Tuesday, June 18, 2019

Dolazi cirkus u nas veliki grad.

Jeli ono u Ukrajini komicar izabran za predsednika.Amater. Mi ovde u Americi  se smijemo  Trampu  vec 3  godine.Danas je veliki dan za moj grad .Predsednik je odlucio da  u Orlandu zapocne svoju predizbornu kampanju  i to ce biti veceras u Amwaj  areni pred 25 hiljada  ljudi ,od kojih ,e sad u zavisnosti od izvora -demokrati ili republikanci ,bar 10 hiljada , po republikancima  vec dva dana  ,,fata,, red ispred dvorane  i prema demokratima  nekolio  stotina  ljudi .Dodje mi da odem  prebrojati ,ali bi mi trebalo  bar  6 sati  voznje ,jer  je lakse  nabrojat ulice u gradu ,koje nisu ,nego koje  su zatvorene za ovu priliku.Idem li.Ko ne ide ,,magarac bio i sto puta zmirio,,

A jsam li gledao  predsednikov intervju ABCu .Jesam.Volim ja komedije i najvise mi se svidio  onaj dio intervjua kad je predsedni izbacio  iz Ovalnog ofisa ,sefa svog protokola ,jer se covjek  nekoliko puta zakasljo iza  kamere..Idi napolje pa kaslji,, Sta si mi  doso ovde kasljat ,odnosno  razbijat koncentraciju .Nedaj boze da je ,,stuco,,,,prdno,, ili  povratio,Sigurno bi  dobio otkaz ,mada  nije  nemoguce  da ce ga i zbog kaslja dobiti.

Zasto je vazan 18. Jun  i Orlando.Onaj ko pobjedi na predsednickim izborima ,kasnije se uvijek sjeti  grada  gdje je   zapoceo,, svoj pohod na Bijelu  kucu ,,a kako stvari stoje ,volio bi da se varam,trampove ostaju  tamo jos naredne 4  godine ,jer vole ljudi   ,,komicare,,pa i one lose ,  vise od politicara . i ,,de  molim te izadji .Sta si mi naso ,,zijevat,,,, ovde .Shou ,kazem vam.

2 comments:

Anonymous said...

Ko je vidio kasljati tokom seksa?

F.

Beka said...

no comentos,viva la mexico i ucraina,

zivio la america i monte negro sa mojim milom na cetinju i ocolini,

p.s.nemam

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...