Saturday, October 25, 2014

Slajpek

Dobro se sjecam da je bila  Zima.Hladna ,sarajevska sa puno snijega.U manje vaznim i sporednim  ulicama ,,prtina,,teska za mimoic.Uvijek je neko moro stat da ,,propusti,, drugog.Moglo mi je bit  5 ili 6.Jutro ,skripi snijeg pod nogama .Negdje sam kreno ,al da se brzo vratim  i pored utabane staze   vidim nesto u snijegu ,sto samo dijete moze vidjet.Sagnem se i pokupim.Novcanik.Crni kozni .Okrenem se lijevo ,desno ,nigdje nikoga.Trcao sam do kuce  ,bez daha.sa nadjenim ,,slajpekom ,, u rukama.Dok sam ,,dolazio,, sebi ,na vratima ,mati je vec  pitala 'gdje si to naso....Tamo ispred  Sarcve kuce,, u snijegu.Panika.Reagovala je ko da sam bombu donio.,koju valja sad izbacit,pokupila kaput  i mene za ruku ,usput i idemo.U stanicu milicije.Zanimljivo je da novcanik nije ni otvorila.otvorio ga je dezurni policajac pred nama.Bilo je svega .Nekih papira ,dokumenata i para.Puno para za djecije oci.Onda je stara nesto potpisala i sretni smo se vratili kuci.Prtinom.Usput mi kupila dvije rumplocice i 3 gumene zabe u granapu.

Trideset godina sam cekao svoj ,,drugi,, novcanik.Orlando Florida.Vracam se  kuci ,iz trece smjene,rada ,ko neki mali menadjer  lokalnih novina .Jos jedna ne prospavana noc je iza mene.Nema snijega  i nema prtine.skripe samo gume  na autima ranih ,,trkaca,, sto cijeli zivot ,,glume,, Nas  car,, sampione.Zaustavljam se da kupim  hljeb u  samoposluzi..Iz prodavnice izlazi zena ,gura kolica  i u tom trenutku vidim  sa daljine od desetak metara  kako  iz kolica ,kroz zice na zemlju  ispade novcanik.Devet,osam ,sedam ,sest,pet,  cetri ,tri  dva metra .Nisam siguran ni danas da sam u tih 5 sekundi razmisljao ,ali priznajem da sam se dvoumio.Nacela me  Amerika .Sagnem se ,podignem  slajpek ,podebeo, ;;;gospodjo ,gospodjo ,jeli ovo vas novcanik.Stala zena ,gleda me iz daljine .Vidim ne vjeruje ni meni ni razlogu ,onda se vrati  uze mi novcanik iz ruke ,ne skidajuci pogleda sa mene ,kad mi postade i neprijatno .Vidio sam na retrovizoru da otvara novcanik i gleda u njega.Ja nisam .

Da nam fali novcanik ,skontali smo tek kad smo se vratili kuci.bili ,ovde ,onde i zakljucili da je ostao u Volgrinu na pultu ,pred kasom,Vratili se i nista.Bio je to americki pocetak ,bez kartica ,ali sa  svom lovom -kes, sto si imao.Dokumenti Kad izgubis novcanik u sarajevu ,nadas se da ga je neko nasao ,a kad  nestane novcanik u Orlandu ,nadas se da ga niko nije nasao.A jest.Zvali su nas sa recepcije nekog apatmanskog naselja ,dva dana poslije da kazu da imaju  nase dokumente i da ih mozemo pokupiti.

Pitaju me ljudi cesto  u cemu ja vidim razliku ,,onoga,, i ,,ovoga,, Samo u novcaniku i ,,prtini,, -ovoj   i onoj .Sve ostalo su nijanse.

7 comments:

Anonymous said...

Dokument su vazni, sve ostalo je fatamorgana.
Neko je bio sretan, na Tvoj raccun, sluccajno ili ga Bog pogledao, a da Te pitao da mu posudiss--rekao bi da 'nemass'...pa, eto, na istom si.

Feniks (nemam ono nase mehko dz (sa sada), sad ccemo vidjeti hoccu li procci da nisam robot)

Micko said...

Otac je svako jutro ustrajao u4sata i išao na polje da radi,a sin bi spavao.
"De sine ustani i ti jedno jutro,i pomozi mi.Ko rano rani dvije sreće grabi."
Jedno jutro sin ustane i krene s ocem.Do malo na putu spazi novčanik i pokupi ga.Otvori kad on pun para i pokaza ocu.
"Eto vidiš sine,ko rano rani dvije sreće grabi."
"U pravu si ti tata,ali kako ćeš to objasnit onome što je prošao prije nas."

ODOZGO_77 said...

ako se drzimo u zivotu da zelimo da nas svi tretiraju onako kako bi zeljeli da budemo tretirani
onda
ako bi zelio da tebi neko vrati TVOJ izgubljeni novcanit onda i ti tako uradi. Vrati tudju stvar.
Naravno da nismo svi isti. Ali zato svi mi imamo svoju savjest i na kraju dana neki su ponosni sami na sebe, a neki i ne razumiju sta to znaci.

neko jednom rece:
LJUDI SU KAO SATOVI
NEKI SU TACNI, NEKI KASNE
A NEKI SU BOME I POKVARENI

pozdrav ekipi

p.s.
@ Micko,
ako mi posAljes svoj privatni email
potrudit cu se da ti posaljem par slika sa Bali. Cisto jaranski, da ti se zahvalim sto se brines za virtualnu kolegicu

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
rajskadjevo said...

Joj baš sam se raznježila na ovu pjesmicu Gazda..

Anonymous said...

Gumene zzabe, sjeccam se...rum ploccica ima i danas, ali nisam vidjela malih, zelenih; ima nekih u obliku crva, ali su mi prekiseli.

Ja skoro nassla necciji telefon, pa zovnula neki od brojeva...a Bozze, i mene budale, ccekala ih 2-3 sata, ne znajucci da je mama blentavija od onih ssto su izgubili telefon. Kad sam rekla na telefon da ccu ostaviti u korpi za otpad ispred te i te banke, ma, odmah je nassla adresu.

A novccanike nalazim skoro svaki drugi dan, ssta je ovim zzenama, ili lako dodju do para ili samo misle oko seksa;

Skoro jedna ispustila tassnu na asfalt, i ode...ja za njom trcci, trcci, ona kao da je na olimpijadi, kad sam poccela vikati, okrenula se; ja mahala tassnom, ona gleda u svoju ruku, u mene...poslije otvorila tassnu da vidi je li sve tamo.

Ccuvajte dokumenta, a sve ostalo je laksse,
pozdrav, Feniks

megera said...

Bila je '97_a. Taj put sam se neuobicajeno dugo zadrzala u banci, sto zbog guzve, sto zbog oveceg iznosa novca koji sam podizala. Od stola kojem sam se priblizavala digla se vlasnica firme u kojoj sam bila direktor, pritrcala mi i pocela me grliti i ljubiti. Ironicno sam pitala od kud ta iznenadna ljubav ? Zabrinula se sto me tako dugo nema.
Trebalo je proci neko vrijeme da shvatim razlog njenom strahu. U tom momentu mi je dugovala oko 16 tisuca DM_a na ime place. Bila sam jedina ovlastena po racunu, da sam odnijela te novce nista mi ne bi mogla.
Glupost ili postenje ? Dileme nema.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...