Thursday, December 17, 2015

Praznik u Sarajevu

Znam ja da ljudima,, u Sarajevu ,nije do slavlja ,a jos da i ,,vlaske,, praznike slave bilo bi previse.Ne slave ni  oni ,,nase,,

Gledam  slike  praznicno okicenog Sarajeva.Od Parkuse do Carsije  jedno 18 sijalica po 40 vati.Vise ja upalim  kad se brijem pred ogledalom.Deda Mraza su davno ,,ocerali,, a prema zvanicnim podatcima  prodate su 3 jelke  i dvije  maznute na Trebevicu ,sto znaci da ce  one krasiti domove  50 posto  sarajevskih katolika ,koliko trenutno  zivi u gradu.

Cak su i maglu nabacili ,da sve lici na scene horor filmova ,samo da ne slave  ,,.Nije istina ,Ok , Kako nije ,Imal ikad magle kad se slave bajrami.Nema .

Odustalo se i od tradicije  slavlja na otvorenom.Po onoj magli i smogu ,sigurno  pola nebi prezivilo ,a i ono drugo pola ,cijeli bi zivot poslije ,pricali ko i   ostali, da ih je Alah kaznio sto slave paganske obicaje.

Hoteli i kafane prazni.Nigdje ,,doceka,, a kamo li ,,prvog dana,,Sjetim se da je Rijaset ,svake godine upozoravo  na neprimjerno ,,prvo vece bajrama,,  kad su kafane tjesne ,za sve one ,sto hoce  da vide i cuju zvijezde ; lepu Cicu, Dugonogu micu,  Dlakavu  P....,Ofucanu Sicu i ostale zvijezde  estrade ,sto preko Drine ,sto preko Save ,sto preko Miljacke .

Nema se para al brate ni zelje,Para bi se i naslo ,uvijek se nadje ,al za  svetkovine , koje dolaze ,sasvim je dovoljno i ovo  sto imamo.Osamnest sijalica ,od kojih  3 ne rade ,magla ,po koja plasticna pahulja i to je to.Od koga je  i za koga je  i previse je.Jah.

6 comments:

rajskadjevo said...

Problem je u tim božićnim lampicama i kićenju kuća...kad su svi orjentirani na to vanjsko blještavilo i sjaj o ono unutarnje u nama kod većina jad i bijeda..pustoš...a to vanjsko je vrlo kratkotrajno pa nakon toga opet unutarnje ništavilo, depresija ...ko se hoće klanjati toj vanjskoj prividnoj ljepoti i blještavilu nek se klanja..

Micko said...

Šta je lijepa Djevo.Nije valjda dotle došlo.Ne mogu vjerovat.Kod nas ovde što je vani,to je i unutra.Meni se čini da ti je vrijeme za razvod,ili si skontala da je religija ubleha.Neka ti Dalibor objasni šta je ubleha.Ja nemam vremena.
Poštovani i cijenjeni druže Kevro,moram ti kazat da je ova moja omladina i njihovi roditelji operisani od religije i svih njoj sličnih gluposti.To su sve uceni i pametni roditelji sa ucenom i pametnom djecom.Sve mozgovi osim mene rmpalije.Imaju pare i poslove,a što mene vole ne znam.Vole me bolan što sam normalan.Vole me što ih savjetujem.Vole me nako što sve imaju kod mene,a nigdje to nebi imali.Oni bi tamo kod vas mogli čistiti hale jer nemaju vjerske orjentacije.Ti si moj Kevro samo ljubomoran i ništa više.Ti u džamiju da te vide,pa iz džamije da te opet vide.Sve iste face i pun ti ih je kurac više.Ako ne odes u džamiju moraš najmanje od hirurga donijet opravdanje.Jadan je to život,ali ti si ga izabrao,ja ti nisam kriv.Poslije onog upozorenja o kicenju kuća čak su i neki muslimani okitili kuće.Nikad više okicenih kuća nije bilo.Ovo ja samo prenosim .vijesti,nisam vidio.Toliko o tome.

rajskadjevo said...

Joj Micko daj si taj ego malo spusti ispod one stvari..da bude na razini kojoj i pripada...

Micko said...

Odose moje herke.Bilo je lijepo s njima kao i uvjek.Šala,zajebancija,a poso se završio.Podijelio sam bonuse.Neko je dobio više,neko manje,ali sve su zadovoljne.Na rastanku smo se izljuvili i pozdravili do sljedećeg vidjenja.Ostavile su sve kao da ovde nisu ni bile.Čisto,utegnuto i sve na svom mjestu.

Marijan said...

Ja maksuz došao ranije da praznike provedem kod kuće. Jelkica se juće okitila, lagano svjetluca... na njoj su između ostalih i četiri ukrasne kugle koje sam stavljao skupa sa majkom kada sam bio klinac... preživjele su sva ona i ova vremena.
Ovo kako godine prolaze, sve više volim da posmatram okićenu jelku i sve što još ide uz to mada sam je sa majkom kitio na Badnjak. Zato bez obzira na moju vjeru i vjerovanje, kao neki klinac radujem se svakom Božiću, a sasvim je normalno da se i pripadnici ostalih konfesija raduju svojim praznicima.
Sve ja to poštujejem kao i ateizam, ali to nije razlog da se neko osjeća kao više i superiornije biće u odnosu na pripadnike drugih religija. Zato dragi moji, ne treba se bojati onoga koji vjeruje, nego onoga što hoće da ubijedi druge da on vjeruje... ili ne vjeruje.
---
Pa kada sam se ovako lijepo raspisao, da spomenem i svog radnog kolegu rahm. Šefika sa kojim sam proveo oko 15 g. radeći. Svaki Bajram, Božić i Vaskrs, dolazio je na posao sa "obrazom"(meze, piće, baklava...) jer to se slavilo u njegovoj kući... ovo Božić i Vaskrs to je bilo od njegove supruge, Makedonke.
Pa sada neka ovi "mješani" kažu da ne mogu da vjeruju i slave!

Micko said...

Djevo nešto nije u redu da bog kaže.Najpametnije bi bilo da dodjes kod mene na holidej.Pokrivam sve troškove samo da se osjecas lijepo.Da se ispraznis od svega i svašta,da lijepo napunis baterije pa ponovna kao nova.Ovde na južnoj hemisveri je drugačija klima i ljudi su mnogo ljubazniji nego tamo.Do tebe je.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...