Wednesday, December 9, 2015

Bunker

I Hitleru su se na pocetku  smijali,odmahivali rukom, i  govorili ,,budala.,,

Dragi    prijatelji  Efendum benum.,Vrijeme koje dolazi i  eventualna pobjeda Trampa i slicnih  otvara jedno novo poglavlje  u kojem bi stihija  mogla ponijet i    one  sto su najmanje krivi ,pa tako i vas moje muslimanske prijatelje ovde u Americi.Dok objasnis da  mi nismo ,,isti,,  prodje  voz i   ja sam odlucio da ne cekam da objasnjavam a ni taj voz ,nego da vec pocnem ,,raditi,,

{Planiram ispod kuce  iskopati podrum  u kome  bi se moglo smjestiti  stotinjak ljudi,a po potrebi i vise ,ako stoje ,sa svim sadrzajima ,gdje   covjek  moze prezivjeti 4 godine ,u naj bolje slucaju ,8 u malo gorem ili  do kraja zivota u najgorem.U zavisnosti kako se  mjenja predsednik.

Znaci spreman sam vas sakrivati  do prolaska opasnosti ,skoro dzabe.Sami znate  da u Americi ,,sto je skroz  dzabe , i ne valja ,pa cu ipak   simbolicno i naplatiti tu uslugu ,ali po  americkom principu biznisa ,nesto ,prihvatljivo ,ko platis za jedno  a drugo boravi dzabe ili potrosis vise i ustedis vise.Kontate..O Taxi ,vam ne trebam ni govoriti.Poznato vam je ,  da se porez placa na sve ,pa kad  saberem,oduzmem  ,ostace i meni nesto ,,crkavice ,, 

Ok nece to bit  neki veliki luksuz ,ali 2 jela na dan su garantovana i ,,taze ,, voda,Frustuk i  vecera  i chips  izmedju.

Sto se tice drustvenog zivota ,planiam uvesti  bosansku kablovsku ,da gledate i da se sekirate ,sta se  dole dogadja  i postedjet cu vas  americkih informacija  i rijaliti shoova.Takodje ce vam biti dostupan   i internet -igrice , ,ne kompletan internet ,nego  samo jedan njegov dio ,da se bespotrebno  i dodatno ne brinete .Tu su i domine i ,,covjece ne ljuti se,,Fejsbuk se placa exstra.

Od rekreacije  zbog  ogranicenog prostora ,preporucujem igranje ,,zuce,,Hem nekog puknes ,hem nezna ko je.Nesto malo za praznjenje  ili korisne fizicko-duhovne aktivnosti.Da se ubije vrijeme .

Ovo je samo generalno  ,kako sam zamislio , i radim  na detaljima ,ali vas moram napomenuti da je broj mjesta ogranicen i da ce cijena ,,varirati,, od kretanja na berzi ,sto znaci da je vec vrijeme ,da svoju rodbinu i prijatelje u Bosni a narocito one u Evropi,  ,upoznate  sa vasom odlukom i da im  date  broj mog  ziro racuna kojeg cu  dostaviti u prilogu.

Zasto sve ovo radim.Ko i ,,svaki,, Bosanac da pomognem ,kad je najteze i da zaradim.A gdje ce mi dusa.Ako bude po planu ,skupa sa tijelom ,na jahtu  i relaciju izmedju Monaca ,  Bahama i St , Martina.

3 comments:

rajskadjevo said...

Ček malo a gdje će ljudi molit nedjeljom???..Složi i malu kapelicu..

Sve to moraš naplatiti jer je potrebna stalna izmjena energije u svemu...ovdje su kod nas ove izbjeglice dolazile s najnovijim mobitelima i tisućama eura u đepu... imaju ti oni love, ne budi blesav...za svaki slučaj možeš mene nazvat pa pitat da li bi visina naknade odgovarala pravičnosti ili ne...ja ću za to samo neku sitnu provizijicu tražit tek toliko ( baš si moram kupiti nove čizme i torbicu ) a da zadovoljimo izmjenu energije...ako se pitaš kak ću ja znati da je to to, ja ću najprije meditirat, zatim molit, i odgovor će mi jednostavno intuitivno doći...tako da ne brineš...a i nemaš koga drugog ovdje pitat..to je barem jasno...

Treba i aparat za kondome...da ne zaboraviš...

dalibor bilic said...

A ove Rajske.Ko prvo ,grupa koju ,,krijem,, se ne moli Nedeljom ,nego Petkom ,a ko drugo ,ako mora bit nesto malo ,onda to nije kapelica nego dzamijica.Sto se tice cizama ,uvijek sam za one iznad koljena i velikom petom ,pod uslovom ,da nema snijega i nista drugo na tijelu,Nego rajska bolje bi ti bilo ,umjesto sto meditiras i sanjas automate sa kondomima ,da se malo posvetis izucavanju tradicije i obicaja kod ,,susjeda,ok.

rajskadjevo said...

Znam ja to, ali meni ti je to svejedno jer bi ja mogla i molit u đamiji, pa nisam baš razmišljala, ok, u pravu si, moram se spustiti na drugu razinu svijesti...onda napravi i malu đamijicu..eto...

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...