Wednesday, April 29, 2015

Nepal

Vratio sam se kuci ,prije  deset.Televizor je vec ,,gorio,,, ostavljen na  filmskom kanalu,gdje je upravo pri kraju  neki   film i vec najavljuju novi.ok.

Daljinski u ruke.Daljinski je inace naj vrijedniji dio tv aparata.Zamislite samo da morate ko nekad  ustajat da bi mjenjali kanale.Ovako ,,klik,,  i slijedeci.Krenem od ,,cetvrtice,,Nacionalni ,,komicari,,  uveseljavaju narod.Cojk nesto kaze a poslije se svi smiju.Na petici  jedan od  svakodnevnih ,,american  ajdola,,Pjevaju ,svi oni ,pred  zirijem,  sto bi  svoj polozaj ,radnik u Mc donaldu, rado zamjenili  statusom  pjevacke zvijezde.I ne samo polozaj nego i  primanja.lakse je pjevat i mlatit lovu nego pec hamburgere.

Preskacem ,dva ,tri slijedeca i  kosarka.Igraju  Huston i Dalas.Gledam  3 minute ,kako  Dirk Novicki ,Nijemac ,po stare dane pokusava ,postici kos.odustajem.Suvise sam  volio ovaj sport ,da bi  sad uzivo u necijim patnjama.

Od 24 pa na dalje  su nacionalni  politicki kanali.Znate ono CNN ,cnm, cnl, cnk i drugi.Direktan prenos  iz Baltimora.Policiski sat je od 10 ,a kako do tog vremena ima jos nekoliko minuta ,zaletim se na koji kanal ,,vise,,  i izvjestaj iz nepala.Nepal je tragedija  i to ne volim da gledam  i vracam se ,daljinskim ,na  manje  brutalan  prenos ,,policiskog sata ,, u Baltimoru.,,Daljinski,, je strasna stvar.Jebo televizor bez daljinskog.Mislim ,mogao bi bez televizora ali nebi mogo bez daljinskog.

Baltimor  nije americki i svijetski problem.baltimor je problem baltimora ,isto ko sto je nepal ,problem nepala  ili slicno ko sto je ,svaki licni problem,  i najveci onome sto ga ima.

U deset pocinje policiski sat.Novinari sa  mikrofonima u  fazi  dubokog petinga.Sta ce se desit ,da  svrse.Ne desava se nista  strasno.Policija polako preuzima kontrolu ,na veliko razocarenje ,predstavnika sedme sile ,koja  u naj manju ruku ocekuje ,bar neke pojedinacne  incidente.Oko 11 i meni pocinje bivat  dosadno.,pa opet ,,daljinski,, u ruke .Sta bi covjek da nema daljinskog.Koliko bi zivot bio tuzan.Ovako ,lijepo lezis ,klikas ,,prebacujes se iz merilenda do Nepala pa onda u New York ,pa onda  u Huston  na NBA  igru ,da vidis kako Dirk Novicki ,kasni  bar 3 kruga  za svojim igracima  i gdje je uvijek u ofsajdu, jer nemoze stic ni  napad ni odbranu.

Daljinski je i naj  vazniji dio kucnog dekora.na njemu mozes  pojacat ton ,ali i smanjit i  ukinut.Mozes i  sliku ukinut a ton ostavit.daljinski je  bozanski dar.Zamislite samo .lezis ,gledas i onda  zoves nekoga da ti prom jeni kanal.Zenooooooooo,daj mi sad malo  muzike ,a onda za 3 minute opet ,zenooooo ,sad sporta ,pa ,,, nosi se u ,,picku materinu,, to bi bilo  kad bi  trazio politiku.Vako  sve sam.Ne treba ti nicija pomoc.

Ako je trazit  tehnicko cudo koje je promjenilo ,,svijet,, onda je to daljinski.Da nije daljinskog ,covjek bi ,radije  cijelo vece gledo samo jedan kanal, nego  ustajo svaki cas da ga promjeni.Problem sa daljinskim je ,ako uopste ima tu problema, je to  da ga  nekad ostave  sa druge strane stola ,pa moras zvat da  ti ga i dohvate.Zenoooooo ,dohvati mi daljinski,

Daljnski je zapravo  rijesenje problema bez direktnog kontakta.Kad bi svijet mogao funkcionistati na bazi daljinskog ,bio bi raj na zemlji i vec zamisaljm dan u nekom 24, vijeku, kad ce svaki covjek  u ruci  drzati daljinski  i tako sebi regulisati zivot.Kliknes ih ,kliknu te.

6 comments:

sedma said...


"Zeno, dohvai mi daljinski", je balkanska prica za muske usi u koju ne vjeruje niti onaj sto je prica, niti oni koji slusaju (citaju ).
Uostalom, pretpostavljam da ti nisi takav primitivac.
Kod mene je ton uvijek na nuli ( ja upravljam daljinskim ), osim ako ne gledam neki mjuzikl ili film s engleskog podrucja gdje glumci imaju izuzetno lijep glas ili jezik kakvim se sluzi visoko drustvo.
Nasi filmovi su uglavnom sranje : nadljudski hrabri borci, brutalni seks, bijeda, losa rezija, losa gluma, inelektualisticko proseravanje... Kazem to bez obzira na Kan i Veneciju.
Ali ovaj film ( Ko to tamo peva ) obozavam. Kad ga gledam ima tona. Bas sam o tome neki dan pricala s jednim bivsim blogerom.
Lijepi pozdrav svima.

Marijan said...

*ebo ti svoj daljinski, rano si ga počeo hvaliti... vidjet ćeš za koju godinu...
Uh, izvini ja pomiješ'o daljinske!

Hashim said...

..."jezik kakvim se sluzi visoko drustvo". Moze biti lijepa tema za diskusiju. Mene to asocira na drustvo iz NBA .

.Mick said...

Pa kako je narode moj.Vidim da mi se dobro zabavljate.I ja vala,ali nema ništa na daljinski.Sve moram svoojerucno.Ja više volim svojerucno,što je sigurno,sigurno je.

Nego sretan vama 1.Maj mrski vam praznik iz nenarodnog režima.

Odo tucat kamen,sori nemam vremena.

sedma said...


Zagrebcani tradicionalno Prvi maj ( svibanj )slave u Maksimiru uz besplatan grah, ali ja ne volim grah. Ne volim ni janjetinu, sto je tradicija u nekim drugim krajevima, ali ne besplatna.
I tebi Mick sretno !

Anonymous said...

Hashis-aga imas od mene ssta god hoccesssssss :) ali prvo polka i beer :)

M-2 ima daljinski 'tri u jednom', pa kupiss visse komada, ssto i Daliju preporuccujem, kao i naoccala, pa gdje god rukom posegness sve je tu :)

cijene razumne, od $3 pa na visse :)
pozdrav Feniks


U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...