Thursday, May 22, 2014

Hel .........p

Ovo je istinit dogadjaj ,a desio se  devedeset i neke ,dole, na nasim prostorima.

Sve ono sto je imo  i sto je ,,sabro,, za 20 godina zivota u Americi ,strpo u torbu  i ,,dole,, na sto,U kesu.Evo da  pomognem narodu.Dok je on  pomago ,ovde ga ostavila  zena i povela djecu .Gledali ga  malo cudo ,uzeli torbu,zahvalili se  uctivo ,al napismeno nista  i vratio se ,,cojk,,  sretan ,sto je pomogo a i dan danas jedva  sastavi kraj sa krajem.Nikad se od ,,srece,, nije oporavio i povratio.

Ime joj  i nije vazno ,tek  i ovo je istina.Svake godine ,,ona,, dodje u neki Vol mart,, bez pravila ,gdje i kad ,pozove menadjera i kaze ,da ce ona platiti sve sto ljudi kupe u slijedecih  3 sata.Naravno da ljudi to ne znaju i kupuju ono sto im je potrebno.Neko hranu ,neko televizor ,neko djetetu biciklo i hranu za macu.Onda ona sve to plati i nestane.Andjeo bez traga.

U Svijetu i vremenu u kojem zivimo bar 80 posto ,bilo koje vrste pomoci je prevara ili ,,pomoc,, jeste ,ali naj prije onima ,koji je daju.Tako sebi pomognu  da se oslobode svega  sto nikad nebi prodali ,da  to prikazu na poreskim olaksicama  i da za karton  ribljih konzervi koji  vrijedi 10 Dolara dobiju nazad 100.To se zove unovciti pomoc.To je jedan par rukava ,a drugi je ,da ,,oni,, nisu dali te konzerve ,koliko bi ljudi umrlo od gladi.Moze se i tako posmatrat.

Necu sad i ovde pisati o  americkim non profit organizacijama koje prikupljaju pomoc  od koje sebi zadrze 90 posto ,jer im je zakon to dozvolio,nego konkretno  o pomoci za Bosnu ,poslije katastrofalnih poplava.Hajmo sad da budemo bar malo posteni.Koliko bi vas  ,,rodoljuba,, patriota ,nakon iskustva sa pomoci , u ratu i poslije njega uplatilo i jedan jedini Dolar na  neki racun ,bivse nam domovine.Sta mislite da su ovi ovde ili dole ,nijemci,francuzi,Holandjani ,saudiski i drugi Arapi budale  ,te da ce ko ovaj nas sa pocetka price  sa torbama punih para pa za Sarajevo.Kazu da ,,dole,, nisu  ni napravili  sve dzamije  i crkve ,za koliko su para dobili,Nece bas  ovi nabrojani ni ko ova zena  andjeo  platiti racune  i ako se desi da neko nesto i donira bit ce to ,,direktno,,sto je naj bolji ali i naj tezi vid  pomoci ili pomesti skladista  i sadrzaj strpati u kutije na koje se zalijepi nalijepnica   ,Bosnija,,

Zivimo u vremnu u kojem  ,nije vise pitanje ima li Boga ili nema ,nego ima li uopste  ,,smisla i potrebe o tome i raspravljat.

30 comments:

rajskadjevo said...

Dosta te depresije..neka netko napiše nešto veselo..i ova slika u pozadini je zastrašujuća...sve me trnci prolaze....
I ima smisla raspravljati o svemu...a najviše se ima smisla smijati raznoraznim komentarima....laku noć

dalibor bilic said...

Ok rajska kad niko nece ,ja cu .
Veselo,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo .veselo .veselo , veselo ,veselo ,veselo ,.veselo , veselo ,veselo ,veselo ,vrselo , verselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo .jel dosta .ako nije mogu ja jos verselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,veselo ,ve selo , ,v e ,, selo ,,,veselo ,veselo .....

Anonymous said...

Zao mi je sto nisam tako pametan da shvatim tog lazara pa da sa veseljem gledam na nesrecu oko sebe

rajskadjevo said...

I meni je baš žao.
Pa što ne tuguješ svaki dan? Svaki dan se nešto događa u svijetu. I drugi ljudi pate..Ili možda misliš da je tvoj narod vrijedniji od drugog?

Anonymous said...

Moj narod je na Balkanu, u Ukrajini,Siriji,Fukushimi,Afganistanu,Caribima(ne onim sto obilaze kruzeri),Nigeriji,Indiji,Sj.Koreji,Thailandu,Liberiji,Alabami...

Anonymous said...

Bravo Rajska ! Jutros sam naslovila komentar na Colu i obrisala. Probacu prepricat'.
Toliko ljudi poginulo u rudniku u Turskoj, pa nitko nista. Mozda slike nisu bile dovolno dojmljive. Na tisuce djece u Africi svakodnevno umire od gladi. Sta nas prijeci da pisemo o tome ? Mozda to sto su crna, ili su predaleko da bi nas njihova patnja dirala ? Sumnjam da ima netko koga ova nesreca nije potresla, ali je li to razlog da se istresamo na covjeka koji nije reagirao po sabloni ? Uostalom, koliko ce vas za mjesac dana razmisljati o tome ? Ti jadni ljudi ostace prepusteni sami sebi i lopovima oko sebe.
Da, i prebrojavace koliko je " krava ", a koliko " svinja " ostalo.
Pisala sam i ovima sto se sad naslikavaju, potpisuju, pisu cekove javno ( koliko su potrosili za rucak nisu napisali ), ali sad nemam zeludca za to.
Lijepi ti pozdrav.

z.

čole said...

@ Ž.....
Ne treba da sumnjaš, Dalibor je bio sasvim jasan!
Moj komentar je bio uperen na Daliborovu ishitrenu izjavu, vezanu za ovu našu tragediju.
Nije bilo nikakvog istresanja. Vjerovatno se to odnosilo na Udinezeov komentar.
Ako se neko plaši da ću mu rekacija na neku nesreću ličiti na „šablon“, onda neka nikako i ne reaguje. Ali, ako je se već dotakao, onda malo sućuti ne bi bilo na odmet!
Kritikuješ licemjerje a nisi ni svjesna koliko ga je u ovom tvom kratkom komentaru!
Ne bih ga elaborirao, potrajalo bi. I nemoj da se na nama istresaš, ccccssss!

Pomoći u nevolji je, ja mislim urođena osobina, kod nekoga izražena više kod nekoga manje a kod NEKIH je nema ni u tragovima. Sem duhovne, ta osobina ima i ekonomsku dimenziju. Imajući u vidu baš tu osobinu, kod nas u Jugi je bio zasnovan čaaaak i ekonomski sistem, ako se sjećate. „Bogatije“ republike su odvajale dio dohotka za pomoć siromašnijim. Cilj takve politike je bio, da se ujednači ekonomska situacija na cijeloj teritoriji, da se podigne kupovna moći i u tim nerazvijenim područjima, sa krajnjim ciljem da uloženi novac bude vraćen kroz prodaju proizvoda stanovništvu tih područja.
Od sirotinje niko nema koristi! Na sirotinji se ne može zaraditi.To je osnovni i primarni moto svake pomoći.
Postoji i onaj drugi motiv, duševni, što bi kod nas rekli. Čovjek se lijepo osjeća kad nekome pomogne a pogotovo kad vidi da je taj neko zahvalan na toj pomoći. Kad zahvalnost izostane, izostane i to zadovoljstvo ali nikad ne izostane lijep osjećaj da ste ZARADILI SEVAP!
Dakle, ipak, dobro je to Dalibor zapazio, iza svake pomoći stoji ZARADA!
PS.
Pored živog Kevre podaviše se noliki prasići! Gdje će ti Kevro duša?!

rajskadjevo said...

Odnijeli ,,oni,, sad im odnijela voda....

Mislim da je Dalibor u ovoj rečenici rekao sve, za one koji malo dublje rezoniraju oni će shvatiti..Iako na prvi pogled ova rečenica zvuči sebično i loše u njoj se krije zapravo cijela istina..svemir ima svoje zakonitosti i svako ponašanje suprotno ljubavi i moralu se kažnjava kad tad...ponekad i nakon dugog vremenskog perioda...
I to treba prihvatiti.

dalibor bilic said...

hm ,ne znam koji je ljepsi od ljepseg ,komentari mislim,za trenutak i zavolim ovu stranicu .
Sve dok covjek razmislja ,nece uciniti ,,zlo,,Zlo pocinje kad se prestane misliti i pocne reagovati.

Anonymous said...

@ Cole
Bilo bi mi drago da si se potrudio i elaborirao. Bas me zanima u cemu nalazis licemjerje ?

z.

dalibor bilic said...

opet ja ;
,,Steta se procjenjuje na oko milijardu Eura ..
Amerika , grcka . i ostali donirali 100 hiljada .ok poklonu se ne gleda u zube ,al boze ,,zasto,, tako malo.cuj ,,drzava,, 100 hiljada.ima li to veze sa vec vidjenim .

Lijepa sela lijepo gore ,, a sad ,,Lijepa sela lijepo plove ,,

ODOZGO_77 said...

Strasno mi je zao sto je zadesilo ljude na Balkanu. Bez obzira da li su dobri ili losi, bogati ili siromasni tragedija je to iz kojeg god se ugla pogleda.

Gazda je napisao svoj komentar kako samo on zna. Slagali se mi tu ili ne to je njegovo neotudjivo misljenje.

Dragi moji nemojte da nas ovo jos vise udalji.
Veliki pozdrav ekipi.

čole said...

@ Ž. Lakše mi je da povučem izjavu i da ti se izvinim, što upravo činim, nego da se trudim i elaboriram!
Daliborova i Djevina izjava me obeshrabruju svojim stavom, što je njihovo neotuđivo pravo, kako reče Odozgo_77.

Anonymous said...

@ Cole
Orwelova definicija licemjerja: " Treba zavijati s vukovima. To je jedini nacin da covjek sacuva glavu ".

z.

ODOZGO_77 said...

@ cole
citam te i divim se tvojim komentarima
Nekada davno , onaj "stari" Cole bi vrlo lako "za vratove"
a sad citam i divim se promjenama i "novom" Coletu.


BIS!

pozdrav

Anonymous said...

nomen est omen

Micko said...

Sve će to platit osiguranja i donacije.Čitam da je u državnu kasu stiglo nevjerovatnih 80000 maraka.Ostatak valjda zasto negdje na putu kao i poslije rata.Pitam se ko je lud,a ko je budala.Žurim da dam donacilu u prasicima.

ODOZGO_77 said...

Post nubila Phoebus

Anonymous said...

Dodik ( uz ogradu da je tekst iz Vecernjaka " ): Rusija ce pomoci REPUBLICI SRPSKOJ ( donirace helikoptere ). Putin podrzava Dejton ( dva entiteta i tri konstitutivna naroda ).

Fantastican primjer hipokrizije.

z.

Micko said...

Strah me je da nam ne prisjedne ovo iznenadno bratstvo i jedinstvo.Toga me je najviše strah.
Kontam kad bi ponudio sve moje krave,ovce i koze mislim da bi oni tražili samo pare,i rekli Jebo to.Zato ću samo poslat prascice na Coletovu adresu.On će mi reć fala sigurno.

čole said...

@ Ž. Možda si mislila na hipokriziju Evropske Zajednice i Amerike, vezano za otimanje Kosova?! Ne branim Ruse, nikad mi nisu ni bili dragi ali ovaj put su se pokazali deset puta pošteniji od ostatka svijeta! Pratiš li izjave američke administracije, takav vokabular svijet još nije doživio. Bolje se ponašaju nedresirani pic bul terijeri! Putin tim šupcima više ne diže slušalicu (block sender)!
Eeee, moja ti, hipokrizija je gdje god baciš pogled. Pogledaj na drugu stranu, vidjećeš i ljepših primjera. Uostalom, kud ćeš ljepši od pogleda s tvog prozora!
Hrvatski narod podržava Ukrajinu i osuđuje otcjepljenje Krima, proglašavajući referendum nelegitimnim a potpuno istu stvar su i sami napravili prije dvadesetak godina! Istu i po posljedicama puno goru!

U ovakvim nesrećama se ne bi trebalo gledati ko je kome prijatelj ili neprijatelj. Čak je i u ratu ljekarska pomoć pružana i neprijateljskim vojnicima. Ako Rusi žele pomoći samo Republici Srpskoj, onda je to za svaku osudu. Ali, koliko znam, takva se pojava ne zove hipokrizija! To bih prije svrstao u higijenu ljudskog uma.
Neki od nas su reagovali na par Daliborovih sablažnjivih komentara, koje si ti ocijenila kao „nešablonske“ i dala mu podršku čaaak! A ono što je on rekao, malo je gore od postupka Rusa! Mešćini da baš taj tvoj gest spada u hipokriziju!
Ne daj da nas rastave ovi ljudi zli, cccsss.

rajskadjevo said...

Čolek jesi ti pri sebi? Imaš sreće da nemam vremena jer idem na put..nemoj molim te da opet vraćamo na stare teme...

Anonymous said...

@ Cole
Znas ti dobro da je Dodik, zajedno sa prestolnicom mu, moja vudu lutka. Putin je tu samo usput. Hrvatski narod nema pojma sta se tamo u Ukrajini dogadja, nemam ni ja, a sumnjam da si i ti bas upucen, bez obzira na masu " informacija " koje otamo stizu. I nasa vlada vrluda i tamo i vamo balansirajuci izmedju EU i Rusije. Jugoslavija se raspala na onoj sjednici kad slovenacki komunisti odose placuci, a Slobo ostade trljajuci ruke. Nije se nadao domino efektu.

z.

Beka said...

Kao boziji sin,pitam se,dali imam pravo da komentiram ovaj "slucaj",mozda.

Cudnovat je moj "OTAC",podari pa oduzme,a za one ....

"EVO TI RUKA PRIJATELJU,USTANI PA MAKAR JA PAO,EVO TI ZADNJA PARA IZ DZEPA,PA NIKOM NE RECI DA SAM TI DAO"


Za urednika i njemu slicnim.....


Beka

Anonymous said...

http://www.rudan.info/marsal-dokovic/

"Vodurina, jebena tekućina, uništila je sve što smo gradili proteklih dvadesetak godina. Izbrisala je granice, čak se i mržnja u kojoj smo se opušteno valjali utopila u njoj. Četnik pomaže ustaši, ustaša pomaže četniku… Đoković je na fejsu nacrtao Jugoslaviju, pozdravlja i svoje i nas… Klanje nas rastavi, davljenje nas sastavi."

Micko said...

Jutros je osvanuo lijep dan,kakav uvjek osvane za 25.Maj.
Odo nalozit vatru i nabit janje na razanj tek radi običaja. Doći će mi neki jarani da se malo družimo i podsjetimo se šta ono nekad nismo smjeli,a šta ono sad smijemo.Bit će tu i omladine koja nas budno sluša.I prase ću nataknut,da nam bude svima po taman.

Sretan vam dan mladosti.

čole said...

Sretan i tebi Micko Titin rođendan!
Ispek'o si prase samo da otjeraš ono malo muslimana! Koji si ti! Dobro ti Kevro veli, islamofobu jedan, dabili!
Kvariš nam tradiciju. Kako smo prije, u lijepo Titino doba slavili rođendane dragog nam vođe, uz konzervu sardina „Izola bela“, sa nasjeckanim crvenim lukom i svježim somunom!
A ti danas praviš razvrat od svetog nam praznika.

Rajska nas totalno zbunjuje. I 'vako se ne možemo snaći, ko je kome Otac, Isus Bogu ili Bog Isusu?! A tek Duh Sveti, čiji je On?! Sad nam se valja moliti i Svemiru! Ona dvojica praštaju, bar tako piše u Bibliji a sa Svemirom nam se nije zajebavati! On ne zaboravlja, kazna ti ne gine, kad tad. Ako ti se slučajno zaturi dosije, ne raduj se, kaznu će odraditi tvoji potomci, pa ti gledaj šta i kako radiš! Vi ne vjerujte a svuda oko nas su dokazi!
Nešto kontam, kuku Djevinim potomcima, kad počnu otplaćivati njene grijehe! Koja li će to poplava biti!? Jedva čekam da nam se sa puta vrati živa i zdrava, ovaj put bez grijeha.

@ Ž. Pogledaj po nekad Dnevnik na HRT1, da te ja ne bih morao ispravljati, vezano za Ukrajinu!
A možda naleti i koji zalutali istorijski snimak iz vremena Hrvatskih „godišnjih doba“, kad Miloševića nije bilo ni na mapi!

Anonymous said...

Ne bih hvala, to je zadnji dnevnik koji bih gledala.
Ostalo ne bih komentirala, uzaludno je, samo da dodam ono ovdje vec receno: od kada - do kada ?

z.

Micko said...

Cole da ti posteno kazem da nekad maksuz kupim sardinu Delamaris i spucam je bas s lukom onako pravo ko nekad.Narocito ih nosim kad idem u lov,a plus Podravka gulase.Onaj gulas podgrijem na vatri i kako se lijepo naumacem hljeba i najedem da cjeli dan mogu pjesacit.Vidjeli i neki stranci od mene pa i oni jedu.Nisam se ja bolan pohasio,nego drugi.Radi njih moram malo ono gala.Tako zena u mene kaze da nosam sardine ko najveci siromah,a ja je odma spremim u materinu.Jos uz to par rakija, ama da covjek ne povjeruje.
Da ti samo napomenem da ovi moji muslimani vise vole prasecu glavusicu nego ja.Moj jaran Nusret je jutros pojeo usi i rep prje nego sam ga skinuo s raznja.Grijeh nikad ne ulazi na usta,nego iz njih izlazi.
Krme se samo ocesalo o djamiju. I ja sam sto puta pa nikom nista.
Ne zamjeraj Djevi,jer je sad u tim godinama kad ne zna jeli joj vruce ili hladno.Nekad je u svemiru.Imo ja u kuci takvu pa znam.Sad joj je vazda zima. Prodje to brzo.
Malo sam popio i nazdravljo sliki druga Tite,a moj unuk se udara u grudi i sve govori Toto,Tito.Samo ga upitam jeli on moj Tito,a on odma po sebi i vice da je moj Tito.Dao sam mu milju u kasu zbog toga.Za ove 2. godine od kad se rodio ima trideset milja,ali samo to dedo Micko zna i niko drugi,pa ni roditelji.
Eto tako prodje 25.Maj moj najdrazi praznik.

rajskadjevo said...

Čolek Bog je duša svemira.

Inače ni jedna situacija nije identična na ovom svijetu pa se molim te suzdrži tih tvojih komentara gdje upotrebljavaš riječ "isto". Zamisli samo kako bi bilo da postoje dva ista Čoleka...nezamislivo!!!!

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...