Sunday, May 18, 2014

Potop

Na sta ce  ,sve ovo. licit za 50 godina.Jebo te.

Ok ,Imao sam tesku  sedmicu.Ponedeljak ,nakon nekoliko dana ,,lufta,, katastrofa.Bacalo me  u glavi i nogama.Ljuljali me valovi . i onda na sve to ,radnici koji  prave  cestu prekinuli dovod vode .Nema vode nema posla.Onda  Srijeda  i opet isto .Prekid  i nema vode  i opet nema posla.Zove covjek da nesto naruci ,kaze zvao je u Ponedeljak.kazem mu da  ni danas nemamo vode.Smije se  i pita  jel se ja to ,,kiding,, s njim.

Poslije sam zvao  ,,opstinu,,jako ljubazni ljudi.Sve razumiju .Znaju ,sta je ne raditi dva dana  i kazu da je naj bolje  da angazujem advokata i tuzim  kompaniju izvodhaca radova i trazim  odstetu.Neko to mora platiti ,a kako stvari stoje ,izgleda da cu to biti ja.

Negdje oko Cetvrtka ,poslije podne ,sam malo doso ,,sebi,,Voda tece do daljeg ,al ako mi jos  20 puta prekinu dovod ima da ......... ga popusim ko i uvijek  u zemlji  u kojoj imas prava onoliko koliko imas para.To svi znaju.

Ne spadam u onu grupu ljudi ,sto auto  imaju ko svoju apoteku,ali nastojim bar da  uradim ono sto moram .Mjenjanje ulja.Subota ili Nedelja.Subota  ,,servis  Tire plus,, jednu milju dalkeo od kuce.To je veliki ,,cejn,, kompanija  i ima ih sirom Amerike.Imam i  kupon  za  diskaunt.Na njemu pise ,,zamjena ulja 30 Dolara.Osam ujutro,.Drugi na redu.Pokazujem kupon   i cojk gleda  i onda veli ; Moze  za  30 al ako  imate  Tomosov motor  iz 1967 godine .Dobro nije bas reko tomosov ,al to je to ,al za moje auto 98 Dolara .Ko meni.

Radionice u kojoj radi 20 mehanicara su otvorene pa gledam sta mi rade sa autom.Zamjeni cojk ulje  dok si reko ,chadzo,, i udje u auto i zatvori vrata.nema ga  20 minuta ,a kako su  stakla ztamljena ne vidim  sta radi.Onda se popjavi i drugi i on udje  s druge strane.Pola sata.pridjem i kucnem na prozor ,da reko nisu zaspali  ili ,nedaj boze ,da nisu od onih  nastranih ,pa  ljubav vode,kad jok.Kazu ne mogu ,,reset,, kompjuter ,da bi pokazao opet kad ulje treba mjenjat.Poslije  doslo jos  njih 15 ,al nisu svi usli  i kazu gotovo.Pitam ja jel  sad sve u redu .kazu  jeste ulje al nije kompjuter ,te da moram ici  kod dilera ,gdje sam kupio auto da mi to sredi  i usput mi pravi racun.Ljubazno veli 98  Dolara.

Gledam ja i kontam ,sta da radim .Da mu ukinem vodu ,pa da me tuzi  ili da platim ko sto  bi to uradilo 99 posto ljudi ovde i otislo kod dilera.Ako podignem glas  za jedno 3 minuta ce biti i Svat policiski tim ovde.Zato sam jako tiho rekao  Aj em sori ,al necu vam platiti.Tiho.Doso menadjer    servisa ,ljubazan ,izgrlili smo se  izljubili  i kaze ,,od nas,, ulje  a za kompjuter  nemaju rijesenje ,al da ih mogu tuziti .Odo reko kuci  da se zakljucam i da do kraja dana ne izlazim ,jer kako me bilo krenulo ,mogo sam  opet naletiti na nekoga da ga tuzim.

Cim sam se vratio okrenem broj  dilera gdje sam kupio auto  i pitam ,mogu li mi oni ,,reset,, kompjuter .Naravno da mogu  i kosta 75 Dolara.Kontam zena nije razumjela  i mislila vjerovatno da hocu i ulje da mjenjam,kad jok samo  riset koji traje 10 sekundi  kosta  75 dolara.Spustam slisalicu ,,uz PM,, i kazem sebi sto mi je  to trebalo ,kad sam rkao  da cu ostatak dana  provesti bez kontakta  i mogucih tuzbi.

Dok sam cekao razvoj dogadjaja sa mojim autom ,skokno,sam preko puta u   Burger King,, da kupim  Kolu.Automat za  Coca -Cola proizvode  velicine manjeg  Obodin frizidera ,ali sa   ogromnim ekranom .Kompjuter ,gdje pise  da se ovde moze natociti 100 razlicitih  vrsta Coca cola proizvoda.Ima jedno 30 vrsta  ,,Kola,, 20 vrsta voda ,15 vrsta limunada i  boza,salepa  i ja stisnem  na dugme i pojavi se  ,,empti,,-prazno  i u tom trenutku izlazi menadjer nosi  nesto plasticno ,velicine  video kasete ,otvori  automat  ,izvadi isto i na njegovo mjesto  gurnu  ,,ovo cudo,, Sad je sve ,,ok,, i puno kaze. i ode. Gledam ja za njim ,blehno ,kontam  zar iz one kasete  da  ,izadje  pice  i da li da ih tuzim ,jer  pica nije bilo  ,kad se meni pilo ,a sad vise nisam zedan .

Prema mojim  prognozama  i ako se  nastavi  istim tempom , Svijet,moze  ,,izdurat,,  naj vise jos jedno 100 godina  i onda potop ,a kako ce izgledat za jedno 50 ,na pola puta ,  strah me i pomisliti.


                                                                    Nastavak .....

Nije neophodno da   covjek bude  previse pametan ,tek uslov je da nije totalna budala ,da vidi  ,,gdje,,  zivi  i odredi svoj  polozaj ,koji  nista nije  veci ,od  misa u svojoj rupi ,sa guzicom okrenutom   prema izlaZu.

Ovo je zemlja  Donalda Sterlinga i njemu slicnih .Covjek to zna i ruga se i zajebaje ,jer je svijestan da mu  niko ne moze nista ili da oni sto mogu ,nece ,jer bi  tim  ,,naceli,, i sami sebe.

nadam se da nema puno onih ,sto misle da sam  pisao o tome ,,kako mjenjati ulje , nego da je poenta u tome  ,gdje si i sta si ,,  u bilo kojem  konfliktu ,sa onima  ,koji sebe zovu ,,Amerika,, a takav je sigurno  i vlasnik ,,Tire plusa,,

Bar 90 posto americkog  biznisa  se bazira na prevari  i to unaprijed smisljenoj ,gdje oni sto varaju ,zastite sebe  lokalnim  ugovorima i zakonima ,koje im aminuje i drzava ,te postaju nedodirljivi .

Da se vratim na auto.Posao ja na posao ,Ponedeljak.Izadjem iz garaze  i ispod auta  bar jedno 2 litre ulja.odma  odbacim mogucnost dA O odem na isto mjesto i izaberem ,drugi servis  iste kompanije.Objasnim sta se  desilo ,Covjek  auto na dizalicu  i gle cuda.Onaj sto je mjenjo  ulje  zajebo  saraf i navoje ,na  ,,mislim da se zove , ,,Karteru,,  i tu curi ulje.kaze mora se sve mjenjat i mora dio naruciti od  dilera.,al da ne brinem nece me nista kostati.To je bilo oko 9 ujutro.Zavrsili su mi auto  u 6 navece ,Opet nisu ,,riset,, kompjuter, a kad sam ja to uradio , u motoru samo pola ulja.hahahhahaahah.Sutra  naravno necu  ici na isto mjesto .Zavuci cu se u svoju rupu i okrenut guzicu prema izlazu.

Jedino je svojevremeno talijanska mafija  ,,skontala,, ovu zemlju  ,dok i oni nisu postali njen dio.Nesto mi obrve   i oko trza , hahahahah  a sve mi sega   hahahaha ......

28 comments:

Micko said...

Vala je sve kako si napisao.Svak kaze tuzi,a unaprijed zna da time gubis dragocjeno vrijeme i da se ne isplati.Dodje skuplja pita neg tepsija i da pobjedis na sudu.
Za resitovat kompjuter ima jedna zvcka koju cu ti sad kazat,i svi to rade kad promjenu ulje ili naspu pun rezervar goriva.Naravno znaju oni kojima je neko htio da kaze djaba.
Ovako se to radi.To je sigurno onaj Hyundaji koji ce vjecno bit tvoj.Kad gledas instrument tablu vidis jedno kao dugme duzine 2do 3 cm na lijevoj strani table,a jedno na desnoj.Jesi vidio.Ono lijevo je obicno za stelovanje sata,a desno je za informacije.Sto ga vise puta pritisnes dobijes vise imformacija.Pazi sad.Na volanu imas isto imformacije i ono ima simbol i.Kad pritisnes oba odjednom i drzis 20 sekundi pojavit ce se ravna crta u djelu instrument table gdje citas imformacije.To je to resetovanje,ili riserovanje ili renoviranje.Kad se crta pojavi ona hoda u jednom pravcu oko 2 minuta i proces zavrsen.Motor moze radit,a ne mora,ali kontakt mora bit ukljucen.Poslije toga ces procitat imformacije i sve ce ti kazat nanova,pa i koliko treba km do sljedeceg servisa.Ja tako radim redovno kad naspem pun rezervar.Ako sam na primjer vozio pripokolicu ili tezi teret pokazat ce npr da trosi 12 litara,a nakon novog rezervara resitujem kompjuter da pocinje mjerit novu potrosnji jer sam ga istovario,i nakon kratkog vremena pokaze da po novom tretmanu trosi 10,2.To je meni vazno jer vozim na velike daljine,a nekad nema pumpe stotinama km.Zato volim znat otprilike koliko stotina km moze proc s rezervarom.
Nego ima tu nesto vazno.Zavisi da li je Hyundai iz Koreje ili Indije.Onaj iz Indije nema ovakav resit.
Eto moj dobri urednice to je to.Mehanicari i dileri su ista govna i oni saradjaju te tako uzimaju ko lopatom,ali nedam ja tebe da te prave levatom.
Ako ti se slucajno upali ona zuta gdje pise [ABS],e ako odes tamo skinut ce ti gace,nego samo vozi i ne brini,i javi da ti objasnim nesto banalno oko toga pa mozda ti komsiju zavrnes za par stoja nek vidi da se znanje placa.
Pozdrav od veselog Micka.

Micko said...

Zaboravio sam napomenut da je isto i kod ostalih auta,a ne samo Hyndai.

Anonymous said...

Gazda izvini al moram da ti kazem:
JEBI SE.pederu jedan.
zembo48

Anonymous said...

A ti Zembo ODJEBI.

dalibor bilic said...

Ok Zembo .kad budem imo vremena .

rajskadjevo said...

I ove poplave što se dešavaju na ovim područjima samo su jedna od demonstracija koja nas ponovno prisiljava da uvidimo koliko smo mali, bespomoćni i jadni...velikoj većini se sigurno srce stisnulo i probudilo suosjećanje prema onima koji su to doživjeli ..sve ovo je opet samo jedan podsjetnik da se moramo probuditi i voditi računa o važnim stvarima..i da se ponovno zapitamo kamo mi to idemo i da li smo na dobrom putu.

Anonymous said...

Mora da si mu ti guzni haver pa mu se uvlacis u paksu. Ne brini jebace on tebe dok uhvati malo vremena.
Z48

Anonymous said...

Z48, prije no sto pristupis blogu operi usta.

z.

Anonymous said...

Mi smo se kao narod ( bilo koji s ovih prostora ) falili da smo prvaci svijeta u prevarama. Ne samo to - mi smo ih izmislili, doveli do savrsenstva, one su dio nacionalnog ponosa... Cinjenica je ipak da smo, kao i sve, prepisivali od jacih i bogatijih i prezentirali ih u sirovoj formi. Mozda dio razloga lezi i u povjesti; prezivjeti Ugre, Habsburge, Turke ukljucivalo je i sposobnost " snalazenja ". Da ne bi ostali maleni sami pred sobom falili smo se svojim " junackim djelima. Uslo u naviku, pa sada zaje....mo sami sebe.

Marijan said...

Pa šta ti pričam cijelo vrijeme?
Ja odavno tvrdim da je ovakvo globalno stanje neodrživo i da će jednoga lijepoga dana sve otići u tri lijepe p.m.!

čole said...

Tako je Marijane. Tako i u Bibliji piše, samo će se spasiti oni što vjeruju u Boga i to samo oni koji su se redovno ispovjedali, kao naša Rajska. Samo, šta njoj vrijedi što će u raj, kad tamo nema nas?! Biće joj dosadno a i seks joj je tamo zabranjen!
Sve te prevare koje Dalibor spominje su mala maca šta se na sudovima događa, strava! Nedavno sam krenuo da napokon uknjižim stan kupljen još prije rata. Gadi mi se administracija, pa sam to odgađao,odgađao i napokon odlučio da to uradim. Međutim, problem je nastao kad su mi zatražili ugovor o kupovini, koji je ostao u firmi a firma u ratu izgorila. Imao sam sve ostale dokumente, među kojima i „dokument“ na osnovu koga mogu izvršiti uknjižbu a koji je izdan od strane zadruge od koje sam kupio stan. Međutim, taj dokumenat nisu uvažili i morao sam formalno tužiti tu zadrugu. Elem, to „formalno“ tužakanje je trajalo 3 pune godine i koštalo me 5.000 maraka! Na zadnjoj raspravi, na kojoj je donesena presuda u moju korist, tužena strana me je ucijenila pred sudijom. Tražili su da im dam 1.500 KM da se ne bi žalili na tu presudu. Pitao sam, a na šta ćete se žaliti kad je sve jasno k'o dan? Advokat mi je onda pojasnio, da im dam te pare, jer se mogu žaliti da pišam nastranu a onda će predmet otići na Kantonalni sud i čekat ću još tri godine! Eeeee, na sudu ucjena, ima li to igdje?! Mene umalo ne zavrnuše za stan a on cmizdti za pola litra ININOG ulja. Koje su to stipse, ti amerikanci!

Margo said...

Procitali smo,na zalost, sta veliki pisac Dalibor Bilic pise o potopu...i onaj bezveznjak Miljenko je nesto napisao ako nekog zanima...samo za usporedbu
http://www.jutarnji.hr/vrijeme-je-poplava-i-ljudi-nakratko-postaju-dobri/1192811/

rajsakdjevo said...

Daj nemoj mi onog pametnjakovića Jergovića tu uzdizati...više ga i ne čitam. Samo pametuje..

dalibor bilic said...

Zasto bi to globalizacija ,,prevare,, bila iznimka u moru opste globalizacije .ok necu otvarat novu temu ,al mogu ponesto da dodam.
U ovoj zemlji ima 100 miliona automobila i svaki dan ulje promjeni desetak miliona i znate li koliko ljudi provjeri sta su mu uradili i koliko ulja ulili i da li je dobio novi filter koji je platio.mozda svega 2 posto,sto znaci za samo litar ,,manje,, stotine miliona dolara.
Ovaj komentar o tome ,,gdje je rodjena prevara podsjeti me na nase ,,sibicare,, sto su valjali kutiju ispod koje je kuglica i varali narod.To su talijanski prevaranti radili 20 godina prije ,sa kutijom od cipela ispod koje je bila macka.
Da se ja pitam Choletu bi oduzeo stan ,nije bitno kako ga je dobio,samo kao prijer lijepo zamisljenog pokusaja ,,imas kucu-vikendicu- sumbulovac ,vrati stan,
Margot ,,ljubim ruke,, za ono ,,veliki pisac,, bez obzira sa kojom je namjerom receno.
Nego ljudi mislim nesto da je ovaj balkanski potpp,, zakasnio jedno dvadesetak godina i da se desio 92, rata nebi ni bilo ,nego jezero Jugoslavija.Kaznio nas bog sa ,,zadrskom,,

Anonymous said...

Margo(t) ne moras nam servirati. Znamo mi i sami gdje stanuju Miljenko, Tomic, Robi K alias Lovrencic i ini kolumnisti.

Marijan said...

*ebo te šefe; pa kod vas sve goli lopov... ovi naši su male mace...
---
Nego, ja jedino vjerujem našem klimaktologu Željku Majstoroviću koji kaže da je ''na sceni'' globalna promjena klime, a ovo što nam se dešava samo mali djelić onoga što bi bmoglo još da nas strefi. Ipak, ja sam optimista!

Anonymous said...

Sa posebnim gustom sam prije rata citala kolumne npr. Jasmine Kuzmanovic i jos nekih. Sada ih mrzim i u pravilu ne citam. Autori im nisu u stanju napisati tekst o tome kako su proveli noc sa zenom a da ne ukazu na Tudjmana i Milosevica, Sdepe i Hadeze u svjetlu u kojim ih oni vide. Kad su i sami svjesni da im prica ne drzi vodu posegnu za zenom, djetetom, babom... ideoloskih im protivnika.
Ipak ponekad podlegnem, kad se na nekog saspe kanta gnjeva ili kad Margo(t) preporuci matricu za pisanje. I sta dobijem ? Hrpu frazetina garnirano s malo Andrica. Dosadno.
Zapetljam se i ja nekad u frazeologiju svojim komentarom, obicno kad pametujem izvlaceci sukus iz nekog teksta. Srecom nitko me ne dozivljava ozbiljno ( osim Cole, hahahaha ), a neki me i ne citaju jer sam cesto nepotpisana ( opet na moju srecu ). Mislim da bi se iz ovoga mogao izvuci zakljucak zasto citam tekstove na ovoj stranici.

z.

Marijan said...

Ja šta ja napisah; ''klimaktologu''!?

čole said...

@Ž , nisi u pravu, ima ovdje jedna „djevojka sa sela“, koja nas sviju čita (k'o bukvar), pa pripazi šta pišeš. Ne ugledaj se na Dalibora, ovo je njegov blog i on ima pravo pisati kako hoće.
Sem toga, ti si žena u srednjim godinama, mislim godinama sredinjeg ledenog doba, ccccssss, pa je vrijeme da se uozbiljiš. Nemoj da te vodimo klimaktologu!

Nego, sjeća li se neko od vas, kad je Micko zadnji put radio ono?! Mešćini bilo je to negdje u ljeto 2013-te, ono na pokošenoj ravi, sa onom punačkom, u pripitom stanju. Ako je neko hodao bos po pokošenoj travi, znaće što je Micko napravio toliku pauzu. Vidite vi da on od tada piše samo o autima, porezima, ozonskim rupama i pederima, nigdje ni da spomene žensko! Šta bi od 'nakog je...!? Doduše, u međuvremenu je bila i godišnjica Titove smrti, pa je i to psihićki djelovalo na njegov libido. Ma, kad dođe 'vamo, sve će on to naraditi sa ovim polovnjačama sa pijace Ciglane, samo nek ponese parfema.

Nesloga, kako protiče trudnoća? Da šaljem bešiku? Je li vakat?
Bošnjačko zulu rječnik kao i zulu bukvar su u štampi. Neće mala šećerlama ostat polupismena k'o babo, ccccssss!
Čitam nedavno, dječak odrastao među vukovima. Poprimio sve njihove osobine, zavija ko oni. Pade mi nešto Nesloga na um! I on je odrasto među pederima, zanima me „zavija“ li i on?! Cccccccsssss.....

Udinese said...

Stvarno je ovaj blog pao "mrkvi" za uši. Čuj Čekrčićke i Rajske, Jergović pametuje. Pa normalno da pametuje kad je pametan a možda i najpametniji, najobrazovaniji i najnačitaniji od svih koji pišu po Hrvatskoj. To što je Sarajlija je puka slučajnost i to smeta svim njegovim kritičarima.
Nego očigledno Dalibor se pravi glup ili nije razumije Zembu i Margo.
U situaciji koja je zadesila Bosnu, Srbiju i Hrvatsku, kada naša najbliža rodbina, prijatelji i poznanici pate, on piše o potopu zbog auto servisa. Samo malo suosjećanja je očekivao svako ko čita ovaj blog. A mozda ja ne razumijem simbolizam u njegovom tekst.........

Anonymous said...

@ Udinese
Tebi su u zadnje vrijeme argumenti posvadjani sa stvarnoscu. Ocito tekst nisi citao kad u njemu nalazis nekakvu sucut.
Jel' se to Miljacka izlila ?

z.

Udinese said...

Daj Čekrčićko ohladi malo, šta sad ima Miljacka veze i sa čim, iako se i Miljacka izlila ako ćemo o činjenicama. Misliš kao odkud nekom iz Sarajeva rodbina i prijatelji u Obrenovcu npr..... Može li se bit ograničeniji.............
Nisam rekao da je Jergović pisao o nekoj "sućuti" nego samo da je pametan pa ga prosječan hrvat i hrvatica najčešće ne razumiju. (Čuj "sućut"! Ko je to u Bosni još govorio "sućut". Možda tamo u Čekrčićima)
Od Dalibora nisam očekivao da se u ovakvoj situaciji zajebava, al eto iznenadiš se i razočaravaš dok si živ.

Anonymous said...

@ Udinese
Obrati paznju, govorim istim jezikom kao taj tvoj Sarajlija.

z.

rajskadjevo said...

Čuj ovo on da je najpametniji i najčitaniji od SVIH KOJI PIŠU U HRVATSKOJ ...da se čovjek nasmije!!! Ne bih komentirala dalje..

Micko said...

Coleeee,o Cooooleee,znaš da si obradovao i mene i Daru prije dvije večeri kad si me nazvao u 3sata poslije pola noći.
"Ko je to u ovo doba"pita ona.
"Ma jedan moj drug iz Sarajeva ,valjda zaboravio da je ovde noć iako sam mu rekao da prvo pogleda world voch ,ali jebi ga valjda popio malo."
"E pa kad nas vako lijepo probudi de onda moj viteze hrvatski da se ja malo popnem na tebe,jer si ti dosta bio na meni."
"Penji se srpkinjice moja pa makar nam zadnje bilo,ali pazi da ne budeš agresivna pa ću te tužit za agresiju u Hag."
Eto Cole da znaš da je rekla da bi trebao češće zovnut oko3 iza ponoći kad je blizu mene.Zašto djavo je zna.Koju sam ti koku ostavio u amanet,samo bi je hadum odbio.Neću dalje kazat jer će te Dalibor doć na trehu,a to nebi volio.
Nego žurim na jednu tajnu večeru,sa jednom damom iz opstine na čijoj teritoriji pravim kuću.Pošto je porijeklom Francuzica rekao sam joj ž t don le roz a le mir.Le roz tu un zur, e le mur tu tuzur. Zagrizla ko mlada srna.Malo je nako pomalehna,ali skladan ko naša Zabica.Dara je za nju zmaj,ali ova ima malo vlasti.Kapitalizam je kurva.

Marijan said...

Eeee moj Mick... da te možda nije strah onog mog klimaktologa... prikoči malo!?

dalibor bilic said...

Ruzna,tvrda utakmica.Na silu.Uzo je Majami sinoc pobjedu u gostima nad Indijanom.Mislim da ce u finale ,a sa ili bez ,,simbolike,,problemi tek pocinju kad se ,,voda,, povuce.u ostalom ,imacete priliku vidjeti.Treca igra je u Majamiju.

Marijan said...

Bome ja za sobom uvijek povučem vodu, i nikada nisam imao problema!

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...