Sunday, October 5, 2014

,,Cekah sabah sa sejtanom,,

To sto sam ja znao ,,Da  ovo Sarajevo ,, nije za mene  i  nije neki problem ,sve dok ostaje ,izmedju ,,nas,, ali kad ti to kaze neko drugi ,nije svejedno.

Vratio se moj drug Dubravko.Ode on cesto .Dobio sam i poklon.Knjigu Mladena Jankovica ,alijasa Neleta Karajlica ;Fajront u Sarajevu,,

Za razliku od nekih drugih ,sto odu pojest cevape i prosetaju Ferhadijom ,ono sto vidi Dubi ,a poslije mi i preprica ,je puno vise  od cevapa  i ustipka  nostalgije ,Saznam  i sto se ne vidi na stolu,a naj vaznije je da i vjerujem.

Sta se to desilo i promjenilo da  ,,Sarajevo vise nije za mene,,Sta je to bilo pa Dubi ne vidi  nas dvojcu  po stare dane kako hranimo golubove  pored Sebilja.Nista.Nista se nije promjenilo ,ja tako mislim i to je ono naj gore.Ok nisam ja vise ,,upitan,, ,nije za mene i tacka ,al mi i prijatelj sad malo leluja.

,,Fajronat u Sarajevu,,

Ne mislim nista o  Mladenu jankovicu.Tek sjecam se ,,Pusenja,, pomalo i nejasno par skeceva  iz neke tv serije cije sam ime zaboravio.Neleta karajlica je bilo na sve strane.Uglavnom uspjesno.To sto mu se desio rat  nije ni njegova zasluga a ni greska.a strana na koju je otiso je bila njegov izbor.Postujem ko i svoju glupost.Da se u par navrata nije pojavljivo sa mediski obozavanim Kusturicom ,u nekom  muzickom sastavu ,nebi se neleta ,zvanog ,,Zvaljo,, sjetio vise od  recimo  Radeta paprice .

Dug je let od sarajeva do orlanda.kazu da sad u Turkis Erjansu ,plesu i trbusne plesacice.hanum ova ,hanum ona ,al mislim da je naj  vece zadovoljstvo ovih ,,nasih,,  i zato iskljucivo lete ,,turcima,, kad  na razglas zacuju  ,Da im ugodan let zeli kapetan Murat i zamjenik ,,Shaban,, Srce ko kanta.A onda  bamnja ,sagandolma ,sis cevap,kebab.Sve hanumice nosaju.I tako dok nije jeo i gledo hanumice cito moj jaran  neleta ,ciju je knjigu preko veze dobio iz republike srpske ,da je meni pokloni.

Reakcija je bila  cudna  i ne ocekivana;,,Cojk ne silazi sa tvog bloga i sve ono sto si ti piso  Nele preprico i uokviro u knjigu,, kaze Dubravko.Toliko je isto da ne moze bit slucajno.Ok nema veze ,bilo istina ili ne ,al drago mi je da sam  pomogo.

Knjigu jos nisam poceo citati .Eno je stoji na stolu.Zvaljina,, slika preko koje pise  Dr nele karajlic ,a ispod ,,fajront u Sarajevu,,Cirilicom.

13 comments:

ODOZGI_77 said...

bas fino
sad znamo da si i sta si dobio za poklon
pa kad procitas javi
STA JE RAZISER HTIO DA KAZE?
nadam se da se neces punoooo
razocarati
ja trenutno citam od Davida Icke
" ISTANA CE VAS OSLOBODITI "
i mogu vam reci da se polako oslobadjam
pozdrav ekipi

Marijan said...

Шта, заборавио си ђирилицу... баш си застранио код тих Амера!

Anonymous said...

@ glavni
Jedan dio tebe, onaj koji si zelio otkriti, sam mozda donekle i skuzila. O njemu ne znam gotovo nista, osim onog " crko marsal " i epizode sa Dabic Rasom i njihovom karom. Nije bio moj film. Ipak, gotovo sto-posto sam sigurna da vas odnos prema Sarajevu, radilo se o ljubavi ili mrznji, simpatiji i antipatiji, zainteresiranosti ili indolenciji, ne moze biti isti. Mozda nisam u pravu, mozda si previse dopustam, ali mi se cini da taj odnos ni prije rata nije bio isti. Zato ne razmijem, ili je to ono " ostani djubre do kraja " Ne ti, naravno.
U svakom slucaju napravio si dobru reklamu knjizi, pa kad vec nisam dosla do tvoje, nabavicu njegovu.

@ " mali " urednik
Ne bacaj klipove izmedju Micka i mene. Znas da je to naj starija ljubav. I red je bio da se vec jednom javis.

Hope

Anonymous said...

Urednicce, skidaj ovo od neke tamo mace, ne spada u temu ;

Moram primijetiti da je dosta zakulisnih igara, ljubomore i ne znam jos ccega oko svih uspjessnih ideja i prikazivanja ljudske gluposti i zatucanosti.

Volim mnoge izvodjacce i nisam se nikad pitala ssta su po toj nekoj imaginarnoj nacionalnosti, ili kojim pismom pissu.

A kad nekog uzmu na zub, c,c,c, prezzvakavaju kao hercegovaccki duvan, c,c,c,

...a kakve je kupleraje Pessta imala, tako i Sarajevo, bolje reci BiH...dali zvijezde koje joss svijetle.

Pozdrav uspjessnima i samo naprijed,
Feniks

Anonymous said...

@ Bilic
Mozda nisi trebao objaviti ovaj tekst, vidis da je drustvo utihnulo. Ko vele, mozda Nele cita i komentare....
Pogledala sam dio onog intervjua ( predugacko brate ) i definitivno odustala od e - cigarete. Prije bih kriz stavila oko vrata nego ono cudo.

Hope

Anonymous said...

Nema hefta kako sam pokiselila onaj kupus, a eno ga se vec uscuo kad odvrnem kapak na kaci.

Blentava Rabija

ODOZGO_77 said...

@ B. Rabija,
pa sa ti mislis na zadanu temu ba?

moram lektorisati vlahe, uh said...

ycђyXHO Paбиja, ycђyXHO!

Marijan said...

Aaaaa, svašta... otkad Rabija ode u Vlahe?

Anonymous said...

@ODOZGO_77
Nema se tu sta puno mislit, moja ti. Istina moze bit samo jedna, a kad slusas narod, svak ima svoju istinu. Milion razlicitih istina o jednoj te istoj stvari. Znam samo, da ako si u stanju svijetlog obraza gledat bilo koga no ovim dunjaluku ravno u oci i pri tom se ne unezgoditi, mozes reci da je istina na tvojoj strani.
Golema je to stvar.

Anonymous said...

*ebem ti starost! Opet zaboravih stavit nick!
Cuj - "Anonymous", nedo dragi bog da mi se kolege blogeri bihuzure!
Ono gore (a i ovo ovde) sam bila ja - Silly Rabya

ODOZGO_77 said...

@ S. Rabija
veoma cijenim tvoj odgovor
a i to sto si se podpisala
hvala
p.s.
gazde mena garant cita knjigu
Micka nama garant nesto,,,pametno radi
hope nema garant nesto kreci
Rajske nama, garant joj se Lazarev mota po glavi

Anonymous said...

Rabija, oj, Rabija,
meni se ccini da si Ti Happy Zora, ma, ne, Sabaheta...
---
Urednice, morass priznati da Nele ima dobra koljena, a i mladji je, sigurno je bolji u seksu?!

Evo dva dana smo non-stop sa Neletom, dobru si reklamu napravio.

Dobar, dobar, sa sarajevskim naglaskom :)
Feniks

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...