Saturday, June 13, 2015

Zenica ,,guz,,

A jesmo ih razvalili.Ko beba zvecku.Ko blento novine.Od himne, zastave  pa nadalje.

Nema ni mjesec kako sam pisao o  primitivcima -divljacima sto  ne postuju  bosansku himnu  i sto okrecu guzice prema zastavi  ko odraz svoje kulture  prema svemu sto nije ,,njihovo,, kad ono  isto i  gore ,sad u Zenici , na  medjunarodnoj utakmici  Bosne i izraela.Kako mozes ocekivati da ce neko postovati tvoje ,kad ti ne postujes ,,tudje,,

Jeli ,,zrtvi,, bas sve dozvoljeno.

Sramota me bilo.Sebe.Gledao sam  utakmicu  Izrael -Bosna  iz Tel Aviva mislim ,mada nije vazno.odakle ,al iz izraela.nakon  sviranja bosanske himne  blagi aplauz ,ni jedan zvizduk ili nesto gore.na trebinama ,kazu i onih ..nasih,, sto sad zive   tamo.Pobjedio izrael ,ako je to uopste vazno ,a nije.

Zenica  sinoc.Vjerovatno je i izraelska televizija prenosila utakmicu  e sad mozete samo zamisliti kako se osjecao izraelac ,a da ne kazem za one ,,nase,, kad 30 hiljada ljudi  zvizdi ,dere se  i skandira palestina ,palestina ......

Hajde odma da se razumijemo.O odnosima izrael -palestina ja sam  na strani palestinaca sto posto, ,ali nije pomoc palestinskoj stvari  ispoljavat nekulturu i divljastvo  i to kao ,,domacin ,  na sportskom terenu .Nista se tu palestini nije  pomoglo ,a sebi  sigurno jest odmoglo.

Da li se ,,zrtvi,, sve oprasta .Ne vjerujem ,osim kad postane i budala.


A kukasti krst na Poljudu .,,Igrala se  ,,dica,,Meni ova Hrvatska  odavno izgleda ko ,,pjana,, Jos samo treba da se napije.

5 comments:

rajskadjevo said...

U ovom društvu vlada totalni kaos, kukasti križevi, nacistički simboli izviru svako malo, najljepši trg u Zg nosi ime zločinca, ma užas sve skupa...cijeom društvu treba duhovna obnova malo jaceg inteziteta...

jozek said...

Po kojem 'zlocincu' nosi ime najljepsi trg u ZG?

Kevrin potok said...

Nije bilo nikakvih incidenata da sam ja primjetio. Organizacija i sigurnosne mjere na visini. Nije bilo ni kukastih krstova po travnjaku a da jeste BiH bi naredno jutro bila van kvalifikacija i zabranjeno bi bilo da igra jedno 10 godina. Hrvatskoj jer je u EU ako daju malo kazne finansijski to je to. A to za himnu je normalno kod nas, a i ne bi bilo u redu da smo zapljeskali himni pod kojom se rade onakve gadosti u Palestini.

dalibor bilic said...

Ako je ovo jozekov kviz imam i odgovor.Najljepsi po najvecem.Veljda je to normalno.
Kevro niko ne trazi da pljesces himni ,ali je veci efekat da je popratis ,,sutnjom,,

Meho Mekinro said...

Ja sam mislio da se po Franji zove park u Zagrebu, a ne trg!

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...