Thursday, May 15, 2014

Ime ,,ruze,,

Citam juce .da je neko  formalno ili ne ,Bosnjacko udruzenje  iz Sandjaka ,pokrenulo incijativu ,da se iz svih  muslimanskih prezimena  ,,izbaci-iscera ,dva zadnja slova  i to ako  su ,,IC,, iskljucivo ,te da ono naprijed ostane ,,golo prezime, Nije lose ,kad neko ima namjeru  da konacno  razvali sve sto  nas spaja  pa bilo to i ostalo  samo simbolicno ,,IC,,

Recimo neko se preziva ,,Fakovic,,Kad mu   ,,poderes,, ,,IC,, ostane ,Fakov ,a  kako je ovo ,,V,, vjerovatno  nastalo od slova ,,F ili se pretapa ,,,orginalno prezime  bi trebalo bit  ,,Fak of,, za slicne i manje ili vise dobronamjerne ideje.

,

Moj komsija Kinez   ,orginalno se zove ; Chi mau  fru  drau ,a Amerikanci ga zovu  Robert . Svi mi sa ,,teskim ,, imenima  donijetim ,tamo od nekud,, dobijamo ovde prakticna ,sto je sasvim  ok ,jer recimo  kad se neko zove Mehmedalija ,ljepse mu stoji  ,,Majk,,,a i lakse ga je  ,,zovnut,,

Moja dva jarana ;Ken  i  Den.Nasi ljudi  i nisu im to prava imena ,nego ova moderna ,su ko  ,,sipka i bubanj,, Nema ni jedan brata ,al i ne treba im ,kad imaju jedan drugog.Bilo je to ,,vako,, do prije  mjesec ,kad  malo ,,zahladni,,  pod uticajem  ,a zna se koga ,,zena,,  i danas su im  kontakti ,sto bi se reklo po nasem ,, sluzbeni ,,za vanjski svijet ,al ljubav tu  nikad nije prestala  da gori.

Trenutna situVacija je ,da je Ken ovde ,a Den , u Bosni ,a siguran sam da je tako ,samo iz razloga da se  vise pozele.Ken  je  bio  samnom na krstarenju.

Vratio se ja ,pod tusem ,cistim kanale od ljepljivog  bahamskog  pjeska kad Skajpi.Cin ,cin ,cin ,

Javim se ja kad  Den  .,,Sta ima ,kako je bilo ,,  jedno 5 sekundi o meni  i onda  ,,kako je ken,, kako mu je bilo .

,,Jel pocrnio,,

..Ma jok ba  ,samo pocrvenio  i vise lici na Indijanca nego na crnca ,,

,,Kako   mi je jeo,,

,,Cuj kako ,pa rukom ko i svi  Muslimani ....

,,Ma ne mislim to  ,nego sta je jeo ....

,,Aha to .Samo  Cikn i  Fis ,kad je bilo ,a bilo rijetko .....

,,Jel pazio u ,,picu,,

,,Jasta je ,samo iz ,,zelene flase ,,pivu .

,,kakvi su mu   generalni utisci ,, s obzirom da mu je ovo prvi  ,,kruz,,

,,Dobri ,,Pito je ,,kad cemo  opet,,Nije mu smetalo ni to  sto ih je bilo cetvrero  u kabini  ciji je kapacitet kisika za dvoje ,otvoris vrata,  ni to sto su spavali  u polozaju  sto nije  ,,lec ,, a nije ni stajat ,,  ni to sto su sapune dobijali zamotane u novinu  i sto je svaki put moro svoj  sapun tusirati bar  15 minuta ,da skine  zaostale dlake ,sa masine za proizvodnju sapuna ,ni to sto je  za sampon moro ganjat sobaricu po hodnicima da mu ,,nakapa,, na  dlan ,ni to  sto smo  ,ovog treceg jarana nasli onesvjecenog na podu wca  ,kad je  isto koristio odma poslije kena ,pa mu morali  bocu kisika prikljucit da dodje sebi .......a jadni Ken ,moro poslije pred kapetanom ,doktorom i jos 4 clana posade ,svi u gas maskama ,dati i potpisati izjavu ,da nista  nije jeo ,,truhlo,,.Bar ne na brodu.

Znaci dobro mu bilo ,kaze mi Den , iz Sarajeva .

Dobro naravno ,al ne mogu zaboravit scenu ;sjedimo mi u Starbaku u Atlantisu ,,njih dvojca su to radili svaki dan ,ovde u Orlandu , ,dok im zene nisu zabranili.Pije Ken  kafu i sipa u pivu.Gleda negdje u daljinu  i ucini mi se  da  nesto rece .Nesto kratko  sa ,,D,, na pocetku.U oku mu  zaiskri suza .U  daljini  je pjevala ,,klapa,, bahamskih ribara ,neku tuznu pjesmu  o ljubavi .

12 comments:

Anonymous said...

Kad ti iduce godine svi dadnu kosaru pitaces se zasto.

Anonymous said...

jel kossara za sunecenje (prezimena)

Nego, ne brini urednice, ako dobijes kosare i kosarice Ti odmah u biznis...pakuj pizze u te kossarice ssto ih dobijess besplatno, usput dodaj koji cvijet iz saksije Tvoje zzene...

Od limuna pravi limunadu i prodaji...ucci od nassih Kosovara.

Da preporuccim kome da ne 'skraccuje', (mislim prezime) ?
Ima li dobrovoljaca?

Meni to nevazno; ne mozzemo ispravljati krive Drine.
Feniks

Anonymous said...

Urednicce, ona Radojkina frizura je ala Elizabet Taylor; zaboravio si da smo sve kopirali iz filmova nasse mladosti...
ni Kinezi nam nisu ravni u kopiranju, kako prije, tako i sada,

da smo joss vrijedni kao Kinezi gdje bi BiH bila?
Feniks

Anonymous said...

ruzo moja ime sam ti dala

rajskadjevo said...

Ja pol ovog teksta nisam razumjela.

Marijan said...

Ja joj priče: ''zaboravio si da smo sve kopirali iz filmova nasse mladosti...''
Ko vam je kriv pa ste ostarili? Bome kod mene mladost još traje!
---
- Rajska, čini mi se da je bio malkice pri kavici kada je ono pisao!?

dalibor bilic said...

Rajska ;,,Ja pol ovog txsta nisam razumjela ,,
,,Ja,, - ,,Pol,, -izrazeno muski.

Anonymous said...

Sad je meni jasno zasto rekose da nisam njihova - falio mi taj kohezioni " ic ". Nisam ga dobila ni rodjenjem, ni udajom. Uspaniclla sam se zbog D. B._eove tvrdnje i sad unezvereno listam po rodoslovlju trazeci tu nit koja nas " veze ". Hajd' sto je nema medju ovima sto su nas prisajedinjavali pa tako zagadjivali moja krvna zrnca, nego se i rijetko koji domicilni dicio sa tim " ic ". Nema doduse bukvi, al' ima Javora, nema ni muslimana, al' ima Bosnjaka... Sto vise listam sve sam nerovoznija jer mi se namece zakljucak da su oni sto me istjerase ipak bili u pravu.

z.

Anonymous said...

Najgori su pravovjerni, oni uvjek imaju mracnu tajnu. Kosovski ljarmani su iznutra krscani izvana muslimani. Tek kad se pokapaju otkrije se njihov identitet.

z.

Micko said...

Bilateralna,ali prije svega prijateljska posjeta dragom mi Japanu je prošla u. Lijepoj atmosferi i druženju. Nema se tu šta zamjerit.Vala bilo je svega,od hrane i picha pa nadalje.Mogao bi ja pričat ssatima,ali sam umoran.Odo sad malo spavat pa ću sutra kazat malo više.

Nemam ja prezime na ić tako da niko ne može kontat ko sam,nego odma se zna.Ne daj bože da se predivan Kovačević.E tu su i Mustafa,i Dušan,i i Ante,pa t i kontaj.
Ma lahku noć.

Micko said...

Izgleda da su poplave raskinule veze pa se niko ne javlja.
Eto priroda nema ni vjere ni nacije,nego udari na sve.Hoće li se narod malo ujedinit u istom jadu ili neće pitanje je sad.Voda nema granica entiteta ni milostii.Hoće li narodi pomoć jedni drugima ili ne.
Ovo ja samo razmišljam na glas.Žao mi je svakoga,jer nije lako ostat bez imovine u zemlji bez napretka i budućnosti.

Anonymous said...

Mick, obecao si pisati o dojmovima iz Japana.

z.

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...