Friday, June 28, 2019

South beach

Prvo ,sto ja  i dalje nisam za bilo koji izbor ,putem ,,glasanja,,jer mislim ,da bez obzira ,na  politicko ,geografsko i  ,ekonomsko ,stanje svijesti kod velike vecine ljudi ,nije u fazi da moze odvojiti  dobro od zla  i da bar 70 posto onih koji  glasaju ,ne ispunjavaju ni elementarne  uslove za tako nesto.

Kako pobjediti Trampa.Odgovor na ovo pitanje  zapoceli su sinoc i preksinoc ,20  ,,demokratskih ,, kandidata  u prvoj predsednickoj debati odrzanoj u Majamiju .Od onih prvih 10 iz prve noci ,objektivno ,malo ih ima sanse ,da prodju u drugi krug ,ne zato sto nemau sta da predstave ,nego zbog toga  sto nece imati materijalnu podrsku ,da kupe vrijeme na medijima i kazu,a reci neku ideju jednom  je ko i ni jednom.Sinoc je bilo zanimljivije.Medju ovih deset  treba  traziti  Demokratu ,koji ce  na Trampa.Prije nego  nesto kazem o onome sto se desavalo na debati ,moram reci da mi se ni ovaj nacin prezentacije ne svidja ,odnosno ,govori 10 ljudi po minut ,ne racunajuci replike ,prekidani  stoperima vremena ,sto stvara  konfuziju ,kod posmatraca  i skakanje  sa jednog na drugog ,tesko moze gledaocu pomoci  da vise razumije i da se odluci ,osim  vizuelnog  efekta i  govora  tijela ,kako ovde to vole reci.

Da odma kazem ,favorit  je po svim kriterijima Joe Biden ,bivsi podpredsednik .osjeti se to i bez toga da to neko  i potvrdi  od mjesta gdje je stajao ,u cntru, na debati , do odnosa  novinara koji su postavljali pitanja.Nije isto biti ,,centralni ,, da te ljudi gledaju direktno 2 sata ili onaj zadnji kod izlaza.Biden je  ok ,bar onoliko koliko je bio i Barak Obama  ,ali nista novo nije ponudio sto se vec  ne zna ,osim da je   protiv svega ,onoga sto sad radi Tramp.Mozda je ovo  dobra taktika,Sto izmisljati  vrucu vodu ,kad je  dovoljno je  skrenuti sa puta sa koji vodi na Trampov mlin. Ostali su ok,zablistaju u trenutku  na nekoj temi ,,ali nije  to nesto zbog cega bi ih ljudi izabrali za predsednika.

Barni Sanders  po drugi put nudi  promjene  i to one drasticne .Covjek  vidi probleme tamo gdje jesu u insurens kompanijama ,bankama ,oruziju ,velikim korporacijama ,korupciji i nudi  rijesenja ,e sad se vracam na pocetak .Koliko je Amerikanaca  spremno za  Sandersa .Pa recimo jedno 10 posto ,ostali se boje promjena ,pa makar im one donijele  i besplatno  zdravstveno osiguanje i slicne ,jer kad nekog  ubijas 50  godina  sa strahom od  socijalizma , treba ti narednih 100  da ga zaborave.Sanders je naveo podatak da su  privatne insurens kompanije u proslog  godini imali profit od  medicinskog osiguranja 50 milijardi Dolara ,gdje samo pola od toga  garantuje da ce svaki Amerikanac imati  besplatno zdravstvemno osiguranje da je wall strit  jedan od krivaca za  velike spekulacije  i korupcije  i da se Amerika mora obracunat sa onim  koji podrzavaju a i koje podrzava Tramp.Mozda bi Sanders i imao sansu ako je dobije prvo od svojih-demokrata ,mada sumljam.Biden je prihvatljivija varijanata ,nesto na pola,ali sto je do sad  funkcionisalo,Slojedeca debata je krajem Jula  u Detroitu.Nema se tu sta novo rec  sve do izbora  sijedece godine ,Sve se zna .,,Mi,, ovde Tramp tamo  i kako ubjediti Amerikance ,da to nije prava Amerika  ili jeste.

2 comments:

Micko said...

Jako mi se svidio Putinov intrviju u Osaki o pitanju o pitanju pedera. U pravu je naročito po pitanju djece. Ovde ga odma objesili na stub srama. Ovde su izbacili igrača ragbija sto je rekao da ne voli lgbt populaciju jer poštuje svoje vjersko opredjeljenje i Bibliju. Direktorica lezbijka ga izbacila a on sad tuzi na sud i skuplja donaciju za advokate. Za dva dana je skupio dva miliona i svake minute dobije 1000$.
Ovde se kunu na slobodu govora i religije ali ako si protiv guzicara najebo si.

Živio Putin.

Anonymous said...

Kad sam pomislio da je izgubljena svaka nada, pronašao sam pomoć, dr. Ajayi je učinio ono što pokušavam riješiti već 7 mjeseci, ja se zovem Sandra i bio sam u braku s Mikeom 8 godina i blagoslovio dvoje djece. kad počnem sumnjati da je moj suprug vidio drugu ženu, prije nego što sam to znao, napustio je kuću i rekao da više nikada ne želi ništa sa mnom ili djecom, molio sam se da se vrati kući, ali bio je sklon mojim molbama. Dr Ajayi sam upoznao preko prijatelja koji je prolazio kroz istu situaciju kao i moja, ali ona je uspjela vratiti svoj dom u kratkom roku, pitam je kako i rekla mi je o dr. Ajayi moćnom kotaču za čaroliju koji joj je pomogao da je oporavi suprugu, nikad nisam vjerovala u lijevanje pravopisa, ali odlučila sam da ga isprobam. Kada sam kontaktirala konjanika, on mi je postavio neka pitanja na koja dajem odgovore, a on mi je rekao neke stvari koje je potrebno obaviti, a na što sam iznenadila nakon Tri dana čarolije moj se muž vratio kući i rekao mi da oprostim pogrešna djela. Ne vjerujem u čarolije, ali veliki dr. Ajayi mijenja moja vjerovanja. ako prolazite teška vremena u bilo kojem aspektu svoje ljubavi i trebate brzo rješenje svojih problema, obratite se velikom čarobnjaku dr. Ajayi. e-pošta: drajayi1990@gmail.com ili whatsapp: +2347084887094

Obratite mu se za sljedeću vrstu čarolije

* Loto čarolija
* Pravopis za pobjedu u sudskom postupku
* Bogatstvo čarolije
* Čarolija za trudnoću
* Pravopis za nadogradnju ispita
*Ljubavna čarolija
* čarolija za povratak bivšeg ljubavnika
itd
whatsapp +2347084887094 ili email drajayi1990@gmail.com

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...