Wednesday, May 21, 2014

Medzed

Pliva patka preko Save 

nosi pismo ,na vrh glave 

U tom pismu pise 

ne volim te vise 

Patka patku pojela 

al se nije najela ................


Bila je to lijepa i  dobro uredjena kuca  za one prilike i  mjesto.pricam o svojoj kuci.Sad koliko su vrijedile  stvari u njoj ,tesko je reci,ali je bilo i veoma  skupih. i vrijednih.O onim dragim da ne govorim.

Onda su odnijeli sve .Prvo jedni ,a  poslije drugi ,sto je ostalo.

Imo sam i ,,naku,, radnju.Puna robe bila.I to su  odnijeli.Od robe se sjecam da je bilo   Loto,, sportske opreme.Piojma nemam ima li te  kompanije danas.

Auto je bio ,,Uno,,  nov.

Odnijeli ,,oni,, sad im  odnijela voda.Da  halalim .Vodi mogu  ,..ljudima   ,, necu.

17 comments:

Anonymous said...

Ha ,ha, ha .Eto zasto volim Dalibora Bilica .Ha, ha, ha

davor said...

pliva patka pliva guska ova zemlja biće ....
PS: nemojte se zajebavati na račun tuđe nesreće

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=CIR70lPJ98I

dalibor bilic said...

Ok hajmo se zajebavat.Na racun ,,tudje,, da zaboravim na ,,vlastitu,,
Samo se moramo dogovorit od kad da krenemo .Od 1940 ili 45 ,mozda od 1990 ili 92 ,Valjda se to bar mozemo usaglasit .

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Ljudi moji sto se ovaj z48 ovoliko nervira ? Jesu li ga priveli, dali u zadatak da nas preodgaja ?

Anonymous said...

Dalibore treba te biti stid.

Željko Krajina

Anonymous said...

Dalibore, ureduj da peMzioneri ne uzvracaju.

z48, ohani loma jarane, nije valjda da je poplavilo kod tebe? Cuvaj se Hajkula to jest hajfisa, i ostalog smeca kojeg poplave samo izbace svako malo tamo.


Micko, ti tu Daru srpkinju cuturis, a ja polu balija polu cetnik pa hrvaticu po krvi. Nije picka ako nije katolicka velim ja. Sta ti je bratstvo i jedinstvo, znali su komunisti kako to ide, ali ne zavrsise posao, pa mi moramo preko sedam gora i mora. Helem, svi cemo u pakao kad dodje vrijeme ionako.

Cole vrli moj djuturume, hvala na pitanjima na prosloj temi, sad procitah. Stari me moj isto pita za besiku, a i ja njega jer u wc ide svakih 5 minuta. Trudnoca nam protice po planu, ja dzabalebarim uz stock indexe na kompjuteru puseci travu, kad je lijepo surfam na bondaju ili cooggee-ju, a buduca supruga i majka radi vrijedno, pa ona zna kako joj je. Dobili smo sliku male bebice sa sonograma, pa jos nije jasno jel ima moje neslozne nepolitanske ili ustaske slozne gene od matere joj, ali jasno je da vec izgleda ko holivudska glumica, lijepa ce bit na i na tatu i na mater. Kako sam ja artsy tip, a usput i moja zgrada se zove oskar, plan mi je da sve bude apropo moju malu ljepoticu dati u glumice cim prohoda, a nadam se da ce poprimiti sve osobine pedera komsija, bice ugladjena, tusirat se svaki dan i glasat za liberale. Mater ce nazad na posao posto je zena od karijere, a bosnjacko-zulu rjecnik ce mi trebat u slobodno vrijeme kojeg cu imat na pretek posto cu ja bit kao 'kucanica' koji cu ostati s bebom 'doma', pa kontam kako da prevedem recepte iz kuhara za neke pedere komsije koji su 'domacice' koje ostaju bez bebe 'kuci' sa naseg bosnjackog na njihov zulu i obratno. Polupismen sam, sta cu, jebiga ucio neki SH HS a ne ove prave jezike. Znaci, besiku ne moras od svoje peMzije ni slucajno donirat, da me u Buci optuze da uzimam od peMzionera umjesto obratno da upumpavam lovu u ekonomiju poplavljene BiH.

nesloga

Beka said...

Poznavajuci Dasu i njegov odnos prema ostatku svijeta je jednostavan,dapace iskren "baci kost,pa ko zagrize".

Ova storija me mnogo potsjetila na naseg urednika,malo sale na nas nacin nije na odmet.

"Sjedim,razmisljam i pusim.Kad razgovaramo,rucamo,prije spavanja i skoro u svakoj situaciji u mojim mislimaje nova "svaca".U simpaticnom sam strahu i odlucim dakupim macku i da je zovem njenim imenom,ako se izradim,zena ce pomisliti da sam se osvnuo na macu.
Tako sjedim,razmisljam i pusim.Supruga dolazi s poslai na kucnom pragu ugledah malog cetvoronozca,poput civave a ona ce onako kroz smijeh,dragi,zvacemo ga Milos.
Sjedim,razmisljam i pusim."

Sto moj haver Momo Rece,nedavno "jebai ga"

Ne kudite,Drina je kriva pa kriva.

Vozdra Beka

Anonymous said...

Da, tako se to radi, a ne k'o na partijskom sastanku.
Samo ti i dalje pusi i razmisljaj, bice mi drago procitati.

z.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
čole said...

Dalibor i sam zna da je ovo iz njega izletilo nekontrolisano. Bar se nadam da zna. Donekle ga i razumijem, preživjeti ono što je on preživio mora ostaviti posljedice ali ne tolike, da ne može razlikovati ljude od životinja, ako već ne razlikuje zločince od nevinih, jer su u ovoj katastrofi stradale i životinje. Na hiljade prasića, krava, ovaca, cuka, maca i da ne nabrajam. Danima su neke krave stajale u vodi , samo im je glava virila. Stravične slike su se mogle vidjeti ovih dana. Da su u pitanju samo životinje, tragedija je ogromna, bar za one koji imaju i trunku duše. O ljudima i neljudima, ne bih, ali da je među hiljadama unesrećenih seljaka bio i mali procenat nevinih u ovom ratu, a zasigurno je bilo, trebalo bi prema njima pokazati bar malo suosjećanja.
Vremenom se čovjek prilagodi novoj sredini, novim prijateljima, novim shvaćanjima etike, pa tako i naš jaran Daćo, što je sasvim normalno.
Ovo što se događa na velikom dijelu naše domovine je mala maca spram onoga šta su Amerikanci radili Vijetnamcima, Japancima i inim stanovnicima ove planete. Vatrom okružiti selo iz koga niko živ ne bi mogao izaći, računajući i bebe. Sa dvije bombe napraviti zla, većeg od ovog našeg, na stotine hiljada puta! Mogao bih nabrajati do sutra zla koja su nanijeli ovoj planeti. Kako onda od stanovnika takve zemlje očekivati empatiju prema unesrećenim?!
Ali ima, uvijek ima i onih normalnih. Neću upasti u istu rupu kao Dalibor, izjednačiti zločince sa nevinim. Stiže pomoć i iz Amerike. Neki Normalni Amerikanci, vidi sad ovo, ima ih i normalnih, skupljaju pomoć i šalju unesrećenim, jer su u nesreći svi nevini kao i u miru, nevini sve dok im se ne dokaže.
E moj Dalibore, ja bih se duboko zamislio kad bi mene obožavao neko poput anonimusa, cccccsssss!

rajskadjevo said...

Sve ove katastrofe su se oduvijek događale na različitim dijelovima planeta, kroz čitavu povijest i sastavni su dio naše stvarnosti. Najvažnije je to prihvatiti, sačuvati ljubav u sebi i to je to...
Dalibore Krist je učio ljude da vole i oproste i onima koji su ih uvrijedili i ponizili, dok se ne rješiš toga duša ti neće biti zdrava..ove stvari koje nabrajaš su tako i tako samo materija.

čole said...

@ Đetiću Nesloga,
nešto zamišljam tu buduću mamu, ženu od karijere, koja ima muža na plaži, cccsss!
Kakva li nju maHana handri?!

Micko said...

Ova katastrofa je najbolji dokaz da u školama treba ucit društvenu obranu i zaštitu,a izbacit vjeronauk.Koliko je sama para otišlo na bogomolje,umjesto na uredjenje korita rijeka.Eto šta se dogodilo.Eto ne treba bit pametan pa vidjet da velike katastrofe pogadjaju samo zemlje gdje se najviše vjeruje,Brazil,Filipini,Čile,i da ne nabrajam dalje,a sve donacije završe kao što su i do sada završavale.Hoće li Bosanac koji je ostao bez kuće vidjet išta od donacija.Hoće ko i ja poslije rata.Ko misli dat donaciju treba da izabere čovjeka i da mu da pravo u ruku,a ovako sve će to završit kod političkih kriminalaca koji će obnovit neku bogomolju u nekom selu i doć na otvorenje,a glupi će mu seljaci još od svoje sirotinje janje ispec.
Ko misli da nije vako neka kaže.Meni je iskreno žao ljudi,ali neka im pomognu crnomantijasi koji su devedesetih zajedno sa kriminalcima napravili krvoproliće.
Gdje je jebena donacija za moju miniranu kuću.Eno je kod Bakira na Kobiljoj glavi.
Neću više,ali morao sam.Sad mi je lakše.
Poslije ću o Francuskoj Anamariji dok obavim neki važan razgovor.
Cole dabogda ti poplava bila u stanu

rajska djevo said...

Ja ću nešto lijepo od Lazareva...

Zašto ljudi različitim putevima stižu do božanske ljubavi?

Jednima je suđeno da prođu kroz vatru i vodu, drugi preko
lovorika, a trećim još nije vrijeme da počnu da rade na sebi. Svako ima
svoj put i dinamiku.
Najvažnije je znati kuda idemo.
Koliko nam treba da se popnemo na stepenicu više, toliko će
nam i biti dato. Zaboravljamo da je božija pomoć namenjena razvijanju
ljubavi prema bogu u sebi.
Prema tome, sve što nam se dešava u životu nije namjenjeno
tome da se naše želje ispune i da se što bolje obezbjedimo u životu,
već da razvijemo u sebi što više ljubavi prema bogu.
Ako toga nismo svijesni, daće nam se upravo ono što nam je
potrebno.S.N.L

Kevrin potok said...

Evo pored tolikih životinja koje nabroja prasići su na prvom mjestu na listi Čoletu. Samo primjećujem.
Sad malo o poplavama. Ovo je najbolja potvrda da je insan tek ranjivi insan, a ne prevashodno B, S ili H. Ali s druge strane kad uporedim ovi H i nisu toliko nastradali, uglavnom B i S. I nema sad Juge da svi prilete pa izgrade na mobu kao poslije zemljotresa u Skoplju, BL ili na crnogorskom primorju kad je cijela zemlja pomogla. Kad cijela naselja skliznu ili se ljudima potopi i ono malo imovine, ima da razgule u inostranstvo. Eto ih u Orlando Dalibore. A ovamo nama postotak H raste u BiH, i Hrvata s bogami i Hercegovaca.

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...