Saturday, April 25, 2015

Miki

Neki dan ,vidim Bila.Pitam  ,,sta ima novo u Dizniju, kompaniji u kojoj sam  napravio svoje prve korake kapitalizma.Cuj korake.Pretjerujem,Propuzo.Bil je sa  Diznijem  30 i vise godina.Proso sve.Desetak godina je bio  Miki maus.Sigurno da niste znali ,da kostim  Mikija ,postoji samo u jednoj velicini.Glava uvijek ista  a dole po potrebi se mjenja ,al  broj uvijek ,,mal,, pa ako stanes stanes.Bil je  ,,rodjen,, za Mikija,Ko da su kostim za njega pravili.Ovi  ,,karakteri,, kako ih inace zovu ,sto se pojave na kratko u parkovima ,pa se djeca  slikaju s njima ,je jedno od  naj tezih poslova u kompaniji.Zamislite mjesec  August , u Orlandu  vise od 40 u hladu  a u kostimu  blizu 60.Padali su ljudi  u nesvjest  i onda je odluceno , da ,,jedan ,, miki  moze bit napolju samo 15 minuta .Toliko se da izdrzat.

Bil je  ,,izdrzo,, deset godina i sad je u zasluzenoj  penziji.Miki u penziji,U kostimima su sad neki novi ,,Bilovi,,Radio bi ja jos ,ali  problem je saobracaj.Nekad sam od kuce do Diznija vozio  u jednom pravcu 40 minuta ,a sad mi treba ,zbog saobracaja,  skoro  sat i po.Tri sata u autu svaki dan.E to je previse,

Bilu je negdje oko 70 ,mozda koja vise .I sta sad.Nista ,vec sam dobio novi posao.Opet sa djecom,Nekoliko sati dnevno.,,Kros gard,, Prevodim  ucenike preko  ceste ,kad idu i kad se vracaju iz skole.

Siguran sam da mu ne treba vise Dolara.Znaci nije razlog ,,da mora,, nego da hoce.Otici u penziju je  ovde samo ,koji dan odmora ,dok se ne nadje  ,nesto da se nastavi .Dobro nije to bas onaj isti tempo ,ali jest njegov  nastavak u realnim okvirima.

Jedno od ,,prvih cuda,, Amerike sam otkrio ,prilikom svoje prve posjete samoposluzi.Rade ljudi sa osamdeset i  vise .E to je ta  Amerika sto melje .Moraju da  bi prezivjeli.Nije tacno.Mora mozda samo  desetak posto.Ostali ko Bil  nisu spremni  ,,da stanu,, Cek penzije  nije i odraz  mentalnog stanja i uputnica  i karta u jednom pravcu.U Americi ,po stare dane, postoje 2 puta.Jedan je da imas  jako puno  novaca pa da te smatraju  ,,vrijednimm, a drugi da nemas nikad dovoljno ,pa ,,postanes,, vrijedan.

,,Obaveza je  lijepa stvar,osjecas se vrijednim.Spremam se sat ,radim  4 ,onda se odmaram  i ispunjen dan,Kaze Bil.Ja mu vjerujem.Znam ga dugo ,jos iz vremena dok su se djeca vjesala po njemu i dok je bio Miki maus.

Sinoc sam vidio mis Nensi.Pitam kako joj je mama.Kaze  bizi ,al  kvitala je jedan poso i sad radi jos samo jedan.Izabrala je onaj blizi i vozi do posla 15 minuta.Mami ,mis Nensi je  inace 94.

A Mini.A Mini nista ,odnosno  njena situacija sa Mikijem ,nikome nije jasna.Neki kazu da su se tajno vjencali ,neki tvrdde da nisu,  i ta tema obicno nije omiljena.Me ne to nego Mini  u kostimu ,,,a ha   sjeca se Bil .Nije isto .

Zaustavim auto  na prelazu ,gdje stoji covjek i u ruci drzi znak ,,stop,, da predju djeca.Sad je to mister Bil ,a nekad bio Miki i po potrebi i Mini.Ova djeca to nikad nece znat,a nije ni bitno .Vazno je jedino da trajes u nekom obliku.a kostim je inace i samo dio   dekoracije zivota.

7 comments:

Hashim said...

Kada naiđemo na prirodan stil, prosto smo začuđeni, jer smo očekivali da ćemo naići na pisca, a nalazimo [čovjeka].
Rekao bi onaj moj francuski filozof ( vjerovatno se sjećate koji )

Anonymous said...

Taman mi sine ideja da Ti kazem otvaraj drugu temu, ma, ako ne mozze bez tih karanfilcccciccccaaa, neka ga ostavi sebi u spomenar, a Ti promijeni temu na vrijeme.

Nego, de ispitaj malo, imali seksa kod penzionera, to je zanimljivo, i koliko su mladje zzene od penzionera?

Znam jednog komssiju, pressao 70 i nessto, a zzena mu 50. On putuje povremeno, 10 zemalja u turi...stan vrijedan preko miliona, primanja, hm, hmmmm, joss mi nije rekla nissta oko seksa?!

I tako, ima i nassih, mislim da nema seksa, sve nessto rondaju...da ima ne bi rondali?
Je li tako?

Nessto uzdahnuh, ne znam ssta mi bi?
Feniks

Marijan said...

Joj Feniks, jesi čudna? Pa rekoh ti da pišem knjigu pod nazivom ''Seksualni život penzionera... zapeo sam na drugoj rečenici...

dalibor bilic said...

Meni se cini da je nesto slicno ,,reko,, Bajro,podvornik iz Prve gimnazije,dok je iz podruma ,na treci sprat ,nosio dvije kante cumura.Kreke.

Hashim said...

Čuo sam ja da je Prva gimnazija dala hipten filozofa, a možda i nekoliko ljudi ?

Anonymous said...

Joj, joj, vama ni sevap ne bi pomogao, c,c,c,

Ssta ono bi tema?
Pa i Hashim ofalio?

I ja,
Izgleda jedino Micko nessto radi, a nije od sevapa i halali svakoj!

Opet nessto uzdissem?

Feniks

Hashim said...

Izvinjavam se, nije mi bila namjera , samo onako mi palo na pamet i kao obicno , kad mi 'nako padne napamet - u..o.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...