Wednesday, June 19, 2019

Tri minute

Jeli se ono po ,,Jutru dan poznaje,,Ili po noci ,prepoznaje.Donald Tramp osvojio Orlando.,,Fejk ili prava vijest.Dzavo ce ga znati  i ne zavisi to od onog  sto je tu vijest plasirao ,nego od onog ,do koga je doprla.

Ako je suditi po onom sto je  sinoc   ,u svom prvom predizbornom skupu ,ovde u Orlandu ,govorio Donald Tramp ,nema velikih novosti ,,Na Zapadu,, i spektakupalrnih  obecanja u eventualno novom mandatu ,nego se sve zasniva  ,na razradi  onoga sto je  vec u toku,da bi poprimilo oblik savrsenstva.Razmsljao sam poslije o tome kolika je  slicnost ,onoga sto se desava u Bosni -sve podjeljeno, i onoga sto se desava u Americi -takodje podjeljeno ,na one koji su za Trampa i koji su protiv njega  i jedina razlika je u tome ,sto ovde  u ,,totalnoj ,, podjeli sve  funkcionise ,a dole nista .Pitanje je zapravo  kako to da u Americi  ne ,,osjetis,, Trampa ,preko neke odredjene granice , a u Bosni  ,,osjetis,, i  direktora  firme  vodovod i kanalizacija .Sistem.E sad bi naravno mogao ovo i obrazlagati  do ,,sutra,,ali necu ,odnosno ovde ,,sistem radi, i sa trampom  i bez njega ,da ne kazem  i sa nekim  drugim.

Jos jedna slicnost  ,kao lajt motiv  politike , i ovde i  dole je probuditi  strah  kod onih sto glasaju ,tako da kad  ,,zaokruzuju,, ne rade to po nekom  politickom  ubjedjenju , nego iz  straha ,od onog  drugog ,koji bi mogao  doci na vlast .Taktiku uvodjenja straha prije izbora nije izmislio Tramp ,ali je on  koristi ,bolje od svih svojih predhodnika ,pa ljude prepadne sa ,,Socijalizmom ,sa imigrantima , sa Iranom  i sebe stavi u  polozaj zastitnika ,sto je u Bosni  isto  i dobijanje glasova se ne zasniva na politickim  programima ,nego iz straha od Srba ,Bosnjaka i Hrvata ,odnosno koristi se ono ,,sto ima ,,i dok ,,radi,,

Prije neki dan ovde u Orlandu ,tacnije u Univerzal studiju ,otvorena je nova  atrakcija Harry Potter,gdje ljudi na jednu  voznju rolokosterom , ,koja traje 3 minute ,stoje u redu 10 sati.Pa zar vam poslije  ovog  treba objasnjavat Trampa i Bosnu .Tri minute,a nije sex,nego   strah i jos  dobro platis i cekas u redu  pola dana.da ,,glasas,,i da te ,,provozaju,,

4 comments:

Anonymous said...

Kahnu li ko?

Beka said...

dos'o tobe finalmente bravo sa cika trumfom ili strumfom za sada ameri su neprikosnoveni aferim upravo sam se sjetio zagrepcanke i tako pisem nostalgija

Beka said...

zivio trumf i zorz pompidu a bogami i jozo

vas cika beka uraaaaaaaaaa

ps ovdje niko ne begenise trumfa a pogami ni mog mila djukancica

Anonymous said...

Kad sam pomislio da je izgubljena svaka nada, pronašao sam pomoć, dr. Ajayi je učinio ono što pokušavam riješiti već 7 mjeseci, ja se zovem Sandra i bio sam u braku s Mikeom 8 godina i blagoslovio dvoje djece. kad počnem sumnjati da je moj suprug vidio drugu ženu, prije nego što sam to znao, napustio je kuću i rekao da više nikada ne želi ništa sa mnom ili djecom, molio sam se da se vrati kući, ali bio je sklon mojim molbama. Dr Ajayi sam upoznao preko prijatelja koji je prolazio kroz istu situaciju kao i moja, ali ona je uspjela vratiti svoj dom u kratkom roku, pitam je kako i rekla mi je o dr. Ajayi moćnom kotaču za čaroliju koji joj je pomogao da je oporavi suprugu, nikad nisam vjerovala u lijevanje pravopisa, ali odlučila sam da ga isprobam. Kada sam kontaktirala konjanika, on mi je postavio neka pitanja na koja dajem odgovore, a on mi je rekao neke stvari koje je potrebno obaviti, a na što sam iznenadila nakon Tri dana čarolije moj se muž vratio kući i rekao mi da oprostim pogrešna djela. Ne vjerujem u čarolije, ali veliki dr. Ajayi mijenja moja vjerovanja. ako prolazite teška vremena u bilo kojem aspektu svoje ljubavi i trebate brzo rješenje svojih problema, obratite se velikom čarobnjaku dr. Ajayi. e-pošta: drajayi1990@gmail.com ili whatsapp: +2347084887094

Obratite mu se za sljedeću vrstu čarolije

* Loto čarolija
* Pravopis za pobjedu u sudskom postupku
* Bogatstvo čarolije
* Čarolija za trudnoću
* Pravopis za nadogradnju ispita
*Ljubavna čarolija
* čarolija za povratak bivšeg ljubavnika
itd
whatsapp +2347084887094 ili email drajayi1990@gmail.com

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...