaše kritike samo pojačavaju moj stav da je intelektualna snaga pape takva da malo tko od vas može uopće biti ravan tome..kakve su to isprazne kritike. jel tko uopće pročitao do kraja neki njegov govor cijeli ili neku njegovu knjigu...čovjek nešto dobro radi fakat dobro s obzirom na svoju poziciju..ali ne.. mora ga se popljuvati i kritizirati s nikavnim argumentima...baš nikakvim..ne daj bože da netko nešto pohvali...pa u čemu ste vi pobogu sudjelovali uopće osim u kritiziranju..mislim stvarno....psi laju a karavane prolaze!!!
Ovime mislim reći da vi niste karavane..eto...

dalibor bilic said...

Ovako me niko dugo nije uvrijedio.Sokiran sam.Cak mi nije ,, ostavila mogucnost ,nego me svrstala u one sto nisu karavane.One ,,pored puta ,, avlijanere.Ok Rajska hvala .Misam se to od tebe nado.Duboko sam razocaran i povrijedzen, ali ti prastam.Eto....

rajskadjevo said...

Koliko duboko ako smijem pitati?

dalibor bilic said...

I da znas Rajska ,poslije ovog da nisam karavana ,nasa veza od danas moze bit samo sexsualna i nikako duhovna.

dalibor bilic said...

Eto .....

rajskadjevo said...

Pa zato ja i pitam koliko duboko...

Meho Mekinro said...

Vidim, razvila se argumentovana diskusija između Vinetua i Manitua

Anonymous said...


Radi li se zbilja o neobavjestenosti kad Papa tvrdi da je Sarajevo multikulturni grad ?

Anonymous said...


Istina, nase shvatanje multikulturalnosti na ovim prostorima je prilicno ograniceno ; uvijek se svodi na Srbe i ostale dvije nacije.
Zasto ne uzeti u obzir da u Sarajevu trenuno zivi dosta Arapa i Kineza ?

Anonymous said...

@ rajska
Nista bez tebe.

Micko said...

Eto sastase se u Sarajvu gradu crnomantijasi i kazase sve isto ko i lani.Zar oni treba da normalnu i poštenu čovjeku kažu da ne ubija,da ne krade i tako dalje.Pa znamo mi to i bez njih.Oni nikad i nigdje neće donijet ni mir,ni blagostanje,nikad i nikome.Oni su izvor svih zala ovoga svijeta.Kažu da nema razlike izmedju pape i goluba,jer oba kenjaju sa prozora.Nisam ja ovo izmislio,ali da je istina,jest vala.

Multikulturalnost je priča druga.Ona samo može opstat uz čvrsti režim i čvrstu ruku.Ona može ostat samo kad su dresovi isti,a u demokraciji svi dresovi su različiti.

Ovdašnja cura iz BiH je izabrana za mis univerzum.24 joj godine rodom iz Zavidovica.Završila i fakultet.Spiker na radiju kaže da su neki iz Bosne došli da uče i rade,a neki da prave bombe i islamske centre odakle mlado meso ide u rat za kalifate.Sve je multikulturalnost.Fala bogu da se jednom i Bosanci nadju na dobrom glasu u ovoj Zemlji.Svaka čast curi Moniki Radulovic i njenim roditeljima koji su došli sa malim koferom,a ona je imala 4 godine.Uhvatili se posla i napravili lijepu kuću.
Jebo multikulturu,postoji samo kultura,i nekultura i to je moje lično,i osobno mišljenje.

Nego Marijane jesi li pospremio garažu da ti sljem onaj buldozer da sjdbes multimulturu.Ubio se za rusit bogomolje.A novi,ama da ti ne pričam.
Pošto je ovde zima i vrijeme za susit meso,imam ja toga ko drva.Bio long vikend,kraljicin rodjendan pa došla mi omladina da pomogne.Jebo njihovu pomoć kad niko ne smije krme zaklat.Sjebo se ja ,što koljuc,što tranzirac,a omladina uz razanj i mene pitaju jeli gotovo.Ipak ja njih sve volim,a brzo i uče.Ovih dana su radili ko mesna industrija.Melju,kuvaju,prave kobasice,ali jedino ne umiju zaklat.Ja prvo ubijem pistoljom u glavu i onda dok se još vrti skocim na životinju i presjecem grkljan da krv ispumpa.Ne smije niko jer se boje da ih ne opali nogom.Uglavnom sve je prošlo dobro.Odnijeli su raznog mesa da napune frize do sljedećeg dolaska.Najbolji se pokazao moj unuk.Jede polu živu djigaricu jer tako i dedo radi.Sve mu krv po bradi curi.Rodio ga Micko.

rajskadjevo said...

Bože...da barem smognem snage konačno otići u vegetarijance....

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...