Monday, June 15, 2015

Jeb

Ovi ,,Spanci,, kako mi od milja zovemo ,hispanike, grupu koja je  ovde  dosla iz zemalja  Juzne i Centralne  Amerike  su super ljudi.Isti mi.Ne  vole ,hm ,ok necu o tome sta ne vole .Vole ; da ne rade ,da imaju ,da piju ,da uzivaju ,odnosno krase ih  gotovo iste osobine  ko one sto su ovde dosli sa Balkana.isti mentalni sklop ,mada u prosjeku njihove zene imaju   vece  i tvrdje  guzice i sise nego nase.

Razmisljam da otvorim novi biznis.Prorok.Prije dvije godine ,kad jos niko nije ni razmisljo o kandidatima  za americkog predsednika ja sam napisao da ce to biti Hilari Klinton i Jeb Bush.Onda sam predvidio ,primjera radi ,da se ukus Coca  cole nece mjenjat ,a ni  travnickog  sira ,te da ce moji  jarani oko ,,sezdesete, svoj sexsualni zivot prilagoditi  broju pokusaja podjeljenih na kvadrat. iz kojeg se poslije izvuce ,,korjen,, jesam li rekao da ce broj  Hrvata i Srba u Sarajevu ,biti ravan broju Pandi ,po  svijetskim zoloskim vrtovima ,jesam ,ma jos sam svasta predvidio ,,,,,,

Da se ja vratim na ove ,,spance ,, sto su isti mi ,mada im zene ,ha  to sam vec reko.......Politicki jako angazovana  grupa ,pa ako neko racuna da  postane americki predsednik ,mora se i njima malo dodvoriti.marko Rubio je   senator sa Floride ,sin kubanskog izbjeglice ,koga su republikanci ,ko svog aduta, prvog izbacili u  dugu  trku za americkog predsednika ,racunajuci  da ima velike sanse ,ako dobije sve  glasove hispanika i jos malo sa strane ,ali su predvidjeli i naj vazniju stvar,Mentalitet.isti nas .Na prvom  ispitivanju javnog mjenja i to u Majamiju ,Marko zadnji .To vam je isto ko kada bi se Mujo  kandidovo za predsednika  i ni jdean nas za njega nebi glaso ,ali bi zato svi svoje glasove dali za Dzoa ,koji je ozenjen  ,,nasom ,, kao sto je  Jeb Bush ozenjen hispanjolkom.

Kad su vidli da su se dobro zajebali sa  Rubiom ,preko noci ko kandidata  izbacise  Jeba Busha ,brata  dzordza i  sina  dzordza ,Svi bivsi predsednici.Danas je u majamiju  svoju kandidaturu ozvanicio  treci Bush.O tome sta mislim  i jeli u redu da iz jedne familije svi budu predsednici ,govorio sam mnogo puta.Jeste u sistemu kraljevine ,gdje mora tako   biti ,ali u  drugim sistemima ,parlamentarnih demokratija ,meni i sama kandidatura  lici na  ruganje,plazenje jezika  birackoj masi.

To sto ja mislim ,nije ni vazno a nije ni  tako.jeb Bush ce imati lak posao.Nakon decenija ,gdje su se kandidati trudili  da uvjre ljude  u nesto ,,novo,, Jebu ,ce biti sasvim dovoljno  ponuditi  glasacu povratak u vrijeme ,kad su  ,,njegovi bili predsednici, i nista vise.Tesko je reci ,koliko u ovoj zemlji ,jos ljudi zali za dzordzom ,ali je broj puno veci nego sto  mnogi misle .To je tu negdje 49 ili 51 posto ,koji bi  vratili Ameriku na staru  ,,slavu,, 

Ok da opet malo predvidjam.Bit ce gusto  ali pobjedzuje Hilari  za koju ce glasati i nasi i  hispanici  jer joj je muz ,a ne brat i otac bili predsednici ,a poslije nje ,nikako ne moze ponovo bit zensko ,nego  vjerovatno mora bit homoseksualac. bez obzira na   stranacko opredjeljenje.

U nasem jeziki  cim  kazes slovo ,,J,, svi se trznu  .Kad dodas na J i slovo ,,E,, svi su vec  spremni i za trece slovo ,a to je ,,B,, naravno.Ostalo ne moras ni reci .Podrazumjeva se.Jeb    ....bi bilo.




Trut

Da su americki predsednicki izbori ,izmedju ostalog i shou,,danas je  pokazao i  Donald Tramp sa svojom kandidaturom, koji  sigurno nece nikad bit predsednik ali  racunica vjerovatno kaze  ,da one pare sto ulozi u  kampanju ,sigurno ce dobiti i  nazad ,a i  zaraditi vise u  besplatnoj  reklami.

4 comments:

Anonymous said...

neki od nas vole raditi, piti , uzivati bez da i ne moramo biti predsjednicki kandidati

Hashim said...

Busov logo u kampanji je : "JEB! 2016".
Ja sam samo rek'o : I hocu !.

dalibor bilic said...

Hashima za predsednika Sene.

Anonymous said...

E ovo klasje ti je za desetke, a ne one muhe jbtone. Dobro si se popravio.

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...