Thursday, October 9, 2014

Goli otok

Za Tita ili Staljina.Dilema.Veci je problem ,,vrijeme,,Da je bilo mjesec dana da se odlucis ,nebi ni Goli otok ,bio onoliko  velik.A nije .preko noci.Kako da  ,do juce ,,sveto,, dnas postane ,,kleto,,Desi se.

Turska ili Amerika.Nije lako.

malo istorije.Bosna je zasluzila i dobila mentora.Izbor bas i nije bio velik.Iran se  uvaljivo ,al zahvaljujuci  pomoci Amerike ,dosla je Turska  i to ona Ataturkova.Racunalo se da je tako naj bolje,zbog istoriskih i drugih veza.Znaci imas Tursku ,koja ima Ameriku  i ,,zivotaris,,Status u kome su dalji rodjaci  postala braca ,pa i ocevi i dede.Ko  Staljin prije 48.

Vjerovatno bi ova idila i duze potrajala da se ne ,,pojavi,, isis,trenutno americki neprijatelj broj jedan ,a Turcima ne tako mrzak i dalek.Diplomatski se jos vise suti ,nego sto se moze sakriti ,ali ,od naj veceg americkog saveznika na bliskom istoku ,posta onaj kome se ne vjeruje.Turci su jos u fazi ,;da to nije njihov rat.Koliko ce vremena trebati da postane ili da tako trajno ostane ,pokazat ce vec naredni dani ,ali status Qvo,ne vole bas ovi ovde.

Postoje dva rijesenja.Jedno je da Turska dobije neke ustupke i prikljuci se borbi protiv isisa ili ..... ,,ko nije sa nama ,protiv nas je,,

Ako se desi ovo prvo ,sto se Bosne tice ,brat ostaje brat ,otac -otac ,dedo -dedo ,a ako se desi ovo drugo nece bit lako.Goli otok  samo sto nije preko noci.Bilo je dovoljno vremena da se razmisli.Obama ili Erdogan.

Znate li onaj vic kad su ,,guto,, i ,,coto,, bili jarani.Dodje jedan dan ,,guto,, bez gute.Pita ga ,,coto,, gdje ti je guta.kaze on ;sinoc ja kroz groblje kad neki glas ;jesil to ti guto .kazem ja jesam Imas li gutu.Imam .Daj gutu kaze on i eto nemam je vise.Gleda ,,coto,,  i odluci to vece i on kroz isto groblje. da se rijesi sepanja .Kad glas .Jesil to ti ,,coto,, kaze on jesam .Imas  li ,,gutu,, Nemam kaze ,,coto,, Evo ti je  ,rece glas.

21 comments:

Anonymous said...

Moj dedo Muzafer je Mirzi kaz'o: "Reci im da im je babo poručio da se JEBU I ONI I NJIHOVA POLITIKA. Star sam ja za njihovih zajebancija."
(Otac na sluzbenom putu)

Blentava Rabija

Hashim said...

Nema komentara. Svi se boje Golog Otoka, a ja mislio da je samo Cole ( zbog godina ) mog'o malo omirisat'?

Anonymous said...

A da ti Hashime napises nesto o Golom otoku pa da te zapamtimo po necem boljem. Tvoji jednorecencni, uglavnom neukusni komentari, ne oslikavaju te u naj boljem svjetlu, a pogotovo ne Bosnu cijim se predstavnikom zelis prikazati. I da znas i mi zene iz Bosne volime onakve muskarce kakve Rajska ima u svom okruzenju. Sigurna sam da ce mi Rabija dati za pravo.

Hope

dalibor bilic said...

Nije majka ,hop ,hop karala ,sto je ,,pisala,, nego sto se vadila.

Anonymous said...

Ma vraga se vadim - sto je islo Rajskoj to i ostaje. Zbilja me ljuti taj jedan dio Bosanaca koji svoj primitivizam lijepe cijeloj Bosni. Dobro priznajem da sam na " lijevu nogu " zadnja dva tri dana, ali Rajskoj sam komentar napisala u punom raspolozenju. Neki ce mi ovdje povjerovati jer me malo bolje poznaju.
Zar bi uostalom popljuvala ono sto je, nadam se, bar dijelicem izazvalo onaj fini Rabijicin komentar.
Hope

Anonymous said...

Hope, hope, na dvije lijeve nogice?! Prednja i zadnja!
----
Ali, da predjemo na mene: sve mi se ccini da bi neke zzenskinje sa ovog bloga, zbog hvalenja umjetnikovih koljena, mene malo gurnule na Goli, mislim, otok.

Moje dame, ssto ste same, iz vassih komentara zakljuccujem da niste ni pogledale silne intervjue sa poznatim liccnostima, a ni naoccale stavile, a o slussnom aparatu da i ne govorim.

Cciju sliku da izbacim? Da se zasstitim? Urednikovu?

Nadam se da je Ribar joss tamo, na Otoku, da ga Rajska ganja... mogli bi da iskoristimo to za biznis.
Miris mora, svjezi zrak, divlje bilje iz kamena...oporavak sto posto zagarantovan.

Ja ccu ponijeti par strudli od maka, a mlijeko cemo muzti od divljih koza...

Izolacija...hm, hm, opet mi to mirisse da cce Srbija nadrljati, zajedno sa BiH.

Feniks

Anonymous said...

Ama dage moje, u dobrom drustvu nije lose ni na Golom otoku.Evo, raspisalo se musko sijelo, haman ostale samo mi "Amazonke".
More talasa, mirisu cempresi, klopa se strudla od maka. Treba samo pazit da neka od neiskusnih greskom ne pomuze kakvog starog jarca, gluho bilo.

Rabija

dalibor bilic said...

Moje zene .Sta ste danas kuhale za rucak.Jes mi dojadilo......

Hashim said...

Opet nam zabica,Cekrcicka, hope, nepotpisana ocitala bukvicu ,dijeli ocjene, obično jedinice. Mjenja lica a vazda ista pica.Nedostaje mi Cole, da ne bude jedino ona pametna na blogu. Da je iz pravih Cekrcica znala bi ko je Hashim.

Anonymous said...

Nissta od ruccka danas;
ssetnja bez trccanja pored okeana,

a sunce je bilo u posebnoj tzv. sunn-dog fazi,
(pomislila sam da me je nessto strefilo, ja li galeb ili vrana, jer sam vidjela 3 sunca), ali, rekosse, dessava se i to.

Poslije na pivu i uvrnutu burek-pitu zeljanicu sa feta sirom;
kod koga?
Kod Bugara, zna se !

Izolovano, naravno :)

Pozdrav,
Feniks

Anonymous said...

Jesam li ti rekla Rabija ?!
Hope

Anonymous said...

Rabija, lutko,
u pravu si, kakvi ljessnjici, kravlje vime, bona ne bila...
nisam mogla vjerovati da je jaro :) :) :),
a lopov se primirio dok mu ban ne izviri, ah, da ne priccam dalje...nije za njezzne zzenske ussi, c,c,c, kad se samo sjetim odmah mi kosa poccne rasti, necce mi trebati B-50 visse.

Ljubim Te,
Feniks

p.s.
(ovo 'lutko i ljubim te' je uobiccajeno danassnje pozdravljanje)

Anonymous said...

Hashime , zaboravljas: nisambasizsarajeva, Kay...a tek onaj slatki nick. Ima i ljuti.
Bas mi se neda biti pametna oko tog Golog otoka. Zapravo sam naj vise raspolozena za svadju, ali nema pravih kandidata. Da znas Hasime kako sam u tome dobra.

Hope

Micko said...

Šta je ovde ba zapelo.Zapelo je to što nije vjerovat onome okrugle kape.Član Nato saveza,a ne radi.U kojem pravcu će kapu okrenut niko ne zna dok značku ne stavi,a kad je stavi možda će je opet okrenut.Tu je cijeli problem.U kapi.Goli otok je nekad bio lijek za sve kape,a sad hoće da ga prodaju.Budale.Nisu svjesni koliko im danas treba.Ako bude povoljna cijena ja i Hope ćemo ga kupit i razvit politički turizam.Šta kažeš Hope,valja li vako.
@Ozgo i ozdo.Svaka ti čast kad si se rjesila fizičkog rada i prekopirala moju Pamicku.Samo putuj gdje hoćeš i s kim hoćeš.Život je kratak.Ne zaboravi račune da se neko ne iznenadi,a ostalo ko ga jebe.Važno je da je fino i nezaboravno.Voli te Micko.
Sad ću zapjevat onu o Nadalini ito samo za moju dušu.
Zivili.

dalibor bilic said...

Jebo te.Ja konto ,ovu Fenix doguraju a ona trci po plazi i jos pivu ,,mlatne,,Ta 3 sunca je sigurno bilo poslije.
Hop ,hop ,jesil probala sok od smreke ,protiv svadje.

Anonymous said...

Hashime, ne provaljuj se. Na Sumbulovcu nema ljudi sa takvim imenom.

Anonymous said...

Hemingveju jedan, da bili Hemingveju,
evo Ti slike pa vidi:

https://www.google.ca/search?q=sundog&client=firefox-a&hs=mzd&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wvs3VI3SHouZoQTjm4H4CA&ved=0CDgQsAQ&biw=819&bih=382

Feniks

Marijan said...

Hope u pravu si! Goli il' Dugi otok, koga briga - važno je s kim si!

Hashim said...

Eto , zato ja nisam bio godinama na Jadranu. Ruzno , tamo gdje bi me moglo zapast'.

Marijan said...

Sorry za*eb, htio sam reći Rabija, a ne Hope.

Anonymous said...

Hashime ssta si, ba, zapeo za Adriatic Sea pored tolikih mora?

Morass probati, jesi neki pesimista.

Ima i onaj otok, kako se ono zove, blizo S. Francisko?! Zatvoren je momentalno, ali, sredjuju ga.

Feniks

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...