Tuesday, October 21, 2014

Div(n-lj-i) Zapad

E jesam se ismijo.Danas oko 2 popodne krenem u samoposlugu.Ulazim na parking .Sa lijeve strane policajac pise kaznu  nekome ,sto nije stao na Stop znak ,na koji ja stanem.Pogledam  naprijed i vidim kako iz  radnje koja prodaje alkohol i cigare ,udaljenoj desetak metara, istrcava covjek ,uskace u svoje ispred parkirano auto ,okrenu se na rucnoj  i u punom gasu  pravo  ,,na mene,,To su oni  djelovi sekunde kad se  reaguje ,vise  refleksno ,nego  ,,pametno,,Bjezim  u  stranu ,za dlaku ,projuri neka stara Tojota pored.Vidim kako iz prodavnice  istrcavaju ljudi sa telefonima u rukama.Tojota u punoj brzini  profura  pored parkiranog policiskog vozila  u kojeg u tom trenutku uskace  policajac i  nestadose dole prema ,,cetvorki,, uz zvuke sirene .Radilo se o oruzanoj pljacki  prodavnice ,koja me jako podsjetila na one scene iz jednog filma Pink Panter ,kad je inspektor Kluzo  naplacivao kaznu za pogresno parkiranje  ispred banke  iz koje su izlazili  pljackasi sa vrecama para.

Kad sam se vracao kuci razmisljao sam o tome da i nisam bas morao da se sklonim.Mogao sam  biti heroj.Mozda ziv ,a mozda i ne.Bilo mi smijesno ,al poslije .

U Petak je u dzeksonvilu konacno nakon godinu dana zavrseno sudjenje  covjeku -inzinjeru  -programeru ,koji je na jednoj lokalnoj benziskoj pumpi ubio  tinedjera ,zbog preglasne muzike ,odnosno nakon  verbalne konfrontacije.Kazna je ,,dozivotna  robija , bez pravo  zalbe.O ovom slucaju sam vec pisao ,a u slicnim situacijama bio bar jedno  300 x.To odprilike izgleda ovako.Na razmaku od metar ,obicno ista pumpa-automat,pakiran  auto sa jedno  3 miliona mega necega u mjeri zvuka odvrnutog do kraja.iz zvucnika neki ,,rap,, ne bas simpatican ni za  ,,tranzistor,,.Punjenje gorivom traje nekoliko minuta.Dovoljno da covjek pobudali  ili ........

Sto puta mi je doslo da reagujem,a nisam jer znam dobro da ovde nema  onoga ,,hos da ti zvalje razvalim,, pederu i slicno  i ako si spreman na reakciju moras ici do kraja ,sto znaci ,ko prvi povuce ili ko je brzi ostaje ziv ,a onaj drugi  ima sansu da nadje dobrog advokata ili da dobije dozivotnu.

Danas mi se cini ,al samo cini, da je  muzika na pumpama malo  tisa,Mozda nema  nove pjesme ili je suvise svijeze  ovo dozivotna bez pravo zalbe i zemlja na humki ,,a mozda  su sad svi toliko ,,brzi,,  postali ,da se ne isplati provjeravat.

A jesam se ismijo ,al poslije ,kad sam se ,,usro,,a i ne volim bas ,,rap,,

2 comments:

Marijan said...

Fataj se bluza... il' budi heroj!
Ova već duže traži heroja... pa vidi...
https://www.youtube.com/watch?v=OBwS66EBUcY

Anonymous said...

Feniks:
kako kazzu: ccitass ono ssto ne treba i dodje pred tebe...kod mene to nekako radi, nekad pozitivno, nekad negativno.

Nekidan sam ccitala oko nase raje u Amsterdamu, a istu veccer pred mene momak, (koji missicci), fin, miran, disciplinovan...Amsterdam, ah, a kad je spopao jednog divljeg, trebalo je vidjeti akciju na licu mjesta.
Ne znam kako zovu te zahvate, ali su strogo operativni i umirujuci.

Eno, i u Kanadi pucnjava, na zalost...

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...