Monday, June 1, 2015

Patriot Act

Cujem zvoni neko na vratima.Pogledam na sat ,pola sedam.Ovde niko ne zvoni ni u pola dvanest ,a kamo li u pola sedam.Otvorim ,onako u gacama ,a  ispred varata njih cetvorica,,,Dobro jutro gradjanine,, ,,Dobro jutro gospodo,Kako vam  mogu ,,help,,

Nije proso takozvani Patriot Act ,koji je donesen ,mjesec dana poslije  Septembra 11.  po kojem  se moglo spijunirat ,sve sto se  pozeli i to bez  odluke suda .Znaci ,kod mene konkretno ,sve ono sto sam  radio  Ja,  zena u mene ,djeca u mene  i ostali -cuko Tito, maca Regina i dvije ribice ,bilo je  meta prisluskivanja.Vidio sam ja inace da nesto nije regularno.Kad pricam na telefon , zuji ,kad  sam na kompjuteru skripi ,Svaki Im  koji sam dobio ili poslo  ,,opececen,, Bojler mi trosi vise struje nego je normalno.Tv  ,kasni sa slikom ,bar 30 sekundi ,al nista strasno.Navikne se covjek na ,,tudje,, oci pa mu postane normalno .Jedino mi nije bilo svedno ,kad sjedim na wc solji .Neugodno brate  ,da ,,sers,, pred drugim.Sto se tice sexsa ,prvo mi se nije mogo ,,dic,, a poslije kad sam sebe ubjedio da sam  sexi zvijezda ,postalo mi ko da snimam film.

,,Dobro jutro gospodo ,kako vam mogu pomoci,,  Kazu dosli po svoje stvari ,koje su u mojoj kuci ,a koje su inace vlasnistvo drzave.Ja onako  bunovan ,na brzinu ,po glavi premotam ,sta je to  drzavno vlasnistvo u mojoj kuci  i osim frizidera ,kojeg jos nisam otplatio zakljucim da nije nista,ali se sjetim ,da je i moguce  ,da je i sve drzavno vlasnistvo ,pa kad i otplatis ,i da si ti ,samo onaj ,sto to i koristi.

Razletise se ljudi po kuci.Ko da je njihova.Sve znaju ,ko da su oni ovde zivili a ne ja.Za jedno 15 minuta napunise kutiju  nakim stvarima ,ko da si  razmontiro kompjuter i 3 mobilna telefona.Sve naki ,,chipovi,,Iz frizidera izvadili 4 komada.Sad znam   sto je slabo hladio.Sa tavana donijeli  jedno 3 kile zica i nekih  plavih  lampica ,sto zmirkaju.Iz akvarijuma  izvadili  naka ,,dijode,, .Sa ogrlice Tita skinuli  neke djelove ,a ganjali macu Reginu ,da je ufate i ,,istisnu ,,neki  chip,, smjesten na njenom repu,Mene i zenu nisu dirali ,mada me  ovaj jedan ,nekoliko puta pomilovo po glavi ,ko da nesto  ,,pipa,, i trazi.

Kad  su zavrsili ,lijepo se ljudi zahvalili i kazu  racun ce poslat postom.Pitam ja kakav racun .Kazu oni za ovo sto ste  koristili drzavnu imovinu ,zadnjih 10 godina.Aha to kazem ja ,naviknut da sve placam .Mogul platiti  na rate.Naravno da mozete .Dobro je kontam.Mislim dobro sam proso.Koristio  ,,drzavu,,  a mogu platit na rate.Sad disem ko slobodan ,,cojk,, mada nisam siguran ,kad ono legnemo i kad mir ,obasja kucu ,da su sve i pokupili ,da nesto nisu zaboravili ili ostavili za ,,kasnije,,Jest da manje  ,sad zuji  i da  se manje vide   ona plava svijetla  u mraku ...........Na kraju mi daju ,,katalog,,Kazu mogu narucit ;to ,to ,to .Pitam ja mogul i  kasetu sa zadnjih 10 godina ,snimaka,  u kuci mog jarana Dubravka.Naravno da moze  ,,cojk,, na laptop ,kako rece da se preziva ,ja kazem ,ok on kaze ,Evo on je vec  uplatio  za 4 tvoje kasete.Zanimljivo je znate;Da niko  ,kad ovo narucuje ,ne pita za cijenu.Joj ,jebo te ,salji  10 i nabrojim ja imena .ne pitam posto je. Zeno ponesi  ,,kes,,Sad znate sto je Amerika bogata.

Tito mi se sad manje  ,,ceska,,Regina mase  repom ,bez tereta, svi uredhjaji u kuci  ,,predu,,ma puno bolja situacija ,nego sa onim ,,aktom,,Ribice se ,,razletile po  akvarijumu,,Pita me zena kaka nam ono zica viri ispod cilima.Nikaka kazem ja  ,,gurni je nogom  nazad,,

Sad jos  samo cekam  racun,za ono sto sam koristio ,a mozda i za ono ,sto su zaboravili.napreduje tehnologija ,Sad je sve jeftinije ,Za desetak godina ,mozda ce bit i dzabe.

4 comments:

Marijan said...

Možda je bilo isplatnije da su ti ostavili jednog čo'jeka da ga hraniš i tetošiš cijelo to vrijeme... *ebeš elektroniku, mogla ti je kuća planut', dobro si još proš'o!?

Anonymous said...

CIA snajka CIA, upropastili su pola sveta

Mick said...

Ti ko Edvard Jozef Snowden.Nemoj samo ovo sve provalit na internetu pa da ti moram dolazit u Rusiju da te vidim.Nego jebo ti ciju.Čuvaj se ti one gugl mape.Tu te žena može salletit taman kad ufatis za steku od kakvog brofla.
To mene sin naučio.Nikad ne koristi gugl map i sefti si.
Ama pošten čovjek se nema čega bojati,i niko ga ne prisluškuje .

Nego ima ovde kod nas najnovija informacija od boraca za prava životinja.Pišu oni meni i ostalima vako:Primjeceno je da farmeri puno psuju oko krava,ovaca,i ostalih životinja,a usput neki koriste i pse da tjeraju ovce u torove što je vrlo grubo i na taj način ovce dobiju depresiju i tužne su.Treba s njima fino pričat i ubjedit ih da one same odu u tor.E recite mi sad ima li smisla besplatan koledj.
Farmeri širom zemlje raspisali konkurs za ovcijeg i kravljeg sagovornika,ali niko se još javio nije.Ili stoka ne zna engleski,ili pametnjakovici ne znaju stočni jezik.Iz ovaga će se nešto stvorit sigurno.

dalibor bilic said...

Genijalno ,procito na ,,fejsu,,

;Jebes pijanku ,ako te poslije nje ,bar 3 dana nije sramota,,

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...