Saturday, May 31, 2014

Mide i Zuti

Sarajevo je jedan od naj ljepsih  gradova na Svijetu.Grad u kome su se  sudarile i  definitivno pomirile  kulture istoka i  Zapada.Grad u kome nikome nije tjesno  i kojeg je  poznata  turisticka web stranica ;meho ,kom ,proglasila  jedinim od  ,,mjesta,,  kojeg se  ,,mora posjetiti.maksuz.

Zila kucavica grada je  ulica Ferhadija ,koja se nekad zvala ,Vase Miskina  i vise se tako ne zove ,nego Ferhadija ,jedna rijc ,ljepse i jednostavnije ,a i nije vezano za licnost i naciju ,nego   ,,nako.,sto znaci  da taj Vaso  nije ni znao da je  ulica dobila ime po njemu ,a takodje  isto nece nikad ni saznati ,da se tako vise ne zove.Vaso poravnijo.

Ferhadija je ulica u kojoj se odvija kompletan ;politicki,ekonomski ,drustveni i sportski  zivot grada .naravno i religiski.prodjes pored  spomenika papi ,pa pravo na begovu dzamiju.Poenta je  izbora.Hos Dzamiju ,hos papu.


Mide ; Hajmo samo  do ,,Vatre,, da vidimo koga ima .

Zuti ; Necu ba .Sta imam gledat koga ima .isti ko i prije  5 dana .Primili se.

Mide ; A cojka .Dolazi  ba ,,dijaspora,, Oni pravo u vatru.Kako je efendija ,

Zuti ; odkud ti znas  reisa Cerica . koji  prolazi pored njih u drustvu  dva jako ozbiljna gospodina .

Mide ; pa znas ga i ti .

Zuti ; Znam al ne zna on mene .

Mide ; E moj Zuti.Zna on sad svakog  ,kad mu treba  i kad se ufatio politike .Sad samo hoda  Ferhadijom  od vatre ,pa gore  do restorana ,,Pod Kestenom,, gdje   sjede svi oni  ,sto vole dobro pojest ,a sto vise ne mogu jebat,pa pricaju  kako je nekad bilo  bolje.Hoda i pozdravlja ljude.Konta sjetice ga se ,kad budu iza paravana.

Basta  tacno preko puta ,,Peka,, Okrugli sto  ,iz njega ,,izbio,, zeleni suncobran ,na kome pise   ,Pijte bezalkoholno pivo,,

Mide ; Jes vidio onog  Harisa supka.Zovem ga 5 puta a on nista .Slomi se oko onih  Amerikanaca.

Zuti ; Pusti ba cojka radi,a i zvao si ga samo jednom.nego kako znas da su Amerikanci.

Mide ; pa cujes da pricaju  Engleski  i da im na majci pise  ,,Univerziti   Sorbona,,

Haris ; dobar dan gospodo .jeste li se umorili.Trebal jelovnik.

Mide ; More ako imas  ,na engleskom.De  nam donesi  ,,dvije,, i reci onom malom sto pravi ,da malo  olabavi ruku  i da se ne stidi ,,nabiti,,

Znas sta sam sanjo sinoc.Ko nas dvojca lezimo na marakani  i cekamo finale.

Zuti ; Mislis na Kopakabani .

Mide ;  isti k.... .lezimo gledamo koke ,pijemo pivo ,jedemo cevape ,a sutra  finale  svijetskog prvenstva .igraju Brazil  -Bosna .

Zuti ; sto kokuz more sanjat .

Mide; Sta ba ,kolko smo  para za pomoc   od rata dobili ,mogo je svaki  stanovnik ove zemlje sad bit u brazilu .Znaci nismo  kokuzi,odnosno jesmo tehnici ,al  u stvari nismo.

Zuti ;  Dobro je bit ce  para ,Sreca da bi ovih poplava,

Mide ; Bit ce moj ,,racku,, sta mislis  oni sto salju  levati. ,,kako je  efendija,,-bivsi  rejs ceric prolazi pored njihovog stola.

Zuti ; od kud ti znas Cerica matere ti,

Mide ; od maloprije,Zar se ne sjecas da smo ga dole kod  Vatre pozdravili.Vako on do pola dvanest.Hoda  dok iama  svijeta i pozdravlja.

Sa Argentinom ce bit 3-3.Dzeko 3 gola i  mesi 3.Tu imamo bod.Sa  ,,nasim,, stela ,jedan jedan .Opet dzeko.Samo ce bit problem da se dogovore oko boje dresova.Svi zeleni.mozda  svijetlo zelena i   ona zelenija.A na pocetku  svi ruke pred sebe  ,a kome ce ,,on,, pomoc,  ne zna za stelu, neko sam odluci.Nigeriju  mlatnemo 4 ,nula ,Dzeko 3 komada i  Susic.

Zuti ; koji ba susuic .ne igra on.igra ba  njegov amidzic,Taj susic,

Zuti ; I to stela.

Mide ; Jok ba ,Kvalitet.Samo ga ja nebi zvao zbog  dusmana.

Zuti ; Ti nebi zvao amidzica .A jebo te.Zvao bi ti i   svoju nanu i dedu da vide Brazil i da se prodaju.

Mide ;u drugom kolu mlatnemo  Hrvate.E sto bi mi to merak bio.Bio bi jos veci da je to Srpsko-hrvatska reprezentacija .Ovako  pola meraka.u polufinalu  oderemo  Svabe i finale sa Brazilom.

Onda sam se probudio.Dero mi se pod prozorom onaj mali kemin ,jebo mater svoju.Zove nanu ,vice nanooooo  doso   taze hljeb u granap .baci pare. Tako da ne znam ko je  ,,svijetski prvak,,

Zuti ; probaj veceras nastavit ,tako gdje si stao,pa ces mi sutra pricat.

Mide ; Samo se ti zajebaji ,a vidices .harise da platimo ,jebli te ti kinezi  .....

hajmo jos samo jednom pored  ,,vatre,, Mozda sretnemo  efendiju opet.Sad smo vec raja postali.

21 comments:

Anonymous said...

maestro i violina

čole said...

Kak'a violina! Trubbbba!

dalibor bilic said...

neke slike nikada ne umiru......

Anonymous said...

Rekli su o Sarajevu:
http://radiosarajevo.ba/novost/153475/rekli-su-o-sarajevu-od-evlije-celebije-do-dorda-balasevica

Anonymous said...

Nema tete R, a bome ni urednika.

Anonymous said...

Ima Dine, nema Dine. ?

dalibor bilic said...

nema ,a pojma nemam zasto.Da ljubitelji muzike nebi ostali uskraceni ima zamjena .fistik.

Anonymous said...

Dinu zamjenjuje s Fistikom! Pa se ti onda cudi sto je blog pun islamofoba! Sad te jedino "vadi" Miroslav Ilic sa onom "Rado, bela Rado, gde je tvoje stado".

dalibor bilic said...

dze me nadje sa ovim Ilicem,, radom i njenim stadom.Al ok nema veze,malo mi je pomoglo ,da se odlucim ,i kad bi moro da biram izmedju ,,Merlina,, i ,,Fistika,,bez dileme bi izabrao ,ovog drugog ,Rejhinog jarana.
Nego dugujem jedno objasnjenje,sto se tice muzike.Trebo sam i prije.nastojim texst da ilustrujem nekom pjesmom ,nekad mi uspije ,nekad ne ,ali ne mmnosi,, blog pjesma i pjesmom se ,,ne vadim,, a cuditi sam se prestao prije dvadesetak godina.

Anonymous said...

Cini mi se da tvoje tekstove dobro citam, ali s muzikom mi bas i ne ide. Tu se sgurno puno bolje snalaze oni koji te znaju " u dusu ". Zato mi je draze kad je muzicki dio kvalitetan makar ja u njemu ne nalazila nikakvu poveznicu s tekstom. Niposto ovu opasku ne tumaci kao sugestiju.

z.

Anonymous said...

... ili prigovor.

z.

dalibor bilic said...

kre ,kre kre .....

Anonymous said...

Hahahaaa, muzika za moje usi.

z.

Anonymous said...

...kre-sendo !

z.

Anonymous said...

Fudbalska poslastica nocas u Chicagu! 23% BiH pobijedilo vascijeli Mexico! Doduse, onaj jedan "nas" je poremetio ugodjaj prekrstivsi se kad je izlazio na teren. Nadajmo se da ovakvih i slicnih incidenata vise nece biti kad efendija postane clan predsjednistva BiH. :)

rajskadjevo said...

Nek se čovjek prekrsi ako mu to paše...to je njegovo pravo, to nije nikakav incident. Svašta

čole said...

Fala Bogu da se napokon javi neko normalan! Ccccccssssss

Micko said...

Šta je ba.Najvažnija i udarna vjest je da je nakon poplava obnovljena jedna djamija.Svaka čast i čestitam.Jebo onoga što nema ni hljeba ni kuće,nije ni zaslužio.
Ja ću predložit da se u predsjedništvo BiH sad uključe i Vinko Puljić i Anfilohije.Eto sreće i napretka.To smo mi i priželjkivali sve ove godine.Živio efendija Cerić.Treba neko donijet prosperitet jadnoj i napacenoj BiH.Ko to može uradit bolje od crnomantijasa,a svi su Dr.Pr.i tako dalje.
Kako je bilo u lovu samo ću kazat Coletu mom jaranu,i nikome više.

Anonymous said...

Dobio sam kartu za BiH protiv Argentine za 630 us dolara, super mjesta blizu terena iza klupa, a nude mi sad Argentinci hiljadarku okruglo. Sta da radim? Da prodam I ovo malo odanosti rodnoj grudi?

nesloga

Micko said...

Onaj što se krstio može sad igrat u mojoj avliji.Odo večeras s Darom razmotrit drustvenopoliticku situaciju jer je bila jako zabrinuta šta se dogadja ovih dana,pošto kod Djordja ne radi niti jedan prijem.Zna ona koji radi,ali kulturna je to cura Sarajevska dama sa Sarajevskom školom.Poželio sam da me izudara po licu s o im svojim velikim krstom.Cole izvini.Sve ti dam,ali Daru ne.

Anonymous said...

Pjevali su o Sarajevu:
http://radiosarajevo.ba/novost/153858/sve-pjesme-o-sarajevu-na-jednom-mjestu-video

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...