Saturday, May 3, 2014

Vrelo Bosne

Sve bi ja ,vas ,dole  u Evropi ,pohapsio ,pa pola u Sibir a pola na Goli otok.Komunisti jedni komunisticki .Slave Prvi maj .Svasta.Sramota.

Ma nije meni sto vi  slavite praznik rada ,nego  je problem u tome ,, sto jos uzivate u velicanju  vlastitog rada .Radni mazohisti.

U Americi je svaki dan Prvi maj .Pametni slave ,kad drugi za njih rade.E to je ta razlika  u poimanju rada i slavlja.Sve bi ja vas il u Ameriku il na Goli otok ,da vam se galebovi  za ,,vrat ,, seru ,pa tamo slavite ,kolko hocete.

U Americi nista novo ,a ko ce slaviti  u NBA i oko  ,,igre,, rano je prognozirati.

Malo je Jevreja crnaca ,a jos manje  Crnaca jevreja ,sto znaci  da i u ljubavi  ,uglavnom ostaju medju svojima  i ne moze se reci da se mrze ,ali ni da nisu bas u velikoj ljubavi moze.Ovde inace  postoji  zakon ,kad nekog mrzis ,al kad nekog  ,,ne podnosis,, ne mogu ti nista.

Sta to imaju jedni protiv drugih .Razumijem ja kad  Srbin ne voli Muslimana ili obratno i kad Hrvat ne voli  ni jednog ni drugog ,a  niti njega ne vole ovi prvi.manjak njeznosti   isklucivo vezan za naciju to je onaj  ,,cisti,, lijepi nepatvoreni  nacionalizam ,skoro ..ljubav,,  ,al sta se desava ,kad nije tako ,a i kad nije na rasnoj osnovi.Ovde nema rasizma .

Pare i interesi.Velika vecina  crnaca  smatra da su jevreji  krivi za ovo stanje u kojem se oni nalaze ,a jevreji  misle slicno ,odnosno ,da su crnci  lijeni i da su na njihovoj grbaci.Sta je istina.Od svega pomalo.


Necu vise .Nisam ni ovo trebo ,kad i onako niko ne cita i samo da vam jos jednom kazem ;Sve bi ja vas na Goli otok ili u Ameriku  pa da tamo rostiljate ,a meni je i nako  radit i zaradit  .Malo za crnce .malo za jevreje .Zbog mira u kuci .Koja je ovo godina.

15 comments:

rajskadjevo said...

U koji dio Amerike točno ? Mislim, ako mogu birat ja bi molim u Ameriku radije nego na Goli otok!

Anonymous said...

Neka, bolan, sta si se natovario ljudima na kosti. Dosta im je njihove muke i bez tebe. Eno, vidis, Marijan okrece samo pola janjeta (fali skoro cijela gornja polovica). Pritislo sa svih strana, a narod jadni naviko da okrene stogod za 1. Maj. I onaj Ljubomir, kazu, okreno zeca, a Kevro kokos. ...i to kaze obojica zajedno na istom rostilju. Utalili se za cumur i gotov poso!

"...Bratstvo-Jedinstvo nisu tek bajke
Vec celik skovan u borbi ljut

Nek iskra vrca, a nase vatre
Nek pale srca da bukne plam
Kliknimo kletvu nek narod satre
Svakog ko nama nanosi sram..."

...Pjevali njih dvojica ovu pjesmu dok su pekli rostilj, a kad pojedose, svaki na svoju stranu.

Marijan said...

A šta fali Dugom (otoku)!?

rajskadjevo said...

Nije mi jasno zašto ljudi slave praznik ada..ionako na samrtnoj postelji nitko neće žalit što nije više radio..

rajskadjevo said...

ispravak -praznik rada

Marijan said...

Dobro su to ''partizani'' uredili, 8+8+8! A ovi što se busaju u kapitalizam; 24+... piđama, radno...
---
Ponekada odem na sahranu i vidim; ljudi moji, pa niko ništa ne nosi sa sobom... ma ni malo koferče, ni kartice... čak ni keš?
---
Mick kaže rastavio se od svoje skquaw radi... hmmmm, nekog tamo dobitka i para... binzismen, milioni...?
Ne bih se ja rastavio od svoje, nema tih para... i pričaj mi o ljubavi?
Dobro je rekao Čole; *ebla me kamera da me *ebla... nije me kupio!
---
Vi koji ste ''vani'', ne trebate se sramiti odakle ste, naprotiv (dapače), vi trebate biti naši ambasadori i samo širiti vrednote kako ste odgojeni.
Sjećam se Pariza 2006. Finale kupa Barselona - Arsenal. Slikao sam se zagrljen sa barsinim navijačima i zastavom ispred. Mog kuma je bilo stid da kaže odakle je, a ja, na svom sumo engleskom odmah sam rekao:
-I am Bosnia! Južnjaci su to, temperament nam je sličan...
imam utisak da su bili i dozu prisniji kada sam spomenuo Bosnu.
Šta ću, to mi je domovina, kol'ka je, to'lka je... nit sam je ja birao nit' pravio - rodilo se, ljuljaj ga!
''Vanjski svijet'' ima dovoljno svojih budaletina tako da im nisu potrebne i naše.
Balkan je Balkan, crna evropska rupa!?
E pa vi ste tu da demantujete da ta rupa i nije baš toliko crna...
A možda je i najbolje... dupe uza zid i nek Miljacka (ili Misisipi) mirno teče...
Žao mi je što sam se morao na trenutak uozbiljiti (hvata me to povremeno), jer život je stvarno kratak i trebamo ga prilagoditi pozitivnijim stvarima... A ako je rad sam sebi svrha... e JEBEŠ taj život!
---
Nisam baš ljubitelj ovolikog pisanja, al', sjetih se ''dovla neta''. Pisali su uglavnom o lijepom iz BiH i prošlosti, a Dalibor, ne može bez sarkazma da piše o BiH.
Pa zar ima išta ljepše nego spojiti (neki) praznik i napraviti mali g.o. Jebeš sve svjetske novce... jer život je kratak!
Pozdrav svima, sorry ako sam ''davio''!

ODOZGO_77 said...

Opet ja moram da objasnim nesto vezano za Micka, nije da ga branim ali mora se nesto tu objasniti.

Ovaj zapadni sistem je nasao nacina da vise ""porezuje"" ljude koji su u braku. Micko sami igra njihovu igru.I pokusava da tesko zaranjeni novac ostane u njegovom dezu a ne u drzavnom.
Razumijem Micka zato sto to sve vidim sa ove zapadne strane.

Ne razumijem ljude koji se stide odakle su, ja nemam taj problem. Mozda i zbog toga sto se puno druzim sa Talijanima i oni se stalno dusaju u prsa da su Talijani pa onda i ja hvalim svoje.
Uvjek djecu ucim da se ponose odakle su.Ako se nekome to ne svidja nek produzi dalje.

Sto se tice proslava, ja vjerujem da smo mi svi pomalo ljubomorni na vas jer se znate lijepo zabaviti.
Takodje i Gazda je ljubomoran i ovo sto pise je samo njegov nacin
ispoljavanja nostalgije [izvini Gazda]

Sve u svemu meni licno je drago kad vidim da se ljudi zabave, "okrenu" janje i uzivaju.
Neko i to mora (-:

A mi sto smo daleko, ko nam je kriv. Ne moze se imati i jare i pare...
Trazili ste eto vam ga!!!

pozdrav ekipi

Marijan said...

Znaš šta ODOZGO_77? Gospodin je gospodin i kada propada!
Izvini Mick. ti si ipak posebna ''sorta''! (nije zbog kamere)

Anonymous said...

Marijane, hvala ti na posljednjem textu.Bio je iz duse i od srca.
Jos da nam i onaj sa Sumbulovcako pravi bosanac zajodla jednu sevdalinku, ugodjaj bi bio kompletamn!

Anonymous said...

Jebai ga, Marijene, uvalio si jos jedan komentar u medjuvremenu...
Dakle, u pitanju je tvoj pretposljednji komentar...

Anonymous said...

Ne vidim razloga da se osobno ponosim time sto sam Bosanka, kao ni da se sramim te cinjenice. Nisu me pitali gdje bih se voljela roditi. Zadatak Bosne kao drzave je da se ponosi svojim znanstvenicima, umjetnicima, sportasima i moralnim velicinama, kao i da se srami svega onog sto je lose u njoj.
.................................
Ne vjerujem muskarcima koji se fale svojim silnim ljubavnim vezama ,izuzetak je Mick, ali jos manje vjerujem onima koji kazu da nikad ne bi prevarili svoju zakonitu.
..................................
Na prvomajske teferice dolje nisam isla jer ne podnosim janjetinu, a ovdje ne idem u Maksimir jer mrzim grah. A borba za tri osmice je potekla iz Amerike. Moglo bi se ponoviti.

Anonymous said...

Bez obzira zvao se Marijan,Kevro ili Ljubomir, kad te vamo neko upita odakle si, ako kazes "BosnaiHercegovina", malo ce tko i znati sta si mu rekao. A ako se busas u prsa i kazes BOSNIA, e onda si odmah brat musliman. Obicno su to kurtoazne upitnice pa niko ne ocekuje da mu tabiris povijest BiH. nego si musliman i tisu. A nije ni cudo kad su iz ratne BiH, u najvecem broju nagarili bas muslimani koji predjese ime u bosnjak. Cuj ratne, a gdje se to ratovalo u siroj okolici Banjaluke, a bas odotamo ih najvise razgulilo. E pa zato oni drugi kazu da su iz RSa iliti Kroejsen, i takvu bosnu mi ne zelimo osim njiha i jos jednog. I mi govorimo hrvatski jal srpski da se zna.
zembo48

Beka said...

Ima nesto drago,milo i simpaticno u ovom "Stivu' kao i u komentarima pa dozvolite mi da i ja budem dio te ljepote.

Neko sa sarmom a neko bez.
Lupamo,tracimo,ponekad i uvrijedimo,u nekakvim okvirima dozvoljenog.Ali.

Sudionici ove bastine je generacija sredine cetrdesetih,pedesetih i nekih srednjih sezdesetih.

Zivjelismo jednostano,bez nekakvih vecih stresova,od skole do zaposlenja,poklonili smo ovom svijetu mnostvo intelekta ovu danasnjicu,vrijdnu a ipak su nas slomili.Mi smo andjeli bez jednog krila a letjeti se moze, samo zagrljeni....

Idemo generacio,oprosti.

Opet cemo vidjeti jedan lijepi let sa Marijanom i Micom,sto jedan pjevac rece,ko zna i sa cetiri zice se svira....a ne samo sa dva "krila".



Vozdra Beka

čole said...

Gledam ovaj blog, danima izdiše. E, ne spašavao ga ja više, kontam. Kad on krenu, upali mašala, jedva nekako, na guranje. Ma šta krenu, zablista! Ali, malo sutra bi on krenuo da ne bi Marijana. Šta li njemu bi odjednom da se nako raspiše?!
Ima li to kakve veze sa Papinim spomenikom podignutim u Sarajevu ispred Katedrale? Eto Marijanu posla, sad mora čuvati spomenik da mu ga Kevro ne minira! Cccssss.

Micko said...

Dobro znam da se Marijan sali kao i Colek.Opet cemo mi zajedno zapjevat i popit i pojest kao nekad.
Nisu vise slave ni proslave kao nekad u neko,nazovimo ga zlatno doba,kad smo svi bili priblizno isti i u imovinskom stanju,a i u nekim godinama za koje smo mislili da nikad nece proc.Nebi one ni prosle da nas nije zadesilo ono sto jeste.
Uvjek smo imali razloga da nesto proslavimo i da se tako naravno i druzimo.Slavili smo kad napumpamo gumu u auta,pa kad zabijemo ekser u drvo.Kad bi neko kucu pravio slavili smo od iskopa temelja pa do krova.Slavili smo useljenja u nove stanove.Ma slavili smo sve zasta smo imali malo razloga,i nikome nije bilo tjesno.Niko nikome nije gledao boju ociju,a pogotovu novcanik.Bili smo jedna dusa i jedno srce.Moze li mi iko ovde rec da lazem i da nije bilo tako.Neka kaze,ali neka se i pretstavi.
Dolaskom demokracije i ostalih zapadnih govana postali smo stranci i u rodjenoj kuci.Psi i macke su postali odjednom vrjednija bica od samih ljudi,jer mi se zgrazamo kad neko ubije psa,ali ne kad neko pripuca na ljude.To nisu uznemirujuci snimci.Sramota za ljutski rod.Ovde te ljudi zovu na svadbe samo zato sto im je neko rekao da imas neku paru,a taj nikad nije s tobom popio pive ili da si mu ikad upoznao familiju.Dje bi to kod nas neko uradio u ono zloglasno vrijeme.Ma niko.Kako ja mogu otic nekome na bilo kakvu proslavu ako mu ni imena ne znam,a ni vidio ga u zivotu nisam.Eto to je ta zapadna gramezljivost.Kad odemo ja i Dalibor na svadbu i on u koverat stavi 500$ jer mozda zna nekoga tamo,a ja stavim 300$ onaj koji me nikad vidio nije reci ce da mi jebe majku jer sam mogao i ja stavit ko Dalibor,kao da nemam odakle.Sve mi se to gadi.Gadi mi se taj zadnji interes zbog cega ce neko nazvat dobar dan.Gade mi se sve slave i proslave.Nista to nije vise iskreno i posteno kao nekad.Vjerujte mi da ne mogu nac 4 covjeka da se ljutski opustimo kao nekad,pa makar im sve platio da mi prave drustvo.Mislim na nase ljude s nasih prostora.Svi se nesto zatvorili u ljusture ko puzevi.Ne razumjem dosta toga.Jedino onaj moj ludi Nusret i onaj mi tuzlak direktor u svako doba imaju vremena da se sastanemo.Nisam ih nicim kupio,nego me vole,a i ja njih.To su ljudi koji se nisu promjenili kao ostali.Nema tu nekog zadnjeg interesa sa bilo cije strane,nego eto ostala u njima neka brzina koja radi.

Znas Marijane ,jarane moj, da smo mi ovde svjetski rekorderi po broju razvedenih brakova.Isto sam govorio kao i ti da nema tih para zbog kojih bi moju Pamu ostavio.Ali kad dodjose te nesretne pare promjenismo se i ja i Pama.Primjera radi:Placali smo od 100 maraka profita 60 maraka poreza,a kad smo se razveli i podjelili sad ja placam od 100 maraka 10 maraka,a ona od 100 maraka 10 maraka.Zivimo u istoj kuci i svak ima svoju sobu,a trecu ili cetvrtu koristimo za sex.
Nisam ja Marijane izmislio zakon nego onaj u vladi kojem to odgovara.Radi mene ili tebe oni bi nas objesli.Jeli ti sad malo jasnije.Penzioneri se ovde razvode na isti nacin.Porodicna penzija je 500$ manja nego pojedinacna,naravno ko ima pravo na penziju.Ja ga sigurno necu imat jer imam nekretnine od kojih mogu zivit.Drug Tito je davao penzije i onome ko je imao i kucu na selu i zemlju i stan u gradu.E nema ovde.Sto rekao Rambo Amadeus "Hoces kurac sine".Lijepi i dobri drug Tito.Treba ustat pa ga spomenut.Tada je bila drzava po mjeri covjeka,a eto nisi smio lajat.Smijes li jajat u demokraciji.

Hvala tebi moja ozgo.Ti mene ne branis,nego znas sve ovo sto sam gore napoisao jer pripadas Komenweltu.Jebo nas je taj Komenwelt za milione i milione.Nego je sreca pa se mozemo prebacit u Kinu i onda nam mogu polabrnjat ako im ostavimo sta.Ti i ja znamo ko kontrolira nase banke,ali necemo kazat jer bi mogli bit i izbrisani i optuzeni.Samo svi znamo da oni nisu placali nikakve taxe zadnjih 50 godina,ni tamo ni ovamo.Neka ostane medju nama.

Pozdrav od Micka i one matematicarke sto gacice ne nosi kad dolazi na sastanak.Ali zato nosi krst sa briljantima da bi joj i Anfilohije zavidio.Ma zivot je lijep,ali treba znat,a vazda sam sam znao uzivat u zivotu.

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...