Sunday, December 27, 2015

Moj grad

Sto se tice praznika  i Orlanda ,za ovu godinu ,,to bi bilo to,,

Juce-Subota ,je kazu bila  ,,ludnica,, po ,,Molovima,, i  ostalim prodavnicama.Prva Subota poslije ,,Krismsa,, je dan kad se tradicionalno   vracaju i mjenjaju  dobijeni pokloni.Sjecam se da sam bio veliki protivnik ,poklona sa ,,racunima,, opterecen  bremenom teorije ,koja kaze  ,,Da je svaki poklon ,sko je od srca, dobar ,,  i da mu ne treba suditi ,ni po kojem kriteriju.Tako od ,,srca,, dobijes i ono ,sto ti se ne svidja i sto nikad neces upotrijebiti,,Da se to nebi  desilo ,ljudi ,,skontali,, da je bolje  uz poklon ,priloziti i racun  i do tebe je poslije ,niko te nikad  nece pitati,da poklon  vratis ,uzmes  pare nazad ili ga zamjenis za  nesto sto ti bolje odgovara.Tako  su zadovoljne obadvije strane i ona sto ,,daje,, i ona ,,sto poklon prima a od  srca je  i na srcu je.Cak je mozda i postenije ,a da ne kazem korisnije,da neko dobijeni poklon  zamjeni za ,,Dolare,, koji mu u tom trenutku vise trebaju ,nego da ga spremi u ladicu.

Sto se mene tice ja sam  najblizi varijanti ,,novcane kartice odredjene robne kuce ili prodavnice ,gdje covjek ,sam sebi moze izabrati poklon ,koji mu najvise treba i svidja ,za onoliko para  , koji mu je neko namjenio.Skidanje cijene sa poklona je takodje stvar istorije, jer  koga zanima  cijena ,moze je za 2, minute naci putem interneta ,tako da i tu vise nema tajni.

Ko je sta dobio ,dobio je ,Za ,,Novu godinu ,,nema poklona. mada se ne moze reci da Amerikanci ne slave  dolazak nove godine ,ali moze ,da je to u puno manjem obliku  nego Bozic.

U Orlandu  se Nova godina moze docekati na  stotinu raznih  mjesta.Od Diznija ,Univrzala  do ostalih atrakcija  uz muziku i obavezni   vatromet .Ljepota  doceka ,u Orlandu je  uslovljena i  vremenskim prilikama .gdje je puno ugodnije biti na otvorenom prostoru na temparaturi  od 25 stepeni  Celziusa, nego u zatvorenom Izbor je velik a cijene ,,triki,,  ko i bez  Nove godine.Recimo  Univerzal organizuje docek  po cijeni od 150 Dolara po osobi  i otvoren ,,bar,, sto znaci da  dva covjeka  za 300 Dolara ,mogu  jesti i pit  koliko hoce cijelu noc. i kad na kraju  skontas ,da mozes pojest  jedan ,eventualno  jos pola ,,stejka,, i da mozes popiti 5 ,eventualno 6 pica  i da  zena ,ne moze ni pola toga ,ispada ,da za gladne oci ,,platis ,, 200 Dolara viska. ,

Sto se tice ,,nasih,, oni tradicionalno  iznajme salu  pa uz ,,cevape,,   janjetinu  i veselu  muziku sa nasih prostora ,odlete  u novu ,,.

Znate li koja je naveca razlika  izmedju   ,velike vecine ,,nasih,,  i  svih ostalih.Nasi i kad    pjevaju ,zlo misle,

15 comments:

Kevrin potok said...

Eh, tvoj grad, koliko ih to ima? Valjda se srce prekomandovalo na novu geografsku lokaciju zajedno sa tijelom. Odrodio si se ti skroz izgleda u tom tvom novom gradu od svog starog grada.

Hashim said...

Nije se odrodio , nego se rodio !
Hashim

dalibor bilic said...

Porodio

Anonymous said...

Pre-porodio, kao i veccina raje.

Sretni vam praznici, bilo gdje bili.

Feniks

Marijan said...

Ćestitam novo zgođenim, pardon rođenim!

Anonymous said...

Hvala, hvala, volim 'malo' starije majstore !

E, M-2, privikne se covjek na sve, pa i a to da bude mladji.

Feniks

Micko said...

Ma šta porodio,preporodio se.Samo da su me istjerali 20 godina ranije gdje bi mi bio kraj.Ali ne treba bit na kraj srca,i ovo je dosta.Hvala svima što me istjerase,a naročito Ranku Ceranicu mom komsiji porijeklom i rodom iz Kalinovika.Nisam nikad bio tamo,ali da se prodaje,kupio bi ga odma,samo nako da ga imam za uspomenu.
Ovde kod mene veselo ko u priči.Omladina se zabavlja,a bogme i mi malo ozbiljniji.Nikom nije dosadno.Bor je okićen i visok preko 20 metara.Djece male ko u obdanistu.Ima jedan samoanac oženjen s našom curom i puše djeci balone u jednom dahu.Kažem mu ja kad bi onom volu preko puta puhno u guzicu da bi mu rogove ispravio.A što momak zna radit na buldozeru ne mogu da vjerujem.Dao sam mu poso od Februara,i koliko god zine platit ću mu.Nadje se tako neko rodjen za nešto.
Nego čuo sam da budala živi gdje je rodjen,a pametan gdje mu je bolje.Kažu ljudi.

Kevrin potok said...

Nikad mira i rahatluka u svom i u svojoj zemlji, badava vam sve pare. Taj strani jezik ima da do smrti pričate ko stranci, a unuci Bosanski ni beknut pa treba prevodilac, ali glavno je da se zavaravate u zabludama da vam je dobro. Gdje ste grobno mjesto rezervisali, tamo da vam ta djeca koja su se odrodila mogu na mezar, ili ste ovdje rezervisali pa vas moraju zamrznute avionom dovest?

Marijan said...

E Kevro, nek' si im baš rek'o!
---
Vidiš Mick, poznam ti ja taj Kalinovik k'o svoj đep - ko na Mjesecu je, s tom razlikom što se u K. nešto i zeleni ... Poznam ti ja i Romaniju ... sve sam to ja propjeharo i prošparto jer me ni jedna vojna vježba nije mogla promašiti. Tako sam pored redovnog vojnog roka onoga vremena odslužio bar još pola godine vanredno, valjda sam bio loš vojnik?
95. ugledam na teologiji (nisam studirao, bio sam tada v.d. domar) bivšeg referenta za NO Centar u uniformi HVO oficira (ćo'jek se priklonio svome jatu) koji kaže okupljenoj raji:
- Evo, neka Marijan kaže da li sam bio korektan na dužnosti koju sam tada obnašao?
Odgovorio sam:
Da, da, bio je vrlo korektan - ni jedna v.v. od Kalinovika do Romanije nije me mogla prommašiti... valjda čovijek mislio da mi ćini uslugu... šta ćete, fin neki "naš" ćo'jek!
Na*ebeniji su naši"!
---
"Nego čuo sam da budala živi gdje je rodjen,a pametan gdje mu je bolje."
Da sam cinik rekao bih: - budalu otjeraju, pametan se neda!
Ipak ja to nisam,
a ove dvije konstatacije ostavljaju mnogo prostora za raspravu (šuplju), opet bez ikakvog razumnog zaključka.

dalibor bilic said...

hahahah uvujek me Kevro dobro nasmije i to na ,,sabah,,al prvo nesto za Marijana ;
Pametan sam ode ,Ne ceka da ga otjeraju.To zadovoljstvo im ne pruza ,
Sta kaze nas Kevro.Da se zavaravamo u zabludama da nam je dobro .Ok Bolje je zivjet u zabludi da ti je dobro ,nego u realnosti da ti je lose.A sto se tice ,,mezara,, samo je djelomicno u pravu,ni u Sarajevu ni ovde ti i onako niko na njega nece otic,Pa je svedno, hahahha

Hashim said...

Kevro je u pravu , samo zanemaruje da ima ljudi kojima je domovina bila neka druga zemlja a ne ova Bosna sad.
Kevro je ovdje dobar pravo ko "kapisla",

Anonymous said...

Lahko vam je na Kevru!

rajskadjevo said...

Ha ha..baš sam se nasmijala ko nikad dosad...bojim se za Kevru da će se u drugoj reinkarnaciji roditi negdje u SAD-u..he he...
Dalibore toplo preporučam kremiranje..pa da te rasipnemo po Sarajevu..!

Anonymous said...

Sarajvo je zagađeno ko nikad do sada. Još nam samo treba da nas Dalibor zagadi! A ko mi od sad dirne Kevru, krv će ga zaliti.

Micko said...

U pravu je Rajska.Najbolje u prašinu pa gdje stigne.Meni je mongolska sahrana kul.Jedan sječe mrtvaca i baca meso pticama,a one se otimaju.To je nešto što treba vidjet.Za Kevru se ubilo.Umre u Bosni,a ptice ga odnesu u recimo Srbiju.Ne treba pasoš.Nego više se ja plašim ovoga vlaha što ga brani.Valjda Kevro zna da vlasima nije vjerovat.Hahahahajahaaaaa.
Kod mene vatromet kao da šuma gori,a šta će tek bit u ponoć.Pucanje je počelo,a ja kontam kako da odvedem Daru da gledamo pun mjesec.Ali nema šanse trenutno jer sa Pamom u mene viri u rernu za nesta.Jebala ih rerna.Sad ću ja navalit s mojom rakijom,pa do nove će neko gledat mjesec,ako bude sreće.Ne valja u novu uc tek tako,suva kurca mokrih opanaka.Jel tako Colek jarane.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...