Thursday, April 16, 2015

Cmoki

Ako nesto ne volim ,onda je to ,da se  ,,bavim blogom,,Ne moram ni sad ,al osjecam potrebu da nesto kazem ,jer  ponekad treba neki stvari  ,,napomenut,, .Zaborave ljudi.

Sto se mene tice nista se nije promjenilo.Znaci pisem ,kad mi se pise ,kad mislim da imam nesto reci. i bit ce tako ,sve dok  uzivam u tome,bez obzira na broj posjeta i komentara, sto znaci  dobro je kad ljudi dodju na Blog ,procitaju  i eventualno i  daju svoj komentar ,al isto tako  nista se ne mjenja ,kod mene, da na ovu stranicu niko ne dodje ,da nema ni jednog komentara.Ja cu i dalje pisat ,kako znam  i onoliko koliko  mi ne predstavlja  napor.Da me nebi pogresno svatili ,lijepo je vidjeti da te neko cita  ili ne cita  odnosno komentarise ,ali  ,,broj,, mi nece pomoc ,da radim bolje  vise ili manje,,ovo sto radim ,mada obzir prema njemu uivijek mora postojat.

Ako ste primjetili ,ne bavim se ni ,,bivsim,,Da ih ne nabrajam.Izbor je to.Doci na ovu stranicu ili ne doci.I dalje mislim da nikog nisam ,,otjero,,i tu mi je savjest cista ,ali isto tako  je malo cudno ,da oni koji vise ne ,,dolaze,, , se igraju ,,zmire,,  pa se sakrivaju i pojavljuju u drugim ,,oblicima,,I to je ok.Covjekova vjecna zelja ,jedna od, je i da bude ,,nevidljiv,,da kaze svima sta misli o njima ,a da oni njemu nista ne mogu rec ,jer ga ne vide.

Sto se tice  komentara ,danasnji  marijanov ,mi dodje  ko porucen.Napiso covjek  o ,,temi,, koliko  se ,,nasao,, a onda postavio i novu.Kafanu ,,San,, vjecnu inspiraciju ,svih onih sto  su pisali ili pisu o Sarajevu.Onda u  ,,dvaest,, metara ; Pivara,  Sveti Ante, Konak,Cilimara ,sve ,,ubit se za napisat,,Za Tina Ujevica da i ne govorim,Eto recimo sjecam se  price koja se prenosila sa koljena na koljeno o  zivotu velikog pjesnika u Sarajevu.Kazu da su se u  kafani hotela Evropa skupljali naj  vidjeniji  ljudi tog vremena.Tesko je  je bilo preko noci  uci u to  ,,odabrano ,, drustvo.Tin je bio  boem .Nije imo nista ,a imo je sve.Kazu takodje ,da se znalo desiti ,da bane ,onako neuredan  u Evropu  i da je  bila velika cast ,onima ,za ciji je sto sjeo.Valjda su to bila vremena kad se ,,pamet,,  cijenila ,vise nego sve ostalo. i mozda odgovor na sve  ovo sto se sad desava.

Ok to je to .Idemo dalje.

7 comments:

Mick said...

Samo dalje druže urednice.Idemo dalje,i što dalje to bolje.
Nego mene moja Djeva nije razumjela.Šta ja tu mogu.Ništa.Ne zna Djeva da je naš rat bio dogovorni rat isključivo radi pljacke,što je nakon godina očigledno.Ko je prvi počeo to više nije važno.Svima je isto,i svi su postali sluge tudjeg gospodara,a bili svoji na svom.Ma ovo ja samo lupam uz dobru rakiju.Napali smo sami sebe i pobili sami sebe,a porusili smo sve što smo gradili 50 godina i na kraju prodali ostatke.Sad nam omladina gine po raznim svjetskim vukojebinama za kurcevo zdravlje.Imamo Nato,nije šala.Poljoprivredni proizvodi nisu nam po standardu pa uvozimo one koji jesu,a bacamo one kojima smo se odhranili Ne miriše nam cvijeće,voće nam nema okusa,meso nam je bez krvi.Dje su one mirisne dunje sa ormara.Ko ih je vidio zadnji put.Ne mirišu više.One što mirišu nisu za uniju najveću ucjenjivacku ,a uz to i kriminalnu organizaciju.Ma neću više.Ma ne mogu više.Što bi rekli Crnogorci,do šta dodje kuća Petrovića,kukala im majka.

Anonymous said...

Ih, Glavni, Tebe uhvatila kriza srednjih godina, je li stomak povecci od onog ispod ?!

Napissi koju pozitivnu oko Dodika ili koju negativnu oko pok. nam Tite, pa ccess vidjeti komentara. Sve hipnotisano protiv onog prvog i 'za' onog drugog.

Pozdravljam 'bivsseg', od serca, a i vama ostalima pozdravi lete,
Feniks
(puna Ti stranica reklama, nemozze Ti se prici kao da si djevac, ssta li?)

Kevrin potok said...

Eh kad kukaju za Bosnom ovi sa stranim putovnicama...

Mick said...

Zajebo si se Kevro.Mi samo iznosimo svoja mišljenja što nema nikakve veze sa brigom za bilo koga na Balkanu.Blago onome ko nije tamo.

rajskadjevo said...

Tko to "mi" Micko...možemo govoriti o njima i nama...tko smo to "mi"..a tko su "oni" ..kamo spadamo mi koji nismo ubijali, pljačkali, silovali...kako smo onda "mi" mogli sami sebe..


Micko said...

Djevo bona šta ti je.Pa zar mi nismo svi naši,bivši Jugovici.Mi smo naši,po svim kriterijima.Isti nam jezik,isti nam običaji,iste nam slave i proslave,zenjeni i udavani izmedju sebe,djeca nam naša ista.Nema tu crnaca ni arapa.Samo mi isti,i sve kuća do kuće.E sad kad ti unija doseli koji milion crnaca,pa koji milion arapa,e onda ćeš plakat za onima našima.Tada ćeš reć da je ludi Micko bio u pravu.Počelo je to već,ali treba još malo sacekat da se to razmnozi.
Radit ćeš ti Djevo za njih i plaćat grdnu taxu ko i mi ovamo.Onda ćeš me zavolit i dušom i tijelom kad dobro otvoris oči.

Ja i Dara skontali da za ovo tromjesečje platimo malo više,a da sljedeće bankrotiramo.I opet nanova.

sedma said...


Zna Dara sta radi.
hahahaaaha

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...