Tuesday, October 7, 2014

Kadaif

Naravno da necu ,,glasat,,Nisam ni prije 15 godina.Bira se ovde ,izmjedu ostalog i guverner Floride.

Predsednik  i njegova administracija odrede ,kako ce te drzava ,zajebat ,, a guverner ,kaze ,ko ce te jebat u lokalnim okvirima.Zato je  uloga guvernera vaznija.Nemojte mi samo rec  da je isto.

Davno sam prestao vjerovati u  ,,instituciju,, izbora.Mislim takodje  da je ovaj klasicni nacin  biranja prevazidjen ,odnosno da je imao smisla ,kad je zivot tekao  brzinom od 10 milja na sat ,a da  gubi  razloge postojanja ,kad  ,danas ,zivot  fura ,sto na sat.Takodje ,mandati od 4  godine  su stvar proslosti  i treba  ih skratiti na naj vise 6 mjeseci.,odnosno maxsimalno godinu dana .

Znaci necu glasati  ,ni za Krisa ni za Charlija  i ne samo zato sto mislim da izmedju njih nema razlike i ako je ima ,da je u nijansama  i ne zato sto znam da se  nista nece promjeniti ,sto je i osnovni razlog ,da danas  na biralista u Americi izadje  jedva  dvadesetak posto  biraca.i da je taj broj ,manji iz godine u godinu.

Demokratija se ne ogleda u  ,,kvantitetu,, nego se mjeri kvalitetom ,sto znaci da  veci broj identicnih  kandidata ,nije  ogledalo demokratskog drustva ,sto opet podrazumjeva da  veliki broj politickih stranaka  ,istih boja, ne znaci  i automatski korak naprijed ,kao sto se to trenutno radi u Bosni,gdje se  u  prevelikom broju programa  i  ljudi  ,uglavnom  ne kvalitetnih,i ono malo ,sto vrijedi ,izgubi   u masi .

Ok ,necu vas jos  i ja  daviti sa  bosanskim izborima ,ali mislim da je  vrijedno postaviti pitanje -vrijedno ili kasno, ; Moze li  i smije li glasati .nacionalni  ovisnik.Moze li i smije li glasati  nacionalni narkoman ,sto znaci  bolesnik,sa prevelikom dozom u ,,krvi,, ,koji od  normalnih uslova ispunjava jedino starosni kriterij.

Sto se izbora   tice ,bez obzira ko pobjedi ,a zna se tacno  ko ce izgubiti,,da ce sve ostati  isto i u Bosni i na Floridi.

19 comments:

Anonymous said...

Draga moja Odozgo
Faza krecenja je prosla pretprosli vikend. Sad savijam gvozdze na kompjutoru. Nove tehnologije su nam dale mogucnost da budemo robovi do smrti.
Zadnje teme - muska i zenska seksualnost, su mi veoma interesantne, ali u drustvu u kojem se glasno uzvikuje " onu sam jebo " i pokazuje prstom ( iz Colinog komentara ), a gdje " ona ", da bi ostala fina dama i izbjegla dalnje blamiranje, presucuje cinjenicu da je doticnom kikiriki u gacama ( da je drukcije on ni rijeci ne bi rekao ), nema smisla. Ne mislim pritom samo na Sarajevski milje, nego na cijeli svijet u kojem je musko - musko, a zeni je mjesto deset koraka iza. Sjecam se jos jednog davnog komentara na ovom blogu gdje se kaze da fine zene sjede kod kuce i ne laprdaju na blogu.
I sam Bilic je postavio zaoku za koju sumnjam da je ostala nezamjecena od zenskoog svijeta. Ti si Odozgo na svoj fini nacin to svela na 50 : 50.
Mislila sam da ce na Noleta pljustati komentari. Jutros sam iz komentara Feniks svatila da je i bolje da nisu. Ako je Nele sinonim za lijepo i mlado, gdje su tu kriteriji? Da bar ima para.
.................................
Izbori su izgleda svugdje postali frustrirajuci. U Hrvatskoj mediji namjerno ne plasiraju ni jednu osobu vrijednu paznje. Sumnjam da nema takvih, nego nema interesa. Mozda je rjesenje u postavljanju vlade od odredjenog tijela, a da im publika svake dvije godine pokazuje palac dolje ili palac gore.
Prije rata donesen je zakon po kome se predsednici opcina biraju na dvije godine umjesto na dotadasnje cetiri. Komentar novoizabranog u gradu cije ime vise necu spominjati je bio : " E jebi ga, oni su imali cetiri godine za kradju, a ja sve to moram stisnuti u dvije "

Hope

Anonymous said...

Priccekaj da prodje pomraccenje mjeseca pa cce ti se samo kazti :)

Nije Ribice Nole...Nele, Nele !!!
Obiccan ccovo, najobiccniji ccovo.

To je vissa filozofija za Ssekspira :)
idemo za Dansku preko Kupresa :)

Feniks

Anonymous said...

Sumnjam da ce se nesto promijeniti nakon " pomrcine mjeseca ".
Kad cijli zivot imas nesto vrhunsko i izgubis, mozes ocekivati samo isto ili nista.

Hope

Marijan said...

Ovdje se već dugo radi na spravi zvanoj ''naciometar''. Da pojasnim, uređaj bi mnogo pomogao za registrovanje nacionalno-vjerskog naboja (to ide zajedno) kako kod pojedinaca tako i kod širih narodnih masa. Iz pouzdanih (tajnih) izvora saznajem da je nešto zapelo u finalnoj realizaciji projekta tako da je njegovo svećano puštanje u rad još pod znakom pitanja, bar do narednih izbora.
Uvijek sam smatrao da nam takav uređaj i ne treba, rezultati izbora će nam još preciznije pokazati ko smo i šta smo... mada tu dileme nema!?
Radosna vijest za seksualne ovisnike:
Uskoro će biti pušten u prodaju ''Sexometar'', muška i ženska varijanta, cijena će biti vrlo prihvatljiva!
Za neke razočaravajuće, predviđen je samo za osobe do 55 godina. Na postavljeno pitanje proizvođaću zašto samo do 55, ljutito su odgovorili:
- Pa valjda je ovim starijim sve jasno, šta oni ima da se petljaju u sex... neka to prepuste mlađim!
---
Morao sam i ja koju da dodam... nisam od onih koji smatraju da ste ispod mog intelektualnog nivoa, pogotovo kada komentarišemo događanja od ključnog značaja za čovječanstvo!
Pozdrav svima iz ljetnim suncem obasjanog šehera!

Marijan said...

Šefe jelde, ovo nije EPP?

ODOZGO_77 said...

@ Marijan,
slazem se stobom,
i cudno mi je kad neki dolaze ovde i traze neki intelektualni nivo.Dodjem ovde na casicu razgovora, svako nesto napise, neko da svoje misljenje, neko da neki dobar savjet ,,,
jedino ne volim vrijedjana a ostalo sve moze proci.....
evo na primjer
niko ne zna tako fino produhovljeno napisati text ko nasa HOPE
a bome niko ne znam SLOZIT PRICU ko Mick
niko ne zna NALOZIT VATRU ko Gazda
.....
Hope razumijem te u podpunosti ali o tome cemo kad se vidimo pa uz kavicu (-:
O glasanju necu da pisem zato sto ne glasam
i onako ce biti ako ONI GORE odluce

POZDRAV EKIPI

Anonymous said...

Koliko bezobraznih poena za kikiriki?
Crveni Ban

Anonymous said...

e,nek si im rekla zabice
dosta smo mi zena vrijedjane ovde
kikiriki, mrkva...svaka ti cast
Carobna Pidzameta

rajskadjevo said...

Ja se ne bih složila s tim rezoniranjem kakvi su muškarci..ima različitih grupacija naravno od onih koje je hope spomenula ali bogami moja iskustva su drugačija..oni muškarci koje ja upoznajem su toliko divni, nježni, kultivirani pa ako su i lovci a ja pljen opet je to na nekoj finoj razini... ni traga od onih "sirovina" ..možda je to neki sasvim drugačiji milje..u principu u život ti ulaze oni i onakvi kakvi ti upravo trebaju za tvoj razvoj...u takvim se i grupacijama krećeš...

Anonymous said...


....danke

Draga Rajska
Ako je netko ovdje spominjao muskarce vrijedne ljubavi, postovanja, pa i divljenja onda sam to ja. Mislim da sam negdje spomenula da se osjecam bolje i slobodnije u muskom drustvu iz prostog razloga sto vecini zena bas i nisam simpaticna.
Govorim o svijetu stvorenom po mjeri muskaraca. Necu sada spominjati podrucje seksa, i svemu drugom je tako. Nedavno je u V. Britaniji. za neko znacajno mjesto kandidirana sposobna zena. Orkestrirano su trubili po novinama : te majka je, te supruga je, te mora kuhati, peglati... Sve to bi trebalo znaciti da ona nece dobro raditi svoj posao. Referiram se na tekst Alesanre Oetric " super zene u akciji ".

A galebu kojem si tako dobrohotno poklonila svoje vrijeme, ja ne bih priustila ni sekundu paznje, izuzev ako bih se htjela malo zaj....at na njegov racun.
Hope

Hashim said...

Kako je Rajska opisala muskarce,
u Bosni se tako opisuju pederi.

rajskadjevo said...

Da, ali zato što mi je instinkt govorio da se iza te primitivne galebovske maske krije nešto drugo..i pokazalo se istinitom. Uspostavili smo dosta dobar prijateljski odnos i isti me je počeo cijeniti..ja sam postigla svoj cilj samo zato jer nisam imala predrasuda...

Anonymous said...

Drga Rajska

Zato te i volim sto cesto ponudis neocekivan odgovor ( bar za mene ). Tvoj stav je stav lijecnika. svecenika, sestre Tereze, Lazarova... Znaci ljudi koji se profesionalno ili volonterski bave ljudskim dusama i tijelima, ali se ne vezu s njima.
Ja na zalost nemam tu sirinu, trudim se samo oko onih koje zelim vezati za sebe. Ne kazem da ne ucestvujem u humanitarnim akcijama, a i na neki svoj nacin se bavim humanitarnim radom, ali to je drugi par rukavica.
Laku noc vam, Hope

dalibor bilic said...

Meni je ova HHop ,hop draga ,sto zna i da pretjera.
Haj dobro lazarova i sestre ,al svecenika i Tereze .....
Rajska se inace bavi humanitarnim radom ,iskljucivo zbog sebe
O skladu duse i tijela cu drugom prilikom.
Hop ,hop sanjaj bilo sta

Anonymous said...

Ispricavam se, autorica teksta se zove Alesandra Petric.

Hope

Micko said...

Evo i ja dobio prijem.Da vam pričam kako nas farmere ucjenjuje Telstra,najveća kompanija u državi i jedina koja nam daje prijem u vukojebinama ne biste vjerovali.Problem je u brodbendu.Nama to ne treba.Prvo što je skupo,a drugo niko baš nema nekog rezona imat to.Taj brodbend treba samo kockarima i kladionicarima,a koji će kurac nama poštenim ljudima koji živimo od svog rada.Nismo mi krivi što je bivša vlada spickala stotine milijardi za taj brondbend i sad nas ucjenjuje.Nećeš to e nećeš ništa.Svezemaljski telefon nam ne mogu ukinut,jer nemaju kontrolu nad njim.Radio isto tako.
Zbog tog Telstrinog bezobrazluka nisam mogao imat kontakt sa svijetom preko interneta,pa naravno i s vama.Sud je odlučio da nas niko ne može prisiliti na brodbend i vratili su nam normalne komunikacije sa 2 mjeseca besplatno.To je ta prava ili pravna država.
Pričat ću poslije jer vidim neka svjetla da se približavaju.Možda je kona mi Julija,a možda je rendjer.

dalibor bilic said...

Samo da nije onaj ,,Ceranic,,

Anonymous said...

Jel iko ovde primjetio par klizecih, doduse izvan kaznenog i u granicama fer-pleja?
Ono muskinje ne umije tako.

Odo pravit kadaif.

Blentava Rabija

Anonymous said...


Daj Mick javi se.

@ Rabija
Umije Bilic, itekako.

Hope

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...