Friday, October 24, 2014

Boro

Onaj ,,Golf,, metalik ,iz izloga  salona Walsvagena ,iza robne kuce ,,Sarajka,,na cosku stajo mjesecima ,za sline da cure,,kupljen je Mirzi Delibasicu  i on je bio ,u to doba  jedini ,,motorizovan ,,igrac Bosne.Nakon nekoliko godina  i Varajicu je kupljen Golf,polovan ,a Raso Radovanovic  je i otiso iz Sarajeva ,bez auta ,samo nisam siguran ,jel zato sto ga nije mogo kupit ili nije mogo nauciti da vozi.Ostali igraci su na treninge dolazili tramvajom.

Sjeca li se iko Bore Vucevica.Dobar igrac.Doso iz Bara u Sarajevo.Pamtim ga ,sretali smo se u ,,dvojci,, ili ,,trojci,, i izlazili na ,,Skenderiji,, na treninge.

Izgubio sam Boru iz ,,vida,, kad sam se  kosarkaski  penzioniso ,al kazu da je nakon Bosne otiso negdje ,,vani ,, da igra.

To sto me niko nije imao ,,nauciti,,o zivotu ,nije njihova greska.Nisu ni njih ,al jeste  to sto ja nisam znao prenjeti  vlastita i tudja  iskustva na svoja pokoljenja.

Moras bit ;dobar ,posten ,vrijedan  i sve ono sto jos krasi  covjeka iz ,,bajke,, i jos moras  zavrsiti skolu-fakultet   da bi ;;;;;........nakon svega  danas radio za 12 Dolara na sat.Sve ono sto su na meni grijesili ja prenio na djecu.Dobro ,nije se tad znalo da cu u Ameriku ,al svedno.Glupost je glupost bez obzira na ,,geografiju,,

Cuj dobar ,vrijedan  posten ,hahahahahah.Da se razumijemo .Ne  uci ni naj veci lopov na Svijetu svoje djete da bude lopov ,nego samo da bude ko ,,on,,

E da se ja vratim na Boru.Boro ima sina.Nikolu.Dosao ovde u Orlando da igra za Magic.Nije los ,al nikad nece postat  Karem Abdul dzabar ,sto i nije vazno,al jeste da je mali ,,Nik,, kako mu ovde tepaju  potpiso cetvrogodisnji ugovor  i dobio 55 miliona Dolara.Eto Boro preko Nika naplatio za sve voznje  ,,dvicom,, i ,,tricom,, do Skenderije.

A mi.Mi  govorili  ;uci sine ,uci ,dok je Boro  viko skaci sine skaci.Da je i on  nagovaro Nikolu da uci ,danas bi  taj bio sekretar nekog Siza za fizicku kulturu opstoine Bar ili ovde  radio za 8  Dolara na sat u nekoj samoposlugi na mjenjanju sijalica.

Znaci do nas je  i do nasih.Jebo ih otac za ono sto su nas naucili.Dosta smo se i ,,sverali,,Hajmo ,,karte,, na pregled.

11 comments:

Anonymous said...

Zajebo ga Boro, jasta je vec zajebo. Dzabe Nikoli svi ti milioni kad u Orlandu nema trajvana! Nikad Nikola nece osjetit onu draz kad ti neko u onoj guzvi uvali lakat u oko i ispod pazuha damfa znoj, a iz usta se "cuje" na bijeli luk. A ti nako ko sardina ne mozes maknut ni cenat vec valja trpit.

Rabija

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Marijan said...

Pa eto šefe, ti nesuđeni ugostitelj... a mogao si to i ovdje postati... lakše bi ti bilo? A ne, ti hoćeš žurnalistiku...?

dalibor bilic said...

Opa .Niko mi se ne fali .Ja na ,,vijesti,, kad ono Nova godina i to 1436,dosla u Sarajevo.Tamam tako i ni godina vise a ni manje.Dogodine u ovo vrijeme 1437. Ako ,,bog,, da.

Marijan said...

Izvinjavam se zbog brisanja... moj tekst se držao taman koliko je i mene Tvrdoš iz Trebinja!

Anonymous said...

Bezbeli, neg Nova godina! Rabija i ja djeci okitili krisban jos prosle hefte. Jos me onaj najmanji pita kad ce Santa Klaus doc. Sreca njegova te ga Rabija skloni na vakat pa nije fasovo.

Lijepi Huso

Darko 007 said...

O basketu konacno! Taj Boro #4 iz tramvaja koji je nekad mrak zakucavao u kontrama se pred sami rat vratio iz Svice gdje je mali rodjen u Sarajevo u penziju, a Nikola je u Sarajevu prohodao. Brzo su zbrisali u CG u aprilu 92. Zanimljivo je da su Nikola i Boro za dlaku izbjegli smrt prije desetak godina kad je vecina ljudi oko njih u vagonu voza odnosno cak i u samom kupeu izginula u nekoj CG guduri. A sad 55 miliona, mashallah, svaka cast. Sta ti je zivot. A i smrt. Koliko bi pokojni Drazen dobio danas da se rodio 25 godina kasnije, ili bi mozda bio tek galeb ljeti a nezaposlen kladionicar zimi jer Sibenka ne postoji. Ali nema ga vise, kao ni prvaka starog kontinenta iz Grenobla od prije 35 godina. Sretnem Teletovica u gradu i pitam moze li se protiv crnaca. Kaze predever'o je Mujo i gore.

megera said...

S obzirom u kojem vremenu zive neke stvari i ne cude.
Napokon i tri kalendara.

ODOZGO_77 said...

zalosno je kad vidis da ti je djete zavrsilo visoke skole i na kraju ne radi odgovarajuci posao.

U isto vrijeme ne znam sta da mislim kad pogledam dekumentarac o tipu koji nije zavrsio ni srednju skolu ali je uspio izmislite pelene za pse i sad je multimilijarder.

Kazem ja svojoj djeci: skolu moras zavrsiti a INOVACIJE I IZUME U SLOBODNO VRIJEME RADI!!!

Imam prijateljicu kaja ima 3 djece i svi furamu nekoliko sportova i isto vrijeme. Zive u Canadi.Ta zena ustaje svaki dan u 4 ujutro, razvozi djecu da treninge i u skolu i tek navece oko 22:00 kod kuce. Djeca imaju dobre rezultate ali ako nemaju talent za PROFESIONALCA ona sve ovo pada u vodu.Ova zena i njen muz su iz te grupe sto govore SKACI, SKACI
ali kako ce se sve zavrsiti to niko ne zna. Djeca su naime 10, 12, 16 god.Svi su u plivanju i a sin jos vjezba ragbi i hokej.
Toj zeni nek je dragi Bog u pomoci.
Kad mi ej jednom opisala svoj tjdan, ja sam joj rekla da iako volim svoju djecu ja bih se ubila nakon sedam dana.Ona mi je odgovorila da je i njoj strasno tesko ali ne moze odustati jer djeca donose zletne medalje i imaju talenat.


@ Micko,
hvala ti sto si zabrinut za mene.Produzila sam boravak u Indoneziji, veoma mi se svidja.
Jos nisam isla da posjetim Bali cekam sestru da mi se pridruzi.

pozdrav ekipi

Anonymous said...

Draga nassa Odozdol iz Indonezije,
zanima me je li ta porodica na welferu ili imaju neko nasljedstvo?

Kad djeca malo poodrastu, zzene/majke odmah na nervno, a o ostalom/tatama da ne priccam. Sve to vidim okolo.

Da se isplati, isplati. Zaposle se, ako nissta, kao treneri, a lova kapa, naroccito od Azijaca.

I ona sva nassa djeca ssto su trenirala prije 91 pa nadalje, ssto su izbjegla, treniraju druge. Dodusse, nisu visse djeca, sad vecc ucce i svoju djecu.
---
Sto se ticce godina, mislim novih, svi slave, odmah poslije Jevreja, a proucite nazive mjeseci, pa se obradujte, bas kao i nassa Hope, zaboravljamo da je to oduvijek bilo i bicce.

Feniks (treba ona donja slova odgonetnuti...ako prodje, znaci dobro vidim)

Micko said...

Taman koliko fali izmedju 1436 do 2014 toliku su zaostali u svakom,a posebno mentalnom odgoju.Vidi se to svaki dan.

Djecu ne treba gurat da uče visoke škole rad nekog svog autoriteta ili okoline.Znam iz iskustva.Mene je otac gonio u gimnaziju da bi poslije išao na fakultet jer je on bio fakultetski obrazovan.Kako to da ja njegov sin ne završim nešto pravo.Volio sam mašineriju i tacka.Istjerivao me je iz kuće i govorio da nikad od mene neće bit čovjeka.Poslije je bila druga priča.Falio me je i slao mi sve njegove jarane da im pravim aute.Sve sama elita dr,pr,itd.Pomogao mi je i kupio mi masine koje sam tražio.Pomogao mi je šta god je trebalo kad je vidio da me ide ono što volim.Sve mi je pomogao,ali uvjek je govorio kao da sam učio školu nebi teško radio.Nosio bi odjelo i kravatu i bio negdje neki bog,i sve dobre pice bi bile moje.Možda je bio i u pravu.Nikad o tome nisam razmišljao.

S druge strane ja sam mog sina učio da radi moj posao od malih nogu.Mislio sam da će me naslijediti kako je bio običaj.Sve je on radio i mogao sam ga samog ostavit na poslu bez bojazni da će nešto krivo uraditi.Plaćao sam mu dnevno,više nego nekim majstorima samo da osjeti lovu,da se osjeća moćno.Ali okrene se od tog prljavog posla i upiše kompjuter teknologiju uz megatroniku,hiptroniku i ostalo što ja ni ne znam kako se zove.Završio prije roka i nedavno doktorirao.Nije mi drago zato što neće nasljedit biznis,a mogao bi milion puta bolje živit nego od njegovog biznisa kojeg radi i u pidjami radi nekih vremenskih razlika izmedju nas i ostatka svijeta.
Uostalom ko mene jebe što nisam hepi.
Odo ja ovih dana u Hong i u Mongoliju da ogrebem par onih Alijinih milioncoca i da se druzim sa lijepom Zum Li.Nakon toga počinje polako berba vocki pa ću se druzit sa mojim i vašim herkama.Jebo sve doktorate i njihovo znanje.

@Ozgo ti moja,bogami se brinem za tebe najozbiljnije.Čuvaj se i otvori sestere oči.Imaju tamo novog predsjednika,malo radikalnog,a juče su ubili jednog našeg na Baliju.Stavi burku preko face za svaki slučaj.Što je sigurno,sigurno je.Kasno se jebenom kajat.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...