Monday, October 13, 2014

A sta si ocekivo ?

Ma ....

E......

5 comments:

Kevrin potok said...

Ja htio glasati za Kebu, ali kad glasah za Bakira ali izgubi taj moj Bakir sa 10 posto glasova, a djeca mi za onog malog iz DF-a, ali i on tek 3. mjesto osvoji sa 15 posto. Fijasko.

Anonymous said...

Raja, izvinjavam se ako je do mene ssto neki ne dobisse glasove.
Ccitam da su krivi oni ssto nisu izassli na glasanje, kako god okrenes nadrljamo.
Nisam glasala u BiH, od 1993 do sada, ni jednom, ali na drugom mjestu jesam.
---
Sydnejac, u pravu si, to je to, pripadanje raji, pripadnost grupi;

Ja dok politiccki pokopccam uzesse mi i bubrege, i maternicu, i occi...a prije je bilo samo po p....!
Vremena se mijenjaju,
ccuvajte bubrege, a Bogme i prostatu, mozze kome valjati,

Feniks

Marijan said...

Kao što sam rekao, glasao sam opet za gubitnike... po običaju.
U mom životnom mandatu ovo mi je bilo poslednje glasanje...
Đaba što mnogi nosaju lampe kada im je barabe razbiše!
E pa izabrali su mrak, eto im ga... da ih jebo on!!!
dobri stari Đole
https://www.youtube.com/watch?v=W65KOiZZ-Wk

Micko said...

Pobjedili su demakrati koji su upalili svjetlo devedesetih.I treba da svijetle sljedećih 800 godina.Nije narod budala da bira nekoga što će svjetlo ugasit.Narod zna,i vidi.Sad će blagostanje i otvorit će se stotine hiljada radnih mjesta.Polagat će se kameni temeljci za nove bogomolje,a crnomantijasi će držat govore i zadovoljno trljat ruke.Blago narodu.

Nego hajmo mi zapjevat onu Bosno moja divna mila.

Sidneyac izvini znaš da ja volim pošteno pa neka košta solomonova blaga.Eto pitaj Coleta i Marijana jesu li ikad sreli postenijeg druga od mene.Žene ne pitaj,jer tu ne valjam.
Nesretna Dara me zvala i kaže da su me njena djeca toliko pozelila,ako ne dodajem za par dana,da će ona doć u vukojebinu.Upitam je kako će kad nema auto za vamo,ona reče da će ga iznajmit i plus konja da ne pješaci.
Eto pa ti kontaj moj komso,a ima i ona pušku.Nije meni lako da bog kaže.

Anonymous said...

Jaran said...
Bogati jel him ikad bilo bolje. Niko ne radi, a zivi se. Niko gladan niko go. Svak ima krov nad glavom. Na hadj svi bili i deca od 5 godina. Domalo ce i krscani ako hoce. I sto bi to onda mjenjali, haj haj uzivaj, zivela demokratija i dijaspora. Dok je budala bice para a budala i paprati nikad nestat nece.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...