Tuesday, June 9, 2015

Golubovi

Rano je ,govoriti o  efektima papine posjete Sarajevu ,al nije slucajno ,da poslije Sarajeva ,Sveti otac ,izabere bas Putina ,kao prvog ,kome ce reci sta je tamo vidio.Dok ,,cekamo,, za sve one  koji bas i ne citaju vijesti sa oni prostora  donosim 10  naslova najvaznijih danasnjih.


1 .  Vatrogasci spasili djete iz  kontejnera na Grbavici.- nema komentara


2.   neka sarajevska  zena psiholog kaz  : Da ucenici trebaju birat posao u kojem ce uzivat  -komentar nepotreban


3.   Bi H drzavljasnin  izradio bombu i pokusao je  odnijeti u Svedsku. -cuj u Svedsku


4.   U Sarajevu bacena eksplozivna naprava  -- nije bacena nego ispala  nekome 


5.   Troma vlada sepa   -ja bi reko da se samo zagrijava


6.   Radoncic  - Ne zanima me vlast sa mafijom i radikalima  -ne zanima cojka pa sta 


7.   prvacici otrovani salmonelom 


8.   Vukosavlje ; Muskarac sjekirom povrijedio suprugu  -koji su ovi iz Vukosavlja 


9.   Ako narod glasa za Macu koja se zadovoljava krastavcem  a garant ce glasat, onda smo otisli u PM i pogledajte kako su igraci Goska ganjali sudiju poslije zavrsetka utakmice ........jedna  sexsualno  sportska vijest.Samo ne pise jesul ga ganjali krastavcem ...


10. Papini golubovi se vratili u Mostar .Pet od 6.napokon malo nade za zemlju u koju se samo golubovi vracaju 




Samo da znate da nije do mene .Skino  naslove  i ako narod bude glaso za Macu koja se zadovoljava krastavcem ,onda smo otisli .....ma nigdje .


Slag ; Uhapsen Kenan Vucijak ,e sad pazite ,direktor  osnovne skole ,,Isak samokovlija ,, zbog  iznudjivanja i prinude .Odustajem /

4 comments:

dalibor bilic said...

Komentar br 20 -Rajska djeva iz proslog posta .nema nikave veze sa ovim ali

,,boze , da konacno smognem snage otici u vegetarijance ,,

dalibor bilic said...

Rasjska znam da si tu .
Dabogda te Kenan ,mislim vucijak ,ujo za guzicu.Eto.

rajskadjevo said...

Mislim nije mi baš jasno što si htio ovim tekstom poručiti...pa ne znam eto što bih komentirala..jela sam povrće za ručak radi ovog Micka i njegovih opisa klanja životinja...nego danas ujutro u uredu me napao jedan čovjek, bio pod gasom, pijan...frustriran do boli..ali uspjela sam ga nekako razgovorom smiriti..tako sam bila nevjerojatno smirena iako je stvar kulminirala tako da je malo falilo da zovem policiju...ali to je to..smirenost i ljubav u duši..automatski se i čovjek smirio...eto...

Micko said...

Rajska djevo ja stoku koljem po ovdašnjem propisu.Ne do ti bog da vidiš kako to rade oni halal majstori.To je tuga.Ako postanes vegi ja ću ti slat svakakve trave besplatno.

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...