Thursday, October 23, 2014

Alija

Jeksonvil je grad na krajnjem Sjeveru Floride  u kojem je i naj veca  bosanska zajednica -Shanshajn stejta.Mozda i vise od 20 hiljada ,,nasih,, ljudi je ovde  nakon rata ,naslo svoj ,,mir,,i danas kad su postali  ,,pravi,, Amerikanci i zive  tim nacinom zivota ,odnosno ;,,Ne fali im puno  ,al nista i nemaju,,Tipicno americki.Zasto je bas Jeksonvil  odabran za tako veliki broj  nasih izbjeglica  se moze samo nagadjat ,ali da nije bilo slucajno ,ne treba sumljat.Trebalo je i tacka.

Jeksonvil nije Las Vegas ,gdje i bilo sta da se desi i ostane tamo,nego ,,mahala,, mjesto  u kome bilo sta da bude u vezi ,,nasih,, postane tema dana u pricama  na jezicima -jeziku kojim govorimo.I desilo se.

Alija je jedan  od nas sto je doso  sanjat americki san  i vjerovatno bi tako proveo i ostatak zivota ,sanjajuci,da nije odlucio jedan dan kupiti ,lutriju -grebalicu  i ,,izgrebo,, Milion Dolara ,ovih para.

Bilo je to neki dan ,a vijest o tome ,da je Alija ,,uzo,, milion u kesu,,prozujala je od Kalifornije do A;jaske  i zasjenila sve druge ,,vazne,, sto se desavaju medju nama Bosnijan Amerikan.

Za  njega  vise nista nije isto.Alija nije vise ni  Bosanac ni Amerikanac .On je sad milioner .Usao je na mala vrata onih  sto im nacija ne treba ,vise nego sto oni trebaju naciju.

Bio je sretni Alija i na lokalnoj televiziji.To je ovde obicaj.Isprico svoju pricu ,slicnu  svim nasim ostalim ,do trenutka kad je ,,izgrebo Milion,,E tu je  zajednickoj prici kraj.izgubismo Aliju ,a dobise ga milioneri ili jedan  manje Bosanac ,sto i nije velika steta ,a jedan vise  bogatas.

Alija i njegovi ce jos dugo biti tema  dana na Floridi.Sad ga svi znaju  i imaju svoje verzije ,nekih detalja njegovog zivota ,dok je  bio ,,nas,,

Alija je ,,ostvario americki san ,,Nama ostalim ostaje da ,,grebemo,,Za ,,crno,, ispod noktiju.Do besvjesti.

21 comments:

Marijan said...

Ja koliko će tek sada Alija imati jarana!

ODOZGO_77 said...

neki ce go voliti, neki ce ga mrziti
ali je statistika pokazala da su velike sanse da ce sve to potrositi u roku od 4 do 5 god
jer vecina ljudi ne ulazu novac nego ga samo trosi i novas samo nestaje

od srca mu zelim da investira novas
pozdrav ekipi

rajskadjevo said...

Ja mu uopće ne zavidim..dobiti takav novac praktički s neba nije sigurno dobro..vrlo rijetki ljudi se mogu s tim nositi a da li je Alija Bosanac ili Amer ili neko treći manje važno i ništa ne znači ako nije jedan od onih rijetkih...ne bih mu bila u koži u svakom slučaju.

Anonymous said...

Tri komentara, tri razlicita misljenja. Mogu mislit kako li je tek tamo gdje Alija zivi, gdje ima tolko nasih i jos ga licno poznaju.
Aliji je trabala vraska sreca. Pitaj boga sta je dosad para potrosio grebuci dok ga onaj odozgo nije pogledo.
Malom Stefanu Djokovicu sreca i grebanje nece biti potrebno. On je zagarantovano pravo na srecu zaradio po rodjenju.
Blago im se obojici i nek im je sa srecom. Meni valja grebat i ovako i onako nebil kako racune poplacala. Tako je to kad nisi vrhunski sportista, jos ateista, pa se onaj odozgo nece ni popisat na tebe, a kamoli te potrefit kakvim milionom. Valjal ova, Djevo?
Grebala, ne grebala donja sam svakako. Cak i kod svog Huse.

Anonymous said...

Oj, starosti, i bogu si teska! Trebal spomenut da je gornji komentar bio moj?

Rabija

dalibor bilic said...

Da sam ja ,,mlatno,, ovaj Milion ,juce ,danas bi vec bio ili na St. Martinu ili Grand Kajmanu.Javio bi vam se.Mozda.
A sto se tice Stefana ,nije bitno ko te napravio,-kazu da svako cetvrto dijete nije od oca sa kojim je,nego kod koga se ,,potrefis,, sto znaci da je i Novak ,mozda, ograjso, i da ima negdje sina ,ciji ,,babo,, sad radi u Mc Donaldsu.Mozda se i zove Stefan.

Anonymous said...

Samo da te ispravim, ako dozvolis. Statistika kaze da svako cetvrto dijete u BiH nije od oca sa kojim je vazi za one koji idu da utvrde DNA (dakle kod onih sto sumnjaju). I to u Bosni nako "moralno jakoj". Mos mislit kolko je tek levata na Zapadu, dje ga mece dje ko stigne, a sto su "sigurni" da je njihovo.
U pravu je Odozgo. Ti bi taj million sjebo men se cini za mjesec dana po tim vukojebinama tipa Martini i Kajmani. Rajskoj, onako skromnoj i duhovno predanoj i jakoj bi taj milioncek trajo life-time, mozda ga ne bi ni nacela. Mozda bi poslala nesto soldi onom svom Galebu i to je to.

Anonymous said...

Bijase to gore Rabija.

dalibor bilic said...

Mislim da rabija grijesi u dvije stvari.prva je ,,bosanski moral,, a druga rajska.,,Iz ,,Mine,, sto dzavola vire.A rajska bi milion poklonila katolickoj crkvi da zaokruze 327 milijardi i jedan milion.Za siromasne.

Anonymous said...

"Bosanski jaki moral" sam stavila pod znake navoda, sto govori o mojoj stvarnoj viziji morala u Bosni.
Sto se tice Rajske i sadake katolickoj crkvi, mislim da si ubo u sridu, al u tom slucaju ispada da je Lazarovu pusiona.
Ja bih vjerovatno makar jedno sto milja namijenila u Sedam brace. Sevap je. Ovi politicari sve pokradose pa hodze i popovi ne mogu doc na red.

Anonymous said...

Jebo me otac zaboravni,

Rabija

Anonymous said...

Rabija otkud naka psovka?! Misliss valjda na occuha?
----
Ne znam zakon oko lutrije, ali kazzu oni iskusni, tj. ssto dobijaju redovno neke novce, kod nas je ovako:
ako je dobio milion, i htjeo kessss odmah ili sada, onda se odbije negdje oko 350.000 dolarccciccca poreza, tako nekako.

Jeste to dobitak bez poreza, ali kad je kess u pitanju drugi su zakoni.
Isto tako, ako ulozzis negdje, ili staviss u banku na ccuvanje, placcass porez na kamate. Logiccno, ne?

Sretno mu, i potrossio u zdravlju i veselju.

(sad ce ga dobrotvorne organizacije obrlatiti, ali ssta mozzemo, neka mijenja broj telefona i adresu)

Feniks


Anonymous said...

Tako to izgleda u normalnim zemljama, a u onoj Daliborivoj "Land of Opportunity" ("zemlji mogucnosti" - grohotom se smijem) stvari stoje obrnuto proporcionalno. Da pojasnim; dobila si milion i u cilju da ti sto manje odbiju ides na mjesecne pejmente od 20 godina sto u totalu iznosi negdje oko $745.000. Nije lose. I drzava mora nesto uzet. Problem je sto te IRS (Internal Revenue Service) na kraju godine kad obradjujes taxu extra rebne za sve prihode, pa onih $745.00 se dobro smanje... Vremena su cupava, niko ne zna sta ce sutra bit, pa se malo ko odlucuje na varijantu od 20 godina, plus ako ti se ne daj boze stogod desi, transfer dobitaka nije moguc, tako da se jedno 99% raje odlucuje na varijantu: "Jebo ti budalu, daj ti meni odma sto me sljeduje".
Jos gore prodjes ako se na to odlucis jer od onog miliona dobijes $565.000 u kesu. IRS ti na kraju godine otme dodatnih (oko) $140.000, tako da jos ni dolara nisi potrosila, a od onog miliona ti je ostalo negdje oko $425.000. Kad pocnes trosit to sto su ti ostavili udaraju ti sales taxu na sve kupljeno u iznosu od 7%, sto znaci da u stvari od onog miliona na pocetku tvoje je negdje oko $395.000 (manje od 40%).
Ne kazu dzabe "God bless Amerika". Onako naivnih kurbana ni u Bosni nema.
Suma-sumarum; ako hoces da te u Americi zovu milionerom, moras na lotu, lutriji, grebalici... dobit najmanje 3 miliona dolara, jer skoro 2/3 idu drzavi. Pa i ne bili jaki ko beton kad osisase ovce ispod koze...

Ogorcena Rabija.

megera said...

Jest lijepo otvoriti stranicu i vidjeti trinaest komentara a da od toga pet nije mojih. Od pocetka sam imala spurius da ce od ove Rabijice nesto biti.
Da ja dobijem toliku lovu dio bih dala djeci ( klasika ), pa neka oni ulazu ako im se ulaze. Ostalo bih nemilice trosila, dok traje - traje.

Micko said...

Ovde se dobitak na lotu i ostalim igrama ne oporezuje.Ako nadjes zlato ili opal isto nema poreza.Ali ako to proizvedes onda ima.Oporezuje se nadjeni novac.Kad budala našla sto milja u nekoj kesi u vozu i predao policiji.Čekao je mjesec dana i pošto se niko nije javio dali mu sedamdeset milja i rekli kako je sretan.Čovjek se toliko naljutio da im je i to ostavio.Onda je otišao na sud i dobio godinu u slova zbog ponašanja i morao je uzet onih sedamdeset milja.Budala i rata nikad dosta.Ja bi policiji samo dao drogu kad bi našao i ništa drugo.
Milion je dosta para ovako kad se kaže.Milion zvuči lijepo,ali kad se stavi u djep onda je drugačije.Odma fale još najmanje dva.
Gledajuc cijene nekretnina ovde za milion se može kupit polovna manja kuća negdje na periferiji,i još joj treba stoja za renoviranje.Za neke bolje lokacije fale za istu kuću još dva miliona.
Kako će neko sa milionom od lota proc najviše zavisi od toga jeli naučio imat pare ili nije.Ako ih je naučio imat onda će proći pametno jer već s njima umje,ali ako je bio kokuz i iznenadilo ga jebo je jeza u leđa. Potrosit će ih u gluposti i opet radit overtajm.

Neko spomenu djecu.U redu je to,i ja sam za to.Djeci se ne daju pare nego im se kupi.Ja sam djeci,sinu i snahi,dao kuću na prima lokaciji,a koštala me je prije pet godina 8 stoja potpuno nova.Sad bi oni kao mogli dobit dva i pol miliona,pa bi se zadužili još jedan i kupili neku drugu jer ima bolji pogled na nešto.Zajebali su se tu.Kuća je na Micku i moraju Micku dat pare pa neka kupuju šta god hoće.Volim ja moju djecu,ali ne dam da mi pisaju u djep.Rekao sam ako još jednom spomenu prodaju morat će mi placat rentu milju nedjeljno.Takva je cijena na toj lokaciji.Predložio sam im i da izaberu jednu od 4 kuće,ili da se zamjenimo,ali prodaje nema.Micko ne prodaje,nego kupuje.Mogu ako hoće uzet ovu novu što se pravi.Budale ne kontaju da je sve i onako njihovo,ali kad babo rikne.Bolje im je da je babo živ možda će još koju napravit.

Pa reci mi moja ozgo kako je bilo na veselom Baliju.Jel ko diro.Jeli bilo udvaraca.Znam ja kako je tamo,nego pitam nako.

rajskadjevo said...

Ja sigurno ni novčića ne bi dala crkvi, ionako su po mom mišljenju prebogati..vidi se da me ne poznaš...
Jbt, evo na Mickovom primjeru vidimo odnosno na primjeru njegove djece ljudi nikad zadovoljni..Micko potpuno te podržavam nedaj im ništa dok si živ...
Ja inače imam dosta nekretnina u vlasništu, nisam baš siromašna, ali mogu reći da su mi samo teret..radije bi da imam samo jednu kuću ili stan a sve ostalo je samo nepotrebna briga....
Tako bi bilo i sa novcima s lutrije...

Marijan said...

Odavno sam skont'o da od grebanja nema ništa, nema šanse da me ta guja ujede. A ono što su me od malih nogu učili, samo pošten rad, rad i rad... tapšali me po ramenima, nema kakvim imenima me nisu nazivali, a meni kretenu, to godilo... Kasno skontah da je to sve bila samo šuplja... od rada i silnog tapšanja iskriviše se ramena...
Davno negdje 80. dobijemo na lotu (nas trojica) četvorku (petica bila glavna), bila je dobra. Jaran kod kojeg je bio tiket, sve naplatit će sutra, za koji dan, kakve je sve izgovore imao... digao sam ruke od svega, kad će mi ovaj treći nakon duže vremena: - Ma ne traži mu, on je to podigao odmah i potrošio kad je iš'o sa Veljom u Srbiju... i mi našli kome ćemo dati tiket - jednom od najvećih neradnika na K. brdu!

Anonymous said...

fENIKS:

obaVjestenje svim roditeljima:

DOKLE GOD STE POKRETNI, ZDRAVE PAMETI, ILI KOLIKO-TOLIKO, NE PREPISUJTE NIKAKVE DOKUMENTE OKO NEKRETNINA NA SVOJU DJECU !

U SLUCAJU SMRTI, A BEZ TESTAMENTA, IMA SUD, NOTAR ILI KO JE VEC NADLEZAN ZA DOKUMENTACIJU.

ZIVITE U SVOM I NA SVOM DOKLE GOD MOZZETE--KUD CESS VECCE LUTRIJE !

Micko said...

Djevice hvala ti što me podrzavas prvi put u životu.Sad ću se rasplakat.

Sabrao sam ja jednom svu moju malu porodicu za stol kad je žena moja zapizdila da im dam kuću.
Nisam pričao puno,nego sam samo postavljao pitanja.

"Ko plaća vodu,struju,plin.Ko je kupio auta što se voze,i na čiji račun se toči gorivo.Ko plaća taxu.Ko je kupio namještaj ito talijanski za velike pare.Ko je kupio brod što ulazi u garažu.Ko plaća servise i opravke.Onda sam udario šakom po stolu i rekao im da i one nešto potroše.Od tada ništa.Sve lijepo i normalno.Samo sam napomenuo,ako drugarice i drugovi,i dame i gospoda nisu zadovoljni neka vrate ono što nije njihovo,pa neka rade šta hoce".Jeli valja vako.Ko voli od gotovine pravit veresiju ja sam vazda za.
Misa gotova.Od tada svaki dan zovu kako je babo,a obavezno mi daju izvještaj kako mi unuk i šta radi.Nema ništa bez kandjije.I moja draga Pama postala mehka pa pita koje će pločice ovde,a koje onde,a prije majstor postavi,a ona razbije jer joj se boja nije svidjela.Nema mrdanja.

Da imam vremena pričao bi vam o ženi prijatelja mog.Fuj.Drugi ću put.

rajskadjevo said...

Eto vidiš Micko upravo si postupio po Lazarevu..izvana oštro i pravedno a iznutra meko i s ljubavlju,,odmah te i poštuju više..ma to je živa istina,,,,znači onaj ko ima u sebi ljubav iznutra može izvana biti oštar i grub...eto..

Micko said...

Pametan je Lazo.Nek je samo s polja tvrdo,iznutra se i onako ne vidi.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...