Wednesday, December 2, 2015

Dva brata

Dosadilo im ,cijeli zivot, biti ,,ratni hirurzi,,,pa srecu potrazili ,tamo gdje mogu lijeciti i ,,ishijas,,Nema im se tu sta zamjeriti.Svak ima pravo ,na  normalan zivot.Dva brata ,dva doktora ,dva kofera,po jedna zena i nesto malo vise djece i u ,,ssvijet,,

Prvi otiso u Holandiju .Danas lijeci ,depresiju i alergiju na ,,lale,,Drugi  u Ameriku.Danas pere sudje u jednom restoranu i vjeruje onim pricma koje kazuju o tome ,da je neko ovde davno dosao ,,Poceo prat sudje ,a poslije  posto vlasnik ili bar  radio ko doktor,

I dalje vjerujem da od Amerike nema bolje zemlje za izbjeglice.Niko te ovde nece pitati ni ko si ni sta si ,ni odakle si dosao ,tako da se vec drugi dan  mozes osjecati Amerikancem ,sto podrazumjeva da tvoj dalji status iskljucivo zavisi od toga ,,koliko imas,, i koliko ces moci ,,napraviti,,

Amerika jeste zemlja izbjeglica ,ali iskljucivo onih ,ciji je maksimalni domet ,da su u vlastitoj zemlji ,uspjeli zavrsiti  srednju skolu.Za takve ovde uvijek ima posla ,kao i za one  bez skole ,sto znaci ako je neko  negdje tamo ,,mjeso beton,, moze i ovde ,ali za vece pare.

Problem su visokoobrazovane izbjeglice.Kad kazem problem ,ne mislim na americku drzavu ,nego na njih same.

Sta se desava sa ljudima ,koji su ,,negdje tamo,, zavrsili visoke skole ,bili ,,neko i nesto,kad dodju ovde u Ameriku.Naj veci problem su godine ,sto znaci i da se podrazumjeva ,da neko sa ,,puuno,, skole ,ne moze biti  i ,,puno,, mlad ,odnosno da je u naj boljem slucaju  ,,srednovjecan,,

Hajmo  ,,pratiti,,  ovog brata doktora sto je dosao u Ameriku.Sta mu treba  da bi jednog dana  pisao recepte za Vijagru.Perfektno znanje engleskog jezika.To je pocetak.Onda mu treba  bar jos 5 godina medicinskog fakulteta ,ako mu nesto i priznaju ,sto ce ga kostati  jedno dvijesto hiljada  Dolara ,duga banci,ako  kredit i dobije.,a za to cijelo vrijeme  valja zivjeti i hraniti porodicu .Tesko a,Jeste ali nije nemoguce ,mislim teroretski Sansa postoji ,gotovo u istoj procentualnoj mogucnosti dobitka  na Lotu.Slicno je i sa ostalim ,,strucnjacima,,ako nisu imali srecu ,da ih je neko primio da rade ,a da mu nije trebala diploma i da su se dokazali ,ali da ce kao recimo  ,,nas inzinjer,,  raditi uvijek za pola plate od onog  sa americkom diplomom.Ovo je ,,shablon,, ostvarenja americkog sna.Ako  neces ,a naj cesce  i ne mozes ,postoji i drugi put.Privatluk gdje ti niko nece traziti diplomu da mozes napisat recept za Vijagru ,ako je sam  izmislis,

Moj prvi posao u Americi je bio u Mc Donaldu.Tu pocinju raditi svi tinedjeri ,sa tom razlikom sto sam ja imo dodatnih 20 godina vise ili toliko kasnio.Nije mi bilo tesko cistiti Wc ,zbog osjecaja ,,velicine,, i da sam manje vrijedan nego sto sam bio ,nego zato sto sam sve to radio za 700 Dolara mjesecno,a ljudi iz ,,moje struke,,  u njoj zaradjivali 5 hiljada.To je problem a ne osjecaj .Amerika je ovo i da su mi dali 5 hiljada za ciscenje Wc a ,a onim u kancelariji ,700 ,ja bi i dan danas glanco ,,pisoare,,a ne masto da budem doktor.

Ima li ,ovde ,sta lako.Ima .Lako se razocaras.

9 comments:

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=QX9nXMi7-PA

Micko said...

Eto to je to o čemu sam ja pričao sto puta.Isto je i ovde.Žao mi je ljudi koji su stvarno stručnjaci,ali jebi ga,zakon je takav.Šta bi bilo da nije takav.Svaka budala iz Bangladeša bi došla da operise.
Za nas hrmpalije nigdje nema problema.Znaš ili ne znaš.Željezo nije čovjek,i kako ga god savijes ne boli ga.Radio sam za mnoge privatnike i svugdje su mi se divili,što na znanju moga posla,što na brzini kojom ga uradim.Kad sam htio otvorit svoj biznis onda su mi tražili diplomu.Odnio ja onu našu i sve su razumjeli osim onog predmeta socijalističko samoupravljanje.E to nisam mogao objasnit.Ma ni onu obranu i zaštitu.Oni odluče da idem na test ito samo praktis.Dobijem dobro razbijeno auto i alat.Ja sam zamolio da donesem svoj alat i jedva su pristali.Napravim ja tog Forda od Ponedjeljka do Srijede,a u Četvrtak ga ofarbam i spakujem.Upalim i sve u redu.Vratim se sljedeći Četvrtak ,kad mi je bio rok da završim,i komisija oduševljena.,i poslom,i brzinom.Umalo mi ne napisase diplomu,ali vidjese da u mom zahtjevu piše i opravka trakova,i basova.Odem na jedan drugi univerzitet i tamo napravim jedan kamion,i promjenom na jednom basu limove i prozore sa strana.Tako ja dobih diplomu i pravo da otvorim biznis.U toj diplomi pišu rubrike za sve.Pa kaže to i to midijum gut,gut,i veri gut.Kod mene sve veri gut.Ma isto ko kad se mi okrenemo za trebom pa kažemo,dobra,bolja,i dobra u picku materinu.E to je ona najbolja.
Žena u mene išla da potvrdi gradjevinsku diplomu i još nije.Dok je ona skontala da to više nema smisla trebalo je 25 godina.Ja joj kažem da se mogla još jednom rodit,ali ganja neki inat.Ima odakle ali da je morala hranit samo samu sebe kurac bi ganjala inat.Ali uvjek su konji zobali,a voli orali,ili obratno.Danas bi ona meni bila negdje sudopera,ili spremacica,a vako izmišlja kakav je kamen za kuću.Jel bolji onaj ispod,ili iznad zemlje.Ja se naljutim na te gluposti pa kažem da je najbolji onaj što s njim možeš nekoj budali glavu razbit.Ma jebo nauku gdje svaki kamen nije isti.Onda kad ona poludi kaže,jebo mašinu koja se pokvari,a da se ništa ne kvari mi takozvani majstori nebi ljeba imali.Ona kad napravi kuću može milion godina,i ništa se ne kvari.Kao da joj je Cole tata.

rajskadjevo said...

Tako je Micko, imaš priprođeni talenat i dar, tako ti i ja, eto ja ti više ne čitam propise nego sve po instinktu....ko će još to čitati....
Pusti ženu nek se veseli...mora se i ona s nečim kreativno izrazit..neće valjda samo čistiti i kuhati....zanimljivo je to da ima ljudi koji i nakon 50 kreću po diplome...

Anonymous said...

Onaj Micko, sve ko fol nije išo u školu a vamo završio dva koleđa i to sa viskom ocjenom, “gut”- “gut”! I pored mnoštva fizićkih osobina, ni skromnosti mu nikad nije manjkalo.
Za razliku od Rajske, Tete R. i Nesloge, koji su jedva prošli, garant sa ocjenom “nako”-“nako”.
A nikad ne propuste da se pofale kako su i oni zvršili koleđ. Rajska je ziher položila na guzu. A na onog Neslogu su se sažalili. Ima ćoek maksumće kod kuće koje valja hranit a i ženu koja je na odvikavanju a sve to košta. Ko vele, sevap je, jedan socijalni slučaj manje. A ona Teta R., Bog sami zna na šta je ona prošla?!
Kevro je bar pošten a i skroman. Završio ćoek mejtef i ne gura se među intelektualce ko Marijan, ccccssss!
I ako povijest Sarajva, za vakta dede moga, ima u malom prstu. A uz to je već odavno i savjetnik u “Klubu Intelektualaca 41-45”.
Dalibor, zahvaljujući urođenoj inteligenciji, nije ni pokušavo da nostrificira diplomu, jer je znao da će mu se komisija smijat, kad im kaže koji je fakultet završio. Čuj, FPN, ccccssss !!! Dobro je da su mu dali i da pice pravi sa tim njegovim FPN-om, ha,ha,ha...
Sve ovo napisah, inspirisan Mickovom skromnošću. Već nekoliko godina se drtužimo a tek danas saznadosmo da je položio dva koleđa. Znajući ga, očekujem da uskoro upiše I poljoprivredni, ako u međuvremenu I tu nije dobio diplomu ali iz skromnosti ne želi da nas obavijesti. Ali, izletiće njemu to, kao što se I ovdje odao slučajno. Nešto kontam, dokle bi on samo doguro, da ne mora I Daru guzit!? Micko, care, kapa dole!

dalibor bilic said...

Bila su to ona ,,teska,, poratna vremena.Nije se imalo ,al se ipak nesto i gradilo.O ruk .Po direktivi partije Coleta zapalo ,da sa jos 9 omladinaca popravi krov na rezidenciji Djure Pucara Starog ,da postave crijep.odgovoran je to bio projekt,al mic po mic ,crijep po crijep Djuro dobi novi krov nad glavom,Ko nagradu ,omladinci ,dobise clanske karte Saveza komunista i po diplomu arhitektonskog fakulteta.Od ovih 10 sa krova ,pet odma postadose i profesori na fakultetu ,da uce nove generacije.Cole nije bo te srece da bude medju njima ,al je ipak zadrzo i diplomu i ,,crvenu knjizicu,,Prvo kao dokaz ,,vjeronosti,, a drugu ko odraz strucnosti.Kako na onim prostorima rat dolazi cesto ,zateko Coleta sa crvenom knjizicom i diplomom Djurinog fakulteta.Trc ,mrc ,prc i naj veca zasluga mu je ,to sto je za 4 godine ,rata, uspio napravit 4 ,,fijakera,, peci na cvrsto gorivo ,godisnje po jednu ,ali od praznih konvervi humanitarne pomoci.Jes da su sve izgledale ko krivi toranj u Pizi ,,al bogme i ogrijalo se od njih.Tako je Cole prezivo rat i bojo se mira.Mir ga je zateko u projektu petog fijakera ,kojeg nikad nie zavrsio ,ali sa velikom zeljom ,da negdje ode ,gdje ce ga prihvatiti i gdje ce znati cijeniti njegov rad.Vrtio se po Sarajevu nekoliko mjeseci ,nebil ga neko opet ,,popeo na krov ,bar dzamije ,da promjeni crijep ,al niko .Danas su po krovovima drugi momci,al princip isti.Za knjizicu ,-zelenu i diplomu. i nije za Djuru nego za Bakira.,Mileta i kompaniju.
Danas je od onog Coleta ,sto je nekad skako po krovu ostala samo sjena,crvena knjizica ,u zadnjem dzepu i uokvirena diploma arhitektonskog fakulteta i onaj ,,peti,, Fiaker ,Nikad dovrsen.

Anonymous said...

"In case you don't know what's happening in the middle east.

President Assad ( who is bad ) is a nasty guy who got so nasty his people rebelled and the Rebels ( who are good ) started winning ( Hurrah!).
But then some of the rebels turned a bit nasty and are now called Islamic State ( who are definitely bad!) and some continued to support democracy ( who are still good.)

So the Americans ( who are questionably good ) started bombing Islamic State ( who are bad ) and giving arms to the Syrian Rebels ( who are good ) so they could fight Assad ( who is still bad ) which was good.
By the way, there is a breakaway state in the north run by the Kurds who want to fight IS ( which is a good thing ) but the Turkish authorities think they are bad, so we have to say they are bad whilst secretly thinking they're good and giving them guns to fight IS (which is good) but that is another matter.

Getting back to Syria.
So President Putin ( who is bad, cos he invaded Crimea and the Ukraine and killed lots of folks including that nice Russian man in London with polonium poisoned sushi ) has decided to back Assad ( who is still bad ) by attacking IS ( who are also bad ) which is sort of a good thing?

But Putin ( still bad ) thinks the Syrian Rebels ( who are good ) are also bad, and so he bombs them too, much to the annoyance of the Americans ( who are good ) who are busy backing and arming the rebels ( who are also good).

Now Iran ( who used to be bad, but now they have agreed not to build any nuclear weapons and bomb Israel are now good ) are going to provide ground troops to support Assad ( still bad ) as are the Russians ( bad ) who now have ground troops and aircraft in Syria.

So a Coalition of Assad ( still bad ) Putin ( extra bad ) and the Iranians ( good, but in a bad sort of way ) are going to attack IS ( who are bad ) which is a good thing, but also the Syrian Rebels ( who are good ) which is bad.

Now the British ( obviously good, except that nice Mr Corbyn in the corduroy jacket, who is probably bad ) and the Americans ( also good ) cannot attack Assad ( still bad ) for fear of upsetting Putin ( bad ) and Iran ( good / bad) and now they have to accept that Assad might not be that bad after all compared to IS ( who are super bad).

So Assad ( bad ) is now probably good, being better than IS ( but let’s face it, drinking your own wee is better than IS so no real choice there ) and since Putin and Iran are also fighting IS that may now make them Good. America ( still Good ) will find it hard to arm a group of rebels being attacked by the Russians for fear of upsetting Mr Putin ( now good ) and that nice mad Ayatollah in Iran ( also Good ) and so they may be forced to say that the Rebels are now Bad, or at the very least abandon them to their fate. This will lead most of them to flee to Turkey and on to Europe or join IS ( still the only constantly bad group).

To Sunni Muslims, an attack by Shia Muslims ( Assad and Iran ) backed by Russians will be seen as something of a Holy War, and the ranks of IS will now be seen by the Sunnis as the only Jihadis fighting in the Holy War and hence many Muslims will now see IS as Good ( Doh!.)

Sunni Muslims will also see the lack of action by Britain and America in support of their Sunni rebel brothers as something of a betrayal ( mmm.might have a point.) and hence we will be seen as Bad.

So now we have America ( now bad ) and Britain ( also bad ) providing limited support to Sunni Rebels ( bad ) many of whom are looking to IS ( Good / bad ) for support against Assad ( now good ) who, along with Iran ( also Good) and Putin ( also, now, unbelievably, Good ) are attempting to retake the country Assad used to run before all this started?

So, now that you fully understand everything, all your questions are answered." - author unknown.

Anonymous said...

Ribaru, srce moje!
Imam ja diploma, a jucer sam bila i elektricar--za moju dussu.
I vodoinstaler sam, dijagnosticar.
Mislim se nessto bi li sad to uccila kad mi ide od ruke.

Ja volim majstore, Ti si moj broj, ali si nessto ciniccan pa mi to smeta, inace, dala bi Ti, vjeruj, deset puta u danu, diplomu.

Feniks

Anonymous said...

Kakve veze ima da li neko diplomu ili ne? Bezveze...Kome je to jos vazno u 21.stoljecu osim formalistima kao Choletu? Isti je moj stari, komunisticka sorta. Sega je kad odem u Sarajevo pa vidim da se to tamo jos gleda chage pri zaposljavanju, cak mora obavezno da se prilozi makar nikakve veze s poslom nema, I da uopste nije primarno koliko covjek ustvari zna. Da je tako na zapadu sad bi Micko radio za Daru a ne obratno. Meni su veze s ljudima koji su studirali sa mnom I postali uspjesni, a vecina od njih nije ni zavrsila fakultet, vrijedile 100 puta vise nego australijska I americka BSc I MSc diploma, a pogotovo vise od one iz ETSC Jaroslava Cernog koje su nam prijevremeno podijelili kad je vec poceo rat krajem aprila 1992, kao eto da se ne ceka juni. Eto koliko je vrijedila diploma, haha.

nesloga

ODOZGO_77 said...

teta R - obozavam te (-:
Micko - uvjek si bio i ostao legenda
nesloga-i znanje i diploma su neophodni a ti kako hoces...
cole - imas veliko mahanje

na zadati tekst- no comment

pozdrav ekipi

PS
veoma mi nedostaje "zabica"

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...