Saturday, June 1, 2019

Aljazeera

Javio mi se moj drug Fudo Kovacevic.Nekad smo suradjivali u Onasi ,dok je ,,trajalo,,Danas je on jedan od urednika ,,All Jazeere ,, Balkan ,Zna za ovaj  blog-ko ne zna,i predlaze  da ono sto inace napisem i objavim ovde ,umjesto 2 ii 3x puta ,,na uspomene i sjecanja,, jednom  hefticno objavim na ,,AllJazeeri,,i jos da me plate za to.onda smo se odma dogovorili za cijenu.U sirovoj  nafti,pa dok ovo pisem  i kad je na stranici Alljazeere objavljen moj prvi texst ,vidim ispred kuce  neko ostavio 3 bureta  benzina.Ok.

Davno sam izasao iz sistema.Valja se vratiti.Pisati vlastiti blog moze svako ,bez obaveze,obzira i prema sebi  a narocito prema drugim ,jer to niko i ne mora procitati.Za medij je drugacije .Uvijek neko procita.Dva dana sam ,,konto,,Isao na  ,,stranicu,, Alljazere , gledo sta i ko pise.Dobri su  a za njih pise ,bar su im slike tamo ,jedno 800 ljudi i teze je sjetiti se i nac  nekoga ,sto nesto ,,znaci,, ko nije u  Jareeri ,nego  ko je tamo.Lijepo drustvo.Znam sta mislite.,,Sto ti je lova,,.Pa jeste pare su uvijek  zadnji ili prvi motiv i onda sam odlucio u cilju poboljsanja  kvaliteta ovog  bloga da placam sam sebe .Napisem texst ovde  i platim se kesom,

Razmisljo sam  2 dana i onda posaljem pricu.,,Znas  prica je dobra ,ali ,, trebas je malo   doraditi.Nije to ko ovde.Sjedem  10 minuta  iskucam i pritisnem ,,objavi,, Nema tamo ,,zajebancije,, pa ni  same te  rijeci i kad recimo pisem o nekome stavim ime i prezime i ovde ,da ga bolje docaram ,dodam  Vlah,e to tamo nema ,odnosno ima , stavim isto ime i prezime i umjesto  ,,vlah,,  napisem ,,nije Bosnjak,, ,pa kad pozelim da se malo ,,istresem ,, morat cu to ovde uraditi.Tamo svi  citaju  u ,,odjelima i kravatama,,I sliku sam poslo  i par recenica o sebi .Sad kad im na vrata redakcije navale ,,stare,, koke .a ljudi ce misliti ,,evo opet neko u Sarajevu ,, trazi svoja prava.Nema toliko prava koliko ih u  Bosni traze.

Dalibor Bilic ,bloger.kad mi neko kaze  ,,bloger,, isto je ko da mi je reko ,,klofer,,Klofer vam je ako ne znate  onaj ,,softver,, sto se ,,mlate  cilimi,,ko eto  dobar je ali je i dalje bloger.Zato sam poceo pisat za Alljazeeru ,da ostenem i bloger ,al da budem i ,,klofer,,

Ako nemate pametnioja posla ,otidzite malo na stranicu ,,Alljazeera,,Balkan  i gore na vrhu ima sekcija , blog .E tu sam ,ali sam i ovde .Volim ja vas ,Nebi vas dao ni za ,,cisternu,,  loz ulja.


2 comments:

PROLETER said...

Nepismena covjeka. Klofer je hardware, a ti si SOFTware. cccccsss Stah me je i pomisliti otici tamo, na tu balkan - arapsku novinu.cccsss

Anonymous said...

Procitano.
Mnogo si pojednostavio, ispade da je sve bilo lako i da nisi patio gledajuci kroz grane nebo. Ima neka rima iza toga...
Ali neka, Bacio si mamac.
Ufatice se jato riba (school of fish).

Ne znam sta ce nam uopste ta Aljazeera kao da nemamo dovoljno losih vijesti i bez njih. Prepisivacka skola. Pare, pare, pare.

F.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...