Thursday, June 4, 2015

Pegy

Sta ja mislim.Mislim da je  svak gospodar svog tijela i da moze  raditi snjim sta hoce.Takodje  mislim da je svak i gospodar svoje  ,,duse,, svijesti i savjesti ,pa da takodje ,moze njom gospodariti.Sklad je pravilo ,ali  ima i drugacije ,odnosno ,kad jedno ne prati drugo  ili konkretno ,kad se u recimo ,muskom tijelu ,nadje  zenski duh. ili u zenskom tijelu  skriva i robuje  muskarac.

Imao sam priliku  vidjeti  ljude ,muskarce ,koje je ,,priroda,, kaznila  i zatvorla u ono  ,,gdje ne pripadaju i  zene  sa istim problemima.U ono doba i na onim prostorima  je to bilo kazna ,,dozivotne robije  ,ali evo ovde i sad .moguc je i popravni  na onome  gdje se priroda  zajebala.

dzordz je poceo dolaziti sa  radnim kolegama.neka  kompanija za  ,,krovove,, Njih petorica  ili  vise na rucak.Bar jednom sedmicno.Poslije sam primjetio da ga nema.Pitam i kazu promjenio  kompaniju.Pojavio se poslije sa zenom.Na veceru.Pegy ima  oko sedsesetak  ali ,ako ne  gledamo  u glavu ,tu se starost tesko moze sakriti, donji dio  tijela  ko da ima 30.Od vrata pa nize.Tamam i mozda i malo vise.Onda su poceli dolaziti i sa sinom.Nije dzordzov ,njen iz prvog braka ,al ko da jest.mali je tad imao ,cetrnest ili petnest.Poslije sam cuo da je otisao negdje da studira.

Sinoc negdje pred zatvaranje   ulazi Dzord ,Pegy i  raskosna plavusa  koja izgleda ,ko iz doba  naj boljih vremena ,,plavusa,, sa naslovnih strana sexi magazina.Ona grupa  zena za kojom  je teze ne okrenuti se ,nego pazit da u pokretu ne udaris u banderu.Jebo te.

Saznam malo poslije da je to  nekadasnji sin ,a sad kcerka  ,,plave Pegy ,koja izgleda  vjerovatno tako kako joj je i mama izgledala kad su bile istih godina.prilazim da se pozdravim ,Znam ljude dugo.izmjenjujemo par uobicajnih pitanja i odgovora.Pita me Pegy ,sjecam li se njene kcerke  i odgovaram  ,malo,, dugo je vremena proslo.Onda se i ona ukljucuje u razgovor.E sad ljudi ,tesko je to opisat  i uporediti sa bilo cime,kad iz nakog tijela ,nakih  usta ,nake pojave , izadje glas  ,naj manje bariton ,ali koji nikako ne prati  kompletnu pojavu.Isto ko da gledas  savrseno zensko tijelo ,koje otvara usta ,a cujes ,drugog covjeka -muiskarca ,kako govori.

Zivile 3 komsije.Mujo ,Anto i Jovo ,jedan do drugog.Imali  tri sina .Ponosi  oceva ,baba ,deda, Junaci .Desi se u mjesec  da im ista zelja dodje ,da promjene pol.Da budu ono sto jesu.Zovnu  tatu i  pocne ; ,sjedi ima nesto da ti kazem ............


Nastavak je do vas ,odnosno  zivot i suzivot u Bosni  je moguc ,samo kao rezultat  raspleta  situacije  ukljucujuci  sve  okolnosti.

Nego odlucio sam i ja promjeniti pol .Dogovorili se  zena i ja da se malo zamjenimo.,pa koliko traje ,Da i ja malo ,,jebem,,  i da  osjetim kako je.

5 comments:

Anonymous said...

Vec dugo ne pratim Eurosong. Negdje u magli ostao lik bradate pjevacice, valjda sam vidjela sliku u medijima. Odakle je , sta je pjevala.... moju radoznalost nije mogla probuditi ni brada od tri dana.
Neku vece dokumentarac o Konciti. U nedostatku bolje opcije, odlucih se pogledati. Jos nije zena, pitanje hoce li i biti, ali glas prekrasan, zenski. Ne kuzim kako je to moguce.
Inace,nikad nijednog momenta nisam pozeljela biti muskarac. Mislim da je ljepse i zanimljvije biti zena ovakva kao ja, bar meni.

Anonymous said...

Ja sam vrlo liberalan, peder mi je jos 95te kad sam zbrisao iz Sarajeva bio jedan od 4 cimera u Frankfurt, to mi malo bilo cudno da mu neki pedercici uzdisu kad prodju kroz moju sobu ba se seksaju u njegovoj, ali renta samo 200 maraka bila pa se nisam bunio. Vremenom ogugla covjek, samo s tim pederom se nisam svadjao a sa ostalim "normalnim" cimerima je bilo na noz svako malo. Poslije sam dvije lezbejke super prijateljice imao u skoli u Melburnu, visio s njima u jednoj njihovoj kafani punoj lezbejki na StKildi non stop, skroz sam prihvatio razlicitosti, pa mi dobavljac trave u Miamiju bio peder samo takav, pedercina nad pedercinama, mada ne u smislu kako se to kod nas taj izraz koristi, ali iako mi je sve to postalo normalno nisam se strecnuo dok nisam dosao na Bondai Junction. Zivio sam u zgradi koja se zove Oscar, a u njoj pederluk i transgenderi haman 70 posto populacije, haha. Malo previse mozda I za moja liberalna shvatanja. Prvi komsija mi bio jedan Joshua koji se sprijateljio s mojom bivsom curom. Brada ko u Bake Sliskovica, 60tak godina, debeo, zdepast. Kontao sam vidi ovog sto mi pokusava curu sarmirati, njoj samo 24 bilo. Kad ne lezi vraze, ispostavilo se Joshua bio zena do prije nekih 20tak godina. I to kezbejka. Jos uvijek uzima hormone godinama poslije operacije mjenjanja spola ali covjek ne bi rekao da je to ikad bila Katie, haha. Kad nam je pokazivao slike iz mladosti, debeljuskasta cura bio, ali simpaticna pravo s istim osmjehom, samo bez brade. Najcudnije od svega, kad je promjenio spol postao je peder, pa ga zene ne zanimaju kao prije promjene. Kaze da je sretan covjek, a roditelji su ga se odrekli kad je promjenio spol, ali majka mu jos ziva kaze oa kad je otac umro opet se zblizio s majkom od 80 I kusur. Otad zi ove transgendere prihvatam.

Ali bolje I transgender nego ova djeca na videu sto ne lupaju dlan o dlan....koji ce to monstrumi postati za 15 godina, tito dragi...

nesloga

Anonymous said...

Zaboravih postaviti video, evo copy paste-rajte pa vidite gdje sutra papa dolazi, mozda bude ucestvovao u molitvi s ovom djecicom:

http://m.youtube.com/watch?v=mhoMORfYxVY

nesloga

Hashim said...

To, ako hoces da osjetis kako je , nemoj se jednostavno zamijeniti sa zenom.Ne rizikuj, prvo pitaj, osjetili li ona sta ?

dalibor bilic said...

Moj Bonaparta.Ako ima sta da ,,vara,, to su osjecaji.Lakse se ,,osjetit,, na pivu.

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...